W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Lębork: Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G długości 10,780km na trasie Szczenurze - granica Powiatu Lęborskiego

RSS

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.

·                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G długości 10,780km na trasie Szczenurze - granica Powiatu Lęborskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G na długości 10,780km polega na wykonaniu poszerzenia istniejącej jezdni szer.5,0m do szer. 5,50m, korektami łuków poziomych - zastosowanie krzywych przejściowych i łuków pionowych, przebudowa istniejących przepustów pod drogą i przebudowa chodników w m. Szczenurze i Sarbsk. Szczegółowy zakres robót podano w Przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 70.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty o podobnym zakresie , złożoności ( zamówienia, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub remont drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej ) i wartości nie mniejszej niż 5.000.000 zł. każda. Wszystkie roboty winny być potwierdzone przez zamawiających z wyszczególnieniem rodzaju robót /referencje/. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca winien mieć do dyspozycji min. 1 kierownika budowy legitymującego się posiadaniem ważnych uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) w zakresie budowy dróg. Kierownik budowy winien posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego /zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/, winien posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji podobnych robót /charakterze, złożoności i wartości/ min. 5 lat doświadczenia w realizacji robót j.w., w tym 3 lata na stanowisku kierownika. Wykonawca winien posiadać lub mieć dostęp do następującego sprzętu: - wytwórnia mieszanki (otaczarka) mineralno-bitumicznej - samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym w ilości umożliwiającej ciągłą pracę układarki - układarki do układania mieszanek mineralno - asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy - 1 szt., - walce wibracyjne samojezdne - min. 2 szt. - walec ogumiony 8 - 10 Mg - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. - szczotka mechaniczna - 1 szt.- - równiarka - 1 szt. - ładowarka -1 szt. Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. Metoda oceny: spełnia / nie spełnia.
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, co najmniej na okres wykonywania zadania. Ponadto musi dysponować własnymi środkami finansowymi /dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu o ile nie są one przeznaczone na zrealizowanie innego celu/ i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełniają łącznie.
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..

                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
A.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
B.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
B.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Odpisy dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
C.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
C.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-300 Lębork ul. Pionierów 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, 84-300 Lębork, ul. Pionierów 10, pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
 



Lębork, dnia 29 kwietnia 2009r.   

Dotyczy: przetargu nieograniczonego „Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G długości 10,780 km  na trasie Szczenurze-granica Powiatu Lęborskiego „

Nr ogłoszenia w BZP 105742-2009

 
Pytanie: Proszę o informację jak należy skalkulować pozycję nr 7 i 14 kosztorysu ofertowego. W tych pozycjach podane są ilości zarówno w m2 /mb/ jak i m3 . Proszę o wyjaśnienie.


Odpowiedź: 

W pozycji nr 7 podane są m2 usunięcia naziomu gruntowego o grubości 50 cm i wyliczona ilość  m3  naziomu , którą należy wywieźć poza teren budowy. W cenie jednostkowej m2 należy ująć całościowy koszt usunięcia naziomu.


W pozycji 14 podane są mb rozbiórki krawężnika oraz m3 rozbiórki ław betonowych pod krawężnikiem , które należy wywieźć poza teren budowy. W cenie jednostkowej mb rozbiórki krawężnika należy ująć  również rozebranie ław betonowych.






Lębork, dnia 30 kwietnia 2009r.

Dotyczy: przetargu nieograniczonego „Przebudowa drogi powiatowej nr 1306G długości 10,780 km  na trasie Szczenurze-granica Powiatu Lęborskiego „

Nr ogłoszenia w BZP 105742-2009

 

Pytanie: Proszę o wyjaśnienie  pkt. VI F dot. dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej. Jakie dokumenty należy złożyć wspólnie, a jakie dla każdego partnera z osobna.

Odpowiedź:

Zgodnie z art.38 pkt.4 Pzp zmienia  się treść SIWZ  w punktach :

1) w pkt. VI F ppkt.F1 skreśla się zdanie „ Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w  pkt.A,B,C i D dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty składane są wspólnie .

i zastępuje następującym zdaniem :

„Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.B i D dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty składane są wspólnie."

2) w pkt. VI D skreśla się   ppkt. D1

i wprowadza się zapis D1a:

„ Część sprawozdania finansowego tj:  Rachunek zysków i  strat  z oznaczeniem podmiotu na,  rzecz którego został sporządzony a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości , również opinię o badanym rachunku zysków i strat, za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty  oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie  warunku określonego powyżej. Przez wyrażenie ostatni rok obrotowy należy rozumieć ostatni rok obrotowy , za który wykonawca w terminie składania ofert dysponuje z mocy prawa rachunkiem zysków i strat ( lub innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności).

Załączniki:

1_6.pdf
pdf, 812 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_4.pdf
pdf, 847 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_5.pdf
pdf, 960 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_7.pdf
pdf, 814 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_8.pdf
pdf, 888 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_9.pdf
pdf, 987 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_10.pdf
pdf, 828 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_11.pdf
pdf, 779 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_13.pdf
pdf, 746 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_14.pdf
pdf, 774 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_15.pdf
pdf, 829 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
1_16.pdf
pdf, 903 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
2_3-4.pdf
pdf, 907 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
2_5-6.pdf
pdf, 887 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
2_7-8.pdf
pdf, 940 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
2_9-10.pdf
pdf, 980 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
2_11-12.pdf
pdf, 931 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
2_16A.pdf
pdf, 393 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_3.pdf
pdf, 604 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_4.pdf
pdf, 602 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_5.pdf
pdf, 616 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_6.pdf
pdf, 643 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_7.pdf
pdf, 617 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_8.pdf
pdf, 628 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_9.pdf
pdf, 618 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_10.pdf
pdf, 617 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_11.pdf
pdf, 606 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_12.pdf
pdf, 619 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
3_13.pdf
pdf, 407 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-00.00.00.doc
doc, 155 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-01.01.01.doc
doc, 57 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-01.02.01.doc
doc, 40 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-01.02.02.doc
doc, 36 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-01.02.04.doc
doc, 45 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
4.1_ 4.2_ 5.1_ 5,2.pdf
pdf, 2.22 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
6.1_ 6.2_ 6.3.pdf
pdf, 2.62 MB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-01.02.05.doc
doc, 48 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-02.00.01.doc
doc, 88 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-02.01.01.doc
doc, 49 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-03.01.01.doc
doc, 155 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-03.02.01.doc
doc, 105 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-04.01.01.doc
doc, 72 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-04.03.01.doc
doc, 74 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-04.04.00.doc
doc, 140 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-04.04.01.doc
doc, 47 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-04.04.02.doc
doc, 45 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-04.05.00.doc
doc, 118 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-04.05.01.doc
doc, 99 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-05.03.05.doc
doc, 279 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-05.03.05a.doc
doc, 153 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-05.03.23.doc
doc, 150 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-05.03.27.doc
doc, 56 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-06.01.01.doc
doc, 87 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-05.03.26.doc
doc, 321 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-06.02.01.doc
doc, 61 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-06.03.01.doc
doc, 57 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-06.04.01.doc
doc, 55 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-07.02.01.doc
doc, 122 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-07.02.02.doc
doc, 87 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-07.05.01.doc
doc, 108 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-08.01.01.doc
doc, 95 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
D-08.03.01.doc
doc, 69 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
decyzja.pdf
pdf, 289 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Formularz ofertowy.doc
doc, 28 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Osoby do wyk.zamów..doc
doc, 23 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Istotne postanowienia umowy.doc
doc, 110 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Oświadczenie.doc
doc, 22 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
SIWZ.doc
doc, 139 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Spis ST.doc
doc, 23 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
strona tytułowa ST.doc
doc, 54 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Wykaz osób do kontaktów.doc
doc, 21 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Wykaz robót.doc
doc, 24 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Wykaz sprz. i narz..doc
doc, 22 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 2
Zjazdy - Sarbsk.doc
doc, 69 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Zjazdy -Szczenurze.doc
doc, 186 kB
Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 22.06.2016 12:21
Data ostatniej aktualizacji: 22.06.2016 12:21
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 22.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 22.06.2016 12:08
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF