Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork
RSS
Lębork, 16.02.2017
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze I.272.1.4.2016 o wartości powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
w Części 1 - Termomodernizacja Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku
oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku – ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Wybrany Wykonawca |
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8
|
|||
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów (96,67 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ. |
|||
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty: |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|||
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||||
„BUDREM-RYBAK” Sp. z o.o. Sp.k. |
Cena – 50,69 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 90,69pkt |
|||
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Usługowe i Handlowe E&S Sp. z o.o. |
Cena – 55,34 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 95,34pkt |
|||
SIMA Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Poznańska 53 76-200 Słupsk |
Cena – 52,67 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 92,67pkt |
|||
Polska Inżynieria Artur Klejna Rybki 30, |
Cena – 59,71 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 90,82pkt |
|||
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8 |
Cena – 60,00 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 96,67pkt |
|||
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia |
|||
brak |
|
|||
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia |
|||
brak |
|
w Części 2 - Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku – ul. Stryjewskiego 23, 84-300 Lębork
Wybrany Wykonawca |
Przedsiebiorstwo Budownictwa Ogólnego |
|||
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ. |
|||
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty: |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|||
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||||
„BUDREM-RYBAK” Sp. z o.o. Sp.k. |
Cena – 44,33 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 84,33pkt |
|||
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Usługowe i Handlowe E&S Sp. z o.o. |
Cena – 33,82 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 70,49pkt |
|||
SIMA Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Poznańska 53 76-200 Słupsk |
Cena – 41,66 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 81,66pkt |
|||
Przedsiebiorstwo Budownictwa Ogólnego |
Cena – 60,00 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00pkt |
|||
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8 |
Cena – 55,13 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 91,80pkt |
|||
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia |
|||
brak |
|
|||
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia |
|||
brak |
|
w Części 3 - Termomodernizacja Powiatowego Centrum Edukacyjnego Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, budynki Centrum Kształcenia Praktycznego ul. I Armii Wojska Polskiego 31, 84-300 Lębork
Wybrany Wykonawca |
Przedsiebiorstwo Budownictwa Ogólnego |
|||
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ. |
|||
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty: |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|||
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||||
„BUDREM-RYBAK” Sp. z o.o. Sp.k. |
Cena – 40,72 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 80,72pkt |
|||
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Usługowe i Handlowe E&S Sp. z o.o. |
Cena – 43,11 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 79,78pkt |
|||
SIMA Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Poznańska 53 76-200 Słupsk |
Cena – 47,96 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 87,96pkt |
|||
Przedsiebiorstwo Budownictwa Ogólnego |
Cena – 60,00 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00pkt |
|||
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk Plac Pokoju 8 |
Cena – 51,19 pkt Termin płatności – 20,00 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 87,86pkt |
|||
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia |
|||
brak |
|
|||
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia |
|||
brak |
|
Zamawiający w niniejszym zamówieniu nie ustanowił dynamicznego systemem zakupów.
Data wysłania informacji do Wykonawcy 16.02.2017r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że umowy w sprawie zamówienia publicznego w zostaną podpisane w dniu 02.03.2017r.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 09-01-2017 godz. 9:00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze I.272.1.4.2016 o wartości powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020
Zbiorcze zestawienie złożonych ofert:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczyłkwotę brutto [zł] |
Cena oferty brutto [zł] |
Oferowany okres gwarancji jakości |
Oferowany termin płatności |
---|---|---|---|---|---|
1 |
„BUDREM-RYBAK” Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Krótka 1 84-242 Luzino |
I część zamówienia 5.226.217,10 |
I część zamówienia 5.223.695,33 |
72 m-ce |
30 dni |
2 |
„BUDREM-RYBAK” Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Krótka 1 84-242 Luzino |
II część zamówienia 3.836.035,51 |
II część zamówienia 3.579.903,87 |
72 m-ce |
30 dni |
3 |
„BUDREM-RYBAK” Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Krótka 1 84-242 Luzino |
III część zamówienia 1.850.505,15 |
III część zamówienia 2.056.385,81 |
72 m-ce |
30 dni |
4 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Usługowe i Handlowe E&S Sp. z o.o. Ul. Długa 23 83-332 Borowo |
I część zamówienia 5.226.217,10 |
I część zamówienia 4.784.700,00 |
72 m-ce |
30 dni |
5 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Usługowe i Handlowe E&S Sp. z o.o. Ul. Długa 23 83-332 Borowo |
II część zamówienia 3.836.035,51 |
II część zamówienia 4.692.450,00 |
60 m-cy |
30 dni |
6 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjne Usługowe i Handlowe E&S Sp. z o.o. Ul. Długa 23 83-332 Borowo |
III część zamówienia 1.850.505,15 |
III część zamówienia 1.942.170,00 |
60 m-cy |
30 dni |
7 |
SIMA Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Poznańska 53 76-200 Słupsk |
I część zamówienia 5.226.217,10 |
I część zamówienia 5.027.312,17 |
72 m-ce |
30 dni |
8 |
SIMA Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Poznańska 53 76-200 Słupsk |
II część zamówienia 3.836.035,51 |
II część zamówienia 3.808.780,53 |
72 m-ce |
30 dni |
9 |
SIMA Sp. z o.o. Sp.k. Ul. Poznańska 53 76-200 Słupsk |
III część zamówienia 1.850.505,15 |
III część zamówienia 1.745.854,60 |
72 m-ce |
30 dni |
10 |
Przedsiebiorstwo Budownictwa Ogólnego „ROM-BUD” Roman Pieper Ul. Kukuczki 3 84-300 Lębork |
II część zamówienia 3.836.035,51 |
II część zamówienia 2.644.726,65 |
72 m-ce |
30 dni |
11 |
Przedsiebiorstwo Budownictwa Ogólnego „ROM-BUD” Roman Pieper Ul. Kukuczki 3 84-300 Lębork |
III część zamówienia 1.850.505,15 |
III część zamówienia 1.395.583,92 |
72 m-ce |
30 dni |
12 |
Polska Inżynieria Artur Klejna Rybki 30, 84-300 Lębork |
I część zamówienia 5.226.217,10 |
I część zamówienia 4.434.322,43 |
40 m-cy |
30 dni |
13 |
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk, Plac Pokoju 8 |
I część zamówienia 5.226.217,10 |
I część zamówienia 4.413.240,00 |
60 m-cy |
30 dni |
14 |
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk, Plac Pokoju 8 |
II część zamówienia 3.836.035,51 |
II część zamówienia 2.878.200,00 |
60 m-cy |
30 dni |
15 |
PPUH HRYN-BUD Adam Hrycyk, Plac Pokoju 8 |
III część zamówienia 1.850.505,15 |
III część zamówienia 1.635.900,00 |
60 m-cy |
30 dni |
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.08.2018r.
Data: 28/11/2016
Adres strony internetowej (url): http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Cześć I Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto; b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych Część II Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na ociepleniu styropianem lub wełną mineralną ścian budynków lub dachów budynków lub stropodachów budynków o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegająca na polegająca na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto; b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych. Część III Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto; b) dysponuje następującą osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
W ogłoszeniu powinno być: Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Cześć I Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto; b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych Część II Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na ociepleniu styropianem lub wełną mineralną ścian budynków lub dachów budynków lub stropodachów budynków o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegająca na polegająca na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto; b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych. Część III Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto; b) dysponuje następującą osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykaz robót budowlanych wykonanych – załącznik nr 2 do SIWZ, Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – załącznik nr 3 do SIWZ, Jednolity dokument w wersji edytowanej – załącznik nr 6 do SIWZ,
W ogłoszeniu powinno być: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (...) – zał. nr 2 do SIWZ, Wykaz osób, (...) odpowiedzialnych za (...) kierowanie robotami budowlanymi (...) – zał. nr 3 do SIWZ, Jednolity dokument w wersji edytowanej – załącznik nr 6 do SIWZ,
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
2016/S 228-414686
Roboty budowlane
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)
Nazwa i adresy
Powiat LęborskiCzołgistów 5Lębork84-300PolskaOsoba do kontaktów: Łukasz ŁudzińskiE-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl Faks: +48 598632850Kod NUTS: PL631
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiat-lebork.com
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork
Numer referencyjny: I.272.1.4.2016
II.1.2)
Główny kod CPV
45000000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)
Krótki opis:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork. Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych, ZS Ogólnokształcących nr 2, Dom Pomocy Społecznej nr 1, Powiatowe Centrum Edukacyjne -Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych, Centrum Kształcenia Praktycznego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
14/12/2016
VI.6)
Numer pierwotnego ogłoszenia
Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices:
Login TED eSender: ENOTICES
Dane referencyjne ogłoszenia: 2016-150585
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2016/S 228-414686
Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 23/11/2016
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)
Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.1)
Przyczyna zmiany
Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
VII.1.2)
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.3
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: b
Zamiast:
b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościarchitektonicznej, oraz
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci,instalacji i urządzeń cieplnych
Powinno być:
b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej, oraz
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci,instalacji i urządzeń cieplnych
Numer sekcji: III.1.3
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: b
Zamiast:
b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościarchitektonicznej, oraz
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci,instalacji i urządzeń cieplnych
Powinno być:
b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej, oraz
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci,instalacji i urządzeń cieplnych
Numer sekcji: III.1.3
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: b
Zamiast:
b) dysponuje następującą osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej
Powinno być:
b) dysponuje następującą osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Numer sekcji: VI.3
Zamiast:
Zamawiający żąda wniesienia wadium;
1) dla części I zamówienia – 80 000 PLN;
2) dla części II zamówienia – 60 000 PLN;
3) dla części III zamówienia – 29 000 PLN;
Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę, o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt13-22 i ust. 5 ustawy PZP
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw do wykluczenia:
Wykaz robót budowlanych wykonanych – załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – załącznik nr 3 do SIWZ,
Oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp,– załącznik nr 4 do SIWZ,
Oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, –załącznik nr 5 do SIWZ,
Jednolity dokument w wersji edytowanej – załącznik nr 6 do SIWZ,
Powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium;
1) dla części I zamówienia – 80 000 PLN;
2) dla części II zamówienia – 60 000 PLN;
3) dla części III zamówienia – 29 000 PLN;
Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę, o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt12-23 i ust. 5 pkt 1-8 ustawy PZP (szczegóły w pkt 5 SIWZ)
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw do wykluczenia:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (...) – zał. nr 2 do SIWZ,
Wykaz osób, (...) odpowiedzialnych za (...) kierowanie robotami budowlanymi (...) – zał. nr 3 do SIWZ,
Oświadczenia o braku przynależności / przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 Pzp, – zał. nr 4 do SIWZ / zał. nr 5 do SIWZ (pkt 6.6 SIWZ)
Jednolity dokument w wersji edytowanej – zał. nr 6 do SIWZ
Wykaz dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy (w pkt 6.5 SIWZ)
VII.2)
Inne dodatkowe informacje:
Lębork: OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie nr 355231 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.
Data: 28/11/2016
Adres strony internetowej (url): http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Część nr: 2
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45324000-4, 45410000-4, 45420000-7, 45262100-2, 45330000-9, 45310000-3, 24540000-1
W ogłoszeniu powinno być: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45324000-4, 45410000-4, 45420000-7, 45262100-2, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1
Polska-Lębork: Roboty budowlane
2016/S 231-420524
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Roboty budowlane
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2016/S 228-414686)
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Czołgistów 5
Lębork
84-300
Polska
Osoba do kontaktów: Łukasz Łudziński
E-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Faks: +48 598632850
Kod NUTS: PL631
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiat-lebork.com
Sekcja II: Przedmiot
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork.
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork. Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych, ZS Ogólnokształcących nr 2, Dom Pomocy Społecznej nr 1, Powiatowe Centrum Edukacyjne – Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych, Centrum Kształcenia Praktycznego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 353417 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork
Numer referencyjny: I.272.1.4.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork. Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych, ZS Ogólnokształcących nr 2, Dom Pomocy Społecznej nr 1, Powiatowe Centrum Edukacyjne – Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych, Centrum Kształcenia Praktycznego.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45400000-1, 45111300-1, 45324000-4, 45410000-4, 45420000-7, 45262100-2, 45330000-9, 45310000-3, 45331200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Część I Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000 PLN b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 2 000 000 PLN; Część II Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000 PLN b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 2 000 000 PLN; Część III Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000 PLN, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 1 000 000 PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji: Cześć I Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto; b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych Część II Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na ociepleniu styropianem lub wełną mineralną ścian budynków lub dachów budynków lub stropodachów budynków o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegająca na polegająca na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto; b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych. Część III Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto, oraz 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto; b) dysponuje następującą osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykaz robót budowlanych wykonanych – załącznik nr 2 do SIWZ, Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – załącznik nr 3 do SIWZ, Jednolity dokument w wersji edytowanej – załącznik nr 6 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium; 1) dla części I zamówienia – 80 000 PLN; 2) dla części II zamówienia – 60 000 PLN; 3) dla części III zamówienia – 29 000 PLN;
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Okres gwarancji jakości | 20 |
Termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z dokumentacją zamówienia – umowa – załącznik nr 11 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/01/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Warunki otwarcia ofert Data: 09/01/2017 Czas lokalny: 10:00 Miejsce: Starostwo Powiatowe w Lęborku, 84-300 Lębork, pok. nr 9 Procedury odwoławcze Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Prezes Krajowej Izby Odwoławczej Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800 Adres internetowy: http://uzp.gov.pl Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Pzp czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp. 2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej,podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie Pzp albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 19.5 i 19.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 8. Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia. 10. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 11. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron. 12. Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy. 13. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy,termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 14. W sprawach nie uregulowanych w zakresie wniesienia odwołania i skargi mają zastosowanie przepisy art.179 - 198g Pzp. Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587840 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800 Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45324000-4, 45410000-4, 45420000-7, 45262100-2, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Okres gwarancji jakości | 20 |
Termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia | 20 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45324000-4, 45410000-4, 45420000-7, 45262100-2, 45330000-9, 45310000-3, 24540000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Okres gwarancji jakości | 20 |
Termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia | 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Projekt wykonawczy, architektura – Załącznik nr C1 do SIWZ, 2) Projekt instalacji, sanitarna – Załącznik nr C2 do SIWZ, 3) STWiOR, architektura – Załącznik nr C3 do SIWZ; 4) STWiOR, sanitarna – Załącznik nr C4 do SIWZ, 5) Przedmiar robót, architektura – Załącznik nr C5 do SIWZ, 6) Przedmiar robót, sanitarna – Załącznik nr C6 do SIWZ; 7) Audyt energetyczny – Załącznik nr C7 do SIWZ;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45111300-1, 45324000-4, 45410000-4, 45420000-7, 45262100-2, 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45331200-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Okres gwarancji jakości | 20 |
Termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia | 20 |
Polska-Lębork: Roboty budowlane
2016/S 228-414686
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Czołgistów 5
Lębork
84-300
Polska
Osoba do kontaktów: Łukasz Łudziński
E-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Faks: +48 598632850
Kod NUTS: PL631
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.powiat-lebork.com
Sekcja II: Przedmiot
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork.
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na obszarze MOF Lębork. Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych, ZS Ogólnokształcących nr 2, Dom Pomocy Społecznej nr 1, Powiatowe Centrum Edukacyjne – Zespól Szkół Ponadgimnazjalnych, Centrum Kształcenia Praktycznego.
Termomodernizacja Zespołu Szkół Mechaniczno – Informatycznych w Lęborku oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork
Termomodernizacja Zespołu Szkół Mechaniczno – Informatycznych w Lęborku oraz Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork.
1) Projekt wykonawczy, architektura – Załącznik nr A1 do SIWZ,
2) Projekt instalacji, sanitarna – Załącznik nr A2 do SIWZ,
3) STWiOR, architektura – Załącznik nr A3 do SIWZ;
4) STWiOR, sanitarna – Załącznik nr A4 do SIWZ,
5) Przedmiar robót, architektura – Załącznik nr A5 do SIWZ,
6) Przedmiar robót, sanitarna – Załącznik nr A6 do SIWZ;
7) Audyt energetyczny – Załącznik nr A7 do SIWZ,
8) Opinia ornitologiczna – Załącznik nr A8 do SIWZ;
1. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym zgodnie z dokumentacją zamówienia.
2. Zam. stosownie do artykułu 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wyk. lub podwyk. na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – zgodnie z dokumentacją zamówienia pkt. 3.8 SIWZ.
Termomodernizacja Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku, ul. Stryjewskiego 23, 84 – 300 Lębork
Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku, ul. Stryjewskiego 23, 84 – 300 Lębork.
1) Projekt wykonawczy, architektura – Załącznik nr B1 do SIWZ,
2) Projekt instalacji, sanitarna – Załącznik nr B2 do SIWZ,
3) STWiOR, architektura – Załącznik nr B3 do SIWZ;
4) STWiOR, sanitarna – Załącznik nr B4 do SIWZ,
5) Przedmiar robót, architektura – Załącznik nr B5 do SIWZ,
6) Przedmiar robót, sanitarna – Załącznik nr B6 do SIWZ;
7) Audyt energetyczny – Załącznik nr B7 do SIWZ,
8) Opinia ornitologiczna – Załącznik nr B8 do SIWZ;
1. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym zgodnie z dokumentacją zamówienia.
2. Zam. stosownie do artykułu 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wyk. lub podwyk. na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – zgodnie z dokumentacją zamówienia pkt. 3.8 SIWZ.
Termomodernizacja Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, budynki Centrum Kształcenia Praktycznego – ul. I Armii Wojska Polskiego 31, 84-300 Lębork;
Powiatowe Centrum Edukacyjnego – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, budynki Centrum Kształcenia Praktycznego – ul. I Armii Wojska Polskiego 31, 84-300 Lębork;
1) Projekt wykonawczy, architektura – Załącznik nr C1 do SIWZ,
2) Projekt instalacji, sanitarna – Załącznik nr C2 do SIWZ,
3) STWiOR, architektura – Załącznik nr C3 do SIWZ;
4) STWiOR, sanitarna – Załącznik nr C4 do SIWZ,
5) Przedmiar robót, architektura – Załącznik nr C5 do SIWZ,
6) Przedmiar robót, sanitarna – Załącznik nr C6 do SIWZ;
7) Audyt energetyczny – Załącznik nr C7 do SIWZ;
1. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym zgodnie z dokumentacją zamówienia.
2. Zam. stosownie do artykułu 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wyk. lub podwyk. na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – zgodnie z dokumentacją zamówienia pkt. 3.8 SIWZ.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Część I
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000 PLN
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 2 000 000 PLN;
Część II
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000 PLN
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 2 000 000 PLN;
Część III
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. b) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000 PLN,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 1 000 000 PLN;
Cześć I
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, oraz
1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto;
b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, oraz
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych
Część II
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1 robotę budowlaną polegającą na ociepleniu styropianem lub wełną mineralną ścian budynków lub dachów budynków lub stropodachów budynków o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto, oraz
1 robotę budowlaną polegająca na polegająca na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN brutto;
b) dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, oraz
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych.
Część III
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej lub drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto, oraz
1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania lub ciepłej wody użytkowej lub zimnej wody o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto;
b) dysponuje następującą osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej.
Zgodnie z dokumentacją zamówienia – umowa – załącznik nr 11 do SIWZ.
Sekcja IV: Procedura
Starostwo Powiatowe w Lęborku, 84-300 Lębork, pok. nr 9.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Zamawiający żąda wniesienia wadium;
1) dla części I zamówienia – 80 000 PLN;
2) dla części II zamówienia – 60 000 PLN;
3) dla części III zamówienia – 29 000 PLN;
Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę, o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy PZP
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia:
Wykaz robót budowlanych wykonanych – załącznik nr 2 do SIWZ,
Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – załącznik nr 3 do SIWZ,
Oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, – załącznik nr 4 do SIWZ,
Oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, – załącznik nr 5 do SIWZ,
Jednolity dokument w wersji edytowanej – załącznik nr 6 do SIWZ,
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami Pzp czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp.
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie Pzp albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 19.5 i 19.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
9. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia.
10. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
11. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
12. Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy.
13. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
14. W sprawach nie uregulowanych w zakresie wniesienia odwołania i skargi mają zastosowanie przepisy art. 179 – 198g Pzp.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587840
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 28.11.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 28.11.2016 15:26 |
Liczba wyświetleń: | 4 |