W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Pełna modernizacja dźwigu osobowego z 4 przystankami dla Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Lęborku

RSS

 

Ogłoszenie nr 510165640-N-2020 z dnia 02-09-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej nr 2: Pełna modernizacja dźwigu osobowego z 4 przystankami dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570504-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 10051980000000, ul. Wojska Polskiego   43, 84-300  Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 621 141, e-mail sekretariat@dps2.lebork.pl, faks 598 621 141.
Adres strony internetowej (url): http://powiatleborski.bip.gov.pl ; http://dps2.lebork.pl
Adres profilu nabywcy: http://powiatleborski.bip.gov.pl ; http://dps2.lebork.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://powiatleborski.bip.gov.pl ; http://dps2.lebork.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełna modernizacja dźwigu osobowego z 4 przystankami dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS-2-G.261.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełna modernizacja dźwigu osobowego z 4 przystankami dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac demontażu starego dźwigu oraz montaż nowego dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi towarzyszącymi pracami budowlanymi. Zamówienie dotyczy wykonania dostaw wraz z montażem. Uzyskanie decyzji właściwego organu pozwalającej na eksploatację dźwigu, zapewnienie odbioru przez UDT i dopuszczenie do eksploatacji( włącznie z jego rejestracją).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV:45313100-5

Dodatkowe kody CPV: 43322000-6, 42416100-6, 45311200-2, 45215210-2, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT183500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tęczowa 1
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Kołobrzeg
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198180.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198180.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


 

 


Ogłoszenie nr 570504-N-2020 z dnia 2020-08-06 r.

 


DPS-2-G.261.4.2020 Lębork dnia 24-08-2020 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
na „Pełną modernizację dźwigu osobowego z 4 przystankami
dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork”
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku działając na podstawie art. 91 ust. 1 oraz art. 92 ust. 1
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego pn. „Pełna modernizacja dźwigu osobowego z 4 przystankami
dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork”
” – opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr ogłoszenia 570504-N-2020 w dniu 24.08.2020
roku, na stronie internetowej http://powiatleborski.bip.gov.pl/rok-2020-zp/ – zostało rozstrzygnięte.
Numer
oferty
Nazwa (firmy) i adres wykonawcy
Oferowana
cena brutto
Termin realizacji
zamówienia
Termin
gwarancji
Łączna
punktacja
1
LIFTPROJEKT Inżynieria dźwigowa
Paweł Rafalik
Kalinowo 86
07-300 Ostrów Mazowiecka
58,44 9 9 76,44
2
„WINDA-WARSZAWA” Sp. z o.o.
ul. Surowieckiego 12
02-784 Warszawa
57,60 9 15 81,6
3
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-
Produkcyjne
„PILAWA” Eugeniusz Pilawa
ul. Tęczowa 1
78-100 Kołobrzeg
70,00 15 15 100
Za najkorzystniejszą ofertę uznano ofertę Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne
„PILAWA” Eugeniusz Pilawa
ul. Tęczowa 1; 78-100 Kołobrzeg
UZASADNIANIE
W postępowaniu złożono trzy oferty.
Oferty były oceniane według następujących kryteriów:
1. cena – max 70 pkt
2. termin realizacji zamówienia – max 15 pkt
3. termin gwarancji – max 15 pkt
Zgodnie z art.94 ust.1 pkt 2 umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5
dni od daty przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze oferty – za pośrednictwem faksu, poczty email
na numery i adresy kontaktowe podane w poszczególnych ofertach Wykonawców.
Liczba ofert wykluczonych - 0
Liczba ofert odrzuconych - 0

 


 

DPS-2-G.261.4.2020                                                                                     

ZAMÓWIENIE PUBLICZNE:

 

Pełna modernizacja dźwigu osobowego 4 przystankami dla

Domu Pomocy Społecznej Nr 2 , ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający, działając na podstawie artykułu 86 ustęp 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień publicznych. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) zwanej dalej ustawą Prawo zamówień publicznych, zawiadamia, że:

 

1.   Otwarcie ofert odbyło się w dniu 24 sierpnia 2020 roku o godzinie 11.00 w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nr 2; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork.

2.   Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:

      201.960,00 zł

3.  Wykonawcy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie:

Nr oferty

Nazwa firmy

Oferowana cena brutto

Termin realizacji zamówienia

Termin gwarancji

1

LIFTPROJEKT Inżynieria dźwigowa

Paweł Rafalik

Kalinowo 86

07-300 Ostrów Mazowiecka

237.384,00 zł

10 tygodni

36 miesięcy

2

„WINDA-WARSZAWA” Sp. z o.o.

ul. Surowieckiego 12

02-784 Warszawa

 

240.840,00 zł

 

10 tygodni

60 miesięcy

3

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne

„PILAWA” Eugeniusz Pilawa

ul. Tęczowa 1

78-100 Kołobrzeg

198.180,00 zł

 

6 tygodni

60 miesięcy

 

W terminie trzech dni od zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ.

 

Niniejszą informację udostępniono na stronie internetowej Zamawiającego http://powiatleborski.bip.gov.pl/ dnia 24-08-2020 roku.

 

 

Dziękujemy wszystkim Uczestnikom postępowania za złożenie ofert.

 

 


Dom Pomocy Społecznej nr 2: Pełna modernizacja dźwigu osobowego z 4 przystankami dla Domu pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia:Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 2, krajowy numer identyfikacyjny 10051980000000, ul. Wojska Polskiego   43 , 84-300  Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 621 141, , e-mail sekretariat@dps2.lebork.pl, , faks 598 621 141.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://dps2.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Dom Pomocy Społecznej Nr 2; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełna modernizacja dźwigu osobowego z 4 przystankami dla Domu pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku; ul. Wojska Polskiego 43; 84-300 Lębork
Numer referencyjny: DPS-2-G.261.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wymiana starego dźwigu osobowego na nowy, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osób ze schorzeniami narządu ruchu, wzroku i słuchu w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności: a) demontażu istniejącego dźwigu wraz z osprzętem, b) wykonania prac budowlano – montażowych, elektrycznych i towarzyszących z pracami zabezpieczającymi oraz dokumentacją powykonawczą, c) montaż nowego dźwigu, podzespołów i elementów dźwigowych oraz odbiorem urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego wraz z decyzją dopuszczającą do eksploatacji.
II.5) Główny kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

43322000-6

42416100-6

45311200-2

45215210-2

45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:   lub dniach: 70
lub
data rozpoczęcia:  lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

70

 

 


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; – załącznik nr 6;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - załącznik nr 7; Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: - do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - do kierowania robotami elektrycznymi posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; -załączniki 8;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. - Aktualne uprawnienia do wytwarzania i montażu dźwigów osobowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Oświadczenie dotyczące osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadających aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 9; Dokumentacji technicznej w języku polskim z parametrami technicznymi przedmiotu zamówienia, umożliwiającego weryfikację zgodności oferowanego produktu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ – załącznik nr 10; Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego zespołu dźwigów oraz posiada autoryzację producenta do świadczenia usług serwisowych, w tym do dostawy i instalacji oryginalnych części zamiennych na terenie Polski. – załącznik nr 11;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

70,00

Termin realizacji przedmiotu zamówienia

15,00

Termin gwarancji

15,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa będzie zawarta, zgodnie z opisem w SIWZ za cenę zgodną z ofertą cenową złożoną przez Wykonawcę na „Formularzu ofertowym”. Warunki umowy wymagane od Wykonawców stanowi „ Projekt umowy” Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej Umowy aneksów. W przypadku zatwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania robót dodatkowych czy robót zaniechanych Wykonawca będzie zobligowany przygotować kosztorysy tychże robót. Zmiany umowy dopuszczalne są w przypadku: a. działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów, itp.), b. gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania lub opóźnienia prac na obiekcie, c. zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia, d. zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia lub terminu zakończenia przedmiotu realizacji zamówienia, e. konieczności zmian w dokumentacji projektowej wynikającej ze zmiany przepisów prawa; f. wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, g. obniżenia ceny za dany przedmiot zamówienia. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza obniżenie ceny ofertowej spowodowanej np. korzystnymi zmianami kursu waluty; h. zmiany cen brutto w trakcie obowiązywania umowy jedynie w zależności od ustawowej zmiany stawek podatku VAT, w każdym terminie tj. w chwili wejścia w życie stosownie w tym zakresie aktów prawnych. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Zmianie ulegają jedynie ceny brutto, ceny netto pozostają wówczas bez zmian. i. gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, j. zmian, o których mowa w art.144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku zatwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania robót dodatkowych, koniecznych robót dodatkowych, robót zamiennych, czy robót zaniechanych. k. opóźnienia powyżej ustawowych terminów wydania przez organy administracji publicznej pozwoleń, zezwoleń, zgód, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, l. opóźnienie, utrudnienie lub przerwanie robót lub ich części spowodowane przez władze administracyjne, wynikające z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, m. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Załączniki:

Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:17
Liczba pobrań: 1
SIWZ_dźwig__03.08.2020.pdf
pdf, 2.32 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:17
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:17
Liczba pobrań: 1
Specyfikacja techniczna-BIOZ.pdf
pdf, 2.11 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:17
Liczba pobrań: 3
Rysunek techniczny_1.pdf
pdf, 3.53 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:17
Liczba pobrań: 3
Rysunek techniczny_2.pdf
pdf, 7.09 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:17
Liczba pobrań: 3
Rysunek techniczny_3.pdf
pdf, 17.41 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:17
Liczba pobrań: 1
Umowa.doc
doc, 111 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Umowa powierzenia.doc
doc, 39 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:13
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 1.doc
doc, 53 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 2.doc
doc, 33 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 4
Załącznik nr 3a.doc
doc, 33 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 3b.doc
doc, 32 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 4
Załącznik nr 5.doc
doc, 39 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 2
Załącznik nr 6.doc
doc, 39 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 7.doc
doc, 38 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 4
Załącznik nr 8.doc
doc, 29 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 9.doc
doc, 31 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 4
Załącznik nr 10.doc
doc, 24 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 11.doc
doc, 24 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:14
Data ostatniej aktualizacji: 06.08.2020 10:18
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 11.08.2020 09:55
Data ostatniej aktualizacji: 11.08.2020 09:55
Liczba pobrań: 1
Informacja z otwarcia ofert.pdf
pdf, 1.92 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.08.2020 11:54
Data ostatniej aktualizacji: 24.08.2020 11:54
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.08.2020 13:06
Data ostatniej aktualizacji: 24.08.2020 13:06
Liczba pobrań: 3
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 02.09.2020 12:58
Data ostatniej aktualizacji: 02.09.2020 12:58
Liczba pobrań: 4
Wytworzył: Dom pomocy społecznej nr 2
Data wytworzenia: 06.08.2020
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 06.08.2020 10:10
Liczba wyświetleń: 4
Drukuj Zapisz do PDF