ZAPYTANIE OFERTOWE Nr PO.272.2.4.2015
RSS
W dniu 20.02.2015r. wpłynęły drogą mailową do siedziby Zamawiającego następujące zapytania:
Szanowni Państwo,
proszę o odpowiedź na następujące pytanie:
· Czy Wykonawca odpowiada za rejestrację uczestników?
· Czy prelegenci mogą mieć wykształcenie wyższe magisterskie z socjologii lub pracy socjalnej, lub pedagogiki?
· Proszę o podanie szczegółowej specyfikacji materiałów tj. teczka, długopis. Podane dane nie pozwalają dokonać dokładnej wyceny.
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Zgodnie z treścią zapytania ofertowego nr PO.272.2.4.2015 na Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji regionalnej w Łebie w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. „Droga do samodzielności"
Czy Wykonawca odpowiada za rejestrację uczestników?
Zamawiający określił cyt. „
Ø ZADANIA WYKONAWCY - OBSŁUGA KONFERENCJI
1. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym przy obsłudze konferencji i w tym celu wyznaczy obecnego na miejscu przedstawiciela.
2. W zakresie obsługi konferencji Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru nad całościową oprawą organizacyjną konferencji, w tym:
· przygotowanie i podanie cateringu,
· zapewnienie sprzątnięcia sali konferencyjnej i pomieszczeń pomocniczych w obiekcie po zakończeniu wydarzenia;
· zapewnienie obsługi szatni;
· zapewnienie dla uczestników konferencji min. 20 bezpłatnych miejsc pakingowych.
Ø DODATKOWE INFORMACJE (WYMOGI I OBOWIĄZKI WYKONAWCY ORAZ ZAMAWIAJĄCEGO)
1. Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem terminów zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy
i obowiązującymi przepisami, złożoną ofertą oraz treścią zapytania ofertowego;
b) zachowania należytej staranności oraz rzetelnego przygotowania się do realizacji konferencji, w tym:
- wykorzystania podczas prelekcji materiałów opracowanych w ramach projektu Droga do samodzielności,
- sporządzenia listy potwierdzającej obecność uczestników konferencji,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu konferencji,
c) współpracy z personelem projektu „Droga do samodzielności", m.in. w tym celu wyznaczy przedstawiciela obecnego w miejscu organizacji konferencji;
d) sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego wykonania usługi w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia jej świadczenia
(....)
3. Zamawiający:
a) przeprowadzi nabór uczestników konferencji. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,
b) nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników/uczestniczki podczas wykonywania przedmiotu umowy".
W żadnym z ww. punktów zapytania ofertowego Zamawiający nie wskazał aby Wykonawca był odpowiedzialny za rejestrację uczestników.
Zamawiający określił, iż Wykonawca jest zobowiązany do:
- ścisłej współpracy z Zamawiającym przy obsłudze konferencji i w tym celu wyznaczy obecnego na miejscu przedstawiciela
- sprawowania nadzoru nad całościową oprawą organizacyjną konferencji
- sporządzenia listy potwierdzającej obecność uczestników konferencji,
- przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników.
· Czy prelegenci mogą mieć wykształcenie wyższe magisterskie z socjologii lub pracy socjalnej, lub pedagogiki?
Zamawiający w punkcie ZADANIA WYKONAWCY - ZATRUDNIENIE EKSPERTÓW/PRELEGENTÓW
określił jakim wykształceniem powinien wykazać się każdy z ekspertów/prelegentów cyt. „
Ekspert/prelegent nr 1:
1) Wymagane wykształcenie (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia):
- Tytuł magistra psychologii;
- Orientacja w problematyce związanej z usamodzielnianiem;
- Orientacja w tematyce związanej z pracą pracowników działających na rzecz Instytucji Integracji Społecznej;
- Rozległa wiedza na temat mentoringu, coachingu i tutoringu oraz korzystania z tych metod w praktyce;
2)Wymagane doświadczenie: (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia)
- doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wykładów/prelekcji z zakresu mentoringu (co najmniej 1 szkolenie/wykład/prelekcja).
Ekspert/prelegent nr 2:
1) Wymagane wykształcenie (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia):
- Tytuł magistra psychologii;
- Orientacja w problematyce związanej z usamodzielnianiem;
- Orientacja w tematyce związanej z pracą pracowników działających na rzecz Instytucji Integracji Społecznej;
- Rozległa wiedza na temat skutecznego komunikowania się, motywowania, zjawiska wyuczonej bezradności i sposobów walki z nim.
2)Wymagane doświadczenie (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia):
- doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wykładów/prelekcji z zakresu skutecznego motywowania
(co najmniej 1 szkolenie/wykład/prelekcja)".
· Proszę o podanie szczegółowej specyfikacji materiałów tj. teczka, długopis. Podane dane nie pozwalają dokonać dokładnej wyceny.
Zamawiający ZADANIA WYKONAWCY - PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA KONFERENCJI
w punkcie 4 określił materiały (tj. teczkę, długopis) cyt. „.... Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w dniu konferencji - przed jej rozpoczęciem w ilości 100 sztuk teczki kartonowe A4 (lakierowane koloru fioletowego, zamykane na gumkę) wraz z długopisem, w które włożone zostaną wydrukowane przez Wykonawcę prezentacje wraz z długopisem".
W związku z powyższym szczegółowa specyfikacja ww. materiałów przedstawia się następująco:
1. Teczka:
· ilość: 100 sztuk
· wykonana z kartonu
· rozmiar: format A4
· lakierowana
· kolor: fioletowy
· zamykana na gumkę (okrągła, pionowa gumka chroni zawartość przed wysunięciem)
2. Długopis:
Długopis składa się z obudowy oraz rurki wypełnionej gęstym tuszem i zakończonej obsadką. W obsadce umieszczona jest kulka o średnicy około 1 mm. Podczas pisania kulka obraca się, rozprowadzając równomiernie tusz po kartce papieru.
w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami
(wg. procedury dla zasady konkurencyjności) określonej w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W związku z realizacją projektu innowacyjnego testującego pn. „Droga do samodzielności", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej", Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej).
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym na Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji regionalnej w Łebie w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. „Droga do samodzielności" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Beneficjent projektu - Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl, adres strony internetowej: http://powiatleborski.bip.gov.pl/
2. INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Głównym celem projektu - wprowadzenia innowacji jest zwiększenie oferty instytucji z terenu powiatu lęborskiego działających na rzecz integracji społecznej (PCPR Lębork, Miejskie Ośrodki Pomocy Społecznej Lębork i Łeba, Ośrodki Pomocy Społecznej Wicko i Cewice, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowa Wieś Lęborska) w latach 2012-2015 poprzez wypracowanie kompleksowego programu nowych form i metod pracy oraz działania z osobami opuszczającymi formy opieki zastępczej - usamodzielnianymi (prowadzące do zatrudnienia) oraz jego upowszechnienie i włączenie do głównego nurtu praktyki na terenie województwa pomorskiego.
Cel ten zostanie osiągnięty m.in. poprzez zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej grupy 20 (13K, 7M) usamodzielnianych wychowanków z terenu powiatu lęborskiego zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez udział w wypracowanym innowacyjnym kompleksowym programie działania z usamodzielnianymi do 30.06.2014r.
Problem, na który odpowiada innowacja
Głównym problemem jest zbyt mała oferta instytucji działających w sferze integracji społecznej na terenie powiatu lęborskiego wynikająca z braku wypracowanego kompleksowego programu nowych form i metod pracy oraz działania z osobami opuszczającymi formy opieki zastępczej-usamodzielnianymi.
3. OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kody CPV:
39.22.20.00-4 Artykuły cateringowe
55.30.00.00-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55.32.00.00-9 Usługi podawania posiłków
55.32.10.00-6 Usługi przygotowywania posiłków
55.32.20.00-3 Usługi gotowania posiłków
55.51.10.00-5 Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
55.52.00.00-1 Usługi dostarczania posiłków
70.22.00.00-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe
80.52.10.00-2 Usługi opracowywania programów szkoleniowych
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa konferencji regionalnej w Łebie w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. „Droga do samodzielności, w tym:
a) wynajem sali konferencyjnej dla 100 osób,
b) przygotowanie, organizacja i obsługa konferencji,
c) pełnienie funkcji ekspertów/prelegentów podczas konferencji,
d) zapewnienie cateringu dla 100 osób podczas konferencji
KONFERENCJA MA NA CELU upowszechnienie produktu finalnego pn. „Kompleksowy program nowych form i metod pracy oraz działania z osobami opuszczającymi formy opieki zastępczej - usamodzielnianymi" opracowanego w ramach projektu innowacyjnego testującego „Droga do samodzielności" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
ZADANIA WYKONAWCY - WYNAJEM SALI KONFERENCYJNEJ DLA 100 OSÓB
1. Zapewnienie sali konferencyjnej do przeprowadzenia konferencji, położonej w granicach administracyjnych miasta Łeby. Sala konferencyjna musi być umiejscowiona w odległości maksymalnie 2500 m od dworca PKP w Łebie (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 5 oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia).
2. Konferencja odbędzie się jednego dnia, w dzień roboczy, w godzinach od 10:00 do 16:00 w terminie od 5 do 29 maja 2015r.
Wynajem Sali konferencyjnej musi uwzględniać czas na wykonanie niezbędnych czynności organizacyjnych przed i po zakończonej konferencji - min. 60 min.
3. Sala konferencyjna powinna:
- mieć powierzchnie min. 120 m2,
- posiadać minimum 110 miejsc siedzących w ustawieniu teatralnym/kinowym,
- spełniać warunki do przeprowadzenia konferencji, m.in. system wentylacyjny, oświetlenie oraz dostęp do internetu,
- być wyposażona w co najmniej w:
- odpowiednią ilość stołów niezbędnych do serwowania cateringu w postaci stołu szwedzkiego,
- swobodny dostęp do gniazd elektrycznych,
- projektor multimedialny,
- szerokokątny ekran o wymiarach min. 2 m (szer.) x 1,8 m (wys.),
- tablicę typu „flipchart", pisaki,
- odpowiednie nagłośnienie (w sali konferencyjnej powinny znaleźć się min. 2 mikrofony - jeden dla eksperta/prelegenta, drugi bezprzewodowy, dający możliwość wypowiedzi uczestnikom konferencji),
- sala powinna spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje/seminaria,
- Wykonawca ma obowiązek utrzymać pomieszczenia w czystości i porządku.
4. Wykonawca zapewni:
- podłączenie wszelkiego sprzętu oświetleniowego, nagłośnieniowego i audiowizualnego użytego podczas konferencji i jego obsługę podczas jej trwania,
- odpowiedniej ilości sanitariatów oraz obsługę szatni.
ZADANIA WYKONAWCY - PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJA KONFERENCJI
1. Planowany czas konferencji: 10:00-16:00, co stanowi 6 godzin zegarowych (godzina zegarowa konferencji liczy 60 minut)
2. Ilość uczestników: 100 osób
3. Szczegółowy program konferencji Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
4. Najpóźniej 5 dni przed planowaną konferencją Wykonawca prześle Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej na adres: droga@starostwolebork.pl przygotowane przez ekspertów/prelegentów prezentacje na konferencję. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego dotyczące treści merytorycznej jaką będzie poruszał dany ekspert/prelegent. Po akceptacji materiałów ze strony Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w dniu konferencji - przed jej rozpoczęciem
w ilości 100 sztuk teczki kartonowe A4 (lakierowane koloru fioletowego, zamykane na gumkę) wraz z długopisem, w które włożone zostaną wydrukowane przez Wykonawcę prezentacje wraz z długopisem.
ZADANIA WYKONAWCY - OBSŁUGA KONFERENCJI
1. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym przy obsłudze konferencji i w tym celu wyznaczy obecnego na miejscu przedstawiciela.
2. W zakresie obsługi konferencji Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru nad całościową oprawą organizacyjną konferencji, w tym:
· przygotowanie i podanie cateringu,
· zapewnienie sprzątnięcia sali konferencyjnej i pomieszczeń pomocniczych w obiekcie po zakończeniu wydarzenia;
· zapewnienie obsługi szatni;
· zapewnienie dla uczestników konferencji min. 20 bezpłatnych miejsc pakingowych.
ZADANIA WYKONAWCY - ZATRUDNIENIE EKSPERTÓW/PRELEGENTÓW
1. Pełnienie funkcji ekspertów/prelegentów podczas konferencji upowszechniającej produkt finalny „Kompleksowy program nowych form i metod pracy oraz działania z osobami opuszczającymi formy opieki zastępczej - usamodzielnianymi" będzie polegało na:
Ekspert/prelegent nr 1:
- opracowanie materiałów i wygłoszenie prelekcji nt. „Rola mentoringu w pracy z osobami usamodzielnianymi
i innymi klientami pomocy społecznej";
- przedstawieniu prezentacji multimedialnej przygotowanego materiału i jego wygłoszenie na konferencji;
- wymiar czasowy świadczonej usługi wynosi 1,5 godziny.
Ekspert/prelegent nr 2
- opracowanie materiałów i wygłoszenie prelekcji nt. „Skuteczne wspieranie, motywowanie, kierowanie
w procesie usamodzielnienia";
- przedstawieniu prezentacji multimedialnej przygotowanego materiału i jego wygłoszenie na konferencji;
- wymiar czasowy świadczonej usługi wynosi 1 godzinę.
Wszystkie opracowane materiały (fioletowa teczka wraz z wydrukowaną prezentacją i długopisem) powinny być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL", w szczególności posiadać odpowiednie logotypy, a także zawierać informację o współfinansowaniu działań ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Z uwagi na zagadnienia prezentowane przez ekspertów/prelegentów w trakcie konferencji Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami spełniającymi poniższe wymagania:
Ekspert/prelegent nr 1:
1) Wymagane wykształcenie (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia):
- Tytuł magistra psychologii;
- Orientacja w problematyce związanej z usamodzielnianiem;
- Orientacja w tematyce związanej z pracą pracowników działających na rzecz Instytucji Integracji Społecznej;
- Rozległa wiedza na temat mentoringu, coachingu i tutoringu oraz korzystania z tych metod w praktyce;
2) Wymagane doświadczenie: (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia)
- doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wykładów/prelekcji z zakresu mentoringu
(co najmniej 1 szkolenie/wykład/prelekcja).
Ekspert/prelegent nr 2:
1) Wymagane wykształcenie (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia):
- Tytuł magistra psychologii;
- Orientacja w problematyce związanej z usamodzielnianiem;
- Orientacja w tematyce związanej z pracą pracowników działających na rzecz Instytucji Integracji Społecznej;
- Rozległa wiedza na temat skutecznego komunikowania się, motywowania, zjawiska wyuczonej bezradności i sposobów walki z nim.
2) Wymagane doświadczenie (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy w zał. nr 4 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia):
- doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym;
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wykładów/prelekcji z zakresu skutecznego motywowania
(co najmniej 1 szkolenie/wykład/prelekcja).
Uwaga! Obie prelekcje prowadzone będą tylko przez osoby wskazane w ofercie.
W przypadku braku możliwości pełnienia funkcji ekspertów/prelegentów przez osoby wskazane w ofercie
w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy ze strony ekspertów/prelegentów) Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o wykształceniu
i doświadczeniu równym lub większym niż osoby zastępowane. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wskazać osobę zastępującą, przyczyny nieobecności osoby zastępowanej, okres zastępstwa, dostarczyć kserokopię zwolnienia lekarskiego, kserokopię aktu zgonu lub kserokopię podania o rozwiązanie stosunku pracy ze strony eksperta/prelegenta, a także przedstawić Zamawiającemu kwalifikacje, poziom wykształcenia w zakresie osoby lub osób zastępujących (zmiana osoby nie dotyczy Zleceniobiorcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej).
Odbiorcami usługi będą:
- Decydenci polityczni na szczeblu gminnym, powiatowym i wojewódzkim,
- Instytucje bezpośrednio zaangażowane w pomoc osobom usamodzielnianym (na poziomie gminy, powiatu, województwa - powiatowe/miejskie centra pomocy rodzinie, miejskie/gminne OPS, ROPS oraz ich pracownicy)
- Organizacje pozarządowe,
- Członkowie Regionalnej Sieci Tematycznej
- Inne osoby/instytucje zainteresowane problematyką usamodzielnienia
ZADANIA WYKONAWCY - ZAPEWNIENIE CATERINGU DLA 100 OSÓB PODCZAS KONFERENCJI
1. Wykonawca zapewni:
a) wyposażenie do organizacji cateringu: termosy/warniki, naczynia, sztućce, obrusy, stoły,
b) przygotowanie dekoracji stołów i estetycznego podawania posiłków,
c) przygotowanie, dowóz i podanie zamawianych posiłków i artykułów spożywczych w formie stołu szwedzkiego,
d) obsługę bieżącą stołu szwedzkiego podczas trwania konferencji (serwisu kawowego oraz lunchu),
e) zebranie naczyń i uprzątnięcie stołów po opuszczeniu sali przez uczestników konferencji,
f) usunięcie odpadków i śmieci po wykonanej usłudze.
4. Świadczenie usług cateringowych musi odbywać się w zastawie szklanej lub porcelanowej (z wyłączeniem plastiku) z użyciem sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek jednorazowych oraz obrusów materiałowych). Wszystkie niezbędne naczynia zapewnia Wykonawca.
5. Dania przeznaczone na przerwę kawową i lunch muszą być przygotowane do konsumpcji na stojąco przy użyciu jednego sztućca.
7. Świadczenie usług cateringu wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych.
8. Dostawa w odpowiednich, czystych pojemnikach, zapewniających zabezpieczenie przedmiotu dostawy przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników.
9. Transport przedmiotu zamówienia oraz podanie go zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i wyżywienia zbiorowego.
10. Przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych, m.in. ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2010 r.,
Nr 136, poz. 914).
13. Wykonawcę obowiązują następujące minimalne wymagania dotyczące poszczególnych posiłków:
Wykonawca zapewni dla 1 uczestnika/uczestniczki co najmniej:
a) tzw. serwis kawowy do korzystania bez ograniczeń, na który składają się:
● Napoje gorące, w tym:
- kawa czarna rozpuszczalna w filiżankach co najmniej po dwie filiżanki na osobę;
- herbata czarna tradycyjna oraz owocowa w filiżankach, co najmniej dwie filiżanki na osobę;
- dodatki do napojów bez ograniczeń: cukier, mleczko lub śmietanki do kawy w płynie bez ograniczeń,
cytryna w plasterkach do herbaty i serwetki dla wszystkich uczestników.
● Napoje zimne, w tym:
- woda mineralna niegazowana- w ilości minimum 0,5 l na osobę;
- sok owocowy 100% - w ilości minimum 0,3 l na osobę.
● dania deserowe:
- ciasta - co najmniej po 4 rodzaje - każdego typu minimum po 50 porcji, po 100 gram każda porcja (minimum);
- ciastka - 3 różne rodzaje: 30 opakowań o wadze co najmniej 135g każde.
Serwis kawowy musi być przygotowany na 30 minut przed rozpoczęciem konferencji, z możliwością korzystania, aż do zakończenia konferencji.
b) lunch , który obejmować będzie:
· danie główne - co najmniej 3 propozycje do wyboru (2 mięsne, 1 bezmięsna) łącznie z co najmniej dwoma dodatkami skrobiowymi oraz surówkami (co najmniej 450 - 500 g/osobę, w tym dodatek mięsny lub rybny nie mniej niż 150 g, dodatek w postaci surówki - 2 rodzaje surówek nie mniej niż po 100g na osobę) przy czym jako dodatek skrobiowy rozumie się ziemniaki, ryż lub makaron.
· przystawka na zimno typu:
- tartinki, koreczki, roladki (do wyboru min. 3 rodzaje, łącznie co najmniej 100g na osobę),
- sałatka, co najmniej 3 rodzaje, np. grecka, jarzynowa, ryżowa - łącznie minimum 75 gram na osobę
Lunch musi być przygotowany na ok.15 min przed rozpoczęciem przerwy na lunch, z możliwością korzystania aż do zakończenia konferencji, z uwzględnieniem że danie ciepłe musi zachować swoją temperaturę.
DODATKOWE INFORMACJE (WYMOGI I OBOWIĄZKI WYKONAWCY ORAZ ZAMAWIAJĄCEGO)
1. Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem terminów zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy
i obowiązującymi przepisami, złożoną ofertą oraz treścią zapytania ofertowego;
b) zachowania należytej staranności oraz rzetelnego przygotowania się do realizacji konferencji, w tym:
- wykorzystania podczas prelekcji materiałów opracowanych w ramach projektu Droga do samodzielności,
- sporządzenia listy potwierdzającej obecność uczestników konferencji,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu konferencji,
c) współpracy z personelem projektu „Droga do samodzielności", m.in. w tym celu wyznaczy przedstawiciela obecnego w miejscu organizacji konferencji;
d) sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego wykonania usługi w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia jej świadczenia;
e) odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu umowy, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy, prezentacji multimedialnych i teczek. Miejsca i dokumenty bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy powinny być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL" (www.efs.gov.pl), w szczególności posiadać odpowiednie logotypy, a także zawierać informację o współfinansowaniu działań ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego logotypów Unii Europejskiej;
f) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182;
2. Wykonawca:
a) jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, zgodnie ze złożoną ofertą oraz postanowieniami zapytania ofertowego.
b) jest zobowiązany do stosowania regulacji prawnych dotyczących wykonania zamówienia zgodnych ze stanem prawnym obowiązującym w trakcie trwania umowy.
3. Zamawiający:
a) przeprowadzi nabór uczestników konferencji. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,
b) nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników/uczestniczki podczas wykonywania przedmiotu umowy.
INFORMACJA NA TEMAT WSPÓŁFINANSOWANIA ZAMÓWIENIA ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. „Droga do samodzielności", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej", Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej).
Wszelka korespondencja, prezentacje multimedialne, materiały (fioletowa teczka wraz z wydrukowaną prezentacją i długopisem) związane ze realizacją przedmiotu zamówienia, powinny być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL", w szczególności posiadać odpowiednie logotypy, a także zawierać informację o współfinansowaniu działań ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INFORMACJA
w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami (wg. procedury dla zasady konkurencyjności) określonej w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
odnośnie
ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR PO.272.2.4.2015
Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji regionalnej w Łebie w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. „Droga do samodzielności” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zawiadamia się, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego wpłynęły 4 oferty w terminie, który określony był na dzień 06.03.2015r. godz.13:00 .
Najkorzystniejszą ofertę uzyskując 100,00 pkt. wg kryterium oceny ofert złożyła firma:
Psychoedukacja Barakat, 87-100 Toruń, ul. Lubicka 9
W/w Wykonawca złożył ofertę najtańszą, spełniającą warunki udziału oraz mieszczącą się w kwocie brutto, którą Zamawiający przewidział na realizację zamówienia.
W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone:
Psychoedukacja Barakat, 87-100 Toruń, ul. Lubicka 9
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 02.05.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 02.05.2016 07:38 |
Liczba wyświetleń: | 2 |