W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

PO.272.2.18.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE

RSS

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania o sygnaturze PO.272.2.18.2023 pn. przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2. Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

 

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy

 

 

Umowa została zawarta w dniu 29.09.2023 r. z następującym Wykonawcą:

 

DWCom Dorota Wołosiuk

Redkowice 23A

84-351 Nowa Wieś Lęborska

NIP 841-115-18-97

 


 


 

 

PO.272.2.18.2023

Referat Programów Pomocowych
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.18.2023 dotyczącego

Przeprowadzenia warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”).

 

Zamawiający:

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

Tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca:

DWCom Szkolenia

Dorota Wołosiuk

Redkowice 23A

84-351 Nowa Wieś Lęborska

NIP 841-115-18-97

 

Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego i uzyskała najwyższą liczbę punktów w trakcie oceny ofert, została uznana za najkorzystniejszą. Przedstawione oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

 

 


 

PO.272.2.18.2023

Referat Programów Pomocowych
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”

 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

Termin składania ofert upłynął 18.09.2023 r. o godz. 10:00.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.18.2023 dotyczącego

Przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”).


Otwarcie ofert nastąpiło dnia 18.09.2023 r. o godz. 10:05

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

Tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

L.p.

Nazwa (firmy), adres
 i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert

Liczba punktów uzyskanych w kryterium

1.

Veritum – Centrum Szkoleniowe

ul. Sienkiewicza 49 lok. 312

15-002 Białystok

NIE PODLEGAŁA OCENIE

2.

GRUPA CSW DELTA Sp. z o.o.

ul. Kopernika 17

28-300 Jędrzejów

Kryterium 1 – 36,36 pkt.

Kryterium 2 – 20,00 pkt.

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 56,36

3.

DWCom Szkolenia

Dorota Wołosiuk

Redkowice 23A

84-351 Nowa Wieś Lęborska

Kryterium 1 – 60,00 pkt.

Kryterium 2 – 30,00 pkt.

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 90,00

Wartość zamówienia jaką zamierzał przeznaczyć Zamawiający:
brutto=netto: 3 600,00 zł


 

 

 


 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Termin składania ofert upłynął w dniu 18.09.2023 godz. 10:00

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.18.2023
o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – dalej ustawy PZP oraz z zachowaniem rozeznania rynku określonego w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” i Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku wprowadzonym Uchwałą Nr 304/2021 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 3 lutego 2021r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku, którego przedmiotem jest:

 

Przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”).

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com


 

Oferta nr 1

Veritum – Centrum Szkoleniowe

ul. Sienkiewicza 49 lok. 312

15-002 Białystok

NIP 542-143-12-89

CENA – 4 284,00 zł

Oferta nr 2

GRUPA CSW DELTA Sp. z o.o.

ul. Kopernika 17

28-300 Jędrzejów

NIP 656-233-48-73

CENA – 5 940,00 zł

Oferta nr 3

DWCom Szkolenia

Dorota Wołosiuk

Redkowice 23A

84-351 Nowa Wieś Lęborska

NIP 841-115-18-97

CENA – 3 600,00 zł


PO.272.2.18.2023                                                                                          Lębork, dnia 08.09.2023 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.(59)8632 825,

faks: (59)8632 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,

adres strony internetowej: www.powiat-lebork.com

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Tryb postępowania: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)

Postępowanie odbywa się w formie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej
w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” i Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku wprowadzonym Uchwałą Nr 304/2021 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 3 lutego 2021r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

 

I.            PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1.       Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3. Edukacja, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2. Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

2.       Warsztaty stanowią wsparcie psychologiczno – pedagogiczne, o którym mowa w produkcie finalnym projektu innowacyjnego – modelu wspierania uczniów szczególnie uzdolnionych.

3.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a)       przeprowadzenie warsztatów rozwijających kreatywność w wymiarze 36 godz. od dnia podpisania umowy do dnia 20.10.2023 r. Przez jedną godzinę rozumiemy jedną godzinę zegarową,

b)       w ramach warsztatów rozwijających kreatywność należy przeprowadzić w podziale na 2 grupy:

- min. 3 godzinne warsztaty integracyjne dla każdej grupy,

- min. 6 tematyczne warsztaty psychologiczne dla każdej grupy,

- pozostałe godziny wg potrzeb uczestników projektu – warsztaty grupowe lub indywidulane

c) uczestnicy projektu mogą mieć wpływ na realizowane podczas warsztatów tematy. Obszary tematycznych warsztatów psychologicznych zostaną przedstawione uczniom w formie listy do wyboru.

5. Program warsztatów:

Program warsztatów uwzględnia m.in.:

- kreatywność i wspieranie twórczego myślenia

- kreatywność i aktywność zawodowa

- samorozwój, skuteczne planowanie rozwoju

- inspiracje edukacyjno – rozwojowe

- współpraca i wspieranie kompetencji kluczowych w pracy zespołu

- interakcje społeczne, komunikacja.

 

Adresacie/liczba uczestników:

W warsztatach weźmie udział ok. 50 uczestników projektu – uczniowie szczególnie uzdolnieni, uczestnicy projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”. Ostateczna liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu). Informacja dotycząca ostatecznej liczbie zostanie podana najpóźniej 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia warsztatów. Zmiana liczby uczestników nie powoduje zmiany wynagrodzenia Zleceniobiorcy. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników.

 

Czas trwania:

Warsztaty należy przeprowadzić do dnia 20 października 2023 r. 1 godzina warsztatów = 60 minut.

 

Preferowane przez uczestników warsztatów są co do zasady: godziny popołudniowe w tygodniu, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników/uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

Harmonogram należy ustalić wg bieżących preferencji i możliwości uczestników warsztatów.

 

Miejsce realizacji:

Miejsce realizacji warsztatów miasto Lębork. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia.

 

Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy)

1.       Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia warsztatów/konsultacji do dnia 20 października 2023 r.

2.       Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

3.       Wykonawca zapewnia osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniach. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu.

4.       Wykonawca nie dopuszcza prowadzenia warsztatów/konsultacji w formie kształcenia zdalnego.

5.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji warsztatów/konsultacji.

6.       Wykonawca zobowiązany jest do:

a)       przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników warsztatów/konsultacji

b)       bieżącego monitorowania uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie – w postaci list obecności

c)       odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją warsztatów/konsultacji zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 – 2020 w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 

d)       informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

e)       ścisłej współpracy oraz informowania Zamawiającego oraz Lokalnego Opiekuna Pedagogiczno – Metodycznego o swojej nieobecności, najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, w przypadku odwołania ich z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

f)        Zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom warsztatów /konsultacji

g)       Umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych warsztatów

h)       Świadczenia usług w atrakcyjnej dla uczestników formie.

i)         Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniu Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016 /679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str. 1) zw. „RODO”;

j)         realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

7.       W przypadku zastrzeżeń Zleceniodawcy do poziomu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, Zamawiający może wezwać (poprzez monit) Wykonawcę do zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin. Jeżeli Wykonawca w wyznaczonym terminie nie odniesie się do zarzutów lub nie zacznie realizować we właściwy sposób przedmiotu umowy – umowa zostaje rozwiązania z winy Wykonawcy.

8.       Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z uczniami, Lokalnym Opiekunem Pedagogiczno – Metodycznym i Zamawiającym. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.

9.       Monitorowania udziału uczestników w zajęciach, przedstawiania co miesiąc oryginałów list obecności z podpisami uczniów uczestniczących w zajęciach w dokumentacji rozliczeniowej. (Dopuszcza się odpracowanie niezrealizowanych godzin w terminach ustalonych w porozumieniu z uczestnikami  – nie dopuszcza się przesunięcia terminu zakończenia realizacji warsztatów ustalonych w Rozdziale I niniejszego Zapytania.).

10.    Do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

11.     Po zakończeniu realizacji warsztatów Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu:

a)       dziennik zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć,

b)       protokołu odbioru – (miesięczna karta czasu pracy) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,

c)       hemogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym),

d)       protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

12. Wykonawca zobowiązuje się do informowania uczestników o współfinansowaniu warsztatów/konsultacji ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

II.            WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

- dysponowanie osobą, która będzie realizować przedmiot zamówienia, spełniającą następujące warunki:

a)       wykształcenie wyższe magisterskie: psychologiczne lub  pedagogiczne

b)       co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga

 

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 1.

 

Wykluczenia z postępowania

 

1.Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku występowania ww. powiązań – zał. Nr 3.

 

2.      Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy znajdują się na liście sankcyjnej prowadzonej przez Ministra Spraw Zagranicznych i Administracji, publikowanej Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra, zgodnie z art. 5k Rozporządzenia Rady UE nr 833/2014.

 

W celu potwierdzenia braku znajdowania się na liście sankcyjnej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie zawarte w zał. nr 4

 

Słownik Zamówień (CPV):

 

85121270-6   Usługi psychiatryczne i psychologiczne

 

III.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWNIENIA:

Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do dnia 20 października 2023 r.

 

IV.            KRYTERIUM WYBORU:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

1.       Kryterium 1 (K1) cena oferty brutto - 60 %

 

Oferta będzie oceniana w ww. kryterium wg następującego wzoru:

 

                                         Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

Cena przedstawiona w ofercie

 

2.       Kryterium 2 (K2) staż pracy osoby/osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia na stanowisku psycholog lub pedagog - 40 %.

 

 

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez osobę/-y wskazaną/-e do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
z poniższą skalą (max. 40 punktów):

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga: 3 pełne lata – 0 pkt.

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga: 4 pełne lata – 20 pkt.

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga 5 pełnych lat – 30 pkt.

staż pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt.

 

Punkty za kryterium 2 Staż pracy na stanowisku psycholog lub pedagog osoby/osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówieniazostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego doświadczenia, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce wg skali podanej powyżej.

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, doświadczenie w wykonaniu przedmiotu zamówienia zaznacza wg potencjału najmniej doświadczonej.

 

Sposób oceny ofert:

 

1.       Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O– oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach;

K1– liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”;

K2- liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Staż pracy na stanowisku psycholog lub pedagog osoby/osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia”;

 

2.       Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

 

3.       Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

 

4.       Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

 

5.       W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

 

6.       W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

V.            OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego Zapytania, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

a)       Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 1.

b)       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika nr 3.

c)       Oświadczenie o nieznajdowaniu się na liście sankcyjnej – wg załącznika nr 4.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.

6.       Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.            MIEJSCE, FORMA I TERMIN SKŁADANIA:

1.       Ofertę na załączonym formularzu (Zał. nr 1) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, w Biurze Obsługi Interesanta do dnia 18.09.2023r., godz. 10.00 (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Ofertę można złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do Zamawiającego). Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy i opisanej następująco:

 

OFERTA DOTYCZY:

„Przeprowadzenia warsztatów rozwijających kreatywność dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski

NIE OTWIERAĆ PRZED 18.09.2023 r. godz. 10:05

VII.            OFERTA ZOSTANIE ODRZUCODA, GDY:

1.       Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Zapytaniu.

2.       Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.       Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.       Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt II Zapytania.

5.       Jest niekompletna (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) – pozostaje bez rozpatrzenia.

 

VIII.            UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności nie dających się przewidzieć, a mających wpływ na prowadzone postępowanie, na każdym etapie bez podania przyczyny Zamawiający unieważni postępowanie w całości lub w części, jeżeli:

1.       Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

2.       Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.       Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4.       Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

IX.            WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

Obowiązki Wykonawcy:

1.       Wykonawca zobowiązuje się do:

a)       Zapewnienia osoby/osób do przeprowadzenia warsztatów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu (stażu pracy na stanowisku psychologa lub pedagoga) niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia przedmiotu zamówienia drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

b)       Przeprowadzenia zajęć warsztatowych dla grup uczniów, z uwzględnieniem zapisów § 7 Regulaminu uczestnictwa w Projekcie „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, stanowiący załącznik do Uchwały nr 138/2019 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 11.12.2019 r: „ Warsztaty rozwijające kreatywność”.

 

 

X.            KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ:

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują w formie pisemnej, drogą elektroniczną (e-mail) lub poczta tradycyjną.

2.       Zamawiający i Wykonawca będą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej lub/i poczty tradycyjnej.

3.       Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.       Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych warsztatów.

5.       Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork lub telefonicznie pod numerem telefonu 59 8632-851 w godzinach pracy Urzędu, tj. do poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:00. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Maszota.

 

XI.            INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA:

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

1.         Wyborze najkorzystniejszej oferty.

2.         Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.

3.         Unieważnieniu postępowania.

 

Informacja o wynikach postępowania Zamawiający zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lęborku: powiatleborski.bip.gov.pl

 

 

XII.            DODATKOWE INFORMACJE:

1.       Planowany termin zawarcia umowy (w siedzibie Zamawiającego): wrzesień 2023 r.  wg wzoru – w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia – zapytania ofertowego.

2.       Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w zapytaniu.

3.       Jeżeli Zamawiający otrzyma oferty, w których zaoferowane ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia, nie przewiduje się prowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza (otrzymał najwyższą ilość punktów).

4.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę, najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

XIII.            RODO:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w Lęborku, 84-300, ul. Czołgistów 5.
  2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Marek Czechowski - e-mail: iodo@starostwolebork.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora Danych Osobowych.
  3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie papierowej oraz elektronicznej.
  4. Państwa dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem lub zamiarem zawarcia umowy
    z Administratorem i zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo zostały podane przez Państwa pracodawcę/zleceniodawcę w związku z wykonywanymi obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej.
  5. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, które są niezbędne do realizacji niżej wymienionych celów, jakimi mogą być:
    1. Przeprowadzeniepostępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust 1 lit. c) RODO;
    2. Spełnienia obowiązków prawnych Zleceniodawcy/Zamawiającego wynikających z właściwych przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;
    3. Spełnienie obowiązków prawnych wynikających z właściwych przepisów prawa np. wydawanie upoważnień lub zachowanie potwierdzenia spełnienia obowiązku informacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c) RODO;
    4. Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO prawnie uzasadniony interes administratora, dochodzenie i obrona roszczeń w stosunku do Państwa lub podmiotów zewnętrznych;
    5. Zawarcie i wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
    6. Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
    7. Spełnienie obowiązku prawnego związanego z możliwością nadania uprawnienia dostępu do informacji niejawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO ;
    8. Spełnienie obowiązków podatkowych oraz rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
    9. Spełnienie obowiązków BHP na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
    10. Bieżąca komunikacja wewnątrz i na zewnątrz Starostwa Powiatowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktowania się z Państwem oraz Państwa z innymi osobami w ramach wykonywania obowiązków służbowych – dane będą przechowywane do czasu ustania potrzeby kontaktu.
  6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przechowywania danych na potrzeby archiwizacji, podatkowe, księgowe, BHP, wynikające z przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa w tym prawa pracy, a także z uwagi na przedawnienie roszczeń w stosunku do Administratora.
  7. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane właściwym organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz w ramach udzielania informacji publicznej w przypadku Państwa udziału w zamówieniach publicznych, a także podmiotom, z którymi Administrator  zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora, w zakresie swoich obowiązków służbowych, na podstawie upoważnienia np. kancelarii prawnej, dostawcom oprogramowania, zewnętrznym audytorom, zleceniobiorcom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, a także bankom, kurierom, podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, ubezpieczycielom.
  8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
  9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  10. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych -w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.
  11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.
  12. Padanie danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości zrealizowania współpracy z Administratorem.

 

XIV.            WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

 

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Wzór/projekt umowy – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o nieznajdowaniu się na liście sankcyjnej – załącznik nr 4

Załączniki:

zał. nr 4 oświadczenie.docx
doc, 148 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 08.09.2023 13:28
Data ostatniej aktualizacji: 08.09.2023 13:28
Liczba pobrań: 1
zał. nr 2 Umowa.doc
doc, 287 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 08.09.2023 13:28
Data ostatniej aktualizacji: 08.09.2023 13:28
Liczba pobrań: 1
zał. nr 3 oświadczenie.docx
doc, 146 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 08.09.2023 13:28
Data ostatniej aktualizacji: 08.09.2023 13:28
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 08.09.2023 13:28
Data ostatniej aktualizacji: 08.09.2023 13:28
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 08.09.2023 13:28
Data ostatniej aktualizacji: 08.09.2023 13:28
Liczba pobrań: 1
Zapytanie ofertowe.pdf
pdf, 5.7 MB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 08.09.2023 13:28
Data ostatniej aktualizacji: 08.09.2023 13:28
Liczba pobrań: 1
3. Informacja o wyborze.docx
doc, 156 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 22.09.2023 11:16
Data ostatniej aktualizacji: 22.09.2023 11:16
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 22.09.2023 11:16
Data ostatniej aktualizacji: 22.09.2023 11:16
Liczba pobrań: 2
Wytworzył: Małgorzata Maszota
Data wytworzenia: 08.09.2023
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 08.09.2023 13:25
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF