OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
RSS2. Wymagania niezbędne od kandydatów:
1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków koordynatora projketu ( nie dotyczy obywateli RP);
5. nieposzlakowana opinia,
6. co najmniej 3 -letni staż pracy ,
7. wykształcenie wyższe - preferowane profile: prawo, administracja, ekonomia, integracja europejska, zarządzanie,
3. Dodatkowe pożądane wymagania od kandydatów:
doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności.
4. Pożądane predyspozycje osobowościowe:
1. łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność |
2. pozytywne podejście do klienta |
3. umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej |
4. zdolność planowania i organizacji pracy |
5. odporność na stres, opanowanie |
6. samodzielność, kreatywność, operatywność, dokładność |
7. umiejętność analizowania danych posiadanych i zdobytych |
8. chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych i ciągłego uczenia się |
5.Pożądane umiejętności zawodowe
1. posiadanie zdolności organizatorskich |
2. znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, w szczególności Szczegółowego Opisu Priorytetów PO KL, Zasad finansowania POKL oraz Wytycznych w sprawie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL oraz Wytycznych dotyczących promocji projektów |
3. znajomość i umiejętność stosowania procedur udzielania zamówień publicznych |
4. znajomość zagadnień prawa administracyjnego, finansów publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, |
5. bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Word, Excel, PowerPoint |
6. znajomość obsługi Generatora Wniosków Aplikacyjnych PO KL, Generatora Wniosków o płatność |
7. umiejętność sporządzania pism urzędowych |
8. POŻĄDANE - ukończone szkolenia bądź studia podyplomowe z zakresu realizacji i rozliczenia projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego |
9. POŻĄDANE - doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego |
6. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:
Zadania główne:
|
1. prawidłowa realizacja projektu „Moje okno na świat" zgodnie z dokumentami programowymi i wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013 |
|
2. organizacja kursów - przeprowadzenie procedury przetargowej, współpraca z firmami szkoleniowymi, |
|
3. kontrola wydatkowania środków w ramach projektu |
|
4. kontrola realizacji zadań zleconych |
|
5. monitoring działań wdrażanych w projekcie, w tym przeprowadzenie ewaluacji projektu oraz zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych |
|
6. sporządzanie części merytorycznej i finansowej wniosku o płatność |
|
7. opracowanie planu promocji projektu oraz prowadzenie promocji projektu, w tym m.in. zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych |
|
8. organizacja spotkań z uczestnikami, mediami, w tym prowadzenie rekrutacji uczestników na terenie powiatu lęborskiego |
|
9. Dokonywanie zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami |
|
10. prowadzenie dokumentacji biura projektu, prowadzenie korespondencji związanej z projektem, współpraca przy rozliczeniu projektu, współpraca przy sprawozdawczości z zakresu realizowanego projektu |
|
11. opracowywanie analiz i informacji z realizacji projektu |
|
12. Przygotowywanie odpowiedzi i udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom |
|
13. opracowanie publikacji we współpracy z gminami, |
|
14. koordynacja zadań projektu w taki sposób by zrealizować założone cele, eliminując po drodze występujące problemy i ryzyka. |
|
15. prowadzenie monitoringu działań wdrażanych w projekcie |
|
16. przygotowywanie dokumentacji związanej z procedurami zamówień publicznych i udział w przeprowadzaniu postępowań |
|
17. współpraca z partnerami zaangażowanymi w realizację projektu - gmina Cewice, Nowa Wieś Lęborska, Wicko, Łeba |
|
18. obsługa prac Grupy Sterującej zarządzającej realizacją projektu - Starosta, Wójtowie, Burmistrz. |
Zadania pomocnicze:
1. |
1. redagowanie informacji i współpraca przy tworzeniu strony internetowej |
2. |
2. przygotowywanie projektów pism |
3. |
3. ewidencja i archiwizowanie powierzonej dokumentacji |
4. |
4. sporządzanie protokołów oraz notatek ze spotkań |
5. |
5. robocza współpraca z podwykonawcami |
6. |
6. tworzenie wewnętrznych sprawozdań z realizacji zadań |
7. |
7. tworzenie baz danych dla potrzeb sprawozdawczości i raportowania oraz ich aktualizacja |
8. |
8. współpraca z obsługą księgową projektu oraz Wydziałem Finansowo-Budżetowym Starostwa Powiatowego w Lęborku |
7. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy,
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje,
8. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz.U. Nr 64, poz. 539)
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko koordynatora projektu „Moje okno na świat" w Referacie Programów Pomocowych" do dnia 14 lutego 2011 r. do godz.15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.
Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zaproszone zostaną na rozmowę kwalifikacyjną.
W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu .
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
Możliwość zatrudnienia - niezwłocznie po ogłoszeniu wyników o naborze - 1/2 etatu do dnia 30.06.2011 r.
Wymagane dokumenty, t.j. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada2008r. o pracownikach samorządowych.
Lębork, 2011-02-15
STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork
nazwa stanowiska pracy
Informujemy, że wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na wyżej wymienione stanowisko nie wyłoniono żadnego kandydata.
Osoby biorące udział w postępowaniu nie uzyskały wymaganych 60 % możliwych do uzyskania punktów.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 23.05.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 23.05.2016 12:35 |
Liczba wyświetleń: | 3 |