Biuletyn Informacji Publicznej Starostwo Powiatowe w Lęborku Przeczytaj artykuł "OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE" opublikowany w naszym biuletynie. https://bip.starostwolebork.pl Mon, 09 Jun 2025 10:58:57 +0200 <![CDATA[OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE]]>

2. Wymagania niezbędne  od kandydatów:

1.     obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,

2.     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3.     brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4.     znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków koordynatora projketu ( nie dotyczy obywateli RP);

5.     nieposzlakowana opinia,

6.     co najmniej  3 -letni staż pracy ,

7.     wykształcenie wyższe - preferowane profile: prawo, administracja, ekonomia, integracja europejska, zarządzanie,

3. Dodatkowe pożądane  wymagania od kandydatów:

  doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności.

 

4. Pożądane predyspozycje osobowościowe:
 

1.        łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
 
2.        pozytywne podejście do klienta
 
3.        umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej
 
4.        zdolność planowania i organizacji pracy
 
5.        odporność na stres, opanowanie
 
6.        samodzielność, kreatywność, operatywność, dokładność
 
7.        umiejętność analizowania danych posiadanych i zdobytych
 
8.        chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych i ciągłego uczenia się
 

 

5.Pożądane umiejętności zawodowe
 



1.        posiadanie zdolności organizatorskich
 
2.        znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, w szczególności Szczegółowego

Opisu Priorytetów PO KL, Zasad finansowania POKL oraz Wytycznych w sprawie kwalifikowalności

wydatków w ramach POKL oraz Wytycznych dotyczących promocji projektów
 
3.        znajomość i umiejętność stosowania  procedur udzielania zamówień publicznych
 
4.        znajomość zagadnień prawa administracyjnego, finansów publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym,
 
5.        bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Word, Excel, PowerPoint
 
6.        znajomość obsługi  Generatora Wniosków Aplikacyjnych PO KL, Generatora Wniosków o płatność
 
7.        umiejętność sporządzania pism urzędowych
 
8.        POŻĄDANE - ukończone szkolenia bądź studia podyplomowe z zakresu realizacji i rozliczenia projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
 
9.        POŻĄDANE - doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu

Społecznego
 

 

6. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:


Zadania główne:



 
 
1.        prawidłowa realizacja projektu „Moje okno na świat" zgodnie z dokumentami programowymi i wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013
 
 
 
2.        organizacja kursów - przeprowadzenie procedury przetargowej, współpraca z firmami szkoleniowymi,
 
 
 
3.        kontrola wydatkowania środków w ramach projektu
 
 
 
4.        kontrola realizacji zadań zleconych
 
 
 
5.        monitoring działań wdrażanych w projekcie, w tym przeprowadzenie ewaluacji projektu oraz

zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych
 
 
 
6.        sporządzanie części merytorycznej i finansowej wniosku o płatność
 
 
 
7.        opracowanie planu promocji projektu oraz prowadzenie promocji projektu, w tym m.in. zakup i dystrybucja materiałów promocyjnych
 
 
 
8.        organizacja spotkań z uczestnikami, mediami, w tym prowadzenie rekrutacji uczestników na terenie powiatu lęborskiego
 
 
 
9.        Dokonywanie zakupów zgodnie z obowiązującymi procedurami
 
 
 
10.     prowadzenie dokumentacji biura projektu, prowadzenie korespondencji związanej z projektem, współpraca

przy rozliczeniu projektu, współpraca przy sprawozdawczości z zakresu realizowanego projektu
 
 
 
11.     opracowywanie analiz i informacji z realizacji projektu
 
 
 
12.     Przygotowywanie odpowiedzi i udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom
 
 
 
13.     opracowanie publikacji we współpracy z gminami,
 
 
 
14.     koordynacja zadań projektu w taki sposób by zrealizować założone cele, eliminując po drodze występujące problemy i ryzyka.
 
 
 
15.     prowadzenie monitoringu działań wdrażanych w projekcie
 
 
 
16.     przygotowywanie dokumentacji związanej z procedurami zamówień publicznych i udział w

przeprowadzaniu postępowań
 
 
 
17.     współpraca z partnerami zaangażowanymi w realizację projektu - gmina Cewice, Nowa Wieś Lęborska,

Wicko, Łeba
 
 
 
18.     obsługa prac Grupy Sterującej zarządzającej realizacją projektu - Starosta, Wójtowie, Burmistrz.
 

 

 Zadania pomocnicze:



1.         
 
1. redagowanie informacji i współpraca przy tworzeniu strony internetowej
 
2.         
 
2. przygotowywanie projektów pism
 
3.         
 
3. ewidencja i archiwizowanie powierzonej dokumentacji
 
4.         
 
4. sporządzanie protokołów oraz notatek ze spotkań
 
5.         
 
5. robocza współpraca z podwykonawcami
 
6.         
 
6. tworzenie wewnętrznych sprawozdań z realizacji zadań
 
7.         
 
7. tworzenie baz danych dla potrzeb sprawozdawczości i raportowania oraz ich aktualizacja
 
8.         
 
8. współpraca z obsługą księgową projektu oraz Wydziałem Finansowo-Budżetowym Starostwa

Powiatowego w Lęborku
 

 

7. Wymagane dokumenty:

1.     list motywacyjny,
2.     kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku
3.     CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4.     oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5.     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.     kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy,
7.     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje,
8.     dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z  Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz.U.  Nr 64, poz. 539)

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

                Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście  w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko koordynatora projektu „Moje okno na świat"  w Referacie Programów Pomocowych"  do dnia 14 lutego 2011 r. do godz.15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.

Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zaproszone zostaną  na rozmowę kwalifikacyjną.

W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu .

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5

Możliwość zatrudnienia - niezwłocznie po ogłoszeniu wyników o naborze  - 1/2 etatu do dnia 30.06.2011 r.

Wymagane dokumenty, t.j. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych  oraz ustawą z dnia 21 listopada2008r. o pracownikach samorządowych.



Lębork, 2011-02-15



INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU

ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork

koordynator projektu „Moje okno na świat" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej   w ramach Priorytetu IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działania 9.5 „Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich" Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego  w  Referacie Programów Pomocowych w starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy

 
Informujemy, że  wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na wyżej wymienione stanowisko nie  wyłoniono żadnego kandydata.

 



UZASADNIENIE


 
Osoby biorące udział w postępowaniu nie uzyskały wymaganych  60 % możliwych do uzyskania punktów.

]]>
https://bip.starostwolebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-107 Mon, 23 May 2016 12:35:00 +0200