W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zapytanie ofertowe Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł

RSS

Lębork, dnia 28.11.2022 r.

K.272.3.1.2022

 

 

 

Zapytanie ofertowe

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej

nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł

 

W związku z zamiarem zlecenia w trybie art.2  ust. 1 pkt. 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz  na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł netto

 

 

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

 

zaprasza dozłożenia oferty cenowej dla zamówienia pn.

„Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym”.

 

     I.     Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.

Kryteria jakimi kierował się będzie Zamawiający to:

1)      standard wyposażenia i oznakowania pojazdu przeznaczonego do usuwania lub przemieszczania pojazdów;

2)      liczba i rodzaj pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, stosownie do wielkości obszaru świadczonych usług;

3)      deklarowany czas przybycia na miejsce zdarzenia;

4)      zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi;

5)      opinia właściwego miejscowo komendanta powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z Policją;

6)      konieczność zachowania warunków konkurencji;

7)      proponowana cena usługi.

 

Szczegółowy zakres wymagań i obowiązków zawarty jest w artykule 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 988 z póżn. zm.) oraz                     w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r.                   w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (t.j. Dz.U. z 2018,  poz. 2285 z późn. zm.).

 

1)                 Wymagania ogólne:

1)      Oferta musi zawierać w szczególności:

1.       odniesienie do kryteriów zawartych w pkt. I;

2.       rozbicie ceny poszczególnych składników wynagrodzenia w/g schematu zawartego w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert;

3.       zdjęcia pojazdów, które mają być używane do świadczenia usług;

4.       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej;

5.       polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł na jedno zdarzenie;

6.      aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.)

7.       zobowiązanie wykonawcy do świadczenia usługi całodobowo, przez wszystkie dni w roku.

 

2)      Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia oferty oraz sprawdzenia informacji zawartych w ofercie ze stanem faktycznym.

 

3)      Podmioty mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, jeśli przedstawią umowę regulującą zasady ich współpracy i upoważnią jednego z członków konsorcjum do złożenia oferty w ich imieniu.

 

4)      Cena usługi zgodnie z „uchwałą nr XLVIII/316/2022Rady Powiatu w Lęborku z dnia 17 listopada 2022 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu na 2023 rok” nie może przekroczyć kwot opisanych poniżej:

·         rower lub motorower, hulajnoga lub urządzenie transportu osobistego – usunięcie 119,00 zł, przerwane usunięcie 59,50 zł;

·         motocykl – usunięcie 234,00 zł, przerwane usunięcie 117,00 zł;

·         pojazd o dmc do 3,5t – usunięcie 509,00 zł, przerwane usunięcie 254,50 zł;

·         pojazd o dmc od 3,5t do 7,5t – usunięcie 635,00 zł, przerwane usunięcie 317,50 zł;

·         pojazd o dmc od 7,5t do 16t – usunięcie 898,00 zł, przerwane usunięcie 449,00 zł;

·         pojazd o dmc powyżej 16t – usunięcie 1324,00 zł, przerwane usunięcie 662,00 zł;

·         pojazd przewożący materiały niebezpieczne – usunięcie 1611,00 zł, przerwane usunięcie 805,50 zł;

 

  III.     Termin wykonania zamówienia

Od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2026 r.

 IV.     Kryteria wyboru oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria:

 

Cena –100%,

 

 

Cena- oznacza  sumę  zaoferowanych cen za wszystkie materiały będące przedmiotem niniejszego zamówienia, wykazane w zał. Cena powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

ØDla kryterium  ceny  oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:

 

                An =

Cmin

image


Cb

 

x 100

 

An- suma punktów uzyskanych przez wykonawcę

Cmin- cena minimalna spośród złożonych ofert

Cb    - cena zaproponowana przez wykonawcę

 

 

  V.     Termin związania z ofertą

14 dni

VI.     Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:

ØKażdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

ØWymaga się, by oferta była przygotowana w formie: pisemnej, lub elektronicznej ( e-mailem), ePUAP na załączonym wzorze w/g załącznika nr 1- Formularz ofertowy

ØOfertę należy sporządzić w języku polskim.

ØSposób złożenia oferty:

1)      W przypadku składania oferty w formie pisemnej: Wymaga się, aby oferta została zamieszczona w  kopercie, która będzie zaadresowane na adres:

Starostwo Powiatowe w Lęborku

ul. Czołgistów 5,

84-300 Lębork,

oraz będzie  posiadać oznaczenie:

 

 
 

OFERTA

„Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym”.

Nie otwierać przed 08.12.2022 r. godz. 10:10

 

K.272.3.1.2022

 

 

 

 

 

 

 

 

2)      W przypadku składania oferty formą elektroniczną: Wymaga się, aby Wykonawca przesłał podpisaną ofertę w formie skanu w wyznaczonym terminie na adres e-mail:

starostwo_lebork@poczta.onet.pl

Adresy Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP:

/iw1fys982r/skrytka

/iw1fys982r/SkrytkaESP

lub faxem na nr:

59 8632 850

Ø  W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia, natomiast w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa - musi ono być potwierdzone „za zgodnością z oryginałem” przez notariusza.

Ø  Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, a wszystkie strony oferty parafowane przez te osoby.

ØWymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.

 

VII.     Miejsce, termin złożenia oferty:

Ø  Ofertę złożyć należy do dnia 08.12.2022 r.  do godz. 10:00 zgodnie z pkt VI

Ø  Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.12.2022 r. o godz. 10:10 w sali nr 13

 

VIII.     Osobą uprawnioną do kontaktu jest:

 

Zenon Kaczykowski

tel. 59 86 32 815, fax. (59) 86 32 847, 

e-mail: zkaczykowski@starostwolebork.pl

 

    IX.            Klauzula informacyjna wynikająca z RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku 84-300 Lębork ul. Czołgistów 5;

2)      inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest iodo@starostwolebork.pl;

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego K.272.3.1.2022pn. „Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym”, prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Pzp;

4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)      obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)      posiada Pani/Pan:

−        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)      nie przysługuje Pani/Panu:

−        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

    X.     Załączniki:

1.       Formularz ofertowy                                                                                   

2.       Projekt umowy                                                                                                     


 


Powiat Lęborski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na realizację zadania„Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych  w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym” otrzymało jedną ofertę:

 

Lp.

Firma

 

Adres wykonawcy

Punktacja

1

AG-AUTO Pomoc Drogowa Katarzyna Grzenkowicz

83-340 Sierakowice,

ul. Wojska Polskiego 28

100

 

 

Lp

 

Rodzaj pojazdu

 

Cena jednostkowa brutto

 AG-AUTO

1

2

3

1

 

Rower, motorower

119

2

Motocykl

234

3

Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

509

4

Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. do 7,5 t.

635

 

5

 

Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t. do 16 t.

898

6

Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t.

1324

7

Pojazd przewożący materiały niebezpieczne

1611

 

Powiat Lęborski informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania wybrano  ofertę złożoną przez:

AG-AUTO POMOC DROGOWA

Katarzyna Grzenkowicz

83-340 Sierakowice

ul. Wojska Polskiego 28

 

Uzasadnienie wyboru:

Jedyna oferta złożona przez w/w oferenta z wymaganym kompletem dokumentów.

 

 

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe.pdf
pdf, 5.3 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 29.11.2022 11:19
Data ostatniej aktualizacji: 29.11.2022 11:19
Liczba pobrań: 1
Formularz ofertowy.docx
doc, 22 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 29.11.2022 11:19
Data ostatniej aktualizacji: 29.11.2022 11:19
Liczba pobrań: 1
Projekt umowy holowanie.docx
doc, 21 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 29.11.2022 11:19
Data ostatniej aktualizacji: 29.11.2022 11:19
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 29.11.2022
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 29.11.2022 11:16
Liczba wyświetleń: 4
Drukuj Zapisz do PDF