Zapytanie ofertowe Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł
RSSLębork, dnia 28.11.2022 r.
K.272.3.1.2022
Zapytanie ofertowe
Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł
W związku z zamiarem zlecenia w trybie art.2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł netto
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
zaprasza dozłożenia oferty cenowej dla zamówienia pn.
„Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym”.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
Kryteria jakimi kierował się będzie Zamawiający to:
1) standard wyposażenia i oznakowania pojazdu przeznaczonego do usuwania lub przemieszczania pojazdów;
2) liczba i rodzaj pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, stosownie do wielkości obszaru świadczonych usług;
3) deklarowany czas przybycia na miejsce zdarzenia;
4) zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi;
5) opinia właściwego miejscowo komendanta powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z Policją;
6) konieczność zachowania warunków konkurencji;
7) proponowana cena usługi.
Szczegółowy zakres wymagań i obowiązków zawarty jest w artykule 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 988 z póżn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (t.j. Dz.U. z 2018, poz. 2285 z późn. zm.).
1) Wymagania ogólne:
1) Oferta musi zawierać w szczególności:
1. odniesienie do kryteriów zawartych w pkt. I;
2. rozbicie ceny poszczególnych składników wynagrodzenia w/g schematu zawartego w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert;
3. zdjęcia pojazdów, które mają być używane do świadczenia usług;
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej;
5. polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł na jedno zdarzenie;
6. aktualną licencję lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.)
7. zobowiązanie wykonawcy do świadczenia usługi całodobowo, przez wszystkie dni w roku.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia oferty oraz sprawdzenia informacji zawartych w ofercie ze stanem faktycznym.
3) Podmioty mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, jeśli przedstawią umowę regulującą zasady ich współpracy i upoważnią jednego z członków konsorcjum do złożenia oferty w ich imieniu.
4) Cena usługi zgodnie z „uchwałą nr XLVIII/316/2022Rady Powiatu w Lęborku z dnia 17 listopada 2022 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w razie odstąpienia od usunięcia pojazdu na 2023 rok” nie może przekroczyć kwot opisanych poniżej:
· rower lub motorower, hulajnoga lub urządzenie transportu osobistego – usunięcie 119,00 zł, przerwane usunięcie 59,50 zł;
· motocykl – usunięcie 234,00 zł, przerwane usunięcie 117,00 zł;
· pojazd o dmc do 3,5t – usunięcie 509,00 zł, przerwane usunięcie 254,50 zł;
· pojazd o dmc od 3,5t do 7,5t – usunięcie 635,00 zł, przerwane usunięcie 317,50 zł;
· pojazd o dmc od 7,5t do 16t – usunięcie 898,00 zł, przerwane usunięcie 449,00 zł;
· pojazd o dmc powyżej 16t – usunięcie 1324,00 zł, przerwane usunięcie 662,00 zł;
· pojazd przewożący materiały niebezpieczne – usunięcie 1611,00 zł, przerwane usunięcie 805,50 zł;
III. Termin wykonania zamówienia
Od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2026 r.
IV. Kryteria wyboru oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria:
Cena –100%,
Cena- oznacza sumę zaoferowanych cen za wszystkie materiały będące przedmiotem niniejszego zamówienia, wykazane w zał. Cena powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
ØDla kryterium ceny oferty będą podlegały ocenie według następującego wzoru:
An = |
Cmin Cb |
x 100 |
An- suma punktów uzyskanych przez wykonawcę
Cmin- cena minimalna spośród złożonych ofert
Cb - cena zaproponowana przez wykonawcę
V. Termin związania z ofertą
14 dni
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
ØKażdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
ØWymaga się, by oferta była przygotowana w formie: pisemnej, lub elektronicznej ( e-mailem), ePUAP na załączonym wzorze w/g załącznika nr 1- Formularz ofertowy
ØOfertę należy sporządzić w języku polskim.
ØSposób złożenia oferty:
1) W przypadku składania oferty w formie pisemnej: Wymaga się, aby oferta została zamieszczona w kopercie, która będzie zaadresowane na adres:
Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5,
84-300 Lębork,
oraz będzie posiadać oznaczenie:
|
2) W przypadku składania oferty formą elektroniczną: Wymaga się, aby Wykonawca przesłał podpisaną ofertę w formie skanu w wyznaczonym terminie na adres e-mail:
starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Adresy Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP:
/iw1fys982r/skrytka
/iw1fys982r/SkrytkaESP
lub faxem na nr:
59 8632 850
Ø W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia, natomiast w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa - musi ono być potwierdzone „za zgodnością z oryginałem” przez notariusza.
Ø Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, a wszystkie strony oferty parafowane przez te osoby.
ØWymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.
VII. Miejsce, termin złożenia oferty:
Ø Ofertę złożyć należy do dnia 08.12.2022 r. do godz. 10:00 zgodnie z pkt VI
Ø Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.12.2022 r. o godz. 10:10 w sali nr 13
VIII. Osobą uprawnioną do kontaktu jest:
Zenon Kaczykowski
tel. 59 86 32 815, fax. (59) 86 32 847,
e-mail: zkaczykowski@starostwolebork.pl
IX. Klauzula informacyjna wynikająca z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku 84-300 Lębork ul. Czołgistów 5;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym jest iodo@starostwolebork.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego K.272.3.1.2022pn. „Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym”, prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
X. Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy
Powiat Lęborski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na realizację zadania„Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym” otrzymało jedną ofertę:
Lp. |
Firma |
Adres wykonawcy |
Punktacja |
1 |
AG-AUTO Pomoc Drogowa Katarzyna Grzenkowicz |
83-340 Sierakowice, ul. Wojska Polskiego 28 |
100 |
Lp |
Rodzaj pojazdu |
Cena jednostkowa brutto AG-AUTO |
1 |
2 |
3 |
1
|
Rower, motorower |
119 |
2 |
Motocykl |
234 |
3 |
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. |
509 |
4 |
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. do 7,5 t. |
635 |
5
|
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t. do 16 t. |
898 |
6 |
Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t. |
1324 |
7 |
Pojazd przewożący materiały niebezpieczne |
1611 |
Powiat Lęborski informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania wybrano ofertę złożoną przez:
AG-AUTO POMOC DROGOWA
Katarzyna Grzenkowicz
83-340 Sierakowice
ul. Wojska Polskiego 28
Uzasadnienie wyboru:
Jedyna oferta złożona przez w/w oferenta z wymaganym kompletem dokumentów.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 29.11.2022 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 29.11.2022 11:16 |
Liczba wyświetleń: | 4 |