ZAPYTANIE OFERTOWE Nr PO.50PLUS.272.2.8.2014
RSS
w trybie art. 6a oraz art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie rozeznania rynku, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
odnośnie
którego przedmiotem jest
zakup materiałów biurowych w ramach projektu „Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zawiadamia się, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego wpłynęło: 5 ofert, spośród których 5 spełnia warunki określone w zapytaniu ofertowym oraz mieści się w kwocie brutto, którą Zamawiający przewidział na realizację zamówienia.
Najkorzystniejszą ofertę uzyskując 100,00 pkt. wg kryterium oceny ofert złożyła firma:
Grafit II ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork
W/w Wykonawca złożył ofertę najtańszą, spełniającą warunki udziału oraz mieszczącą się w kwocie brutto, którą Zamawiający przewidział na realizację poszczególnych części zamówienia.
W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone:
Grafit II ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork
w trybie art. 6a oraz art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie rozeznania rynku, zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną
w Zasadach finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W związku z realizacją projektu „Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, zwracamy się z zapytaniem ofertowym na dostawę materiałów biurowych w ramach ww. projektu.
1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Beneficjent projektu - Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 86 32 825, faks: (59) 86 32 850,
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,
adres strony internetowej: www.powiat-lebork.com
2. OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Kody CPV:
30.19.20.00-1 Wyroby biurowe
30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
30.19.76.30-1 Papier do drukowania
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje zakup materiałów biurowych w ramach projektu „Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Na przedmiot zamówienia składają się 2 zadania:
Zadanie 1. Zakup materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia rekrutacji i spotkań indywidualnych i grupowych
Zadanie 2. Zakup materiałów biurowych niezbędnych do zarządzania projektem
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Starostwa Powiatowego w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5, pok. 212 (II piętro).
Materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich.
W ramach wykonania umowy Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiot umowy w ustalonym terminie do siedziby Zamawiającego - pokoju 212 Starostwa Powiatowego w Lęborku. Termin realizacji przedmiotu umowy: 10 dni od dnia podpisania umowy. Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, podpisanego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Po podpisaniu protokołu i uregulowaniu płatności wynikającej z faktury przedmiot umowy przechodzi na własność Zamawiającego. Minimum jeden dzień przed dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy. Dostarczany przedmiot umowy musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego przedmiotu umowy. W przypadku stwierdzenia wad dostarczonych materiałów Wykonawca wymieni niezwłocznie wadliwe materiały i dostarczy nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, na spełniające warunki określone w niniejszej umowie. W przypadku stwierdzenia wad Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w ramach wynagrodzenia, określonego w ofercie. Stwierdzenie przez Zamawiającego usunięcia wad będzie stanowić podstawę do sporządzenia protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na objęty przedmiotem umowy asortyment na okres gwarancji udzielonej przez producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się poniżej:
Zadanie 1. Zakup materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia rekrutacji i spotkań indywidualnych i grupowych:
Poz. |
przedmiot zamówienia |
opis |
jedn. miary |
ilość |
1. |
papier |
biały do drukarek laserowych grub. 80g/m2 (1 opakowanie = ryza 500 arkuszy) |
ryza |
30 |
2. |
segregator biurowy |
A4 / 50mm, kolor niebieski |
Szt. |
20 |
3. |
segregator biurowy |
A4 / 80mm, kolor niebieski |
Szt. |
20 |
4. |
koszulki na dokumenty |
format A4, krystaliczne, gruba folia, przeźroczyste, wzmocniony brzeg z perforacją, otwierana na górze, grubość co najmniej 50 um (1 opakowanie = 100 szt.) |
opakowanie |
4 |
5. |
wąsy z mechanizmem skoroszytowym |
1 opak. = 100 szt. |
opakowanie |
1 |
6. |
skoroszyt plastikowy A4 |
format A4, z perforacją na grzbiecie umożliwiającą wpięcie do każdego rodzaju segregatora, tylna okładka kolor czerwony, przednia okładka przeźroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu zawartości, wykonany z folii twardej PCV (opakowanie = 10 szt.) |
opakowanie |
20 |
7. |
płyty CD-R |
płyty CD-R (opakowanie = 50 szt.) |
opakowanie |
1 |
8. |
pasek segregatorowy do wpinania |
Samoprzylepny, opak.=100szt |
opak. |
4 |
9. |
folia do laminacji |
80mic, opak.=100szt |
opak.=100szt |
4 |
10. |
grzbiet do bindowania plastikowy |
12,5 mm, do 105 kartek, niebieskie opak.=100szt |
opak.=100szt |
3 |
Zadanie 2. Zakup materiałów biurowych niezbędnych do zarządzania projektem:
poz. |
przedmiot zamówienia |
opis |
jedn. miary |
ilość |
1. |
Spinacze |
Okrągłe, 28mm. 100 szt. w opakowaniu |
opakowanie |
10 |
2. |
papier A4 biały |
biały do drukarek laserowych grub. 80g/m2 (1 opakowanie = ryza 500 arkuszy) |
opakowanie |
15 |
3. |
zszywki |
24/6, 1000 szt. w opakowaniu |
opakowanie |
10 |
4. |
klej biurowy w sztyfcie |
Opakowanie 35g |
szt. |
5 |
5. |
płyty CD-R |
płyty CD-R (opakowanie = 50 szt.) |
opakowanie |
1 |
6. |
płyty DVD |
płyty DVD (opakowanie = 50 szt.) |
opakowanie |
1 |
7. |
segregator biurowy |
A4 / 50mm, kolor niebieski |
szt. |
15 |
8. |
koszulki na dokumenty |
format A4, krystaliczne, gruba folia, przeźroczyste, wzmocniony brzeg z perforacją, otwierana na górze, grubość co najmniej 50 um (1 opakowanie = 100 szt.) |
opakowanie |
10 |
9. |
wąsy z mechanizmem skoroszytowym |
1 opak. = 100 szt. |
opakowanie |
1 |
10. |
zakreślacze kolorowe fluoroscencyjne |
(opakowanie = 6 szt., każdy w innym kolorze) |
komplet |
2 |
11. |
bloczki samoprzylepne 76mmx76mm |
1 op.=100 kartek |
opakowanie |
10 |
13. |
koperta bąbelkowa na płytę CD, DVD |
bez okna, biała |
szt. |
100 |
14. |
koperty samoklejące |
białe, B5- rozmiar 176x250 mm (opakowanie 500szt.) |
opakowanie |
1 |
15. |
koperty samoklejące |
białe, C6- rozmiar 114x162 mm (opakowanie 25szt.) |
opakowanie |
8 |
16. |
koszulki z klapą na rzep, (opakowanie po 10 szt.) |
Do segregowania i archiwizowania dokumentów A4, pasek z perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora |
opakowanie |
3 |
17. |
przekładki kartonowe do segregatora format 1/3 A4 (opakowanie = 100 szt.)mix kolorów |
format 1/3 A4 (opakowanie = 100 szt.)mix kolorów |
opakowanie |
7 |
3. WARUNKI UDZIAŁU
W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
a) formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
b) oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - wg załącznika nr 2
c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia) - wg załącznika nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/ nie spełnia"
4. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA (dostawy)
Fabrycznie nowe materiały biurowe należy dostarczyć w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami w ustalonym terminie na adres: Lębork, ul. Czołgistów 5 pok. 212 (II piętro).
5. DOPUSZCZALNOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć 1 ofertę.
6. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
a) Kryterium oceny ofert - cena oferty brutto - 100%
CENA = (cena oferowana minimalna / cena oferowana) x 100
Oferty oceniane będą punktowo w oparciu o ww. kryterium z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt.
7. WYMAGANIA DOT. ZAWARTOŚCI OFERTY - DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOSTARCZYĆ
W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
a) formularz ofertowy - wg załącznika nr 1
b) oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych - wg załącznika nr 2
c) oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) - wg załącznika nr 3
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
8. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać w zaklejonej kopercie do dnia 11 września 2014 r. do godziny 12:00 w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia. Zaklejoną kopertę należy zaadresować:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
Winna również posiadać napis:
DOTYCZY ZAPYTANIA OFERTOWEGO PO.50PLUS.272.2.8.2014
Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu „Życie zaczyna się po pięćdziesiątce - aktywizacja zawodowa osób 50+"
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany ofertą na okres 30 dni kalendarzowych.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. INFORMACJE DODATKOWE
Niniejsze zapytanie ofertowe zostało dodatkowo opublikowane na stronie internetowej www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców drogą poczty tradycyjnej/ elektronicznej.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 02.05.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 02.05.2016 08:04 |
Liczba wyświetleń: | 2 |