Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną w budynku A i G Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17.
RSSOgłoszenie nr 500806-N-2017 z dnia 2017-05-09 r. / RP.272.1.12.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Nazwa projektu lub programu
Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, rozbudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne.
Numer ogłoszenia: 500806-N-2017
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Zamówienie podzielone jest na części:
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45421141-4, 45410000-4, 45442100-8, 45431200-9, 45432111-5, 45421000-1, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332300-7, 45311000-3, 45331210-1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT1688110.35
WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Zakład Remontowo-Budowlany Instalatorstwa Sanitarnego CO i Gaz JÓZEF STANICKI, , Chocielewko 5, , 84-351, Nowa Wieś Lęborska, kraj/woj. pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 547799.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 547799.83 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549357.73 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze RP.272.1.12.2017 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
"Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną w budynku A i G Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17."
Postępowanie stanowi element projektu p.n."Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, rozbudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne." współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybrany Wykonawca |
Zakład Remontowo-Budowlany Instalatorstwa Sanitarnego CO i Gaz JÓZEF STANICKI Chocielewko 5, 84-351 Nowa Wieś Lęborska |
|||
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|||
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|||
Liczba punktów uzyskana w kryterium: CENA OFERTY - 60 pkt., OKRES GWARANCJI - 20 pkt., TERMIN ZAPŁATY - 20 pkt. |
||||
Zakład Remontowo-Budowlany Instalatorstwa Sanitarnego CO i Gaz JÓZEF STANICKI Chocielewko 5, 84-351 Nowa Wieś Lęborska |
100 pkt. |
|||
Firma Wielobranżowa "Petk", Janina Petk ul. B. Krzywoustego 16 84-300 Lębork |
90,50 pkt. |
|||
Informacja o Wykonawcach wykluczonych z postępowania |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia |
|||
brak |
||||
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone |
||||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia |
|||
brak |
Data wysłania informacji do Wykonawcy 29.05.2017 r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana w dniu 06.06.2017 r.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 25.05.2017 godz. 11.00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze RP.272.1.12.2017o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
"Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną w budynku A i G Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17."
Postępowanie stanowi element projektu p.n."Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, rozbudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne." współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego ProgramuOperacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
L.p. |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
OKRES GWARANCJI |
TERMIN ZAPŁATY |
1 |
Firma Wielobranżowa 84-300 Lębork, ul. B. Krzywoustego 16 |
549 357,73 zł. |
36 m-cy |
28 dni |
2 |
Zakład Remontowo-Budowlany Instalatorstwa Sanitarnego CO i Gaz JÓZEF STANICKI Chocielewko 5a, 84-351 Nowa Wieś Lęborska
|
547 799,83 zł |
60 m-cy |
30 dni |
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 642 010, 55 zł. |
Ogłoszenie nr 500806-N-2017 z dnia 2017-05-09 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
"Zawodowcy na topie – podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie lęborskim poprzez przebudowę, rozbudowę, modernizację infrastruktury szkół zawodowych w Lęborku, ich wyposażenie i doposażenie oraz kształcenie ustawiczne."
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną w budynku A i G Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17.
Numer referencyjny: RP.272.1.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17 na potrzeby: dwóch pracowni (laboratoriów) chemicznych z zapleczem, dwóch pracowni językowych, trzech pracowni z zapleczem dla specjalności: Technik Organizacji Reklamy, Technik Handlowiec, Technik Ekonomista, oraz remont ciągów komunikacyjnych wraz z klatkami schodowymi, zgodnie z przedmiarami robót i Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 3.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: W ramach zadania Wykonawca zrealizuje prace budowlano-remontowe wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17, polegające na wykonaniu: 1) robót rozbiórkowych i wyburzeniowych, 2) posadzek cementowych wraz z cokolikami, 3) ocieplenia ścian płytami styropianowymi i okładzin z płyt gipsowo kartonowych, 4) wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, 5) stolarki okiennej i drzwiowej, 6) robót malarskich, 7) okładzin schodowych oraz lamperii z płytek 8) robót w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej, 9) robót w zakresie instalacji elektrycznej, wraz z pomiarami. 10) robót w zakresie okablowania komputerowego. 11) dokumentacji powykonawczej, zgodnie z przedmiarem robót - Załącznik Nr 7 do SIWZ oraz zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej „STWiORB” - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót – Załącznik Nr 7 do SIWZ, 2) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.4 Z uwagi na fakt prowadzenia robót w czynnym obiekcie, Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przed rozpoczęciem ich wykonywania tak, aby zapewnić maksymalnie małą uciążliwość dla funkcjonowania szkoły. 3.5 Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3.3 niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3.3 niniejszej SIWZ, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w dokumentacji, na co Wykonawca do oferty przetargowej dołączy stosowne dokumenty. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej w punkcie 3.3 niniejszej SIWZ, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w tej dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona. 3.6 Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu zmówienia, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi na dzień odbioru przepisami prawa wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.7 Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji technicznej, gdy ich wykonanie będzie zbędne. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa projekt umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45211000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45110000-1 |
45421141-4 |
45410000-4 |
45442100-8 |
45431200-9 |
45432111-5 |
45421000-1 |
45332000-3 |
45332200-5 |
45332300-6 |
45332300-7 |
45311000-3 |
45331210-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane, obejmujące budowę, przebudowę lub remont budynku wraz z remontem, przebudową lub budową instalacji wewnętrznych, o wartości wykonanych robót, co najmniej 100.000 złotych brutto każde, z podaniem daty i miejsca wykonania, gdzie roboty budowlane zostały wykonane, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) dysponuje, co najmniej: • jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika robót budowlanych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. • jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • jedna osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. UWAGA Kierownicy robót budowlanych powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U.2014 poz.768) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art.12 ust.1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016 poz.65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Kierownicy robót budowlanych powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2016 poz. 290) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz.U.2014 poz.768) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art.12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art.12 ust.1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016 poz.65). Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 10.3 Zamawiającego żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ. 10.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1 niniejszej SIWZ. 10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ze złożonego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie wynikało, że Wykonawca wykonał, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane, obejmujące budowę, przebudowę lub remont budynku wraz z remontem, przebudową lub budową instalacji wewnętrznych, o wartości wykonanych robót, co najmniej 100.000 złotych brutto każde, z podaniem daty i miejsca wykonania, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w składanym wykazie wykaże, że dysponuje, co najmniej: • jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. • jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, • jedną osobą, która pełnić będzie funkcje kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200.000,00 PLN (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 10.6 Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w punkcie 10.5.4) niniejszej SIWZ. 10.7 Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podwykonawcy dokument wymieniony w punkcie 10.5.4) niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359) 13.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Lęborku numer rachunku: 07 9324 0008 0002 8701 2000 0380 z dopiskiem „wadium przetargowe – znak sprawy RP.272.1. .2017”. 13.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 13.4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 13.6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – kserokopia dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium została załączona do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku, gdy Wykonawca po upływie ważności, odpowiednio poręczenia lub gwarancji, będzie oczekiwał od Zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, Zamawiający wymaga, aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię, odpowiednio: poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty), natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i dostarczyć w kopercie łącznie z ofertą przetargową. 13.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 13.9. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez Wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60 |
okres gwarancji | 20 |
termin zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówinia | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
24.1 Zgodnie z art.144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 24.1.1 Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie: a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wpisem do Dziennika Budowy. Termin zostanie przedłużony o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych, b) gdy wystąpi siła wyższa w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, zamknięcie granic uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części, pod warunkiem dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej, przez Stronę dotkniętą wystąpieniem siły wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej wystawionego przez właściwy organ administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy. Termin zostanie przedłużony o czas trwania siły wyższej, c) warunki realizacji (m.in. geologiczne, archeologiczne, niewypały i niewybuchy, niezinwentaryzowane instalacje), których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty. Termin zostanie przedłużony o czas trwania ich usunięcia. 24.1.2.Wartość zamówienia może ulec zmianie: a) w przypadku ograniczenia wykonania pewnych robót, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi na dzień odbioru przepisami prawa wykonania przedmiotu umowy (roboty zaniechane). Zmiana wartości zamówienia zostanie pomniejszona o wartość robót zaniechanych. 24.1.3 W przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT możliwe będzie zawarcie aneksu w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie wynikającym ze zmiany stawki VAT, 24.1.4 W przypadku zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie wymaga zgody Zamawiającego na zaproponowane osoby.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-25 , godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wytworzył: | Andrzej Kubiak |
---|---|
Data wytworzenia: | 09.05.2017 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 09.05.2017 11:33 |
Liczba wyświetleń: | 3 |