Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
RSSK.272.2.1.2023.KR
Lębork, dnia 29.11.2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat Lęborski działając w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku dla zamówień o wartości poniżej 130.000,00 zł netto zaprasza do złożenia oferty na następujące zadania:
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku”
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w/g wzorów i wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. 2022 r., poz. 1847 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547 z późn. zm.) w/g następującego wykazu rodzajowego i ilościowego:
a) tablice rejestracyjne samochodowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe – jedno- i dwurzędowe, zmniejszone, zmniejszone zabytkowe, profesjonalne, do poj. elektrycznych i napędzanych wodorem i inne) – 6 000 szt.
b) tablice rejestracyjne motocyklowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, do poj. elektrycznych i napędzanych wodorem i inne) – 300 szt.
c) tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne, tymczasowe, zabytkowe, do poj. elektrycznych i napędzanych wodorem i inne) – 200 szt.
Zakładana ilość wykonania i dostawy tablic w ciągu trwania umowy może ulec zmianie. Ich ilość w pełni uzależniona jest od liczby klientów przerejestrowujących pojazdy, rejestrujących nowe pojazdy, bądź używane z zagranicy, zgłaszających potrzebę wydania wtórników oznaczeń, czy dodatkowej tablicy na bagażnik. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku, gdy rzeczywiste wartości tych danych będą mniejsze lub większe od zakładanych.
d) Wykonawca udzieli minimum dwuletniej gwarancji na wykonaną dostawę.
e) Dostawa tablic rejestracyjnych nastąpi w terminie
¾ dla partii do 10 szt. max. w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
¾ dla partii powyżej 10 szt. do 2000 szt. max. w ciągu 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
f) Sukcesywna dostawa wykonanych tablic do siedziby Zamawiającego według okresowo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań.
g) Wykonawca, w terminie trzech dni od powiadomienia, na własny koszt odbierze w siedzibie urzędu tablice rejestracyjne przekazane organowi rejestrującemu, będące wycofanymi z użytku, dokona ich zniszczenia i zagospodaruje je zgodnie z przepisami o odpadach.
h) Wymaga się posiadania:
¾ zezwolenia właściwego dla Wykonawcy Wojewody lub Marszałka, na wykonywanie wszystkich rodzajów zamawianych tablic – zgodnie z art. 75a, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.)
¾ aktualnego certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie odnośnie zgodności tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi lub inny równoważny dokument na tablice objęte zamówieniem.
2. Nabywcą jest Powiat Lęborski 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, nr NIP 8411609072 zaś odbiorcą i płatnikiem faktur wystawionych przez Wykonawcę za usługi podane w ust. 1 jest Starostwo Powiatowe w Lęborku w terminie 30 dni od dnia doręczenia faktury do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
3. Zapłata za faktury będzie dokonywana przelewem z konta Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze.
4. Zamawiający nie określa, które części zamówienia można powierzyć podwykonawcom.
5. Wykonawca zobowiązany jest do podania posiadanego aktualnego zezwolenia właściwego dla Wykonawcy Wojewody lub Marszałka, na wykonywanie wszystkich rodzajów zamawianych tablic – zgodnie z art. 75a, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz aktualnego certyfikatu Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie odnośnie zgodności tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi lub inny równoważny dokument na tablice objęte zamówieniem.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie: w okresie 02.01.2024 – 31.12.2024
7. Kryterium oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę na Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych, kierując się następującymi kryteriami:
Cena; 100%
Cena min
-------------- x 100 pkt = [ilość pkt]
Cena
gdzie:
· Cena min - najniższa zaoferowana cena (brutto) spośród ofert podlegających ocenie.
· Cena - cena brutto ocenianej oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert nieodrzuconych - ważnych - z największą liczbą punktów w/g zasad opisanych wyżej.
8. Prosimy o udzielenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie do 08 grudnia 2023 r. do godz. 14:00
Ofertę należy przesłać w zamkniętej kopercie na adres:
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork,
pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia.
Koperta winna również posiadać napis:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku
lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta.
9. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą:
Osobami upoważnionymi do kontaktu są:
a) w sprawach formalnych: Anita Pirycka
b) w sprawach przedmiotu zamówienia: Katarzyna Ramczyk tel. 59 86 32 814 lub 815 - w dni robocze od 8:00 do15:00.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 – Umowa dostawy
10. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku, z którym można skontaktować się na adres e-mail: iodo@starostwolebork.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku”.
W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Panią/Pana danych nie wynika z ustawy Pzp, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Panią/Panem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu.
Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów przed takim dalszym przetwarzaniem informuje Panią/Pana, o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie przechowywania danych oraz przysługujących Pani/Panu prawach;
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., bank obsługujący jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne i jednostki organizacyjne Powiatu Lęborskiego, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące, kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz umów o dofinansowanie;
7) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9) Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
10) W przypadku, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
11) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z reguły dobrowolne;
12) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Lębork 2023-12-11
K.272.2.1.2023.KR
Powiat Lęborski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania na realizację zadania„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku” na 2024 rokotrzymał jedną ofertę, którą złożyło przedsiębiorstwo:
- ALKO Zakład Produkcyjno Usługowy Bogusław Bąk 76-200 Słupsk, ul. J. Tuwima 23
Lp. |
Firma |
Wartość zamówienia (brutto) |
Gwarancja |
Termin realizacji (10-2000 szt.) |
Termin realizacji do 10 szt. |
Odbiór tablic wycofanych z użytku |
Punktacja |
1 |
ALKO |
150 454,00 zł |
24 m-ce |
9 dni |
3 dni |
3 dni |
100 |
Powiat Lęborski informuje, iż do realizacji w/w zadania wybiera ofertę złożoną przez:
ALKO Zakład Produkcyjno Usługowy
Bogusław Bąk
76-200 Słupsk
ul. J. Tuwima 23
Uzasadnienie wyboru:
Jedyna oferta cenowa złożona wraz z wymaganym kompletem dokumentów.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 30.11.2023 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 30.11.2023 14:12 |
Liczba wyświetleń: | 3 |