W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

PO.272.2.5.2022 ZAPYTANIE CENOWE

RSS
 

Referat Programów Pomocowych
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU

 

Termin składania ofert upłynął 18.02.2022 r. o godz. 09:00.

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.5.2022 dotyczącego

Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”.

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

Tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

W prowadzonym postępowaniu, w terminie wyznaczonym do składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta. Na mocy ustawy Pzp art. 255 pkt 1, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia we wskazanych częściach, z uwagi na niezłożenie w nich żadnej oferty.


 


 

 

 
 
 
PO.272.2.5.2022
                  Lębork, dnia  09.02.2022 r.
 
ZAPYTANIE CENOWE
 
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.: (59) 8632 825, faks:
(59) 8632 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl, adres strony internetowej:
www.powiat-lebork.com
 
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest :
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”.
 
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części:
 
Część 1: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 30 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne z matematyki, etap edukacyjny –  szkoła podstawowa.
 
Część 2: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 30 godz.  zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne z matematyki, etap edukacyjny – ponadpodstawowy.
 
1) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
2) Zajęcia mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotować do udziału w olimpiadach i konkursach. 
3) Proces rekrutacji, zakończony diagnozą, pozwoli na dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia, uwzględni uzdolnienia kierunkowe jak również inteligencję i zdolności twórcze ucznia.
4) Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać indywidualne potrzeby uczniów i ich predyspozycje oraz może wykraczać poza podstawę programową.
5) Liczebność grupy od 3 do 10 osób.
Zajęcia pozalekcyjne odbędą się pod warunkiem wyłonienia grupy uczestników na daną część przedmiotu zamówienia.
 
 
a) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego i posiadają: 
 
- wykształcenie wyższe uprawniające do nauczania na kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym 
- co najmniej 3 letni staż w nauczaniu w szkole podstawowej /ponadpodstawowej/na uczelni 
- doświadczanie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych  
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu, Wykonawcy są zobowiązani: 
 
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu    
 
 
b) Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części zamówienia:
1) Opracowuje autorski program nauczania, zawierający następujące informacje: metryczkę, cele ogólne i szczegółowe, plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych, treści kształcenia
 w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, procedury osiągania zamierzonych  celów, przewidywane osiągnięcia uczniów, literaturę. Autorski program nauczania musi uwzględniać zagadnienia i zadania pojawiające się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach.                              
2) Opracowuje harmonogram zawierający terminy, listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację. 
- Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy na miesiąc luty 2022, w ciągu 30 dni od podpisania umowy: harmonogramy na miesiące marzec 2022 – czerwiec 2022. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. Jedna godzina lekcyjna = 45 minut.
- Harmonogram  zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację na wszystkie miesiące planowanego zamówienia.
- Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
3) Przeprowadza diagnozę kompetencji kluczowych uczniów właściwych dla danego przedmiotu, na początku i przy zakończeniu zajęć oraz opracowuje raport z zajęć.
4) Bada nabycie kompetencji kluczowych – etap II i III. Badanie nabycia kompetencji odbywa się wg schematu: 
• Etap I nabycia kompetencji - Zakres: grupa docelowa - uczniowie szczególnie uzdolnieni, wyłonieni zgodnie z zasadami rekrutacji; obszar interwencji - rozwój kompetencji kluczowych: - matematyka 
i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne (przypisana tematyka/dziedziny: matematyka, fizyka, biologia, chemia), - informatyczne (przypisana tematyka/dziedziny: informatyka), - społeczne (przypisana tematyka/dziedziny: współpraca, komunikacja interpersonalna itp.).
• Etap II nabycia kompetencji - Wzorzec: nabycie kompetencji kluczowych wymienionych powyżej. Szczegółowy zakres wzorca zostanie opracowany odrębnie dla każdego ucznia w ramach opinii psychologicznej oraz programu opracowanego przez nauczyciela. 
• Etap III nabycia kompetencji - Ocena: weryfikacja nabycia kompetencji prowadzona będzie przez naucz. prowadzących zajęcia oraz opiekuna pedagogiczno-metodycznego, z wykorzystaniem kryteriów i metod właściwych dla danej formy, np. testów, opinii, sprawozdań. 
• Etap IV nabycia kompetencji - Porównanie: porównanie uzyskanych wyników z przyjętymi wymaganiami prowadzone będzie przez opiekunów pedagogiczno-metodycznych i dokumentowane 
w formie sprawozdań.
5) Monitoruje udział uczestników w zajęciach, przedstawia co miesiąc oryginały list obecności 
z podpisami uczniów uczestniczących zajęcia w dokumentacji rozliczeniowej
5) Organizuje jeden wyjazd edukacyjny i sprawuje opiekę nad uczniami (w wymiarze ok. 8 godzin wraz z dojazdem, przy czym 1 godzina=60 minut) dla uczniów na spotkania akademickie do wybranych uczelni wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego), w tym:
• nauczyciel prowadzący zajęcia zbiera grupę chętnych uczniów, 
• zbiera zgody od rodziców na wyjazd dzieci, które są niepełnoletnie,
• wyjeżdża razem z uczniami i sprawuje nad nimi opiekę podczas wyjazdu (podczas wyjazdu nauczyciel nie prowadzi zajęć; wyjazdy odbywają się poza liczbą godzin zajęć dodatkowych przewidzianych do przeprowadzenia w ramach części zamówienia)
• nauczyciel prowadzący zajęcia pozalekcyjne z więcej jak jedną grupą nie może łączyć grup 
w jednym czasie  podczas wyjazdów edukacyjnych
• zwrot kosztów dojazdu zgodnie z Regulaminem
6) Jest zobowiązana do informowania uczniów o wszelkich formach wsparcia, w których uczniowie mogą brać udział w tym m. in.: o wyjazdach edukacyjnych, lidze zadaniowej, obozach naukowych.
7) Dba o wysoką jakość realizowanych zajęć, z nastawieniem na rozwój indywidualny uczniów zgodnie z ich predyspozycjami i zdiagnozowanymi zdolnościami.
8) Prowadzi zajęcia z zaplanowaniem pracy własnej uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp.; jak też prowadzi zajęcia z uwzględnieniem specyficznych potrzeb każdego ucznia, które zostaną określone na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji ucznia do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia.
9) Współpracuje ściśle z opiekunem pedagogiczno-metodycznym oraz psychologiem LCNK
10) Uczestniczy w spotkaniach w ramach projektu np. (inauguracyjne, podsumowujący rok szkolny) oraz w zebraniach z rodzicami uczniów uczestniczących w zajęciach. 
11) Rozlicza prowadzone przez siebie zajęcia co miesiąc, składając niezbędne dokumenty rozliczeniowe, potwierdzone przez opiekuna dydaktyczno-pedagogicznego, do Starostwa Powiatowego w Lęborku – w terminie nie później niż do 5 dnia kalendarzowego następnego miesiąca po miesiącu,   w którym zrealizowała zajęcia i/lub zorganizowała wyjazd. 
12) Rzetelnie sporządza dokumentację wykonywania umowy, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym dokumentuje prowadzone zajęcia w formie dziennika 
z realizacji zajęć, list obecności, dokumentacji fotograficznej (10 zdjęć), raportu itp.
13) Przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r., oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie 
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str. 1) zw. „RODO”. Podstawa prawna  jest zgodna z aneksem nr 1 do umowy o partnerstwie z dnia 28 maja 2019 r.
14) Realizuje zajęcia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób 
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie 
z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób 
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
 
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3.Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.
 
Dodatkowe  informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
1. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 
2. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników 
i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. 
3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, 
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. 
4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka, z zastrzeżeniem: w przypadku czasowego ograniczenia funkcjonowania szkół w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, dopuszcza się prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu kształcenia, przy czy Wykonawca na przeprowadzenie zajęć na odległość musi uzyskać zgodę Zamawiającego.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi 
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa 
w projekcie,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć wychodzących od Wykonawcy, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
10. Po zakończeniu miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji danej części umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu 
(z zastrzeżeniem § 7 ust. 1 d umowy): 
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz z liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin; 
- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zawierający co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. 
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia (w tym zdjęcia dokumentujące realizowane zajęcia oraz udział w spotkaniach akademickich);
- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
• harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć w stosunku do określonych w harmonogramie początkowym),
• raport - sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz 
z załącznikami,
• protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
11. Wykonawca zapewnia, że: 
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej 
 i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, 
w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu i przy comiesięcznym rozliczaniu wynagrodzenia.
c)  nie jest zatrudniony/a (w tym osoby prowadzące zajęcia) jednocześnie w Instytucji uczestniczącej 
w realizacji RPO WP (tj. Instytucji Zarządzającej RPO WP – Zarząd Województwa Pomorskiego, obsługiwanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego z siedzibą w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk).
12.Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia 
w tym projekcie.
 
Słownik Zamówień (CPV):
 
Główny kod CPV:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV: 
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80521000-2 Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
 
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
 
Od dnia podpisania umowy do dnia 24 czerwca 2022 r.
 
3. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
 
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1)      Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto – 60%;
2) Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu zamówienia w nauczaniu w szkole podstawowej/ponadpodstawowej/na uczelni  – 40%.
 
Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
 
1) Cena – 60 %
 
          Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -----------------------------------------------------------------------  x 60 pkt
                                Cena przedstawiona w ofercie
 
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie 
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
 
2) Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu zamówienia w nauczaniu w szkole podstawowej/ponadpodstawowej/na uczelni – 40%.
 
K2 = Liczba punktów uzyskanych przez osobę/-y wskazaną/-e do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów)
 
• Doświadczenie: 3 pełne lata – 0 pkt. 
• Doświadczenie: 4 pełne lata – 20 pkt. 
• Doświadczenie: 5 pełne lata – 30 pkt. 
• Doświadczenie: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt. 
 
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O= K1 + K2
Gdzie:
O- oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów uzyskana w kryterium – „Doświadczenie osoby wskazanej do wykonania przedmiotu zamówienia w nauczaniu w szkole podstawowej/ponadpodstawowej/na uczelni”
 
3. Oferty oceniane będą punktowo w oparciu o w/w kryterium z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
 
4. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERTY
a) Ofertę na załączonym druku należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku lub pocztą elektroniczną w terminie do dnia 18.02.2022 r. do godziny 9:00 pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia.
b) Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do
Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
 
OFERTA DOTYCZY
 
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”.
 
Część…………
 
 
NIE OTWIERAĆ PRZED 18.02.2022r. GODZ. 9:15
 
5. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub droga elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej. 
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt I zapytania. 
 
 
 
 
 
………………………………………………..
(data i podpis Starosty lub innej osoby upoważnionej)
 

Załączniki:

Zapytanie cenowe pdf.pdf
pdf, 5.03 MB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 10.02.2022 13:38
Data ostatniej aktualizacji: 10.02.2022 13:38
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 10.02.2022 13:38
Data ostatniej aktualizacji: 10.02.2022 13:38
Liczba pobrań: 1
załącznik 2 Umowa.doc
doc, 258 kB
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 10.02.2022 13:38
Data ostatniej aktualizacji: 10.02.2022 13:38
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 10.02.2022
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 10.02.2022 13:36
Liczba wyświetleń: 4
Drukuj Zapisz do PDF