W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

PO.272.2.17.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE

RSS

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W wyniku przeprowadzonego postępowania o sygnaturze PO.272.2.17.2023 pn. zorganizowanie i realizacja trzydniowej wycieczki edukacyjnej w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”.

 

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy

 

 

Umowa została zawarta w dniu 30.08.2023 r. z następującym Wykonawcą:

 

INVENTUM Sp. z o.o.

ul. H. Siemiradzkiego 11A/2

33-300 Nowy Sącz

NIP 734-351-89-93

 

 


PO.272.2.17.2023

Referat Programów Pomocowych
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”

 

INFORMACJA O ODSTĄPIENIU OD PODPISANIA UMOWY

 

Informujemy, iż w dniu 29.08.2023 r. do siedziby Zamawiającego wpłynęła od Wykonawcy – Biura Podróży PIKADA Kacper Sapis z siedzibą w Radomsku, ul. Reymonta 20/2 informacja o odstąpieniu od podpisania umowy dot. zorganizowania i realizacji trzydniowej wycieczki edukacyjnej w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”).

Jednocześnie, Zamawiający zawiadamia, iż w niniejszym postępowaniu wybiera się ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, tj. ofertę złożoną przez:

INVENTUM SP. Z O.O.

ul. Henryka Siemiradzkiego 11A/2

33-300 Nowy Sącz

 

 

 


PO.272.2.17.2023

 

Referat Programów Pomocowych
Projekt pn. „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”

 

INFORMACJA O WYBORZE

 

Termin składania ofert upłynął 24.08.2023 r. o godz. 08:00.

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.17.2023 dotyczącego

Zorganizowanie i realizacja trzydniowej wycieczki edukacyjnej w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”).

 

Otwarcie ofert nastąpiło dnia 24.08.2023 r. o godz. 08:05

Zamawiający:

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

Tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

Informacja o wybranym Wykonawcy:

 

Biuro Podróży PIKADA Kacper Sapis

ul. Reymonta 20/2

97-500 Radomsko

 

Wartość zamówienia jaką zamierzał przeznaczyć Zamawiający:
netto: 55 651,39 zł,
brutto: 68 451,21 zł

 

 


 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Termin składania ofert upłynął w dniu 24.08.2023 godz. 8:05

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.2.17.2023
o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) – dalej ustawy PZP oraz z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” i Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku wprowadzonym Uchwałą Nr 304/2021 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 3 lutego 2021r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku, którego przedmiotem jest:

 

Zorganizowanie i realizacja trzydniowej wycieczki edukacyjnej w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”).

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. Pomorskie

tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50

e-mail: sekretariat@starostwolebork.pl

www.powiat-lebork.com

 

Oferta nr 1

Włóczykij Sebastian Cienkosz

ul. Zakopiańska 58

30-418 Kraków

NIP 681-184-13-05

CENA – 78 350,00 zł

Oferta nr 2

INVENTUM SP. Z O.O.

ul. Henryka Siemiradzkiego 11A/2

33-300 Nowy Sącz

NIP 734-351-89-93

CENA – 61 965,00 zł

Oferta nr 3

Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o.o.

ul. M. J. Piłsudskiego 6/9

31-109 Kraków

NIP 667-228-51-87

CENA – 87 900,00 zł

Oferta nr 4

Antolczyk Sp. z o.o.

ul. Pokrzywnicka 42

62-800 Kalisz

NIP 618-218-31-03

CENA – 50 000,00 zł

Oferta nr 5

Agencja Eventowo-Reklamowa AnaNAS

ul. Dojazdowa 5

62-030 Luboń

NIP 765-148-63-78

CENA – 68 213,00 zł

Oferta nr 6

Biuro Podróży PIKADA Kacper Sapis

ul. Reymonta 20/2

97-500 Radomsko

NIP 772-237-41-33

CENA – 52 000,00 zł

Oferta nr 7

Magdalena Siśkiewicz New Challenge

ul. Rydlówka 5/107

30-363 Kraków

NIP 656-224-68-38

CENA – 66 929,00 zł

Oferta nr 8

BRICK FREAK Katarzyna Tomaszewska

Gadzowice 32

48-100 Głubczyce

NIP 748-154-08-99

CENA – 62 900,00 zł

 

 


 

PO.272.2.17.2023                                                                                           Lębork, dnia 11.08.2023 r.

                                                                                              

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, tel.(59)8632 825,

faks: (59)8632 850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl,

adres strony internetowej: www.powiat-lebork.com

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Tryb postępowania: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)

Postępowanie odbywa się w formie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności określonej
w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”i Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku wprowadzonym Uchwałą Nr 304/2021 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 3 lutego 2021r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

 

I.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:Zorganizowanie i realizacja trzydniowej wycieczki edukacyjnejw ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”.

 

Cel wycieczki: Rozwijanie i umożliwienie nabycia kompetencji kluczowych: matematycznych i podstawowych kompetencji naukowo-technicznych, informatycznych, umiejętności uczenia się, społecznych,  inicjatywności
i przedsiębiorczości.

 

1.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na zorganizowaniu i realizacji trzydniowej wycieczki edukacyjnej dla uczniów szczególnie uzdolnionych

1)       Szacowana liczba uczestników: około 50 osób (12-20 lat) uczestników projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” oraz 1 osoba – przedstawiciel Zamawiającego

2)       Przewidywany termin do wyboru: 14.09.2023 r. – 16.09.2023 r. (optymalny) lub 21.09.2023 r. – 23.09.2023r.  – do określenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin nie wpływa na ocenę oferty.

3)       Liczba noclegów: 2

Wymagania dotyczące zakwaterowania

a)       lokalizacja obiektu (miejsca noclegu – Wrocław, dopuszcza się zakwaterowanie poza Wrocławiem do max.
5 km),

b)       wykonawca zapewni noclegi w jednym obiekcie dla całej grupy uczestników podczas trwania wyjazdu edukacyjnego,

c)       wymagany standard obiektu min. 3 gwiazdkowy - obiekt powinien spełniać wymogi o których mowa
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów Hotelarskich
i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie),

d)        pokoje 2 ,3 osobowe z łazienkami (maksymalnie 4 osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym  (WC, umywalka, prysznic), bez ograniczeń w korzystaniu z ciepłej i zimnej oraz ogrzewanie lub klimatyzacja w razie potrzeby (w ilości adekwatnej do liczby uczestników/uczestniczek z uwzględnieniem płci),

e)       w pokoju powinny znajdować się w szafy/komody niezbędne do  swobodnego rozpakowania bagażu,

f)        łóżka powinny być pojedyncze (nie dopuszcza się łóżek piętrowych, małżeńskich i tzw. dostawek),

g)       każde łóżko powinno posiadać czysty materac, poduszkę, kołdrę, koc oraz czystą i kompletną pościel,

h)       ręcznik dla każdego uczestnika,

i)        do każdego łóżka przynależna min. 1 szafka,

j)        w pokojach powinien znajdować się odbiornik TV,

k)       na terenie obiektu powinien być dostęp do Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi), bez dodatkowych opłat,

l)        wszystkie pokoje dotyczące grupy zaleca się, aby być położone obok siebie, w miarę możliwości na jednym piętrze,

m)     budynek  w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy wycieczki nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi,

n)       nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach agroturystycznych, domkach kempingowych, budynkach szkolnych, internatach, bursach.

o)       Przedstawiciel Zamawiającego może być zakwaterowany razem z opiekunami wycieczki.

4)       Transport autokarem o podwyższonym standardzie wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, klimatyzację/ogrzewanie z indywidualnymi nawiewami. W zależności od trasy prowadzony przez jednego lub dwóch kierowców. W razie awarii autokaru/busu Wykonawca ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego w ciągu 2 godzin (w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych). W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni środka transportu oraz kierowców, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie usługi zastępczej. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dogodnej obsługi w zakresie transportu uczestników, w tym osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej, poprzez rozwiązania techniczne przewidziane w środkach transportu, umożliwiające swobodne wejście do pojazdu.

5)       Zapewnienie opieki pilota / przewodnika przez cały czas trwania wycieczki.

6)       Zapewnienie opiekunów wycieczki odpowiednio dla szacowanej ilości uczestników, usługa opieki obejmuje czas od momentu zbiórki, poprzez czas trwania wycieczki, podróż powrotną do miejsca zbiórki.

Do zadań opiekuna wycieczki (jednej wybranej osoby) należy m.in.:

- sprawowanie, w imieniu Wykonawcy, opieki nad uczestnikami wyjazdu w niezbędnym zakresie, wynikającym z charakteru wyjazdu edukacyjnego, a w sytuacjach nieprzewidzianych udzielanie im niezbędnej pomocy,

- informowanie uczestników wyjazdu o wszystkich szczegółach wyjazdu,

- dbanie o bezpieczeństwo podczas wyjazdu,

- zapewnienie właściwej i pełnej realizacji programu wyjazdu edukacyjnego,

- zorganizowanie „czasu wolnego” uczestników wyjazdu,

- czuwanie nad sposobem wykonywania usług świadczonych na rzecz uczestników podczas wyjazdu oraz przyjmowanie od nich reklamacji dotyczących świadczonych im usług,

- pełnienie funkcji negocjatora w przypadku występowania sytuacji konfliktowych w grupie,

- zgłaszanie Wykonawcy uwag i opinii z przebiegu wyjazdu,

- osoba sprawująca opiekę nad uczestnikami wypoczynku, jest zobowiązana powiadomić przedstawiciela Zamawiającego, który jest uczestnikiem wycieczki o każdym niepokojącym symptomie wystąpienia objawów chorobowych/innych niepokojących objawów zaobserwowanych u uczestnika wycieczki, Przedstawiciel Zmawiającego będzie się kontaktował z rodzicami/opiekunami prawnymi niepełnoletnich uczestników wycieczki  

7)       Wykonawca podczas realizacji wycieczki kontaktuje się bezpośrednio z przedstawicielem Zamawiającego, który jest jednocześnie uczestnikiem wycieczki.  

8)       Zapewnienie biletów wstępów wstępu wymaganych planem wycieczki dla każdego uczestnika.

9)       Wykonawca w ramach realizowanego zadania jest zobowiązany zapewnić wszystkim uczestnikom wycieczki (tj. uczniowie, opiekunowie, przewodnik, kierowcy, przedstawiciel Zamawiającego) ciepłe posiłki wraz
z napojami.

Wyżywienie

a)       2 x śniadanie,

b)       3 x obiad składający  się z dwóch dań oraz napojów,

c)       2 x Kolacja np.  posiłek w restauracji itp. Wyklucza się posiłek w restauracjach typu „fast food”. Zamawiający nie dopuszcza  obiado-kolacji.

d)       Wykonawca zapewni paczki tzw. „suchy prowiant” na każdy dzień wycieczki, dla każdego uczestnika. Zawartość paczek powinna zawierać:

- butelkowaną wodę mineralną do wyboru gazowaną i niegazowaną (po 50% gazowanej i niegazowanej)  po 2 butelki 0,5l na osobę,

- owoc (np. jabłko, banan, brzoskwinia),

- przekąskę pakowaną pojedynczo w opakowaniu foliowym/papierowym – po 2 sztuki na osobę (np.  rogalik /słodka bułka, kanapka z obłożeniem (tj. bułka pszenna/żytnia/bagietka, wędlina lub ser, sałata, pomidor/ogórek),

e)       godziny wydawania posiłków wg harmonogramu.

10)   Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (NNW) Ubezpieczenie do następstw nieszczęśliwych wypadków musi obejmować pobyt uczestników na wyjeździe od momentu wejścia do autokaru pierwszego dnia wyjazdu do momentu powrotu do domu każdego uczestnika – min. 50 000 zł na osobę

11)   Oferta powinna być atrakcyjna dla młodzieży i zawierać m.in.

a)       warsztaty twórcze, edukacyjne organizowane przez Poznański Park Naukowo-Technologiczny Laboratorium Wyobraźni, trwające min. 2 godz., przeprowadzane przez wykwalifikowane osoby. Warsztaty muszą zainteresować uczestników projektu.

b)       zwiedzanie miasta z przewodnikiem, (miasto Wrocław), w tym m.in. atrakcje Muzeum Panorama Racławicka, Ogród Japoński, Most Pokutnic, Hydropolis, Ostrów Tumski wraz ze zwiedzaniem Katedry pod wezwaniem św. Jana Chrzciciela  (kaplice i wieża widokowa), Stare Miasto, punkt widokowy Sky Tower,

c)       zwiedzanie Skalnego Miasta w Adrszpachu w Czechach, rejs łódką.

12)   Wyjazd z wyznaczonego miejsca w miejscowości Lębork, ul. Czołgistów 5, powrót w to samo miejsce.

13)   Zastrzega się godziny wyjazdu nie wcześniej niż 6:00 z miejscowości Lębork.

14)   Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia wszystkich pozostałych ewentualnych opłat związanych
z eksploatacją i używaniem pojazdów kosztów z tytułu opłat i kar, nałożonych na niego przez właściwe organy, opłaty parkingowe i drogowe itp.

15)   Wykonawca sporządzi dokumentację rozliczeniową obejmującą protokół zdawczo odbiorczy z realizacji wycieczki podpisany przez obie strony. Podpisany protokół zdawczo – odbiorczy jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku.

2.       Informacje dodatkowe:

1)  Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program oraz szczegółowy harmonogram wycieczki najpóźniej 5 dni przed planowanym terminem wycieczki.

2)  Wykonawca wykona usługi zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji.

3)  Wykonawca zapewnia dostęp do opieki medycznej – w razie potrzeby Wykonawca zapewni opiekę pielęgniarską lub opiekę lekarską, polegającą na dowiezieniu uczestnika wyjazdu do przychodni lub szpitala.

4)  Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę jakości realizacji usługi, poprzez przedstawiciela Zamawiającego biorącego udział w wycieczce.

5)  Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kopii dokumentu ubezpieczenia najpóźniej dzień przed terminem wyjazdu. Zamawiający przekaże Wykonawcy tylko ilość osób, które należy objąć ubezpieczeniem.  

6)  Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentu stwierdzającego sprawność techniczną autokaru oraz dokumenty uprawniającego kierowcę do kierowania autokaru, najpóźniej na dzień przed terminem wyjazdu.

7)  Ostateczna liczba uczestników może ulec zmianie zmniejszeniu lub zwiększeniu zostanie podana najpóźniej
7 dni przed planowanym terminem wycieczki. Zmiana liczby uczestników nie powoduje zmiany ceny proponowanej przez Wykonawcę i będzie stanowiła podstawę do ostatecznego rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą.

8)  Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w szczególności RODO (Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych) oraz do realizacji przedmiotu zamówienia zgodniez Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020

9)  W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek  opłat od uczestników wycieczki.

10)Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (Zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji

 i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020) dokumentów, materiałów do osób i podmiotów uczestniczących projekcie.  

 

3.  Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

1)       Wykonawca posiada odpowiednie warunki, potencjał techniczny, środki, wiedzę
i doświadczenie konieczne do właściwego wykonania swoich obowiązków określonych w Umowie oraz zobowiązuje się do ich wykonania z należyta starannością, wynikająca z zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, zgodne ze współczesną wiedzą techniczną oraz
w oparciu o obowiązujące przepisy, normy i standardy.

2)       Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego
 z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

3)       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

4)       Nabywcą jest Powiat Lęborski 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, nr NIP: 8411609072 zaś odbiorcą
 i płatnikiem faktur wystawionych przez Wykonawcę za usługi podane w ust. 1 jest Starostwo Powiatowe
w Lęborku w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury do Starostwa Powiatowego w Lęborku.

5)        Po zakończeniu realizacji usługi i dostarczeniu dokumentacji rozliczeniowej Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata za faktury będzie dokonywana przelewem z konta Zamawiającego na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze nie później niż 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.  Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego.

6)       Zamawiający nie udziela zaliczek.

7)       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

 

II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.       O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

zdolności technicznej lub zawodowej:

 

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług turystycznych, o których mowa w art.22 ust.2 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 511 ).

 

Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie odpowiedniego oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1

 

2.       WYKLUCZENIA z postępowania

1)    Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegającej w szczególności na:

• Uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

• Posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

• Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

• Pozostawaniu w związki małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku ww. powiązań – załącznik nr 3.

 

2)    Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy znajdują się na liście sankcyjnej prowadzonej przez Ministra Spraw Zagranicznych i Administracji, publikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra, zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014.

 

Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o nieznajdowaniu się na liście sankcyjnej -  załącznik nr 4.

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

Słownik Zamówień (CPV):

80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

63500000-4 Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej;

63511000-4 Organizacja wycieczek.

 

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin wykonania zamówienia: 14.09.2023 r. – 16.09.2023 r. (optymalny) lub 21.09.2023 r. – 23.09.2023r.  – do określenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Termin nie wpływa na ocenę oferty.

 

IV. KRYTERIUM WYBORU OFERTY

1.       Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert jedynie pośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

2.       Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny:

 (K1)  cena oferty brutto - 100%

3.       Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilości punktów.Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100,00 pkt (liczba punktów zostanie podana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).

4.       Podstawą przyznania punktów w kryterium cena będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym.

5.       Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz jego integralnych załączników i obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

6.       Cena musi być podana cyfrowow złotych polskich (PLN.)

7.       Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów, obliczona wg poniższegowzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocenyz tytułu określonych kryteriów).

8.       Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans cenyZamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

Sposób oceny ofert:

 

Kryterium oceny ofert - cena oferty brutto -100%

 

              Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = ------------------------------------------------------------------   x 100 %

                Cena przedstawiona w ofercie

 

 

 V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.         Oferta powinna zostać przygotowana i złożona Zamawiającemu na Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego zapytania.

2.         Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne formularze i dokumenty wymagane przez Zamawiającego.

3.         Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, Oferent jest zobowiązany do przedłożenia w załączeniu do oferty właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

4.         Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.

5.         Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

6.         Jeżeli do oferty Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów co uniemożliwiłoby wybranie oferty złożonej przez Wykonawcę, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia.

7.         Zamawiający Zastrzega sobie prawo kontaktu za pośrednictwem: poczty e-mail lub telefonicznie.

8.         Zamawiającyniedopuszcza możliwościskładania ofert częściowychani wariantowych.

9.         Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegłw odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione przez innym uczestnikom postępowania.

10.      Złożona oferta wiąże Wykonawcę przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

11.      Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

12.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub unieważnieniu niniejszego postępowaniana każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

 

VI. MIEJSCE, FORMA, TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.       Ofertę można składać:

a)       za pomocą BazyKonkurencyjności

https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

lub

b)       w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, w Biurze Obsługi Interesanta (liczy się data wpływu do Zamawiającego).Ofertę można złożyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do Zamawiającego).

Do siedziby Zamawiającego należy złożyć ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy,  zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

OFERTA DOTYCZY:

Zorganizowanie i realizacja trzydniowej wycieczki edukacyjnej  
w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”

NIE OTWIERAĆ PRZED 24.08.2023 r. godz. 08:05

 

1.         Termin składania ofert: 24.08.2023 r., do godz. 08:00

 

VII. OFERTA ZOSTANIE ODRZUCONA, GDY:

1.         Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego.

2.         Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i niewłaściwym miejscu.

3.         Została złożona przez Wykonawce wykluczonego.

 

VIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności nie dających się przewidzieć, a mających wpływ na prowadzone postępowanie, na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający unieważni postępowanie w całości lub w części, jeżeli:

1.         Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

2.         Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

3.         Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postepowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

4.         Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

 

IX.     KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ

1.         Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej, drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą tradycyjną.

2.         Zamawiający i Wykonawca będą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej lub/i poczty tradycyjnej.

3.         Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

4.         Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork lub telefonicznie pod numerem telefonu 59 8632-851 w godzinach pracy Urzędu, tj. do poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 do 15:00. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Maszota.

 

X.        INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

1.         Wyborze najkorzystniejszej oferty,

2.         Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone

3.         Unieważnieniu postępowania.

 

Informacja o wynikach postępowania Zamawiający zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lęborku: powiatleborski.bip.gov.pl

 

 

XI.               DODATKOWE INFORMACJE

1.         Planowany termin zawarcia umowy (w siedzibie Zamawiającego): sierpień 2023 r.  wg wzoru – w załączniku
 nr 2 do niniejszego ogłoszenia – zapytania ofertowego.

2.         Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w zapytaniu.

3.         Jeżeli Zamawiający otrzyma oferty, w których zaoferowane ceny przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia, nie przewiduje się prowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza (otrzymał najwyższą ilość punktów).

4.         Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę, najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

 

XII.            RODO

1.         Administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Lęborku reprezentowane przez Starostę Lęborskiego z siedzibą w Lęborku, 84-300, ul. Czołgistów 5.

2.         Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku sprawuje Inspektor Ochrony Danych: Marek Czechowski - e-mail: iodo@starostwolebork.pl lub korespondencyjnie na adres Administratora Danych Osobowych.

3.         Państwa dane osobowe są przetwarzane w formie papierowej oraz elektronicznej.

4.         Państwa dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem lub zamiarem zawarcia umowy
z Administratorem i zostały pozyskane bezpośrednio od Państwa albo zostały podane przez Państwa pracodawcę/zleceniodawcę w związku z wykonywanymi obowiązkami wynikającymi ze stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej.

5.         Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, które są niezbędne do realizacji niżej wymienionych celów, jakimi mogą być:

a. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  na podstawie art. art. 6 ust. 1 lit. c RODO

b. spełnienia obowiązków prawnych Zleceniodawcy/Zamawiającego wynikających z właściwych przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO;

c. spełnienie obowiązków prawnych wynikających z właściwych przepisów prawa np. wydawanie upoważnień lub zachowanie potwierdzenia spełnienia obowiązku informacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

d. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)  RODO prawnie uzasadniony interes administratora, dochodzenie i obrona roszczeń w stosunku do Państwa lub podmiotów zewnętrznych

e. zawarcie i wykonanie umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

f. zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia poprzez monitoring wizyjny na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;

g. spełnienie obowiązku prawnego związanego z możliwością nadania uprawnienia dostępu do informacji niejawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO ;

h. spełnienie obowiązków podatkowych oraz rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

i. spełnienie obowiązków BHP na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

j. bieżąca komunikacja wewnątrz i na zewnątrz Starostwa Powiatowego  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci kontaktowania się z Państwem oraz Państwa z innymi osobami w ramach wykonywania obowiązków służbowych – dane będą przechowywane do czasu ustania potrzeby kontaktu.

6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przechowywania danych na potrzeby archiwizacji, podatkowe, księgowe, BHP, wynikające z przepisów bezwzględnie obowiązującego prawa w tym prawa pracy, a także z uwagi na przedawnienie roszczeń w stosunku do Administratora.

7. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane właściwym organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz w ramach udzielania informacji publicznej w przypadku Państwa udziału w zamówieniach publicznych,
a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych
w związku z realizacją usług na rzecz Administratora, w zakresie swoich obowiązków służbowych, na podstawie upoważnienia, np. kancelarii prawnej, dostawcom oprogramowania, zewnętrznym audytorom, zleceniobiorcom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, a także bankom, kurierom, podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, ubezpieczycielom.

8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.

9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

10. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach RODO.

11. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
z siedzibą w Warszawie (00–193) przy ul. Stawki 2, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa.

12. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości zrealizowania współpracy z Administratorem.

 

XIII.         WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Wzór/projektumowy – załącznik nr 2

3.       Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – załącznik nr 3

4.       Oświadczenie o nie znajdowaniu się na liście sankcyjnej – załącznik nr 4

Załączniki:

zał. nr 2 Umowa.doc
doc, 220 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 14.08.2023 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 14.08.2023 14:33
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 14.08.2023 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 14.08.2023 14:33
Liczba pobrań: 1
zał. nr 3 oświadczenie.docx
doc, 146 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 14.08.2023 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 14.08.2023 14:33
Liczba pobrań: 1
zał. nr 4 oświadczenie.docx
doc, 148 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 14.08.2023 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 14.08.2023 14:33
Liczba pobrań: 1
Zapytanie ofertowe.doc
doc, 281 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 14.08.2023 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 14.08.2023 14:33
Liczba pobrań: 1
Zapytanie ofertowe.pdf
pdf, 6.63 MB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 14.08.2023 14:33
Data ostatniej aktualizacji: 14.08.2023 14:33
Liczba pobrań: 1
1. inf. z otwarcia ofert.doc
doc, 169 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 24.08.2023 14:01
Data ostatniej aktualizacji: 24.08.2023 14:01
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 29.08.2023 13:54
Data ostatniej aktualizacji: 29.08.2023 13:54
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Małgorzata Maszota
Data wytworzenia: 14.08.2023
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 14.08.2023 14:30
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF