W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA MICROSOFT WINDOWS SERWER MS ADMINISTROWANIE WINDOWS SERWER EGZAMIN W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”

RSS

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.20.2018 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - przeprowadzenie szkolenia Microsoft Windows Serwer MS Administrowanie Windows + EGZAMIN w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)

 

o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

Zamawiający:      

 

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

Informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy:

 

Umowa została zawarta z Wykonawcą:

IT szkolenia Jarosław Kapusta

ul. Św. Jadwigi 12

50-266 Wrocław


Informacja o wyniku postępowania

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze  PO.272.3.20.2018 
w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi-
przeprowadzenie szkolenia Microsoft Windows Serwer MS Administrowanie Windows
+ EGZAMIN w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

Informuje, iż w ramach prowadzonego postępowania wpłynęły następujące oferty

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

IT szkolenia Jarosław Kapusta

ul. Św. Jadwigi 12

50-266 Wrocław

CENA – 60 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCY – 40 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100 pkt

Softronic Sp. Zo.o.

ul. Towarowa 37

61-896 Poznań

CENA – 48,22 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCY – 40 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 88,22 pkt

 

Wybrany Wykonawca:

IT szkolenia Jarosław Kapusta

ul. Św. Jadwigi 12

50-266 Wrocław

 

Uzasadnienie:

Oferta złożona przez IT szkolenia Jarosław Kapusta, ul. Św. Jadwigi 12, 50-266 Wrocław spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, uzyskała 100 pkt. w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert-uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełniane przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

KM/JN/KD


PO.272.3.20.2018

W dniu 23.02.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie: 

TREŚĆ PYTANIA:

 

Dzień dobry.

 

W zapytaniu piszecie Państwo, że przyjmujecie godzinę szkolenia za 60 min. Czy w tym liczy się 15 min. przerwy na każde 60 min.?

Zaznaczam, że autoryzowane szkolenie Microsoft trwa 40 godz. dydaktycznych (po 45 min.).

 

ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:

W  Ogłoszeniu o  ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA MICROSOFT WINDOWS SERWER MS ADMINISTROWANIE WINDOWS SERWER + EGZAMIN W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ
W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020,  Zamawiający  wyjaśnia, że
przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Wykonawca musi mieć jednak na uwadze, że podczas przygotowywania harmonogramu zajęć edukacyjnych i dostosowywania długości przerw należy zaplanować także czas poświęcony na przeprowadzenie autoryzowanego egzaminu, który jest częścią zamówienia. 

 


 

 

 

W dniu 21.02.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie:

TREŚĆ PYTANIA:

 

Dzień dobry.

 

Czy dobrze rozumiem, że otrzymane pismo (załączam) wszystko wyjaśnia ? Do zrobienia jest szkolenie MS 20-411 Administering Windows Server® 2012 oraz egzamin 70-411 z tego zakresu (w języku angielskim)?

 

 

ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:

W  Ogłoszeniu o  ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA MICROSOFT WINDOWS SERWER MS ADMINISTROWANIE WINDOWS SERWER + EGZAMIN W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Wykonawca przeprowadza szkolenie MS 20-411 Administering Windows Server® 2012 oraz egzamin 70-411 z tego zakresu (w języku angielskim).


W dniu 19.02.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie:

TREŚĆ PYTANIA:

 

Dzień dobry.

 

W kontynuacji naszej rozmowy telefonicznej w sprawie przetargu na szkolenie z Windows Server, chciałbym prosić o doprecyzowanie o które szkolenie i który egzamin chodzi w Państwa zapytaniu:

 

- pełna ścieżka egzaminacyjna na MCSA Windows Server 2016 to 3 egzaminy: 70-740, 70-741 i 70-742

(nie ma egzaminów Microsoft w języku polskim, są w jęz. angielskim)

 

- przygotowaniem do tych egzaminów są 3 szkolenia MS-20-740 Installation, Storage, and Compute with Windows Server 2016, MS-20-741 Networking with Windows Server 2016 oraz MS-20-742 Identity with Windows Server 2016. Każde z tych szkoleń trwa 40 godz. (materiały szkoleniowe Microsoft są w języku angielskim)

 

 

ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:

W  Ogłoszeniu o  ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA MICROSOFT WINDOWS SERWER MS ADMINISTROWANIE WINDOWS SERWER + EGZAMIN W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Wykonawca przeprowadza szkolenie Szkolenie Microsoft Windows Serwer Ms Administrowanie Windows Serwer + Egzamin ma być szkoleniem autoryzowanym Microsoft MS-20411 Administering Windows Server® 2012.


W dniu 16.02.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie:

TREŚĆ PYTANIA:

Witam, w nawiązaniu do ogłoszonego przetargu na  przeprowadzenie szkolenia Microsoft Windows Serwer - Administrowanie Windows Serwer + EGZAMIN proszę o wyjaśnienie:

 

1. Czy szkolenia dla każdej z grup mogą odbywać się wyłącznie w weekendy. Rozumiem przez to dwa i pół weekendu po 8 godzin lekcyjnych dla każdej z grup, w sumie 5 weekendów po 8 godzin lekcyjnych dla obu grup łącznie.

 

2. Czy szkolenie ma być szkoleniem autoryzowanym Microsoft MS-20411 Administering Windows Server® 2012, czy też może być szkoleniem autorskim przygotowującym do egzaminu certyfikacyjnego  Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA): Windows Server 2016.

.

 

 

ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:

Adn.1

W  Ogłoszeniu o  ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA MICROSOFT WINDOWS SERWER MS ADMINISTROWANIE WINDOWS SERWER + EGZAMIN W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Zamawiający wskazał, że Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z Zespołem Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku oraz uczestnikami szkolenia, co do zasady w weekendy oraz w godzinach popołudniowych. Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.W związku z powyższym, weekend jest najbardziej preferowanym terminem przeprowadzenia w/w szkolenia, jednakże Zamawiający wskazuje również na dostosowanie terminów przeprowadzenia szkolenia do potrzeb osób uczestniczących w szkoleniu.

 

Adn.2

Szkolenie Microsoft Windows Serwer Ms Administrowanie Windows Serwer + Egzamin ma być szkoleniem autoryzowanym Microsoft MS-20411 Administering Windows Server® 2012.


Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.20.2018

Symbol wnioskodawcy

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –

PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA MICROSOFT WINDOWS SERWER MS ADMINISTROWANIE WINDOWS SERWER + EGZAMIN W RAMACH PROJEKTU
„KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ

POWIATU LĘBORSKIEGO”

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAobejmuje przeprowadzenie szkolenia Microsoft Windows Serwer
Ms Administrowanie Windows Serwer + EGZAMIN
w ramach projektu„Kompetencje zawodowe inwestycją
w przyszłość powiatu lęborskiego”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
(Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktówJustyna Neumueler, Katarzyna Miłosz

Nr fax.59 8632 850

e-mailstarostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej BIPhttp://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

  1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

  2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

  3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia Microsoft Windows Serwer Ms Administrowanie Windows Serwer + EGZAMIN w ramach projektu„Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Adresaci / liczba uczestników

Udział w szkoleniu na terenie Lęborka mogą wziąć wyłącznie uczniowie – Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej) biorący udział
w zajęciach w ramach projektu „
Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”. Uczniowie biorący udział w szkoleniu to 16 osób ( 2 grupy 8-osobowe) kształcących się zawodowo w branży ICT i Elektronika (kierunki kształcenia: technik informatyk, technik teleinformatyk, technik mechatronik, monter elektronik/elektronik).

Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

  1. Czas trwania:

Czas trwania szkolenia dla jednej grupy – 40 godzin (łączna liczba godzin do przeprowadzenia w ramach zamówienia) – 80 godzin.
Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową.

 

  1. Miejsce realizacji:

Sale Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku, posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć. Sale dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę do prowadzenia szkolenia jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.

 

  1. Cel szkolenia

Szkolenie skierowane do uczniów Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej) zainteresowanych uzyskaniem certyfikatu Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA): Windows Server 2016.

 

W KOSZT SZKOLENIA NALEŻY WKALKULOWAĆ:

  • koszt materiałów dydaktycznych, zaświadczeń, ewaluacji szkolenia ponosi Wykonawca;

  • koszt przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego nabycie przez każdego uczestnika/uczestniczkę szkolenia, kwalifikacji zawodowych w zakresie zgodnym z przedmiotem szkolenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów ponosi Wykonawca;

  • koszt egzaminu zewnętrznego ponosi Wykonawca;

  • koszt dojazdu uczestnika/uczestniczki na egzamin (lub zapewnienia transportu) z Lęborka do miejsca egzaminu i z powrotem (jeśli dotyczy) ponosi Wykonawca;

  • koszt polisy ubezpieczeniowej (każdy uczestnik/uczestniczka szkolenia musi być ubezpieczony/-a od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika/uczestniczkę nie mniejszą niż 10 000 zł.

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

Obowiązki Wykonawcy:

Wykonawca zobowiązuje się do:

  1. posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia szkolenia objętego niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli są one wymagane;

  2. zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

  3. zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (np. skrypt, książka);

  4. przeprowadzeniaszkolenia dla 2 grup po 8 osób/ 1 grupę w wymiarze:40 godzin/ 1 grupę, o łącznej liczbie godzin: 80 (2 grupy x 40 godzin).

  5. przeprowadzeniaszkolenia w sposób należyty, ze szczególną starannością i posiadaną wiedzą merytoryczną, według własnego wyboru;

  6. przeprowadzenia szkolenia do dnia 27.04.2018 r.

 

Uczestnik szkolenia powinien otrzymać certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia na druku zgodnym z wytycznymi MEN.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:

  1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

  2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

  3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

 

Dodatkowe informacje / wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego:

  1. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z Zespołem Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku oraz uczestnikami szkolenia, co do zasady w weekendy oraz w godzinach popołudniowych.

Terminy i godziny zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

  1. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników szkolenia w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

  2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
    i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

  4. Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników zajęć.

 

Wykonawca zobowiązany jest również do:

  • opracowania wstępnego programu szkolenia oraz wstępnego harmonogramu zajęć w terminie 4 dni od daty podpisania umowy. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę szkolenia, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników szkolenia;

  • opracowania ostatecznego harmonogramu szkolenia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;

  • opracowania ostatecznego programu szkolenia w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;

  • bieżącego monitorowania obecności każdego uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
    w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zleceniobiorcy niezwłocznie
    po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego);

  • umożliwienia odpracowania uczestnikowi szkolenia godzin, na których nie był obecny;

  • sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć;

  • odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;

  • przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

  • zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi szkolenia;

  • dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia;

  • rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć;

  • przekazania każdemu uczestnikowi szkolenia, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu szkolenia na druku zgodnym z wytycznymi MEN oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;

  • zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi szkolenia, w tym uczestnik szkolenia musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000 zł;

  • przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie od uczestnika wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;

  • umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;

  • wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

  • rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;

  • przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922);

  • realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
    z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z
    Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

 

Po zakończeniu realizacji szkolenia Wykonawcy (za wykonanie przedmiotu umowy) przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przeprowadzenie szkolenia. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkolenia na początku jego trwania, istnieje możliwość odpracowania odbytych godzin przez kolejnego uczestnika, który wszedł w miejsce osoby rezygnującej. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:

  • dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć;

  • protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgody z Zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego;

  • dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć z całości;

  • 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);

  • harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie ostatecznym-początkowym);

  • kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia, np. zaświadczeń /certyfikatów/ świadectw potwierdzających ukończenie szkolenia i inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje i uprawnienia;

  • jeśli dotyczy- imienny wykaz osób, które:

- ukończyły szkoleniez wynikiem pozytywnym,

- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),

- nie ukończyły szkolenia,

- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),

- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),

- nie zdały egzaminu,

  • zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników szkolenia: materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,

  • kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

  • ankiety oceniające realizację szkolenia wraz z ich analizą,

  • protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

 

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji szkolenia:

Zamawiający:

  1. zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności szkolenia i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji,

  2. może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,

  3. zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy

  4. zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.

 

Źródło finansowania zamówienia:

Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

  1. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe

80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Od dnia podpisania umowy do 27 kwietnia 2018 roku.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

a)      Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą która będzie prowadziła szkolenie posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech wykonanych należycie kursów/szkoleń/zajęć/wykładów w wymiarze co najmniej 40 godzin zegarowych o tematyce zbliżonej do tematyki szkolenia Microsoft Windows Serwer Ms Administrowanie Windows Serwer + EGZAMIN.

2. Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:

  1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):

- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. nr 2

- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

  2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

  3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

  4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

  5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

  6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

  7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

  8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
    do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

 

 

 

 

 

OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO.272.3.20.2018

na przeprowadzenie szkolenia Microsoft Windows Serwer Ms Administrowanie Windows Serwer + EGZAMIN w ramach projektu„Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 28 lutego 2018 roku godz. 10:30”

 

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. do godziny 10:00

  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 28 lutego 2018 roku
    o godzinie 10:30.

 

  1. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

  2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

  3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.

  4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

 

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                                       Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 40%

 

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykładowcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów)

 

  • Przeprowadzenie min. 3 kursów/szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.

  • Przeprowadzenie 4 – 5 kursów/szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.

  • Przeprowadzenie 6 – 7 kursów/szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.

  • Przeprowadzenie 8- 10 kursów/szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 30 pkt.

  • Przeprowadzenie 11 kursów/szkoleń i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 40 pkt.

 

Punkty za kryterium „doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę doświadczenia w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wg skali podanej powyżej.

Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda
ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

 

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

  • O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

  • K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

  • K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)"

  1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria
    z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

 

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert
z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

 

  1. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

  2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

  3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

  4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. IV Ogłoszenia.

 

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

  2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.

  3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

  4. Wzór umowy

Załączniki:

Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 16.02.2018 11:46
Data ostatniej aktualizacji: 16.02.2018 11:46
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 16.02.2018 11:46
Data ostatniej aktualizacji: 16.02.2018 11:46
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Justyna Neumueler
Data wytworzenia: 15.02.2018
Opublikował w BIP: AI
Data opublikowania: 15.02.2018 13:44
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF