W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

K.272.3.1.2023 Zapytanie ofertowe

RSS

Lębork, dnia 10.03.2023 r.

K.272.3.1.2023

 

Zapytanie ofertowe

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej

nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł

 

W związku z zamiarem zlecenia w trybie art.2  ust. 1 pkt. 1  ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz  na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł netto

 

Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

 

zaprasza dozłożenia oferty cenowej dla zamówienia pn.

„Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym”.

 

     I.     Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu pojazdów w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.

Kryteria jakimi kierował się będzie Zamawiający to:

1)      standard wyposażenia i oznakowania pojazdu przeznaczonego do usuwania lub przemieszczania pojazdów;

2)      liczba i rodzaj pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, stosownie do wielkości obszaru świadczonych usług;

3)      deklarowany czas przybycia na miejsce zdarzenia;

4)      zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi;

5)      opinia właściwego miejscowo komendanta powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z Policją;

6)      konieczność zachowania warunków konkurencji;

7)      proponowana cena usługi.

 

Szczegółowy zakres wymagań i obowiązków zawarty jest w artykule 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 988 z póżn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (t.j. Dz.U. z 2018,  poz. 2285 z późn. zm.).

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe.docx
doc, 38 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 13.03.2023 11:34
Data ostatniej aktualizacji: 13.03.2023 11:34
Liczba pobrań: 1
Projekt umowy holowanie.docx
doc, 22 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 13.03.2023 11:34
Data ostatniej aktualizacji: 13.03.2023 11:34
Liczba pobrań: 1
Formularz ofertowy.docx
doc, 22 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 13.03.2023 11:34
Data ostatniej aktualizacji: 13.03.2023 11:34
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 31.03.2023 11:56
Data ostatniej aktualizacji: 31.03.2023 11:57
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Zenon Kaczykowski
Data wytworzenia: 13.03.2023
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 13.03.2023 11:31
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF