W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Główny księgowy w ZSMI

RSS

 


 

10.02.2023 r.

Informacja o wynikach naboru - w załączniku.

 


 

02.02.2023 r

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne - w załączniku

 

 


Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko
urzędnicze w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych
im. prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku.

Lębork, dnia 10 stycznia 2023 r.

  

Dyrektor Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych  w Lęborku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy.

 1.    Nazwa i adres jednostki:
Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork.

 2.    Określenie stanowiska urzędniczego:
Główny księgowy.

3.    Wymiar czasu pracy: 1 etat.

4.    Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
Wymagania niezbędne
:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia warunki określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.): 

  1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub obywatelstwo innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. Spełnia jeden z poniższych warunków:

–ukończyła ekonomiczne* jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe,    
    uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada
    co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
–  ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią   
    praktykę w księgowości,
–  jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
–  posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo
    świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,     
    wydane na podstawie odrębnych przepisów,

  1. Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku, 
  2. Ma nieposzlakowaną opinię, 
  3. Posiada umiejętność obsługi komputera w zakresie: programy księgowe, pakiet biurowy, poczta elektroniczna, Internet.

 Wymagania dodatkowezwiązane ze stanowiskiem:

  1. Kursy doskonalące,
  2. Doświadczenie w pracy w oświatowych jednostkach samorządowych,
  3. Znajomość zagadnień związanych z zajmowanym stanowiskiem,
  4. Znajomość programu Sigma firmy VULCAN oraz programów: Finanse, Rozrachunki firmy Wolters Kluwer – linia ProgMan,
  5. Znajomość regulacji prawnych w zakresie:

–    administracji samorządowej,
–     kodeksu postępowania administracyjnego,
–     ustawy o finansach publicznych,
–     ustawy o rachunkowości,
–     sprawozdawczości budżetowej,
–     prawa podatkowego (w tym podatku VAT),
–     Karty Nauczyciela,
–     Kodeksu Pracy, 
–     przepisów dotyczących zasad wykorzystania środków unijnych,

  1. Umiejętność wykonywania sprawozdań, opracowań, planów,
  2. Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
  3. Umiejętność współpracy w zespole,
  4. Odporność na stres,
  5. Komunikatywność,
  6. Wysoka kultura osobista.

 5.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1.          Prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy
zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym.

2.          Opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.

3.          Prawidłowe i terminowe wydatkowanie środków finansowych będących w dyspozycji szkoły.

4.          Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym.

5.          Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
 gospodarczych i finansowych.

6.          Opracowanie i realizacja planów finansowych.

7.          Dokonywanie analiz wykorzystanych środków przydzielonych z budżetu lub środków
pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji szkoły.

8.          Prowadzenie gospodarki finansowej szkoły wraz z obsługą programu bankowego.

9.          Zapewnienie terminowości ściągania należności oraz spłaty zobowiązań.

10.      Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych (RB28s, RB27s, RBN, RBZ).

11.      Sporządzanie sprawozdań finansowych szkoły (bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie
 zmian w funduszu jednostki, informacja dodatkowa).

12.      Sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego o stanie i ruchu środków trwałych.

13.      Sporządzanie miesięcznych informacji do PFRON.

14.      Sporządzanie miesięcznych zapotrzebowań na środki finansowe.

15.      Nadzór nad prowadzeniem kasy.

16.      Prowadzenie i rozliczanie ZFŚS.

17.      Terminowe rozliczenie skutków inwentaryzacji.

18.      Zabezpieczenie i przechowywanie dokumentów księgowych oraz sprawozdań finansowych.

19.      Prowadzenie ewidencji księgowej projektów z dofinansowaniem zewnętrznym.

 

 

 

6.  Informacja o warunkach pracy:

1.       Miejsce pracy: Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych, ul. Marcinkowskiego 1,       
84-300 Lębork, stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze – budynek nie jest   przystosowany dla osób niepełnosprawnych,

2.       Praca posiada charakter administracyjno – biurowy, przeważnie siedząca.

3.       Stanowisko wyposażone w sprzęt komputerowy, biurko, szafy, telefon i krzesło obrotowe,

4.        Pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej połowę wymiaru czasu pracy,

5.        Wymiar etatu – 1.

 7.    Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu listopadzie 2022 r.
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

 8.  Wymagane dokumenty:

1.         List motywacyjny.

2.         Życiorys (CV bez zdjęcia) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.

3.         Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie  BIP),

4.         Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

5.         Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

6.         Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe i umiejętności,

7.         Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

8.         Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo

9.         Ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

10.     Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

11.     Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE do celów rekrutacji (druk  dostępny na stronie BIP),

12.     Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów, którzy zamierzają  skorzystać z uprawnienia, o którym mowa wart. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych),

13.     Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli Unii         Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub      przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej     Polskiej) zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

 Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny oraz życiorys (CV) muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

9.    Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać do dnia 24 stycznia 2023 r. do godz. 9.30 w sekretariacie Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku lub listownie (decyduje data wpływu do sekretariatu ZSMI) na adres: Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Henryka Mierzejewskiego,
ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork z dopiskiem „Nabór na stanowisko: główny księgowy”.
Kontakt telefoniczny: (0-59) 8622-295 w. 22.

 10. Informacje dodatkowe:

1.       Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie
nie będą rozpatrywane.

2.        Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz wyniki naboru zostaną upowszechnione w BIP Powiatu Lęborskiego (https://powiatleborski.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku przy ul. Marcinkowskiego 1.

3.       Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego i/lub adresu e-mailowego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów naboru.

4.       Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:

a)       dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,

b)      dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku do 28 lutego 2023 r., a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.

* Pod pojęciem „ekonomiczne” rozumiemy takie kierunki jak np. finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie.

 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 10.01.2023 15:33
Data ostatniej aktualizacji: 10.01.2023 15:33
Liczba pobrań: 1
RODO_rekrutacja.pdf
pdf, 806 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 10.01.2023 15:33
Data ostatniej aktualizacji: 10.01.2023 15:33
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 10.01.2023 15:33
Data ostatniej aktualizacji: 10.01.2023 15:33
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 10.01.2023 15:33
Data ostatniej aktualizacji: 10.01.2023 15:33
Liczba pobrań: 1
SKMBT_22323020310160.pdf
pdf, 365 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 03.02.2023 11:02
Data ostatniej aktualizacji: 03.02.2023 11:02
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 10.02.2023 12:04
Data ostatniej aktualizacji: 10.02.2023 12:04
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Zsmi Zsmi
Data wytworzenia: 10.01.2023
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 10.01.2023 15:30
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF