W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

DPS-2-G.261.3.2023 Zapytanie ofertowe

RSS

Załącznik nr 2

do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

 w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto

 

Znak sprawy: DPS-2-G.261.3.2023                                                                                                              Lębork, dnia 22-05-2023

 

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku

ul. Wojska Polskiego 43

84-300 Lębork

 

Dane do faktury/rachunku:

NABYWCA:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork

NIP: 8411609072

 

Odbiorca/płatnik:

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku

ul. Wojska Polskiego 43

84-300 Lębork

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

............................................................

Dokładna nazwa i adres Wykonawcy

 

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:

       Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Domu Pomocy Społecznej Nr 2 – Budynek główny, Mały domek oraz Budynek gospodarczy dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 43.

1.Opis przedmiotu zamówienia:

- demontaż zaworu zasilającego – 95 szt.

- demontaż zaworu odcinającego – 95 szt.

- demontaż grzejnika – 95 szt.

- zniesienie grzejników we wskazane miejsce – 95 szt.

- montaż nowego zaworu zasilającego – 95 szt.

- montaż nowego zaworu odcinającego – 95 szt.

- montaż nowego grzejnika – 95 szt.

- demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania – około 60 metrów bieżących

- montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania – około 60 metrów bieżących

- zniesienie rur instalacji centralnego ogrzewania we wskazane miejsce,

- próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania.

2. Miejsce i termin składania ofert– osobiście sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ul. Wojska Polskiego 43 bądź email: gospodarczy@dps2.lebork.pl

a)       Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.06.2023 r. do godz. 11:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę.

b)      Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.06.2023 r. o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego.

3.Termin wykonania zamówienia:

do 10-09-2023 roku

4. Warunkiem złożenia oferty jest przeprowadzenie wizji lokalnej.

    Celem umówienia wizji lokalnej proszę o kontakt z p. Januszem Okoń pod numerem telefonu 59 862 11 41.       

5. Wyżej wymienione prace należy wykonać zgodnie z:

- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane

- ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych

- sztuką budowlana, wszelkimi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby hydrauliczne posiadające stosowne aprobaty techniczne.

 

 

 

 

6.Opis sposobu przygotowania oferty:

a)       Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

      -Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),

      -Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), 

      -Wypełniony i podpisany projekt umowy,

      -Kosztorys,

 b)    sposób obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:

- wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,

- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

- cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.

c)  cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

6.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:

1.    Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną i zgodnością ze specyfikacją.

  1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

7

 

.Dodatkowe informacje

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.

Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie;

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści ofert. O dokonanej poprawie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę.

Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;

2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;

3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora wydziału zamawiającego;

5) wpłynęła po terminie składania ofert.

Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.

Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.

Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:

1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;

2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;

4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;

5) zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;

6) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Sporządził:                                                                                                                         Zatwierdził:

 

.................................................                                                                  ...............................................

Podpis pracownika prowadzącego postępowanie                                                    Podpis i pieczęć dyrektora lub księgowego

 

 

7. Załączniki:

-projekt umowy,

-formularz ofertowy.

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe.doc
doc, 79 kB
Opublikował w BIP: Dps2 Dps2
Data opublikowania: 25.05.2023 14:48
Data ostatniej aktualizacji: 25.05.2023 14:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Dps2 Dps2
Data opublikowania: 25.05.2023 14:49
Data ostatniej aktualizacji: 25.05.2023 14:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Dps2 Dps2
Data opublikowania: 25.05.2023 14:49
Data ostatniej aktualizacji: 25.05.2023 14:49
Liczba pobrań: 1
Umowa_projekt.doc
doc, 45 kB
Opublikował w BIP: Dps2 Dps2
Data opublikowania: 25.05.2023 14:49
Data ostatniej aktualizacji: 25.05.2023 14:49
Liczba pobrań: 1
klauzula.pdf
pdf, 682 kB
Opublikował w BIP: Dps2 Dps2
Data opublikowania: 25.05.2023 14:49
Data ostatniej aktualizacji: 25.05.2023 14:49
Liczba pobrań: 1
Formularz ofertowy.doc
doc, 57 kB
Opublikował w BIP: Dps2 Dps2
Data opublikowania: 25.05.2023 14:49
Data ostatniej aktualizacji: 25.05.2023 14:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Dps2 Dps2
Data opublikowania: 26.06.2023 14:10
Data ostatniej aktualizacji: 26.06.2023 14:10
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Dps2 Dps2
Data wytworzenia: 25.05.2023
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 25.05.2023 14:46
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF