DPS-2-G.261.3.2023 Zapytanie ofertowe
RSSZałącznik nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto
Znak sprawy: DPS-2-G.261.3.2023 Lębork, dnia 22-05-2023
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku
ul. Wojska Polskiego 43
84-300 Lębork
Dane do faktury/rachunku:
NABYWCA:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
NIP: 8411609072
Odbiorca/płatnik:
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku
ul. Wojska Polskiego 43
84-300 Lębork
ZAPYTANIE OFERTOWE
............................................................
Dokładna nazwa i adres Wykonawcy
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na:
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynkach stanowiących własność Domu Pomocy Społecznej Nr 2 – Budynek główny, Mały domek oraz Budynek gospodarczy dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 43.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
- demontaż zaworu zasilającego – 95 szt.
- demontaż zaworu odcinającego – 95 szt.
- demontaż grzejnika – 95 szt.
- zniesienie grzejników we wskazane miejsce – 95 szt.
- montaż nowego zaworu zasilającego – 95 szt.
- montaż nowego zaworu odcinającego – 95 szt.
- montaż nowego grzejnika – 95 szt.
- demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania – około 60 metrów bieżących
- montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania – około 60 metrów bieżących
- zniesienie rur instalacji centralnego ogrzewania we wskazane miejsce,
- próba szczelności instalacji centralnego ogrzewania.
2. Miejsce i termin składania ofert– osobiście sekretariat Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ul. Wojska Polskiego 43 bądź email: gospodarczy@dps2.lebork.pl
a) Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.06.2023 r. do godz. 11:00. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę.
b) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.06.2023 r. o godzinie 12:00 w siedzibie zamawiającego.
3.Termin wykonania zamówienia:
do 10-09-2023 roku
4. Warunkiem złożenia oferty jest przeprowadzenie wizji lokalnej.
Celem umówienia wizji lokalnej proszę o kontakt z p. Januszem Okoń pod numerem telefonu 59 862 11 41.
5. Wyżej wymienione prace należy wykonać zgodnie z:
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane
- ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych
- sztuką budowlana, wszelkimi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby hydrauliczne posiadające stosowne aprobaty techniczne.
6.Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
-Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3),
-Wypełniony i podpisany formularz zapytania ofertowego wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2),
-Wypełniony i podpisany projekt umowy,
-Kosztorys,
b) sposób obliczenia ceny w składanej ofercie - cena powinna zawierać:
- wartość / usługę określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- cena podana przez wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca i nie podlega waloryzacji w czasie trwania umowy.
c) cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
6.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny:
1. Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się ceną i zgodnością ze specyfikacją.
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
7
.Dodatkowe informacje
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści ofert. O dokonanej poprawie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora wydziału zamawiającego;
5) wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
1) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
2) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
4) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy;
5) zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;
6) zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Sporządził: Zatwierdził:
................................................. ...............................................
Podpis pracownika prowadzącego postępowanie Podpis i pieczęć dyrektora lub księgowego
7. Załączniki:
-projekt umowy,
-formularz ofertowy.
Wytworzył: | Dps2 Dps2 |
---|---|
Data wytworzenia: | 25.05.2023 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 25.05.2023 14:46 |
Liczba wyświetleń: | 2 |