W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ NA UCZELNIACH WYŻSZYCH -WYKŁADÓW/LABORATORIÓW/ĆWICZEŃ/WARSZTATÓW DLA UCZNIÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZAJĘCIACH W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁ Y”

RSS

 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.67.2017 w formieogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)
o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje, iż w niniejszym zamówieniu, we wszystkich częściach, tj. w:

Części 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii

Części 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii

Części 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu geografii

Części 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu fizyki

Części 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu informatyki

Części 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych i kompetencji społecznych

Części 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki

Części 8- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu przedsiębiorczości

Części 9- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu rysunku

 

nie dokonano wyboru Wykonawcy i nie udziela się zamówienia.

 

Uzasadnienie:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły oferty złożone przez łącznie 3 Wykonawców: 1 oferta w części 3; 2 oferty w części 6 i 1 oferta w części 7, 8, 9.

Kwoty, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia: łącznie 30.620 zł, w tym:

część 1 –4.640 zł

część 2 –4.060 zł

część 3 – 1.160 zł

część 4 – 3.480 zł

część 5 – 1.740 zł

część 6 – 11.020 zł

część 7 – 2.900 zł

część 8 – 1.040 zł

część 9 – 580 zł

 

Oferta złożona przez Ateneum-Szkoła Wyższa, ul. 3 Maja 25A, 80-802 Gdańsk na realizację części 6jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu, tj. z opisem przedmiotu zamówienia.

W opisie przedmiotu zamówienia zawarto informację, iż „Realizacja ww. form wsparcia przez ekspertów – wykładowców, będących pracownikami dydaktycznymi lub naukowo-dydaktycznymi szkół wyższych (specjalistów z danego zakresu tematycznego) oraz wynajem sal nie może pozostawać w sprzeczności z dopuszczalnymi stawkami określonych wTaryfikatorze towarów i usług- zał. nr 5 do Regulaminu konkursu z dnia 18.08.2016 (możliwość pobrania ze strony internetowej: http://www.rpo.pomorskie.eu/-/nabor-wnioskow-o-dofinansowanie-projektow-w-ramach-poddzialania-3-2-1-jakosc-edukacji-ogolnej-rpo-wp-2014-2020, tj przewyższać kwoty tam wskazane.”  Wskazane przezWykonawcę w formularzu ofertowym ceny brutto dot. wynagrodzenia wykładowców prowadzących zajęcia oraz wynajmu sal są wyższe od dopuszczalnych stawek wskazanych w taryfikatorze towarów i usług. Ponadto łączna cena brutto określona przez Wykonawcę za realizację części 6 znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.W związku z powyższym zgodnie z pkt. IX ust. 4, w powiązaniu z ust.1 oferta podlega odrzuceniu.

 

Oferta złożona przezSopocką Szkołę Wyższą, ul. Rzemieślnicza 5, 81-855 Sopot w częściach 6, 7, 8 i 9 przekracza kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia. Pokrycie nadwyżki z pozostałych części jest niemożliwe ze względu na ograniczone środki finansowe oraz konieczność realizacji części przedmiotu zamówienia w specjalistycznych salach /laboratoriach. W związku z powyższym zgodnie z pkt. IX ust. 4 oferta podlega odrzuceniu.

 

Oferta złożona przezInstytut Geografii i Studiów Regionalnych, Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk na realizację części 3jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu. W ramach części 3 przewidziano realizację 2 rodzajów zajęć, tj. Zajęcia zakresu geografii eksperymentalnej (stacja meteorologiczna), Geografia lasów Polski – wykład. Z treści oferty, biorąc pod uwagę zapisy umieszczone przy kwocie oraz miejscu realizacji, wynika, iż Wykonawca złożył ofertę na 1 rodzaj zajęć. Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wezwanie do udzielenia wyjaśnień w ww. zakresie. W związku z powyższym zgodnie z pkt. IX ust. 1 oferta podlega odrzuceniu.

 

W pozostałych częściach, tj. w:

Części 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii

Części 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii

Części 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu fizyki

Części 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu informatyki

w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.

 


Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.67.2017 w formieogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)
o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje, iż w niniejszym zamówieniu, we wszystkich częściach, tj. w:

Części 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii

Części 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii

Części 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu geografii

Części 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu fizyki

Części 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu informatyki

Części 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych i kompetencji społecznych

Części 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki

Części 8- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu przedsiębiorczości

Części 9- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu rysunku

 

nie dokonano wyboru Wykonawcy i nie udziela się zamówienia.

 

Uzasadnienie:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęły oferty złożone przez łącznie 3 Wykonawców: 1 oferta w części 3; 2 oferty w części 6 i 1 oferta w części 7, 8, 9.

Kwoty, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia: łącznie 30.620 zł, w tym:

część 1 –4.640 zł

część 2 –4.060 zł

część 3 – 1.160 zł

część 4 – 3.480 zł

część 5 – 1.740 zł

część 6 – 11.020 zł

część 7 – 2.900 zł

część 8 – 1.040 zł

część 9 – 580 zł

 

Oferta złożona przez Ateneum-Szkoła Wyższa, ul. 3 Maja 25A, 80-802 Gdańsk na realizację części 6jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu, tj. z opisem przedmiotu zamówienia.

W opisie przedmiotu zamówienia zawarto informację, iż „Realizacja ww. form wsparcia przez ekspertów – wykładowców, będących pracownikami dydaktycznymi lub naukowo-dydaktycznymi szkół wyższych (specjalistów z danego zakresu tematycznego) oraz wynajem sal nie może pozostawać w sprzeczności z dopuszczalnymi stawkami określonych wTaryfikatorze towarów i usług- zał. nr 5 do Regulaminu konkursu z dnia 18.08.2016 (możliwość pobrania ze strony internetowej: http://www.rpo.pomorskie.eu/-/nabor-wnioskow-o-dofinansowanie-projektow-w-ramach-poddzialania-3-2-1-jakosc-edukacji-ogolnej-rpo-wp-2014-2020, tj przewyższać kwoty tam wskazane.”  Wskazane przezWykonawcę w formularzu ofertowym ceny brutto dot. wynagrodzenia wykładowców prowadzących zajęcia oraz wynajmu sal są wyższe od dopuszczalnych stawek wskazanych w taryfikatorze towarów i usług. Ponadto łączna cena brutto określona przez Wykonawcę za realizację części 6 znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.W związku z powyższym zgodnie z pkt. IX ust. 4, w powiązaniu z ust.1 oferta podlega odrzuceniu.

 

Oferta złożona przezSopocką Szkołę Wyższą, ul. Rzemieślnicza 5, 81-855 Sopot w częściach 6, 7, 8 i 9 przekracza kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zamówienia. Pokrycie nadwyżki z pozostałych części jest niemożliwe ze względu na ograniczone środki finansowe oraz konieczność realizacji części przedmiotu zamówienia w specjalistycznych salach /laboratoriach. W związku z powyższym zgodnie z pkt. IX ust. 4 oferta podlega odrzuceniu.

 

Oferta złożona przezInstytut Geografii i Studiów Regionalnych, Akademia Pomorska w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk na realizację części 3jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu. W ramach części 3 przewidziano realizację 2 rodzajów zajęć, tj. Zajęcia zakresu geografii eksperymentalnej (stacja meteorologiczna), Geografia lasów Polski – wykład. Z treści oferty, biorąc pod uwagę zapisy umieszczone przy kwocie oraz miejscu realizacji, wynika, iż Wykonawca złożył ofertę na 1 rodzaj zajęć. Wykonawca nie udzielił odpowiedzi na wezwanie do udzielenia wyjaśnień w ww. zakresie. W związku z powyższym zgodnie z pkt. IX ust. 1 oferta podlega odrzuceniu.

 

W pozostałych częściach, tj. w:

Części 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii

Części 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii

Części 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu fizyki

Części 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu informatyki

 

w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ NA UCZELNIACH WYŻSZYCH -WYKŁADÓW/LABORATORIÓW/ĆWICZEŃ/WARSZTATÓW DLA UCZNIÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ
W ZAJĘCIACH W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁY”

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Anna Niedzielin

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

a)      Cel

Celem uczestnictwa uczniów w zajęciach prowadzonych w szkołach wyższych jest zwiększenie interakcji szkół
z ich otoczeniem, w tym nawiązanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym, co wpłynie na poprawę jakości procesu edukacyjnego oraz nabycie przez uczniów wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy.

 

b)      Adresaci

Udział zajęciach na terenie uczelni wyższych mogą wziąć wyłącznie uczniowie biorący udział w zajęciach realizowanych w szkole/placówce oświatowej w ramach projektu „Otwarte umysły”. Mogą być to uczniowie następujących szkół/placówek Powiatu Lęborskiego:

a)Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

b)Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

c)Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

d)Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

e)Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Karola Wojtyły w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

 

c)       Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych

Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia, albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru:

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii;

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii;

Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu geografii;

Część 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu fizyki;

Część 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu informatyki;

Część 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych i kompetencji społecznych;

Część 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki;

Część 8- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu przedsiębiorczości;

Część 9- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu rysunku.

 

 

Miejsce realizacji zajęć:

Szkoła wyższa na terenie województwa pomorskiego (poza Lęborkiem ze względu na formę wyjazdową realizacji warsztatów)posiadająca odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć.Wykonawca zapewnia ekspertów – wykładowców, będących pracownikami dydaktycznymi lub naukowo-dydaktycznymi szkół wyższych (specjalistów z danego zakresu tematycznego).

 

Czas trwania:

Dla wszystkich rodzajów zajęć w ww. częściach przewidziano czas trwania każdego tematu - 4 godziny. Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową. W ciągu jednego rodzaju zajęć należy uwzględnić co najmniej jedną przerwę co najmniej 15 minutową.

 

Liczba uczniów:

Dla wszystkich rodzajów zajęć w ww. częściach przewidziano maksymalną liczbę uczniów – 8 osób. Z każdą grupą 8-osobową przyjedzie do uczelni wyższej opiekun ze strony Zamawiającego.

 

FORMUŁA I TEMATYKA ZAJĘĆ NA TERENIE SZKÓŁ WYŻSZYCH REALIZOWANYCH W RAMACH WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH:

Zajęcia na terenie uczelni wyższych(wykłady/laboratoria/ćwiczenia/warsztaty)zostaną zorganizowane przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikami merytorycznymi szkół/placówek oświatowych. Szczegółowy program zajęć i proponowany harmonogram Wykonawca przedstawia do akceptacji pracownikom merytorycznym szkół (kontakt udostępnia Zamawiający). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć muszą zostać dostosowane do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.

Zajęcia realizowane na terenie szkół wyższych muszą uwzględniać:

·         tematykę i formę zgodną z profilem grupy zajęciowej

·         ścisłe łączenie teorii z praktyką

 

Realizacja ww. form wsparcia przez ekspertów – wykładowców, będących pracownikami dydaktycznymi lub naukowo-dydaktycznymi szkół wyższych (specjalistów z danego zakresu tematycznego) oraz wynajem sal nie może pozostawać w sprzeczności z dopuszczalnymi stawkami określonych wTaryfikatorze towarów i usług- zał. nr 5 do Regulaminu konkursu z dnia 18.08.2016 (możliwość pobrania ze strony internetowej: http://www.rpo.pomorskie.eu/-/nabor-wnioskow-o-dofinansowanie-projektow-w-ramach-poddzialania-3-2-1-jakosc-edukacji-ogolnej-rpo-wp-2014-2020, tj przewyższać kwoty tam wskazane.  Regulamin konkursu stanowi Załącznik nr 2do Uchwały nr 843/164/16Zarządu Województwa Pomorskiegoz dnia 18 sierpnia 2016 roku.

 

TEMATYKA ZAJĘĆ W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI:

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu biologii

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSMI

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu biologii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

2.

ZSMI

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu biologii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

3.

ZSO 2

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu biologii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

4.

ZSGŻIA

2017

8 osób + opiekun

240 min

Zagadnienia związane z budową i funkcjonowaniem komórek roślinnych lub zwierzęcych

5.

ZSGŻIA

2017

8 osób + opiekun

240 min

Zagadnienia związane z budową i funkcjonowaniem komórek roślinnych lub zwierzęcych

6.

PCE

2018

8 osób + opiekun

240 min

Botanika - dendrologia

7.

PCE

2018

8 osób + opiekun

240 min

Botanika - dendrologia

8.

ZSGŻIA

2018

8 osób + opiekun

240 min

Zagadnienia związane z realizacją funkcji genów

Łączna liczba godzin w części – 32h.

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu chemii

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSO 2

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

2.

ZSO 2

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

3.

ZSMI

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

4.

ZSMI

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

5.

ZSO 2

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

6.

ZSO 2

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia laboratoryjne o wybranej tematyce z zakresu chemii na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej

7.

PCE

2017

8 osób + opiekun

240 min

Pokazy doświadczeń chemicznych

Łączna liczba godzin w części – 28h.

Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu geografii

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

PCE

2017

8 osób + opiekun

240 min

Zajęcia zakresu geografii eksperymentalnej (stacja meteorologiczna)

2.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Geografia lasów Polski - wykład

Łączna liczba godzin w części – 8h.

Część 4- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu fizyki

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Badania widm emisyjnych przy pomocy spektroskopu, laboratoria

2.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Badanie fotoopornika, laboratoria

3.

ZSMI

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Zastosowanie elektryczności w życiu codziennym

4.

ZSMI

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Zastosowanie elektryczności w życiu codziennym

5.

ZSO 2

2018

8 osób + opiekun

240 min

Zastosowanie elektryczności w życiu codziennym

6.

ZSMI

2018

8 osób + opiekun

240 min

Zastosowanie elektryczności w życiu codziennym

Łączna liczba godzin w części – 24h.

Część 5- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu informatyki

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSO 1

2017

GR 1: 8 osób + opiekun

240 min

Projektowanie grafiki 3D w programie Blender lub Open Source lub Freeware - laboratoria

2.

ZSO 1

2017

GR 2: 8 osób + opiekun

240 min

Projektowanie grafiki 3D w programie Blender lub Open Source lub Freeware - laboratoria

3.

ZSO 2

2018

8 osób + opiekun

240 min

Projektowanie grafiki 3D w programie Blender lub Open Source lub Freeware - laboratoria

Łączna liczba godzin w części – 12 h.

Część 6 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych i kompetencji społecznych

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSO 1

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach niemieckojęzycznych – wykład

2.

ZSO 1

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach niemieckojęzycznych – wykład

3.

PCE

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Dziennikarstwo

4.

PCE

2017

8 osób + opiekun

240 min

Kraje niemieckojęzyczne.

5.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Ćwiczenia z translatoryki - j. niemiecki – laboratorium

6.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Ćwiczenia z translatoryki - j. niemiecki – laboratorium

7.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych – wykład

8.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych – wykład

9.

PCE

2017

8 osób + opiekun

240 min

Trening zdrowotny

10.

PCE

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wykład na temat teatru szekspirowskiego

11.

PCE

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wykład na temat teatru szekspirowskiego

12.

PCE

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wykład na temat teatru szekspirowskiego

13.

PCE

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wykład na temat teatru szekspirowskiego

14.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach niemieckojęzycznych – wykład

15.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach niemieckojęzycznych – wykład

16.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych – wykład

17.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych – wykład

18.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych – wykład

19.

PCE

2018

8 osób + opiekun

240 min

Trening zdrowotny

Łączna liczba godzin w części –76h.

 

 

 

 

Część 7 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSO 1

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

2.

ZSO 1

2017

GR II: 8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych

3.

ZSO 1

2017

GR I: 8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

4.

ZSO 1

2017

Gr II: 8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych

5.

ZSGŻIA

2018

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych

Łączna liczba godzin w części – 20h.

Część 8- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu przedsiębiorczości

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

PCE

2017

8 osób + opiekun

240 min

Prowadzenie działalności gospodarczej

2.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Rynek kapitałowy i giełda - wykład

Łączna liczba godzin w części – 8h.

Część 9- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu rysunku

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

MDK

2018

8 osób + opiekun

240 min

Rysunek - perspektywa

Łączna liczba godzin w części – 4h.

 

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI

·         Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników zajęć, którzy przybędą do uczelni wyższej z opiekunem ze strony Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów przejazdu uczestników zajęć z opiekunami.

·         Wykonawca zapewnia ekspertów – wykładowców, niezbędnych do przeprowadzenia wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć będących przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;

·         Wykonawca zapewnia pomieszczenia/sale do przeprowadzenia zajęć(odpowiednio wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów) na terenie uczelni wyższej znajdującej się w województwie pomorskim, poza Lęborkiem. Pomieszczenia/salewyposażone muszą być w niezbędne meble, sprzęt i narzędzia oraz pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć (w przypadku zajęć laboratoryjnych również w niezbędne materiały, w tym zużywalne), pozwalające na wykonanie doświadczeń. Jeśli jest to niezbędne do realizacji zajęć Wykonawca zapewni nieodpłatnie niezbędne bilety wstępu wszystkim uczestnikom zajęć. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszystkich pozostałych ewentualnych opłat związanych z wynajmem sal/pomieszczeń, sprzętu, materiałów dydaktycznych.Zajęcia należy przeprowadzić z użyciem sprzętu ICT.

·         Wykonawca zobowiązuje się do:

1)      rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi.;

2)      rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy, m.in.: protokołu odbioru, dziennika realizacji zajęć, list obecności z zajęć;

3)      wykonania i dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowym do Zamawiającego dokumentacji fotograficznej z realizacji zajęć (płyta CD dla Zamawiającego zawierająca minimum: po minimum 5 zdjęć z każdego rodzaju zajęć);

4)      przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

5)      zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom zajęć. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie realizacji umowy;

6)      przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn.zm.);

7)      realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

 

·         Wykonawca opracowuje i przekaże Zamawiającemuw terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy:

-szczegółowy program wszystkich zajęć w ramach części zamówienia - w programach muszą znaleźć się zagadnienia adekwatne do określonej tematyki zajęć. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego programu;

-proponowany harmonogram odbywania zajęć. Terminy i godziny odbywania zajęć muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców i podlegają akceptacji pracownika merytorycznego szkoły/placówki.

·         Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na realizowanych zajęciach;

·         Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

·         Wykonawca wyznacza osobę/osoby prowadzącą nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

·         Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;

·         W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników projektu;

·         Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowywanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”) dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących w projekcie np. zaświadczenia, materiały dydaktyczne, informacyjne, programy zajęć, listy obecności, prezentacje multimedialne, kierowaną do nich korespondencję itd.;

·         Po zakończeniu realizacji zajęćwe wszystkich grupach i dostarczeniu dokumentacji rozliczeniowej z przeprowadzonej całościowo części przedmiotu zamówienia Wykonawcy za zrealizowanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

 

 

Źródło finansowania zamówienia

Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

 

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80000000-4         Usługi edukacyjne i szkoleniowe

3.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

W tabeli wyodrębniono rubrykę „Rok” i określono 2017 lub 2018.

Dla wskazanych tematów do realizacji – rok 2017 – termin realizacji od września 2017 do 15 grudnia 2017 roku

Dla wskazanych tematów do realizacji – rok 2018 – termin realizacji od stycznia 2018 do 15 czerwca 2018 roku

Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.

 

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:

  1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

V.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

Nr PO.272.3.67.2017- zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).NIE OTWIERAĆ PRZED 2 sierpnia 2017 godz. 10.00

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 2 sierpnia 2017 do godz. 10.00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 2 sierpnia 2017 o godz. 10.30.

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Pozostałe kryteria: Doświadczenie wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 40% Kryterium 2 (K2)

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

-Wykonawca nie deklaruje doświadczenia wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 0 pkt.

-Wykonawca deklaruje doświadczenie wykładowców w przeprowadzeniu od 1 do 5 wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 20 pkt.

-Wykonawca deklaruje doświadczenie wykładowców w przeprowadzeniu 6 i więcej wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 40 pkt.

 

Uwaga:Wykonawca składa deklarację biorąc pod uwagę łączne doświadczenie wszystkich wykładowców, których angażuje w realizację przedmiotu umowy w ramach części zamówienia.

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.

 

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

 

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie (lub poszczególne części) ocenione zostaną
w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt na każdą część.

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Oferty będą ocenianie w każdej części osobno.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

 

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

 

X.         INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Wzór umowy – załącznik nr 2

3.        Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3

4.         Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4

Załączniki:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.docx
doc, 257 kB
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 20.07.2017 09:17
Data ostatniej aktualizacji: 20.07.2017 09:17
Liczba pobrań: 1
zał. 1 Formularz ofertowy.doc
doc, 413 kB
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 20.07.2017 09:18
Data ostatniej aktualizacji: 20.07.2017 09:18
Liczba pobrań: 1
zał. 2 Wzór umowy.doc
doc, 338 kB
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 20.07.2017 09:18
Data ostatniej aktualizacji: 20.07.2017 09:18
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 20.07.2017 09:18
Data ostatniej aktualizacji: 20.07.2017 09:18
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 20.07.2017 09:18
Data ostatniej aktualizacji: 20.07.2017 09:18
Liczba pobrań: 2
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 20.07.2017
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 20.07.2017 09:16
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF