W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ NA UCZELNIACH WYŻSZYCH

RSS

 

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.125.2017 w formieogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

 

 

informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umów w częściach:

Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki

Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych

Część 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu kompetencji społecznych

 

 

Umowy na realizację ww. części zostały zawarte w dniu 14.11.2017 roku z Wykonawcą:

Ateneum-Szkoła Wyższa

ul. 3 Maja 25A

80-802 Gdańsk

                                                                         

 

 


Informacja o wyniku postępowania

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.125.2017 w formie „ogłoszenia
o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej)”
o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w częściach:

Część 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki

Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych

Część 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu kompetencji społecznych

 

Wybrany Wykonawca:

Ateneum-Szkoła Wyższa

ul. 3 Maja 25A

80-802 Gdańsk

 

Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

 

 

Ateneum-Szkoła Wyższa

ul. 3 Maja 25A

80-802 Gdańsk

CENA – 60,00 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCÓW - 40,00 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00 pkt

 

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta złożona przez Ateneum-Szkoła Wyższa, ul. 3 Maja 25A, 80-802 Gdańskna realizację części 1, 2 i 3 spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała 100 pkt. w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert - uzyskała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ NA UCZELNIACH WYŻSZYCH -WYKŁADÓW/LABORATORIÓW/ĆWICZEŃ/WARSZTATÓW DLA UCZNIÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ
W ZAJĘCIACH W RAMACH PROJEKTU „OTWARTE UMYSŁ Y”

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Anna Niedzielin, Kamila Młyńczyk-Jędrzejewska

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyjazdowych w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

a)      Cel

Celem uczestnictwa uczniów w zajęciach prowadzonych w szkołach wyższych jest zwiększenie interakcji szkół
z ich otoczeniem, w tym nawiązanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym, co wpłynie na poprawę jakości procesu edukacyjnego oraz nabycie przez uczniów wiedzy i umiejętności w zakresie rozwoju kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy.

b)      Adresaci

Udział zajęciach na terenie uczelni wyższych mogą wziąć wyłącznie uczniowie biorący udział w zajęciach realizowanych w szkole/placówce oświatowej w ramach projektu „Otwarte umysły”. Mogą być to uczniowie następujących szkół/placówek Powiatu Lęborskiego:

a)Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

b)Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

c)Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

d)Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

e)Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Karola Wojtyły w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

c)       Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia, albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru:

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki;

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych;

Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu kompetencji społecznych.

Miejsce realizacji zajęć:

Szkoła wyższa na terenie województwa pomorskiego (poza Lęborkiem ze względu na formę wyjazdową realizacji warsztatów)posiadająca odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejsca realizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć.Wykonawca zapewnia ekspertów – wykładowców, będących pracownikami dydaktycznymi lub naukowo-dydaktycznymi szkół wyższych (specjalistów z danego zakresu tematycznego).

Czas trwania:

Dla wszystkich rodzajów zajęć w ww. częściach przewidziano czas trwania każdego tematu - 4 godziny. Przez jedną godzinę zajęć rozumiemy jedną godzinę zegarową. W ciągu jednego rodzaju zajęć należy uwzględnić co najmniej jedną przerwę co najmniej 15 minutową.

Liczba uczniów:

Dla wszystkich rodzajów zajęć w ww. częściach przewidziano maksymalną liczbę uczniów – 8 osób. Z każdą grupą 8-osobową przyjedzie do uczelni wyższej opiekun ze strony Zamawiającego.

FORMUŁA I TEMATYKA ZAJĘĆ NA TERENIE SZKÓŁ WYŻSZYCH REALIZOWANYCH W RAMACH WYJAZDÓW EDUKACYJNYCH:

Zajęcia na terenie uczelni wyższych(wykłady/laboratoria/ćwiczenia/warsztaty)zostaną zorganizowane przez Wykonawcę w porozumieniu z pracownikami merytorycznymi szkół/placówek oświatowych. Szczegółowy program zajęć i proponowany harmonogram Wykonawca przedstawia do akceptacji pracownikom merytorycznym szkół (kontakt udostępnia Zamawiający). Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć muszą zostać dostosowane do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.

Zajęcia realizowane na terenie szkół wyższych muszą uwzględniać:

·         tematykę i formę zgodną z profilem grupy zajęciowej

·         ścisłe łączenie teorii z praktyką

Realizacja ww. form wsparcia przez ekspertów – wykładowców, będących pracownikami dydaktycznymi lub naukowo-dydaktycznymi szkół wyższych (specjalistów z danego zakresu tematycznego) oraz wynajem sal nie może pozostawać w sprzeczności z dopuszczalnymi stawkami określonych wTaryfikatorze towarów i usług- zał. nr 5 do Regulaminu konkursu z dnia 18.08.2016 (możliwość pobrania ze strony internetowej:http://www.rpo.pomorskie.eu/-/nabor-wnioskow-o-dofinansowanie-projektow-w-ramach-poddzialania-3-2-1-jakosc-edukacji-ogolnej-rpo-wp-2014-2020, tj przewyższać kwoty tam wskazane.  Regulamin konkursu stanowi Załącznik nr 2do Uchwały nr 843/164/16Zarządu Województwa Pomorskiegoz dnia 18 sierpnia 2016 roku.Stawka za 1 h pracy eksperta-pracownika dydaktycznego lub naukowo dydaktycznego nie może przekraczać stawki maksymalnej określonej dla nauczyciela.

 

TEMATYKA ZAJĘĆ W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI:

Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu matematyki:

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa -Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

PCE-ZSP

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

2.

ZSO 2

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

3.

ZSO 2

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

4.

ZSO 2

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych

5.

ZSO 2

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych

6.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

7.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie zadań optymalizacyjnych

8.

ZSGŻIA

2018

8 osób + opiekun

240 min

Rozwiązywanie układów równań metodą macierzową

Łączna liczba godzin w części – 32h.

Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu języków obcych:

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSMI

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych - wykład

2.

ZSMI

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach niemieckojęzycznych - wykład

3.

ZSGŻIA

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych - wykład

4.

ZSGŻIA

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach niemieckojęzycznych - wykład

5.

PCE-ZSP

2017

8 osób + opiekun

240 min

Wiedza o krajach anglojęzycznych – wykład

Łączna liczba godzin w części – 20h.

 

Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na terenie szkół wyższych z zakresu kompetencji społecznych:

Lp.

Uczniowie szkoły

rok

Grupa (numer grupy)/Ilość osób

min. czas trwania zajęć łącznie (minut)

Tematyka zajęć

1.

ZSMI

2017

8 osób + opiekun

240 min

Laboratorium techniki radiowej

2.

ZSMI

2017

8 osób + opiekun

240 min

Laboratorium techniki radiowej

3.

ZSO 2

2017

8 osób + opiekun

240 min

Trening zdrowotny

4.

ZSMI

2018

8 osób + opiekun

240 min

Laboratorium techniki radiowej

5.

PCE-ZSP

2018

8 osób + opiekun

240 min

Trening zdrowotny

6.

ZSO 2

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wykład na temat teatru szekspirowskiego

7.

ZSO 2

2018

8 osób + opiekun

240 min

Wykład na temat teatru szekspirowskiego

8.

ZSO 1

2018

8 osób + opiekun

240 min

Laboratorium techniki radiowej

9.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Historia II wojny światowej

10.

ZSO 1

2017

8 osób + opiekun

240 min

Walka o wolność, historia Solidarności

11.

PCE-ZSP

2018

8 osób + opiekun

240 min

Historia Pomorza- wykład

12.

ZSMI

2017

8 osób + opiekun

240 min

Warsztaty maturalne z zakresu kompetencji społecznych (języka polskiego)

13.

ZSMI

2017

8 osób + opiekun

240 min

Warsztaty maturalne z zakresu kompetencji społecznych (języka polskiego)

Łączna liczba godzin w części – 52h.

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI

·         Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników zajęć, którzy przybędą do uczelni wyższej z opiekunem ze strony Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów przejazdu uczestników zajęć z opiekunami.

·         Wykonawca zapewnia ekspertów – wykładowców, niezbędnych do przeprowadzenia wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć będących przedmiotem zamówienia. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;

·         Wykonawca zapewnia pomieszczenia/sale do przeprowadzenia zajęć(odpowiednio wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów) na terenie uczelni wyższej znajdującej się w województwie pomorskim, poza Lęborkiem. Pomieszczenia/salewyposażone muszą być w niezbędne meble, sprzęt i narzędzia oraz pomoce dydaktyczne do przeprowadzenia zajęć (w przypadku zajęć laboratoryjnych również w niezbędne materiały, w tym zużywalne), pozwalające na wykonanie doświadczeń. Jeśli jest to niezbędne do realizacji zajęć Wykonawca zapewni nieodpłatnie niezbędne bilety wstępu wszystkim uczestnikom zajęć. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszystkich pozostałych ewentualnych opłat związanych z wynajmem sal/pomieszczeń, sprzętu, materiałów dydaktycznych.Zajęcia należy przeprowadzić z użyciem sprzętu ICT.

·         Wykonawca zobowiązuje się do:

1)      rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi.;

2)      rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy, m.in.: protokołu odbioru, dziennika realizacji zajęć, list obecności z zajęć;

3)      wykonania i dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowym do Zamawiającego dokumentacji fotograficznej z realizacji zajęć (płyta CD dla Zamawiającego zawierająca minimum: po minimum 5 zdjęć z każdego rodzaju zajęć);

4)      przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

5)      zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom zajęć. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie realizacji umowy;

6)      przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz.922 z późn.zm.);

7)      realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

·         Wykonawca opracowuje i przekaże Zamawiającemuw terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy:

-szczegółowy program wszystkich zajęć w ramach części zamówienia - w programach muszą znaleźć się zagadnienia adekwatne do określonej tematyki zajęć. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego programu;

-proponowany harmonogram odbywania zajęć. Terminy i godziny odbywania zajęć muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców i podlegają akceptacji pracownika merytorycznego szkoły/placówki.

·         Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na realizowanych zajęciach;

·         Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

·         Wykonawca wyznacza osobę/osoby prowadzącą nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

·         Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;

·         W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników projektu;

·         Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w tym zakresie) dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących w projekcie np. zaświadczenia, materiały dydaktyczne, informacyjne, programy zajęć, listy obecności, prezentacje multimedialne, kierowaną do nich korespondencję itd.;

·         Po zakończeniu realizacji zajęćwe wszystkich grupach w danym roku kalendarzowym i dostarczeniu dokumentacji rozliczeniowej Wykonawcy za zrealizowanie przedmiotu umowy/części przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtoweza łącznie zrealizowane godziny zajęć. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

Źródło finansowania zamówienia

Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80000000-4         Usługi edukacyjne i szkoleniowe

3.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

W tabeli wyodrębniono rubrykę „Rok” i określono 2017 lub 2018.

Dla wskazanych tematów do realizacji – rok 2017 – termin realizacji od listopada 2017 do 15 grudnia 2017 roku

Dla wskazanych tematów do realizacji – rok 2018 – termin realizacji od stycznia 2018 do 15 czerwca 2018 roku

Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców.

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani:

  1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1
  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

V.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

Nr PO.272.3.125.2017- zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w formie wykładów/laboratoriów/ćwiczeń/warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów biorących udział w zajęciach w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).NIE OTWIERAĆ PRZED 9 listopada 2017 godz. 11.30

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 9 listopada 2017 do godz. 11.00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 9 listopada 2017 o godz. 11.30.

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

  1. Pozostałe kryteria: Doświadczenie wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 40% Kryterium 2 (K2)

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

-Wykonawca nie deklaruje doświadczenia wykładowców w zakresie realizacji wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 0 pkt.

-Wykonawca deklaruje doświadczenie wykładowców w przeprowadzeniu od 1 do 5 wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 20 pkt.

-Wykonawca deklaruje doświadczenie wykładowców w przeprowadzeniu 6 i więcej wykładów/ laboratoriów/ ćwiczeń/ warsztatów na uczelniach wyższych dla uczniów szkół - 40 pkt.

Uwaga:Wykonawca składa deklarację biorąc pod uwagę łączne doświadczenie wszystkich wykładowców, których angażuje w realizację przedmiotu umowy w ramach części zamówienia.

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie (lub poszczególne części) ocenione zostaną
w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt na każdą część.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. Oferty będą ocenianie w każdej części osobno.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

X.         INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy – załącznik nr 1

2.       Wzór umowy – załącznik nr 2

3.      Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3

4.      Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4

 

 

Załączniki:

zał. 1 Formularz ofertowy.doc
doc, 346 kB
Opublikował w BIP: Kamila Młyńczyk-jędrzejewska
Data opublikowania: 31.10.2017 14:27
Data ostatniej aktualizacji: 31.10.2017 14:27
Liczba pobrań: 2
zał. 2 Wzór umowy.doc
doc, 340 kB
Opublikował w BIP: Kamila Młyńczyk-jędrzejewska
Data opublikowania: 31.10.2017 14:27
Data ostatniej aktualizacji: 31.10.2017 14:27
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Kamila Młyńczyk-jędrzejewska
Data opublikowania: 31.10.2017 14:27
Data ostatniej aktualizacji: 31.10.2017 14:27
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Kamila Młyńczyk-jędrzejewska
Data opublikowania: 31.10.2017 14:27
Data ostatniej aktualizacji: 31.10.2017 14:27
Liczba pobrań: 2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.docx
doc, 236 kB
Opublikował w BIP: Kamila Młyńczyk-jędrzejewska
Data opublikowania: 31.10.2017 15:06
Data ostatniej aktualizacji: 31.10.2017 15:06
Liczba pobrań: 2
Wytworzył: Ewelina Obolewska
Data wytworzenia: 31.10.2017
Opublikował w BIP: Kamila Młyńczyk-Jędrzejewska
Data opublikowania: 31.10.2017 14:18
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF