W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu groomingu strzyżenie i trymowanie psów dla 2 uczestników projektu

RSS

 

 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.54.2018 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – zorganizowanie i przeprowadzenie kursu groomingu strzyżenie i trymowanie psów dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

 

 

Zamawiający:          

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84 – 300 Lębork

NIP 841 160 90 72

REGON 77097948

                                  

 

Informuje o braku wyboru

 

Informuje, iż nie dokonano wyboru Wykonawcy i nie udziela się zamówienia.

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na realizację zamówienia. W związku z powyższym w niniejszym postępowaniu nie udziela się zamówienia.

 

 


 

Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.54.2018

Symbol wnioskodawcy                                                                                      

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – zorganizowanie i przeprowadzenie kursu groomingu strzyżenie i trymowanie psów dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Hanna Kowalska

Nr faksu:(59) 8621406

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej BIP :http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138 o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu groomingu – strzyżenie
i trymowanie psów dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020)

 

Cel zamówienia:Celem udziału przez uczestników projektu w kursie jest uzyskanie, podniesienie, uzupełnienie lub zmiana kompetencji i kwalifikacji zawodowych. Podniesienie kwalifikacji zawodowych ma na celu zwiększenie zatrudnienia, podniesienie poziomu aktywności społecznej i wzrost kompetencji mieszkańców powiatu.

 

  1. Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Przedmiot zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu groomingu – strzyżenie i trymowanie psów dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.

 

Wymiar godzinowy kursu wynosi 150 godzin zegarowych, w tym 100 godzin zajęć praktycznych.

Adresaci

Planowana liczba: 2 osoby

 

Kurs musi zostać zakończony uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabycie kwalifikacji lub kompetencji, przy czym przez kwalifikacje należy rozumieć formalny wynik oceny i walidacji, uzyskany w momencie potwierdzenia przez właściwy organ, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy.Należy więc przeprowadzić egzamin potwierdzający zdobyte kompetencje.

Uzyskane w ten sposób kwalifikacje są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07.08.2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania oparta na Międzynarodowym Standardzie ISCO. Klasyfikacja ta jest narzędziem, który grupuje zawody i specjalności występujące na rynku pracy oraz ustala ich symbole i nazwy. Zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności dla potrzeb rynku pracy groomer został sklasyfikowany pod numerem: 516401.

ZAKRES ZAGADNIEŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM NAUCZANIA:

  1. Podstawowe terminy, pojęcia i określenia z zakresu usług groomerskich,
  2. Rodzaje usług i zabiegów groomerskich – kąpiel, suszenie, strzyżenie, czesanie, trymowanie, modelowanie, pielęgnacja pazur, inne niezbędne zabiegi,
  3. Rasy wg wzorca FCI i ich charakterystyczne,
  4. Budowa anatomiczna ciała psa,
  5. Budowa skóry i struktura włosa,
  6. Gatunki, rodzaj i stan sierści oraz zmiany chorobowe, uszkodzenia,
  7. Kosmetyki ze względu na właściwości, substancje biologicznie czynne oraz przeznaczenie – szampony, odzywki, preparaty wspomagające, preparaty maskujące, preparaty wykończeniowe, preparaty wystawowe, kosmetyki specjalne,

8.         Narzędzie, urządzenia i przybory stosowane w zakładach groomerskich – stoły trymerskie, wanny do kąpieli zwierząt, suszarki, maszynki, nożyczki, zasady konserwacji i dezynfekcja sprzętu,

  1. Narzędzia i techniki wykonywania usług w zakresie strzyżenia i trymerowania psów różnych ras oraz strzyżenia kotów,
  2. Zasady postępowania ze zwierzętami oraz rozpoznaje rodzaje osobowości – oswojenie psa, odpowiednie podejście do psa, właściwy kontakt z psem podczas zabiegów,
  3. Zajęcia praktyczne – realizowane w oparciu o ww. tematy.

 

Zamawiający określił minimalny zakres tematyczny, wskazując tym samym na zagadnienia, które powinny zostać uwzględnione w ramach szkolenia. Wykonawca może przedstawić program, rozszerzając dowolnie zakres poszczególnych tematów.

 

W koszt kursu należy wkalkulować:

  1. koszt materiałów dydaktycznychi szkoleniowych
  2. koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia z kwotą ubezpieczenia przypadającą na uczestnika nie mniejszą niż  10 000 zł,
  3. koszt przeprowadzania kursu dla 2 uczestników projektu
  4. koszt udostępnienia sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia
  5. koszt związany z ćwiczeniami praktycznymi – Zamawiający wymaga aby zajęcia praktyczne odbywały się w salonie pielęgnacji psów/firmy świadczącej usługi groomerskie/studio groomingu, w którym zapewniono wymagane wyposażenie pozwalające na naukę zagadnień objętych programem nauczania
  6. koszt cateringu (lunch-obiad)– kurs groomingu trwa powyżej 6 godzin dziennie 
  7. koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu potwierdzającego nabycie przez uczestnika kompetencji/kwalifikacji

8.       koszty związane z wydaniem zaświadczeń/certyfikatu

9.       koszt przejazdu (tam i z powrotem) uczestnika na miejsce odbywania kursu, w przypadku kursu, który nie będzie odbywać się w salach Wykonawcy – koszty dojazdu z Lęborka do miejsca odbywania kursu

 

WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy.

 

SPOSÓB REALZIACJI USŁUGI

1.     Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu/szkolenia.;

2.     Wykonawca zapewnia, że posiada uprawnienia do organizowania i przeprowadzania kursu objętego niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów /świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;

3.     Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę – wykładowców i trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz uprawnionej do przeprowadzenia egzaminów. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.

4.     Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe uczestnikowi kursu i przekaże je uczestnikowi na własność – Zamawiający otrzyma dokument potwierdzający ich odebranie.

5.     Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia kursugroomingu – strzyżenie i trymowanie psów dla 2 uczestników projektu. Kurs co do zasady odbywać się będzie w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00 (8 godzin dziennie), zajęcia teoretyczne w salach udostępnionych przez Zamawiającego (na terenie miasta Lębork), zajęcia praktyczne – po stronie Wykonawcy (w salonie pielęgnacji psów/firmy świadczącej usługi groomerskie/studio groomingu, w którym zapewniono wymagane wyposażenie pozwalające na naukę zagadnień objętych programem nauczania).W uzasadnionych przypadkach, za zgodą uczestnika i Zamawiającego kurs może odbywać się w innych godzinach oraz w weekendy. Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadań przez łączenie udziału uczestników w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Wykonawcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość i terminowość świadczonych usług na rzecz Zamawiającego – wówczas koszt wynajmu sali na zajęcia teoretyczne oraz koszt dojazdu uczestników projektu z Lęborka do miejsca odbywania kursu, pokrywa Wykonawca. Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o zaistnieniu tej okoliczności.

6.     Wykonawca winien dostosować sprzęt, pomoce dydaktyczne stosownie do potrzeb uczestnika kursu,
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. Wykonawca winien dysponować odpowiednim oprzyrządowaniem technicznym, gdy będzie takie wymagane. Do kursów Wykonawca zapewni uczestnikowi wyposażenie niezbędne do praktycznej nauki, zgodne z merytoryką kursu. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. do zajęć teoretycznych) na terenie miasta Lęborka. Pomieszczenie do zajęć praktycznych – po stronie Wykonawcy (w salonie pielęgnacji psów/firmy świadczącej usługi groomerskie/studio groomingu, w którym zapewniono wymagane wyposażenie pozwalające na naukę zagadnień objętych programem nauczania).Zamawiający dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadań przez łączenie udziału uczestników w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Wykonawcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość i terminowość świadczonych usług na rzecz Zamawiającego – wówczas koszt wynajmu sali na zajęcia teoretyczne oraz koszt dojazdu uczestników projektu z Lęborka do miejsca odbywania kursu, pokrywa Wykonawca. Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o zaistnieniu tej okoliczności.

7.     Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego monitorowania obecności uczestnika na zajęciach                         w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazana Zleceniodawcy niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego),

8.     Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu uprawniającego do uzyskania Certyfikatu lub nabycia kompetencji. Wykonawca dokona formalności związanych
z ustaleniem terminu egzaminu, zapisami na egzamin, uiszczeniem opłaty oraz w przypadku gdy egzamin odbędzie się poza Lęborkiem, poniesie koszty dojazdu uczestnika kursu (lub zapewnienia transportu) na egzamin z Lęborka do miejsca przeprowadzania egzaminu i z powrotem – wówczas koszt wynajmu sali niezbędnej do przeprowadzenia egzaminu pokrywa Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wydania uczestnikowi kursu Certyfikatu.  

9.     Wykonawca zobowiązuje się, w związku z obowiązkiem trwania kursu powyżej 6 godzin dziennie zapewnienia uczestnikowi w przerwie między zajęciami ciepłego dania obiadowego oraz dodatkowo zimnego  napoju - sok owocowy – w ilości łącznie minimum 250 ml na osobę, każdego dnia odbywania zajęć, w miejscu odbywania zajęć, składający się co najmniej z:

- frytek/ryżu/ziemniaków

- np. kotleta schabowego/kotleta z drobiu/ karkówki z grilla/kotleta rybnego /gołąbków

- surówki/sałatki

- sosu

Zamawiający wymaga kompleksowej obsługi czyli zapewnienia talerzy, sztućców, kubków, serwetek, ręczników papierowych  itp., mogą być jednorazowe.

10.Wykonawca zobowiązuje się do:

a)    Ubezpieczenia uczestnika projektu od następstw nieszczęśliwych  wypadków od dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia z kwotą ubezpieczenia przypadającą na uczestnika projektu nie mniejszą niż 10 000 zł na osobę.

b)    Rzetelnego przygotowania się do zajęć oraz należytej staranności w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi,

c)     Zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi projektu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestnika w czasie realizacji umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestnika lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

d)    przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.),

e)     realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn.

11.Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy:

- propozycję harmonogramu zajęć. Terminy i godziny odbywania zajęć muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców. Realizacja przedmiotu zamówienia następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć, po wcześniej dokonanych konsultacjach z uczestnikami projektu. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 2 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestnika zajęć,

- ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w kursie, którą po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu odpowiednio na początku i zakończeniu zajęć. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców. 

12.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności realizowanych zajęć. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na realizowanych zajęciach.

13.Wykonawca zobowiązuje się do rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji
z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy oraz do dostarczenia Zamawiającemu do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, mi.in.

- oryginału dziennika zajęć praktycznych/teoretycznych, który musi zawierać min. następujących informacji: datę, tematy zajęć wraz z liczbą poszczególnych godzin i podpis prowadzącego zajęcia,

- oryginału list obecności zawierających imię, nazwisko i podpis uczestnika projektu,

- dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia, min. 5 zdjęć,

- zbiorczych potwierdzeń odbioru materiałów dydaktycznych i odbioru certyfikatów /świadectw/zaświadczeń

- wypełnionych przez uczestnika projektu ankiet ewaluacyjnych,

- kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursów, np. zaświadczeń/ certyfikatów/świadectw potwierdzających ukończenie kursu/szkolenia lub inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje, kompetencje i uprawnienia,

- potwierdzenia zawierające imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestnika kursu: materiałów dydaktycznych, lunchu, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,

- jeśli dotyczy – imienny wykaz osób, które:

- ukończyły kurs z wynikiem pozytywnym,

- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),

- nie ukończyły kursu,

- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),

- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),

- nie zdały egzaminu,

- kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzona za zgodność z oryginałem,

- protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

14.W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników projektu

15.  Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z  realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.

16.Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, tj. korespondencji dotyczącej projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych (m.in. oznaczenie  sali, w której odbywają się zajęcia,  materiały dydaktyczne, zaświadczenia, listę obecności, prezentacje multimedialne itp.) wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

17.Po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca za zrealizowanie przedmiotu zamówienia przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe przewidziane w umowie. Zapłata nastąpi w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawnej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.

W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w projekcie nie ma możliwości, aby na jego miejsce weszły kolejne osoby (szkolenia i kursy odpowiadają indywidualnym predyspozycjom zrekrutowanych do projektu osób). Za uczestnika, który dokonał rezygnacji z udziału w projekcie Zamawiający zapłaci proporcjonalnie za odbytą przez Niego liczbę godzin w ramach kursu.

 

Miejsce realizacji zamówienia:

Kurs powinien być przeprowadzony na terenie miasta Lębork. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie sale do zajęć teoretycznych niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.

W razie konieczności kurs może odbyć się poza Lęborkiem, wówczas koszt wynajmu ponosi Zleceniobiorca. Zajęcia muszą być przeprowadzone na terenie województwa pomorskiego. Zleceniodawca dopuszcza organizację i przeprowadzenie realizacji zadańprzez łączenie udziału uczestnika w kursie ogólnodostępnym prowadzonym przez Zleceniobiorcę, jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość i terminowość świadczonych usług na rzecz Zleceniodawcy – w takim przypadku koszty wynajmu sali do zajęć teoretycznych i koszt dojazdu uczestnika projektu z Lęborka do miejsca odbywania kursu ponosi Zleceniobiorca.

 

Pomieszczenia do zajęć praktycznych – po stronie Wykonawcy.  

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

 

Źródło finansowania zamówienia:

Projekt „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020. (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa).

 

  1. Wspólny Słownik CPV

80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.53.00.00-8   Usługi szkolenia zawodowego

 

  1. Termin realizacji zamówienia

 

Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 lipca 2018r. na podstawie przedstawionego i zaakceptowanego przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu.

 

Dokładne terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez uczestników projektu. 

 

IV.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

1.     Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie prowadziła kurs, posiadającą:

a)       doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech wykonanych należycie kursów/szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia (kursy groomerskie, kursy z zakresu strzyżenia i pielęgnacji psów) – w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty

lub

b)       udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku groomera – w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty.

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym każda z nich musi spełniać ww. wymagania.
W formularzu ofertowym wskazuje wszystkie osoby, które wezmą udział w realizacji zamówienia.

 

1.          Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:

 

1.       Wykaz kadry dydaktycznej – w załączniku nr 2 należy wskazać nazwę i datę przeprowadzonych szkoleń (miesiąc, rok) i/lub datę i miejsce zatrudnienia oraz zajmowane stanowisko na potwierdzenie minimum
3 letniego doświadczenia zawodowego.

2.       Kserokopię wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez WUPwłaściwy ze względu na jego siedzibę.

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

 

2.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.     Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.     Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.     Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

a)       Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do Ogłoszenia

b)      Wykaz kadry dydaktycznej – załącznik nr 2 do Ogłoszenia

c)       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 3 do Ogłoszenia

d)      Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – załącznik nr 4 do Ogłoszenia

e)       Kserokopię wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez WUPwłaściwy ze względu na jego siedzibę.

 

5.     Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.     Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.     Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.     Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.54.2018 zorganizowanie i przeprowadzenie kursu groomingu – strzyżenie i trymowanie psów dla 2 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020)

 

NIE OTWIERAĆ PRZED  14 czerwca 2018 r.  godz. 09:15

 

9.     Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

3.         MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 14.06.2018 r. do godz. 09:00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 14.06.2018 r. o godz. 09:15.

 

4.         OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt I Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

5.         KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

 

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia –  (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń lub doświadczenie zawodowe w pracy) - 40 %

 

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym
w wyodrębnionej rubryce, dotyczącej: doświadczenia w przeprowadzeniu kursów/szkoleń z zakresu przedmiotu zamówienia odpowiednio do części 1 i części 2.

 

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

  • Przeprowadzenie min. 3 kursów/szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia (kursy gromerskie, kursy z zakresu strzyżenia i pielęgnacji psów) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty lub udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku groomera w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty – 0 pkt.
  • Przeprowadzenie min. 4 kursów/szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia (kursy gromerskie, kursy z zakresu strzyżenia i pielęgnacji psów) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty lub udokumentowane min. 4 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku groomera w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty – 10 pkt.
  • Przeprowadzenie min. 5 kursów/szkoleń z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia (kursy gromerskie, kursy z zakresu strzyżenia i pielęgnacji psów) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty lub udokumentowane min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku groomera w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty – 30 pkt.
  • Przeprowadzenie min. 6 kursów/szkoleń lub więcej z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia (kursy gromerskie, kursy z zakresu strzyżenia i pielęgnacji psów) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty lub udokumentowane min. 6 letnie doświadczenie zawodowe w pracy lub więcej na stanowisku groomera w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem złożenia oferty – 40 pkt.

 

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na powyższej skali punktowej, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.  

 

Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

Ilość punktów wyliczona będzie z wykorzystaniem powyższego wzoru.

 

Zamawiającyoceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.  

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia”.

 

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną,

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów Zamawiającego wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.  

 

6.         ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

 

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

7.         INFORMACJE DODATKOWE

 

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Jeżeli cena najkorzystniejsza oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postepowanie.  

3.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

  1. ZMIANY W UMOWIE

 

1.       Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem możliwości wskazania dodatkowych uregulowań prawnych na podstawie obowiązujących Beneficjenta przepisów wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie oraz z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu.

2.     W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:

a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy,

b)  przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,

c) wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy opóźnienie w realizacji nastąpiło z winy uczestnika, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

1.       Formularz ofertowy

2.       Wykaz kadry dydaktycznej

3.       Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych

4.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie

o  niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

5.       Wzór umowy

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafalsakowicz Rafalsakowicz
Data opublikowania: 28.05.2018 12:56
Data ostatniej aktualizacji: 28.05.2018 12:56
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafalsakowicz Rafalsakowicz
Data opublikowania: 28.05.2018 12:56
Data ostatniej aktualizacji: 28.05.2018 12:56
Liczba pobrań: 1
Ogłoszenie 28.05.2018.pdf
pdf, 3.57 MB
Opublikował w BIP: Rafalsakowicz Rafalsakowicz
Data opublikowania: 28.05.2018 12:56
Data ostatniej aktualizacji: 28.05.2018 12:56
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Hanna Kowalska
Data wytworzenia: 28.05.2018
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 28.05.2018 12:53
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF