W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zarząd Powiatu Lęborskiego ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora lęborskiego szpitala.

RSS

 


Lębork, 07.03.2019 r.

Informacja o wynikach konkursu na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku

 

Informuję, iż w wyniku postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, Komisja Konkursowa zgodnie z przesłanką w art. 49 ust. 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej nie wyłoniła kandydata na ww. stanowisko.

 

 

 


 

Ofertę na stanowisko objęte konkursem, należny  przesłać w zamkniętej kopercie w terminie do 25.02.2019 r.  na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork (decyduje data wpływu do Starostwa) lub złożyć w tym samym terminie w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7:30-16:00, wtorek-czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-15:00.

Szczegóły konkursu określa uchwała nr 35/2019 Zarządu Powiatu Lęborskiego z dnia 13.02.2019 r.


 


 

Załącznik Nr 1 do uchwały

 

Zarząd Powiatu Lęborskiego ogłasza konkurs na stanowisko

DYREKTORA

Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

w Lęborku, ul. Węgrzynowicza 13.


1. Nazwa i adres podmiotu leczniczego:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą przy ulicy Węgrzynowicza 13 w Lęborku.
2. Informacja o zasadach udostępniania materiałów informacyjnych o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym podmiotu leczniczego:
Materiały udostępnia Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lęborku z siedzibą przy ulicy Czołgistów 5, 84-300 Lębork, pok. 130/132, od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30-15:00.
3. Stanowisko objęte konkursem:
Dyrektor Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
z siedzibą przy ulicy Węgrzynowicza 13 w Lęborku.
4. Wymagane kwalifikacje kandydata:
Kandydat na stanowisko powinien spełniać wymagania zgodnie z art. 46 ust. 2  ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 ze zm), tj.:
1) posiadać wykształcenie wyższe,
2) posiadać wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,
3) posiadać co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy,
4) brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) Zarząd Powiatu Lęborskiego informuję, że zgodnie z art. 47 ust. 3 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 ze zm.)  wybrany Kierownik Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Węgrzynowicza 13, nie może podejmować innego zatrudnienia bez wyrażonej w formie pisemnej zgody Zarządu Powiatu Lęborskiego. Kandydat, który wyrazi gotowość wykonywanie zawodu lekarza w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Lęborku, przy ulicy Węgrzynowicza 13, wraz z dokumentacją konkursową winien złożyć dokumenty uprawniające do wykonywania zawodu lekarza w danej specjalizacji. Złożenie wniosku nie stanowi przyrzeczenia o nawiązaniu stosunku pracy, umowy cywilnoprawnej w zakresie świadczenia usług medycznych z kandydatem.
5. Wymagania dodatkowe:
1) pisemna koncepcja pracy na stanowisku dyrektora Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku na najbliższe 6 lat – złożona wraz z wymaganymi dokumentami,
2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
3) znajomość ustawy o działalności leczniczej i ustawy o finansach publicznych,
4) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) znajomość przepisów prawa pracy, w tym Kodeksu pracy,
6) znajomość obowiązujących regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania podmiotu leczniczego.
6. Wymagane dokumenty od kandydatów:
1) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
2) dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem,
3) opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
4) dokumenty lub ich kserokopie potwierdzające wymagany staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie potwierdzające staż pracy, jeżeli stosunek pracy nadal trwa),
5) inne kserokopie dokumentów, w szczególności potwierdzających dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
6) informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego opatrzona datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed dniem zgłoszenia do konkursu,
7) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,
8) oświadczenie kandydata o braku prawomocnie orzeczonego wobec niego zakazu zajmowania stanowiska objętego konkursem,
9) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
10) oświadczenie kandydata, iż nie został względem niego wydany zakaz pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
11) oświadczenie kandydata o prowadzeniu/nieprowadzeniu działalności gospodarczej oraz o terminie zaprzestania prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli kandydat zostanie wybrany na stanowisko objęte niniejszym konkursem (Załącznik nr 1 do ogłoszenia o konkursie),
12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania konkursowego.
Kopie dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 4, powinny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Poświadczenie dokumentów wskazanych w pkt. 5 może być dokonane przez kandydata. Na wniosek właściwego podmiotu lub komisji konkursowej kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
7. Miejsce i termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów:
1) Oferta winna być przesłana w zamkniętej kopercie w terminie do 25.02.2019 r. (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Lęborku) na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork lub może być złożona w tym samym terminie w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 7:30-16:00, wtorek-czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-15:00.
2) Aplikacje, które zostaną złożone do Starostwa Powiatowego w Lęborku po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone nadawcy.
3) Na kopercie kandydat umieszcza: imię i nazwisko, adres, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail  oraz adnotację o treści: „Konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku”.
8. Przewidywane miejsce i termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur:
1) Postępowanie konkursowe zostanie przeprowadzone przez Komisję Konkursową powołaną uchwałą nr V/28/2019 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 07.02.2019 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko kierownika (dyrektora) Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku, ul. Węgrzynowicza 13.
2) Rozpatrzenie zgłoszonych kandydatur odbędzie się w terminie do 60 dni od dnia upływu terminu zgłaszania kandydatów.
3) O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualne.
9. Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia O Ochronie Danych Osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
1) Administratorem danych osobowych pozyskanych w trakcie postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku (SPSZOZ w Lęborku) jest Starosta Lęborski z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5 (zwany dalej administratorem danych).
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem: iodo@starostwolebork.pl   lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3) Celem zbierania danych jest przeprowadzenie konkursu na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), art. 49 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2190 ze zm.) oraz rozporządzenie z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 393).
4) Podanie przez osoby aplikujące na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku, danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w konkursie na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku.
5) Osobom aplikującym na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, zmiany, ograniczenia przetwarzania, zażądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia.
6) Osobom aplikującym na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku, które złożyły ofertę przysługiwać będzie prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy prawa dotyczące materii ochrony danych osobowych.
7) Odbiorcami danych osób aplikujących na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa oraz podmioty upoważnione z mocy odrębnych przepisów do udziału w pracy komisji konkursowej.
8) Administrator danych osobowych nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9) Dane osobowe osób aplikujących na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
10) Dane osób aplikujących na stanowisko dyrektora SPSZOZ w Lęborku nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowani.

 


 


 

 

REGULAMIN KONKURSU
na stanowisko dyrektora
Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku
ul. Węgrzynowicza 13.


§ 1. 1. Postępowanie konkursowe na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lęborku ul. Węgrzynowicza 13, przeprowadza Komisja Konkursowa w składzie:
1) przewodniczący - Edmund Głombiewski
2) członkowie
- Adam Nowak,
- Jacek Perłak,
- Ryszard Wenta,
- Maciej Barański,
- Artur Barna,
- Marian Borek,
zwana dalej „Komisją”.
2. Komisja prowadzi prace, jeżeli w jej posiedzeniu bierze udział co najmniej połowa liczby osób powołanych do jej składu, w tym przewodniczący Komisji. Kworum stwierdza przewodniczący po otwarciu każdego posiedzenia oraz po wznowieniu przerwanego posiedzenia.
3. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym, z wyłączeniem rozstrzygnięcia dotyczącego wybrania przez Komisję kandydata, które dokonywane jest w głosowaniu tajnym.
4. Z podjętych czynności Komisja sporządza protokół, który podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na posiedzeniu.
§ 2. 1. Komisja przeprowadza postępowanie konkursowe w ramach co najmniej dwóch posiedzeń. Przewodniczący Komisji powiadamia pisemnie członków Komisji o terminie posiedzenia Komisji, co najmniej 7 dni przed wyznaczonym terminem posiedzenia.
2. Przewidywany termin rozpatrzenia kandydatur Zarząd Powiatu Lęborskiego określa w ogłoszeniu
o konkursie.
3. Termin posiedzenia Komisji, na którym zostaną przeprowadzone rozmowy z kandydatami wyznacza przewodniczący Komisji. W przypadku uzasadnionym liczbą kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o konkursie i złożyli komplet dokumentów, posiedzenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, może być wyznaczone na więcej niż jeden dzień. W takim przypadku każdego kolejnego dnia trwania posiedzenia, posiedzenie uznaje się za przerwane i wznowione w kolejnych dniach. Z obrad Komisji każdego dnia sporządza się oddzielny protokół.
4. W posiedzeniach Komisji poza protokolantem nie mogą uczestniczyć osoby trzecie.
§ 3. 1. Kandydaci, którzy złożyli dokumenty w konkursie są zawiadamiani pisemnie lub telefonicznie lub pocztą elektroniczną o miejscu i terminie posiedzenia komisji, na którym zostaną przeprowadzone rozmowy z kandydatami.
2. Kandydatom udostępnia się dokumenty informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SPSZOZ, po złożeniu przez nich oświadczenia o wykorzystaniu uzyskanych informacji wyłącznie do celów uczestnictwa w konkursie.
3. Udostępnianie materiałów, o których mowa w ust. 2, odbywa się przez wyłożenie ich do wglądu w pok. 130/132 w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Lęborku w godzinach 7:30-15:00, od poniedziałku do piątku. tel. 59 8632 832, 598632833.
§ 4. 1. Podczas posiedzenia Komisja otwiera koperty i ustala dane personalne kandydatów, którzy zgłosili się do konkursu. Następnie każda osoba wchodząca w skład Komisji składa w formie pisemnej oświadczenie, że nie jest małżonkiem lub krewnym albo powinowatym do drugiego stopnia włącznie kandydata oraz nie pozostaje wobec kandydata w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może on budzić uzasadnione wątpliwości co do jej bezstronności, które dołącza się do protokołu.
2. Jeżeli okaże się, że członek Komisji pozostaje wobec kandydata w stosunku prawnym lub faktycznym, o którym mowa w ust. 1, przewodniczący Komisji zawiadamia o tym fakcie Zarząd Powiatu Lęborskiego.
3. W razie zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 Rada  Powiatu Lęborskiego powołuje inną osobę w miejsce, co do której zachodzi podstawa wyłączenia ze składu Komisji.
4. Jeżeli okaże się w późniejszym terminie, niż określony w ust. 1, że członek Komisji pozostaje wobec kandydata w stosunku prawnym lub faktycznym, o którym mowa w ust. 1, postanowienia ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio, z tym że Komisja w nowym składzie może uznać za ważne dotychczasowe czynności. W przeciwnym razie dotychczasowe czynności muszą zostać powtórzone.
5. Po stwierdzeniu kompletności dokumentów Komisja uznaje, czy w postępowaniu konkursowym uczestniczy wymagana liczba kandydatów (co najmniej dwóch).
6. Kandydaci, którzy nie złożyli kompletnych dokumentów lub nie spełniają wymagań określonych
w ogłoszeniu o konkursie, są zawiadamiani o niedopuszczeniu ich do dalszego postępowania pisemnie
w terminie 14 dni od posiedzenia komisji.
7. Komisja przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami, polegające w pierwszej kolejności na zadawaniu jednakowych pytań, niezbędnych do ustalenia przydatności na stanowisko objęte konkursem, a następnie jej członkowie mogą zadawać pytania dodatkowe.
8. Po rozmowie z kandydatami Komisja może odbyć dyskusję we własnym gronie.
§ 5. 1. Komisja wybiera kandydata na stanowisko dyrektora SPSZOZ, w drodze tajnego głosowania, bezwzględną większością głosów.
2. Jeżeli w głosowaniu, o którym mowa w ust. 1, kandydat nie zostanie wybrany, przewodniczący Komisji zarządza drugie głosowanie.
3. Jeżeli również w drugim głosowaniu kandydat nie zostanie wybrany, przewodniczący zarządza trzecie głosowanie.
4. Przeprowadzenie drugiego i trzeciego głosowania odbywa się w sposób wskazany w ust. 1 i może być poprzedzone ponowną dyskusją i rozmową z kandydatem.
§ 6. 1. Każdej osobie wchodzącej w skład Komisji przysługuje jeden głos.
2. Głosowanie dokonywane jest na jednakowych kartach do głosowania, ostemplowanych pieczęcią podmiotu ogłaszającego konkurs, zawierających zestaw nazwisk kandydatów w kolejności alfabetycznej.
3. Głosowanie dokonywane jest poprzez pozostawienie nazwiska wybranego kandydata i skreślenie pozostałych kandydatów.
4. Głos jest nieważny w razie:
- pozostawienia nieskreślonego nazwiska więcej niż jednego kandydata,
- braku skreśleń.
5. Głosów nieważnych nie bierze się pod uwagę.
6. Karta, na której wszystkie nazwiska zostały skreślone, jest ważna i traktowana jest jako odrzucenie kandydatur wszystkich kandydatów przystępujących do konkursu.
§ 7. 1. W razie odrzucenia przez Komisję wszystkich kandydatur zgłoszonych do konkursu lub w razie nie wyłonienia kandydata, Komisja uznaje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu nie wybrano kandydata.
2. Jeżeli do konkursu nie zgłosiło się co najmniej dwóch kandydatów lub w wyniku konkursu nie wybrano kandydata lub z kandydatem wybranym w postępowaniu konkursowym nie nawiązano stosunku pracy albo nie zawarto umowy cywilnoprawnej, Zarząd Powiatu Lęborskiego ogłasza nowy konkurs w okresie 30 dni od zakończenia postępowania w poprzednim konkursie.
§ 8. 1. O wyniku przeprowadzonego postępowania przewodniczący Komisji zawiadamia niezwłocznie Zarząd Powiatu Lęborskiego.
2. Kandydaci biorący udział w konkursie zostaną powiadomieni pisemnie o jego wynikach w terminie 14 dni od daty ostatniego posiedzenia Komisji.
§ 9. Komisja ulega rozwiązaniu z dniem nawiązania stosunku pracy albo zawarcia umowy cywilnoprawnej z kandydatem wybranym w drodze konkursu.
§ 10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018, poz. 2190 ze zm) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 roku w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą (t. j. Dz. U. 2018, poz. 393).
 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafalsakowicz Rafalsakowicz
Data opublikowania: 14.02.2019 09:38
Data ostatniej aktualizacji: 14.02.2019 09:38
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafalsakowicz Rafalsakowicz
Data opublikowania: 14.02.2019 09:54
Data ostatniej aktualizacji: 14.02.2019 09:54
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Ewa Burak
Data wytworzenia: 14.02.2019
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 14.02.2019 09:31
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF