W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania

RSS

Ogłoszenie nr 525968-N-2020 z dnia 2020-03-23 r.


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY   

 

            Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) informuje, iż w wyniku uchylenia się od zawarcia umowy Wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą z pozostałych ofert z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z podziałem na zadania ” dla zadania nr IV – warzywa, owoce i produkty podobne, owoce i warzywa przetworzone

 


 


ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA           

 

 Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) prawa zamówień publicznych zamieszcza ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z podziałem na zadania ”.

 

Znak sprawy DPS-2-G.261.2.2020

 

 


 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY   

 

            Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku działając na podstawie art. 92 ust. 1  oraz art. 24aa ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp (Dz.U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) informuje o wynikach przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z podziałem na zadania  opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych – nr 525968-N-2020 w dniu 23-03-2020 roku.


 


 

 

Informacja z otwarcia ofert z dnia 31.03.2020 r.

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku informuje o otwarciu ofert na podstawie art. 86  ust. 5 Ustawy prawo zamówień publicznych – dotyczy zamówienia pn. ,,Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania będącego jednostką organizacyjną Powiatu Lęborskiego w okresie od 01 kwietnia 2019 r. do 31 marca 2020 r. 

Dotyczy ogłoszenia umieszczonego w BZP w dniu  23-03-2020 r. nr 525968-N-2020.

 


 

 

ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA           

 

 Dyrektor Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) prawa zamówień publicznych zamieszcza ogłoszenie o udzieleniu zamówienia  pn. „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z podziałem na zadania ”.


 

 


 

Ogłoszenie nr 525968-N-2020 z dnia 2020-03-23 r.

 


Dom Pomocy Społecznej nr 2: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu
Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób
zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów
wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 2, krajowy numer identyfikacyjny
10051980000000, ul. Wojska Polskiego 43 , 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo
Polska, tel. 598 621 141, , e-mail sekretariat@dps2.lebork.pl, , faks 598 621 141.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatleborski.bip.gov.pl/rok-2020-zip/
Adres profilu nabywcy: www.dps2.lebork.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających
jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie
udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone
w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://powiatleborski.bip.gov.pl/rok-2020-zip/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów
spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Numer referencyjny: DPS-2-G.261.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa
artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z podziałem na zadania w
asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1a do 1c do SIWZ.
Zadanie I - mięso wieprzowe i wołowe, podroby wieprzowe; zadanie II - mięso drobiowe i
podroby; zadanie III - produkty wędliniarskie; Postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów
unijnych ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami)
II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-04-01 lub zakończenia: 2021-03-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek
zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnianiu udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek
zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnianiu udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek
zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnianiu udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisko osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25
UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Załączniki składające się na integralną całość Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1. Wypełniony i zaparafowany formularz oferty – załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy -
załącznik nr 1a - załącznik nr 1b - załącznik nr 1c - załącznik nr 1. 3. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 ust.
1 oraz art. 24 ust. 5 ww ustawy – załącznik nr 2. 4. Oświadczenie dotyczące
Podwykonawców – załącznik nr 3. (oświadczenie wymagane wyłącznie w przypadku, gdy
Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom)
5.Oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej składamy w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert – załącznik nr 4.
6.Projekt umowy – załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres możliwości zmian postanowień umowy zawarty jest w § 12 projektu umowy
stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 1. Wykonawca podpisując umowę gwarantuje stałość i
niezmienność cen w całym okresie trwania Umowy. 2. Zamawiający oprócz wypadków
wymienionych w przepisach kodeksu cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienia od
Umowy dopuszcza możliwość dokonania zamiany warunków zawartej Umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę w następującym zakresie:
wynagrodzenia Wykonawcy określone w Umowie może ulec zmianom w następujących
przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT – w takiej sytuacji zmianie ulega tylko
cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, rezygnacji z części zamówienia, jeżeli taka
rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy lub której
wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności,
których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy – o wartość niewykonanych
dostaw.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-03-31, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: mięso wieprzowe i wołowe, podroby wieprzowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy mięsa wieprzowego o
podrobów wieprzowych w godzinach od 7.00 do 12.00 od poniedziałku do piątku, -
Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie
będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych
Wykonawcy, - Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków
transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj.
przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających
wymagane warunki techniczne. - Dostarczony towar musi być I gatunku, bez śladów
zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawiony, o konsystencji jędrnej, elastycznej,
smaku i zapachu swoistym charakterystycznym dla mięsa wieprzowego czy wołowego, bez
oznak zaparzenia i zepsucia, barwie od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej. Nie
dopuszczalny jest zapach obcy, świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje
oraz zapach zjełczałego tłuszczu Mięso musi być zbadane przez lekarza weterynarii zdatne do
spożycia, ze sztuk zdrowych nie pochodzące z knurów i loch. Oznakowane musi być etykietą
zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni. - Wykonawca gwarantuje,
że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie Zamawiającego przedstawi stosowne
zaświadczenie lekarza weterynarii. - Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: mięso drobiowe i podroby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy mięsa drobiowego i
podrobów w godzinach od 7.00 do 12.00 od poniedziałku do piątku, - Wykonawca musi
wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie
dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych
Wykonawcy, - Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków
transportu dostarczonego towaru, w tym do zachowania ciągu chłodniczego tj.
przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających
wymagane warunki techniczne. - Dostarczony towar musi być I gatunku, mięso musi być
nieuszkodzone, bez wylewów krwawych, o zapachu naturalnym, charakterystycznym dla
mięsa drobiowego. Nie dopuszczalny jest zapach obcy, świadczący o procesach rozkładu
mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. Oznakowane musi być etykietą
zawierającą termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni. - wykonawca gwarantuje,
że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie Zamawiającego przedstawi stosowne
zaświadczenie lekarza weterynarii. - Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: produkty wędliniarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Realizacja zamówienia obejmuje terminowe dostawy produktów wędliniarskich
w godzinach od 7.00 do 12.00 od poniedziałku do piątku, - Wykonawca musi wykazywać
dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów
dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy, - Wykonawca
zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczonego towaru, w
tym do zachowania ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w
urządzeniach chłodniczych spełniających wymagane warunki techniczne. - Dostarczony
towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z
obowiązującymi normami i atestami, posiadać nienaruszalne cechy pierwotnego opakowania,
oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, wykaz
składników występujących w środku spożywczym, nazwa producenta, waga, termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 7 dni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-04-01
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
SIWZ.pdf
pdf, 5.42 MB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2020 15:07
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 01.04.2020 11:32
Data ostatniej aktualizacji: 01.04.2020 11:32
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 01.04.2020 11:49
Data ostatniej aktualizacji: 01.04.2020 11:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 01.04.2020 11:49
Data ostatniej aktualizacji: 01.04.2020 11:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 01.04.2020 11:49
Data ostatniej aktualizacji: 01.04.2020 11:49
Liczba pobrań: 1
Informacja z otwarcia ofert.pdf
pdf, 379 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 01.04.2020 11:49
Data ostatniej aktualizacji: 01.04.2020 11:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 01.04.2020 11:52
Data ostatniej aktualizacji: 01.04.2020 11:52
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 03.04.2020 09:53
Data ostatniej aktualizacji: 03.04.2020 09:53
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Janusz Okoń
Data wytworzenia: 23.03.2020
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2020 15:00
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF