Protokół nr XXXIX/06
RSSAd. 1
Otwarcie sesji i stwierdzeniu quorum
Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła XXXIX sesję Rady Powiatu Lęborskiego i po powitaniu radnych oraz gości stwierdziła, iż zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy 18 radnych, co wobec ustawowego składu Rady wynoszącego 19 osób stanowi quorum pozwalające na podejmowanie prawomocnych decyzji.
Ad. 2
Przedstawienie porządku obrad
Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady przedstawiła następujący porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu i prac Zarządu w okresie od 11 stycznia do 22 lutego 2006 roku.
6. Realizacja Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na lata 2004-2006.
7. Sprawozdanie Komendanta Powiatowego Policji w Lęborku o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego w Powiecie Lęborskim oraz realizacji uchwały Rady Powiatu Lęborskiego w sprawie określenia zagrożeń porządku i bezpieczeństwa publicznego istotnych dla wspólnoty powiatu lęborskiego.
8. Sprawozdanie z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie za 2005 rok.
9. Zatwierdzenie rocznego sprawozdania z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2005 rok.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi świadczone w sezonowych szkolnych schroniskach młodzieżowych Powiatu Lęborskiego oraz podjęcie uchwały.
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr V/40/03 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 21 marca 2003 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Lęborskiego dla niepublicznych szkół oraz niepublicznych placówek oraz podjęcie uchwały.
12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
13. Wnioski i oświadczenia radnych.
14. Zamknięcie obrad.
Ad. 3
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady poinformowała, iż do chwili rozpoczęcia sesji nie wpłynęły żadne uwagi na piśmie do protokołu z ostatniej sesji.
W związku z powyższym Rada w obecności 17 radnych - jednogłośnie przyjęła protokół Nr XXXVIII/06 z 27 stycznia 2006 roku.
Ad. 4
Interpelacje i zapytania radnych
Radny Andrzej Duda poinformował, iż w gazecie „Głos Pomorza” ukazał się artykuł dotyczący zakazu pełnienia niektórych funkcji przez radnych w organizacjach, fundacjach lub stowarzyszeniach, gdyż jest to niezgodne z ustawą o samorządzie terytorialnym. W związku z powyższym zwrócił się z zapytaniem do Zarządu Powiatu Lęborskiego, czy w Radzie Powiatu występuje prawdopodobieństwo zaistnienia podobnej sytuacji.
Następnie przekazał, iż w obliczu tragedii jaka wydarzyła się w hali ekspozycyjnej w Katowicach, chciałby uzyskać informacje na temat systemu ratownictwa na terenie powiatu lęborskiego, tj:
· jak wygląda stan przygotowań lokalnych władz odpowiedzialnych za służby ratownicze na terenie powiatu w razie wystąpienia masowej katastrofy w związku z tym, iż na terenie Lęborka znajduje się kilka obiektów (supermarkety) posiadających podobną konstrukcję jak hala w Katowicach,
· czy został uruchomiony system powiadania alarmowego „112”,
· czy Wojewoda Pomorski przekazał obiecane środki pieniężne na dodatkowe etaty w służbach ratowniczych,
· czy Witold Piórkowski - Starosta Lęborski wnioskował o dodatkowe środki finansowe na Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Reagowania Kryzysowego mieszczącego się przy ul. Stryjewskiego w Lęborku,
· ilu jest przeszkolonych ratowników w powiecie lęborskim,
· jaka jest liczba karetek lub innych pojazdów do transportu rannych,
· co zamierza zrobić Zarząd Powiatu Lęborskiego w sytuacji, gdy rząd premiera Kazimierza Marcinkiewicza nie przeznaczył w budżecie na rok 2006 żadnych środków pieniężnych na doposażenie Powiatowych Państwowych Straży Pożarnych.
Kończąc poinformował, iż postara się dostarczyć Staroście Lęborskiemu szczegółowo opracowane pytania w w/w sprawie w formie pisemnej.
Ad. 5
Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu i prac Zarządu w okresie od 11 stycznia do 22 lutego 2006 roku.
Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady przekazała, iż Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu i prac Zarządu w okresie od 11 stycznia 2006 r. do 22 lutego 2006 r. radni otrzymali w materiałach na sesję.
Sprawozdanie stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.
Następnie Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła dyskusję.
Wobec braku głosów w dyskusji przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku obrad.
Ad. 6
Realizacja Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na lata 2004-2006.
Witold Piórkowski – Starosta Lęborski przedstawił sprawozdanie z realizacji w 2005 r. „Powiatowego Programu Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego na lata 2004-2006”.
Sprawozdanie stanowi załącznik nr 4 do niniejszego protokołu.
Dodał, iż Powiatowy Program Zapobiegania Przestępczości oraz Ochrony Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego został przyjęty przez Radę Powiatu Lęborskiego. Oznajmił, iż głównym celem programu jest poprawienie stanu bezpieczeństwa obywateli oraz zintegrowanie działań instytucji służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo.
Następnie odnosząc się do kwestii ptasiej grypy poinformował, iż na terenie powiatu lęborskiego podjęto działania w zakresie rozpoznania, wdrażania i stosowania badań profilaktycznych. Dodał, iż obowiązek ten spoczywa na powiatowej służbie weterynaryjnej, która podjęła niezbędne prace organizacyjne, tj.:
· zabezpieczono sprzęt oraz środki dezynfekcyjne,
· uruchomiono w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii całodobowy telefon alarmowy,
· prowadzona jest akcja przy współpracy z innymi służbami mająca na celu zaznajomienie właścicieli drobiu z aktualnym zagrożeniem wystąpienia objawów klinicznych choroby oraz obowiązkiem bezwzględnego zgłoszenia zaistniałych objawów chorobowych czy też padnięcia ptaków.
Poinformował, iż w powiecie lęborskim działa siedem ferm drobiu, których właściciele zostali zobowiązani do wprowadzenia odpowiednich zabezpieczeń pod rygorem kary. Dodał, iż do sprawnej walki z chorobą potrzebna jest pełna mobilizacja sił i środków, a także nieodzowna współpraca wszystkich szczebli administracyjnych z Powiatowym Lekarzem Weterynarii. Wychodząc temu naprzeciw zorganizowano w Starostwie Powiatowym w Lęborku trzy narady z przedstawicielami miast i gmin powiatu lęborskiego oraz przedstawicielami powiatowych służb i inspekcji zajmujących się tą problematyką. Celem narady było uszczegółowienie procedur wspólnych działań administracji samorządowej oraz wszystkich służb biorących udział w realizacji zadań związanych z aktualną sytuacją epidemiologiczną oraz ustaleniem zasad interwencji w przypadku stwierdzenie martwych ptaków. W czasie ostatniego posiedzenia Wiesław Losiak - Powiatowy Lekarz Weterynarii przedstawił informacje na temat aktualnych zagrożeń, jak również przypomniał tok postępowania i określił główne zadania realizowane przez instytucje i jednostki organizacyjne ujęte w planie operacyjnym działania na wypadek wystąpienia zagrożenia, na podstawie symulacyjnego zdarzenia w granicach administracyjnych Łeby.
Dalej przekazał, iż Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku zapoznał zgromadzonych z procedurami przygotowania jednostek straży pożarnej do działań wspomagających inspekcję weterynaryjną w związku z zagrożeniem wystąpienia ptasiej grypy. Biorący także udział w tym posiedzeniu przedstawiciele urzędów miast i gmin poinformowali, iż posiadają opracowane procedury przyjmowania zgłoszeń w urzędach o przypadkach znalezienia martwych ptaków, natomiast zbieraniem, transportem i utylizacją zajmuje się Ośrodek Tresury Psów „Bajer” z siedzibą w Małoszycach.
W czasie trwania posiedzenia ustalono również wykaz osób wraz z ich numerami kontaktowymi wyznaczonych w urzędach gmin, miast oraz Starostwie Powiatowym w Lęborku do przyjmowania zgłoszeń. Zgłoszenia te przekazywane są do Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego, a następnie do zainteresowanych służb inspekcji i straży.
Dalej przekazał, iż Komenda Powiatowa Policji wraz ze Strażą Miejską w Lęborku i Łebie prowadzą kontrolę przestrzegania obowiązującego zakazu utrzymywania ptactwa hodowlanego na otwartej przestrzeni.
W dalszej części wypowiedzi oznajmił, iż w chwili obecnej na terenie powiatu lęborskiego prowadzona jest kolejna akcja informacyjna dotycząca wirusa H5N1 - rozpowszechniana jest ulotka opracowana przez Głównego Inspektora Sanitarnego określająca zalecenia profilaktyczne.
Na zakończenie dodał, iż obawy budzi fakt braku określenia źródła finansowania kosztów związanych ze wszelkimi procedurami dotyczącymi choroby ptasiej grypy. Nie ma pewności co do tego, czy mogą być angażowane środki z budżetów samorządowych.
Następnie Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła dyskusję.
Wobec braku głosów w dyskusji przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku obrad.
Ad. 7
Sprawozdanie Komendanta Powiatowego Policji w Lęborku o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego w Powiecie Lęborskim oraz realizacji uchwały Rady Powiatu Lęborskiego w sprawie określenia zagrożeń porządku i bezpieczeństwa publicznego istotnych dla wspólnoty powiatu lęborskiego.
Leszek Ziniewicz – zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Lęborku przedstawił sprawozdanie o stanie porządku i bezpieczeństwa publicznego w Powiecie Lęborskim.
Sprawozdanie stanowi załącznik nr 5 do niniejszego protokołu.
Następnie Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła dyskusję.
Wobec braku głosów w dyskusji przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku obrad.
Ad. 8
Sprawozdanie z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie za 2005 rok.
Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady przekazała, iż sprawozdanie z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie za 2005 rok radni otrzymali w materiałach na sesję.
Sprawozdanie stanowi załącznik nr 6 do niniejszego protokołu.
Następnie poprosiła Zdzisława Kordę - kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku o ewentualne uzupełnienie informacji zawartych w w/w sprawozdaniu.
Zdzisław Korda - kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku poinformował, iż w jednostce pracuje dziesięciu pracowników, tj. 9,35 etatu. Budżet wynosi 354.000 zł. Do najważniejszych zadań należą:
· pomoc instytucjonalna (Domy Dziecka oraz Domy Pomocy Społecznej),
· organizacja opieki w rodzinach zastępczych,
· rehabilitacja osób niepełnosprawnych,
· inne, np. doradztwo metodyczne, interwencja kryzysowa itp.
Dalej oznajmił, iż największym problemem w ubiegłym roku było zjawisko gwałtownego wzrostu ilości pensjonariuszy w Domach Pomocy Społecznej. Na dzień dzisiejszy tendencja została zatrzymana i w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 obecnie jest 6 wolnych miejsc a w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 - 9. Budżet obu jednostek wynosi ponad 3.792.070 zł, przy czym budżet DPS Nr 2 - 1.517.773 zł, budżet DPS Nr 1 - 2.274.297 zł.
W dalszej części wypowiedzi nawiązał do zadań z zakresu pomocy instytucjonalnej w Domach Dziecka. Oznajmił, iż w chwili obecnej Dom Dziecka Nr 1 posiada 64 miejsca, przy czym przebywa w nim 53 wychowanków. Podjęto działania mające na celu przekształcenie omawianego Domu Dziecka na placówkę wielofunkcyjną. Przekazał, iż pani dyrektor znakomicie pozyskuje środki finansowe z zewnątrz na modernizacje infrastruktury jednostki. Otrzymała ponad 100.000 zł od sponsorów zagranicznych, których największą inwestycją było zainstalowanie ogrzewania gazowego, którego koszt oszacowano na 89.000 zł. Dalej przekazał, iż Dom Dziecka Nr 2 posiada 45 miejsc, przy czym dzieci tam przebywających jest 57. Budżet tej placówki wynosi 1.300.000 zł. Stwierdził, iż owa placówka ze względu na to, iż wychowankami są dzieci do 6 lat ma zwiększone potrzeby, które zdecydowanie przewyższają posiadane środki pieniężne. Jednostka także będzie przekształcona w placówkę wielofunkcyjną. Dodał, iż do infrastruktury placówki oraz systemu opiekuńczo-wychowawczego kontrole merytoryczne nie wniosły żadnych zastrzeżeń.
Dalej nadmienił, iż na terenie powiatu lęborskiego funkcjonują cztery ogniska wychowawcze – dwa prowadzone przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci w Słupsku (ognisko Nr 1 sprawuje opiekę na 40 dziećmi, a ognisko Nr 2 nad 30 dziećmi), ognisko „Betlejem” sprawujące opiekę nad 30 dziećmi oraz „Greccio” działające przy parafii św. Jakuba Apostoła dla 20 dzieci. Na funkcjonowanie w/w ognisk przeznaczono kwotę 203.000 zł.
Następnie przekazał, iż poszukuje się osób chętnych do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej oraz utworzenia rodzinnego domu dziecka. Akcja ta organizowana jest co roku, a jej rozpowszechnianie odbywa się przez lokalne media, ośrodki pomocy społecznej oraz kościoły parafialne.
Dalej przekazał, iż Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie realizuje także zadania z zakresu rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Stwierdził, iż w związku z powyższym ceni sobie współpracę z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, co znakomicie podnosi efektywność realizacji programów PFRON.
Na zakończenie złożył serdeczne podziękowania Pani dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lęborku oraz panu dyrektorowi Zespołu Szkół Nr 3 za pracę opiekuńczo-wychowawczą na rzecz młodzieży z Domu Dziecka Nr 1, a także Pani dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 5 za pomoc przy pracy na rzecz osób niepełnosprawnych.
Następnie Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła dyskusję.
Wobec braku głosów w dyskusji przeszła do realizacji kolejnego punktu porządku obrad.
Ad. 9
Zatwierdzenie rocznego sprawozdania z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2005 rok.
Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady przekazała, iż sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2005 rok radni otrzymali w materiałach na sesję.
Witold Piórkowski – Starosta Lęborski przedstawił projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2005 rok.
Edward Kotowski – Przewodniczący Komisji Rodziny, Zdrowia i Opieki Społecznej poinformował, iż komisja pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.
Następnie Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła dyskusję.
Wobec braku głosów w dyskusji poddała pod głosowanie powyższy projekt uchwały.
Rada w obecności 16 radnych - jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XXXIX/284/2006 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów za 2005 rok.
Uchwała stanowi załącznik nr 7 do niniejszego protokołu.
Ad. 10
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi świadczone w sezonowych szkolnych schroniskach młodzieżowych Powiatu Lęborskiego.
Ryszard Wenta – Wicestarosta Lęborski przedstawił projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi świadczone w sezonowych szkolnych schroniskach młodzieżowych Powiatu Lęborskiego łącznie z autopoprawką, która została sporządzona na wnioski Komisji Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki oraz Komisji Budżetu, Gospodarki i Integracji Europejskiej.
Autopoprawka stanowi załącznik Nr 8 do niniejszego protokołu.
Tadeusz Piechowski – Przewodniczący Komisji Budżetu, Gospodarki i Integracji Europejskiej poinformował, iż komisja pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.
Małgorzata Szauła – Przewodnicząca Komisji Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki poinformował, iż komisja także pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.
Następnie Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła dyskusję.
Wobec braku głosów w dyskusji poddała pod głosowanie powyższy projekt uchwały.
Rada w obecności 17 radnych – jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XXXIX/285/06 w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi świadczone w sezonowych szkolnych schroniskach młodzieżowych Powiatu Lęborskiego.
Uchwała stanowi załącznik nr 9 do niniejszego protokołu.
Ad. 11
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr V/40/03 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 21 marca 2003 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Lęborskiego dla niepublicznych szkół oraz niepublicznych placówek.
Ryszard Wenta – Wicestarosta Lęborski przedstawił projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr V/40/03 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 21 marca 2003 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Lęborskiego dla niepublicznych szkół oraz niepublicznych placówek.
Tadeusz Piechowski – Przewodniczący Komisji Budżetu, Gospodarki i Integracji Europejskiej poinformował, iż komisja pozytywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały.
Małgorzata Szauła – Przewodnicząca Komisji Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki poinformował, iż komisja negatywnie zaopiniowała powyższy projekt uchwały. Przekazała, iż nigdy nie podwyższano dotacji szkołom i placówkom niepublicznym z powodu zwiększenia liczby uczniów i wychowanków ponad stan wykazany na dzień 30 września roku poprzedzającego rok udzielenia dotacji. Dodała, iż zwiększenie dotacji może nastąpić dopiero po uzyskaniu dodatkowych środków z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu.
Następnie Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady otworzyła dyskusję.
Wobec braku głosów w dyskusji poddała pod głosowanie powyższy projekt uchwały.
Rada w obecności 17 radnych – 10 głosami „za”, przy 6 głosach „przeciwnych” oraz jednym głosie „wstrzymującym” podjęła uchwałę Nr XXXIX/286/06 w sprawie zmiany Uchwały Nr V/40/03 Rady Powiatu Lęborskiego z dnia 21 marca 2003 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji z budżetu Powiatu Lęborskiego dla niepublicznych szkół oraz niepublicznych placówek.
Uchwała stanowi załącznik nr 10 do niniejszego protokołu.
Ad. 12
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
Witold Piórkowski – Starosta Lęborski odpowiadając na zapytanie radnego Andrzeja Dudy dotyczące sprawy pełnienia przez radnych powiatu lęborskiego funkcji w związkach lub stowarzyszeniach wyjaśnił, że na dzień dzisiejszy nie posiada takich informacji.
Odnosząc się do kolejnego zapytania w sprawie wystosowania wniosku przez Starostę Lęborskiego do Wojewody Pomorskiego o dodatkowe środki finansowe na Centrum Powiadamiania Ratunkowego i Reagowania Kryzysowego wyjaśnił, iż trzykrotnie wystosowywano wniosek z prośbą o dofinansowanie nie uzyskując przy tym ani razu pozytywnej odpowiedzi. Przekazał, iż według jego wiedzy przygotowany jest projekt ustawy w tym zakresie, który określi pochodzenie środków na ten cel. W projekcie istnieje zapisek, że środki finansowe w wysokości 0,2% mają pochodzić z budżetów samorządowych.
Dalej poinformował, iż w związku z tragedią hali targowej w Katowicach Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego podjął czynności mające na celu sprawdzenie poprawności odśnieżenia dachów budynków o podobnej konstrukcji. Dodał, iż corocznie opracowywany jest plan reagowania kryzysowego, w którym wyznaczone są jednostki oraz ich zadania w czasie wystąpienia jakichkolwiek katastrofy. W planie określa się także plan zabezpieczenia medycznego wraz z poszczególnymi zespołami reagowania kryzysowego.
W dalszej części wypowiedzi wyjaśnił, iż 23 ochotników oraz 37 zawodowych strażaków Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku przeszkolono w zakresie reagowania kryzysowego.
Ad. 13
Wnioski i oświadczenia radnych.
Radny Andrzej Duda poinformował, iż na ostatnim posiedzeniu Komisji Budżetu, Gospodarki i Integracji Europejskiej omawiano m.in. pozyskiwanie i wykorzystywanie środków pomocowych UE przez jednostki podległe powiatowi lęborskiemu. Stwierdził, iż Starostwo powinno utworzyć etat dla pracownika, który opracowywałby projekty o pozyskanie środków finansowych z programów unijnych.
Radna Adela Muzykiewicz stwierdziła, iż stworzenie etatu dla pracownika zajmującego się opracowywaniem projektów unijnych byłoby antymotywujące. W tym celu Starostwo powinno rozeznać się na rynku firm zajmujących się omawianą sprawą lub ogłosić konkurs. Zauważyła, iż na rynku znajduje się wiele firm wyspecjalizowanych w tym kierunku, w których pracują ludzie z ogromnym doświadczeniem zawodowym.
Radny Tadeusz Piechowski nadmienił, iż Komisja Budżetu, Gospodarki i Integracji Europejskiej wystosowała formalny wniosek w sprawie wzmocnienia Wydziału Promocji i Rozwoju Powiatu w celu bardziej operatywnego pozyskiwania środków finansowych z UE.
Ad. 14
Zamknięcie obrad.
Wobec zrealizowania porządku dzisiejszych obrad Danuta Mikołajczyk – Przewodnicząca Rady zamknęła XXXIX sesję Rady Powiatu Lęborskiego.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 19.04.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 19.04.2016 13:41 |
Liczba wyświetleń: | 2 |