PO.272.3.10.2019 OPRACOWANIE AUTORSKIEGO PROGRAMU NAUCZANIA I PRZEPROWADZENIE CYKLU ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI”
RSSInformacja o udzieleniu zamówienia
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.10.2019 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie zdolnego) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.)
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
woj. Pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o udzieleniu zamówienia
Umowy zostały zawarte w dniu 15.07.2019 r. z Wykonawcami:
Lp. |
Nazwa oferenta |
Numer Części |
|
Ireneusz Mańkowski ul. Legionów Polskich 6B/4 84-300 Lębork |
|
2. |
Katarzyna Szczepańska 84-300 Lębork |
|
3. |
Krzysztof Szałajko |
Część 5 |
4. |
Jarosław Leszczyk; 84-300 Lębork |
Część 6 |
5.
|
Renata Chromczuk |
|
|
||
6. |
Joanna Sawińska - Majer ul. Targowa 24/5 84-300 Lębork |
Część 10 |
7. |
Damian Powideł ul. Wrocławska 20 84-300 Lębork |
Część 1 |
Część 2 |
Informacja o wyniku postępowania
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.10.2019 w formie ,,ogłoszenia na usługi społeczne i inne szczególne usługi – Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020) o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1896 ze zm.).
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. pomorskie
NIP: 841-160-90-72
REGON: 770979648
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informuję, że dokonano wyboru Wykonawcy:
Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” w Część.1.; Część.2.; Część.4.; Część.5.; Część.6.; Część.7.; Część.8.; Część.9.; Część.10.
Uzasadnienie wyboru:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęło 12 ofert.
Lp. |
Nazwa oferenta |
Numer Części |
Ocena ogólna poszczególnych ofert łącznie (K1 + K2)
|
|
Ireneusz Mańkowski ul. Legionów Polskich6B/4 84-300 Lębork |
|
100,00 pkt. |
2. |
Katarzyna Szczepańska 84-300 Lębork |
|
100,00 pkt. |
3. |
Krzysztof Szałajko
|
Część 5 |
100,00 pkt. |
4. |
Jarosław Leszczyk; 84-300 Lębork |
Część 6 |
100,00 pkt. |
5.
|
Renata Chromczuk |
|
100,00 pkt. |
|
|
||
6. |
Joanna Sawińska - Majer ul. Targowa 24/5 84-300 Lębork |
Część 10 |
100,00 pkt. |
7. |
Damian Powideł ul. Wrolławska 20 84-300 Lębork |
Część 1 |
100,00 pkt. |
Część 2 |
100,00 pkt.
|
W/w Ofertyspełniają wymagania określone przez Zamawiającego, mieszczą się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, otrzymały największą ilość punktówna daną ,,Część'' zamówienia.
Przedstawione dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawców warunki udziału w postępowaniu oraz wymogi jakościowe co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego.
Informuję, że nie dokonano wyboru Wykonawcy:
W części 3, 11, oraz 12 nie dokonano wyboru Wykonawcy, ponieważ w odpowiedzi na ogłoszenie wpłynęły oferty, które przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.
Lębork, 18.06.2019r.
PO.272.3.10.2019
W dniu 17.06.2019 r. wpłynęło zapytanie :
,,Szanowni Państwo chciałabym zdać pytanie do ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi PO.272.3.10.2019 .W związku z zapytaniem beneficjent informuje, iż zawarł w ogłoszeniu zapisy w każdej części (1,3,5,7,9,11) dotyczącej ,,szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne''. Natomiast
w części (2,4,6,8,10,12) dotyczące ,,ponadgimnazjalne''.
proszę o udzielenie informacji:
Jak należy odnieść się do powyższych zapisów zgodnie z obowiązującą reformą szkolnictwa?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Jak należy odnieść się do powyższych zapisów zgodnie z obowiązującą reformą szkolnictwa?
Zamawiający informuje iż zawarł w ogłoszeniu oraz formularzu ofertowym zapisy z wniosku
o dofinansowanie projektu. W związku z przyjętą reformą szkolnictwa wprowadzono nową strukturę podziału szkolnictwa;
należy rozumieć:
części (1,3,5,7,9,11) ,, - etap edukacyjny - szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne'' należy rozumieć ,,szkoła podstawowa''
części (2,4,6,8,10,12) ,, - etap edukacyjny - ponadgimnazjalny'' należy rozumieć ,, ponadpodstawowe szkoły średnie''
Referat Programów Pomocowych (PO)
PO.272.3.10.2019
Symbol wnioskodawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUNA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –
OPRACOWANIE AUTORSKIEGO PROGRAMU NAUCZANIA I PRZEPROWADZENIE CYKLU ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH DLA UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH
W RAMACH PROJEKTU „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI”
O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza - powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.
- ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów Anna Pietruszyńska
Nr fax. 59 8632 850
e-mailstarostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowej BIPhttp://powiatleborski.bip.gov.pl/
- ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
- Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
- Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i §12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020).
Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną albo też na wszystkie części zamówienia, według własnego wyboru.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 następujących części:
Część 1: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 43 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z matematyki, etap edukacyjny – szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne.
Część 2: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 43 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z matematyki, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny
Część 3: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 37 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z fizyki, etap edukacyjny – szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne
Część 4: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 37 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z fizyki, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny
Część 5: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 50 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z informatyki, etap edukacyjny – szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne
Część 6: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 51 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z informatyki, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny
Część 7: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 34 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z biologii, etap edukacyjny – szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne
Część 8: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 34 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z biologii, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny
Część 9: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 35 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z chemii, etap edukacyjny – szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne
Część 10: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 43 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z chemii, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny
Część 11: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 27 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z kompetencji społecznych, etap edukacyjny – szkoła podstawowa w tym klasy gimnazjalne
Część 12: Opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu 27 godz. zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „Zdolni z Pomorza – powiat lęborski”, zajęcia pozalekcyjne
z kompetencji społecznych, etap edukacyjny – ponadgimnazjalny
- Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, pod warunkiem, że jedna osoba prowadząca zajęcia (wskazana przez Wykonawcę) może uczestniczyć w realizacji co najwyżej dwóch części zamówienia.
- Zajęcia mają rozwijać kreatywność i wspierać rozwój uzdolnień kierunkowych, jak również przygotować do udziału w olimpiadach i konkursach.
- Proces rekrutacji, zakończony diagnozą, pozwoli na dostosowanie form pracy do indywidualnych potrzeb ucznia, uwzględni uzdolnienia kierunkowe jak również inteligencję i zdolności twórcze ucznia.
- Tematyka zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać indywidualne potrzeby uczniów i ich predyspozycje oraz może wykraczać poza podstawę programową.
Osoba prowadząca zajęcia w ramach danej części zamówienia:
- Opracowuje autorski program nauczania, zawierający następujące informacje: metryczkę, cele ogólne i szczegółowe, plan nauczania określający nazwę obszarów tematycznych, treści kształcenia w zakresie poszczególnych obszarów tematycznych, procedury osiągania zamierzonych celów, przewidywane osiągnięcia uczniów, literaturę. Autorski program nauczania musi uwzględniać zagadnienia i zadania pojawiające się na konkursach przedmiotowych i olimpiadach.
- Opracowuje harmonogram zawierający terminy, listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
- Osoba zatrudniona w ramach danej części zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia na wszystkie miesiące planowanego zatrudnienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy z Zamawiającym. Harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy. Harmonogram ten jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
- Harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
- Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.
- Przeprowadza diagnozę kompetencji kluczowych uczniów właściwych dla danego przedmiotu, na początku i przy zakończeniu zajęć oraz opracowuje raport z zajęć.
- Bada nabycie kompetencji kluczowych wg schematu:
- Etap I nabycia kompetencji - Zakres: grupa docelowa - uczniowie szczególnie uzdolnieni, wyłonieni zgodnie z zasadami rekrutacji; obszar interwencji - rozwój kompetencji kluczowych: - matematyka i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne (przypisana tematyka/dziedziny: matematyka, fizyka, biologia, chemia), - informatyczne (przypisana tematyka/dziedziny: informatyka), - społeczne (przypisana tematyka/dziedziny: współpraca, komunikacja interpersonalna itp.).
- Etap II nabycia kompetencji - Wzorzec: nabycie kompetencji kluczowych wymienionych powyżej. Szczegółowy zakres wzorca zostanie opracowany odrębnie dla każdego ucznia w ramach opinii psychologicznej oraz programu opracowanego przez nauczyciela.
- Etap III nabycia kompetencji - Ocena: weryfikacja nabycia kompetencji prowadzona będzie przez naucz. prowadzących zajęcia oraz opiekuna pedagogiczno-metodycznego, z wykorzystaniem kryteriów i metod właściwych dla danej formy, np. testów, opinii, sprawozdań.
- Etap IV nabycia kompetencji - Porównanie: porównanie uzyskanych wyników z przyjętymi wymaganiami prowadzone będzie przez opiekunów pedagogiczno-metodycznych i dokumentowane w formie sprawozdań.
- Przeprowadza w terminie do 05.06.2020 r. zajęcia pozalekcyjne w liczbie:
- Część 1: 43 godz., w tym 21 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 2: 43 godz., w tym 22 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 3: 37 godz., w tym 15 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 4: 37 godz., w tym 16 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 5: 50 godz., w tym 25 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 6: 51 godz., w tym 26 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 7: 34 godz., w tym 12 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 8: 34 godz., w tym 13 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 9: 35 godz., w tym 17 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 10: 43 godz., w tym 18 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 11: 27 godz., w tym 13 godz. do 18.12.2019 r.
- Część 12: 27 godz., w tym 14 godz. do 18.12.2019 r.
Zajęcia pozalekcyjne odbędą się pod warunkiem wyłonienia grupy uczestników na daną część przedmiotu zamówienia.
Monitoruje udział uczestników w zajęciach, przedstawia co miesiąc oryginały list obecności z podpisami uczniów uczestniczących zajęcia w dokumentacji rozliczeniowej
- Organizuje jeden wyjazd edukacyjny (w wymiarze 8 godzin wraz z dojazdem) dla uczniów na spotkania akademickie do wybranych uczelni wyższych (Akademii Morskiej w Gdyni, Akademii Pomorskiej w Słupsku, Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, Politechniki Gdańskiej, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych lub Uniwersytetu Gdańskiego), w tym:
- nauczyciel prowadzący zajęcia zbiera grupę chętnych uczniów,
- zbiera zgody od rodziców na wyjazd dzieci, które są niepełnoletnie,
- wyjeżdża razem z uczniami i sprawuje nad nimi opiekę podczas wyjazdu (podczas wyjazdu nauczyciel nie prowadzi zajęć; wyjazdy odbywają się poza liczbą godzin zajęć dodatkowych przewidzianych do przeprowadzenia w ramach części zamówienia)
- nauczyciel prowadzący zajęcia pozalekcyjne z więcej jak jedną grupą nie może łączyć grup
w jednym czasie podczas wyjazdów edukacyjnych
- Jest zobowiązana do informowania uczniów o wszelkich formach wsparcia, w których uczniowie mogą brać udział w tym m. in.: o wyjazdach edukacyjnych, lidze zadaniowej, obozach naukowych.
- Dba o wysoką jakość realizowanych zajęć, z nastawieniem na rozwój indywidualny uczniów zgodnie z ich predyspozycjami i zdiagnozowanymi zdolnościami.
- Prowadzi zajęcia z zaplanowaniem pracy własnej uczniów, w tym np. wykonywanie dodatkowych zadań, pracę metodą projektu w grupach kilku uczniów itp.; jak też prowadzi zajęcia z uwzględnieniem specyficznych potrzeb każdego ucznia, które zostaną określone na podstawie diagnozy przeprowadzonej w poradniach psychologiczno-pedagogicznych na etapie rekrutacji ucznia do projektu oraz na podstawie obserwacji prowadzonej przez osobę prowadzącą zajęcia.
- Współpracuje ściśle z opiekunem pedagogiczno-metodycznym oraz psychologiem LCNK
- Uczestniczy w spotkaniach w ramach projektu np. (inauguracyjne, podsumowujący rok szkolny) oraz w zebraniach z rodzicami uczniów uczestniczących w zajęciach
- Rozlicza prowadzone przez siebie zajęcia co miesiąc, składając niezbędne dokumenty rozliczeniowe, potwierdzone przez opiekuna dydaktyczno-pedagogicznego, do Starostwa Powiatowego w Lęborku – w terminie nie później niż do 5 dnia kalendarzowego następnego miesiąca po miesiącu, w którym zrealizowała zajęcia i/lub zorganizowała wyjazd.
- Rzetelnie sporządza dokumentację wykonywania umowy, na podstawie wzorów zatwierdzonych przez Zamawiającego, w tym dokumentuje prowadzone zajęcia w formie dziennika z realizacji zajęć, list obecności, dokumentacji fotograficznej, raportu itp.
- Przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r., oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str. 1) zw. „RODO”.Podstawa prawna jest zgodna z aneksem nr 1 do umowy o partnerstwie z dnia 28 maja 2019 r.
- realizuje zajęcia zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie zWytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:
- Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
- Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.
Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
- Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
- Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy LCNK (Lokalnego Centrum Nauczania Kreatywnego). W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub
w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników
i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców. - Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła,
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. - Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa
w projekcie,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 15 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęćwychodzących od Wykonawcy, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocjioraz Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;
- Po zakończeniu miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż
30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku i protokołu odbioru wskazującego szczegółowy zakres wykonanych czynności oraz liczbę godzin dotyczących realizacji danej części umowy (miesięcznej karty czasu pracy) wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 d umowy):
- dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz z liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin;
- protokół odbioru (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014
w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu;
- dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań – min. 15 zdjęć podczas realizacji przedmiotu zamówienia (w tym zdjęcia dokumentujące realizowane zajęcia oraz udział w spotkaniach akademickich);
- 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
- harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć w stosunku do określonych w harmonogramie początkowym),
- raport - sprawozdanie z wykonania pracy sporządzone zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz
z załącznikami, - protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
- Wykonawca zapewnia, że:
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu i przy comiesięcznym rozliczaniu wynagrodzenia.
- Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia
w tym projekcie.
Źródło finansowania zamówienia:
Projekt „Zdolni z Pomorza– powiat lęborski” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
- WSPÓLNY SŁOWNIK CPV
Główny kod CPV:
80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:
80100000-5 Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 Usługi szkolnictwa średniego
80310000-0 Usługi edukacji młodzieży
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
80410000-1 Różne usługi szkolne
80500000-9 Usługi szkoleniowe
80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego
80521000-2 Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Planowany termin realizacji dla Części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12: od rozpoczęcia roku szkolnego 2019/2020 do dnia 5 czerwca 2020 roku.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje osobą spełniającą następujące warunki, która będzie realizować przedmiot zamówienia:
- wykształcenie wyższe uprawniające do nauczania na kierunku zgodnym z przedmiotem nauczania w danej części postępowania wraz z przygotowaniem pedagogicznym
- co najmniej 3-letni staż w nauczaniu w szkole gimnazjalnej/ ponadgimnazjalnej/na uczelni
c) doświadczenie w zakresie prowadzenia działań na rzecz uczniów szczególnie uzdolnionych.
Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo,
w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 2.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani:
- Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 2
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 3.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona
we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
- Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
- Do oferty należy dołączyć dokumenty:
- Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznika nr 2.
- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznika nr 3.
- Wzór umowy – wg załącznika nr 4.
- Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
- Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną). - Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej
do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:
„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO.272.3.10.2019
na opracowanie autorskiego programu nauczania i przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych
dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu „ZDOLNI Z POMORZA - POWIAT LĘBORSKI” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 3 „Edukacja”; Działanie 3.2 „Edukacja Ogólna”, Poddziałanie 3.2.2 „Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
CZĘŚĆ NR ........................................
NIE OTWIERAĆ PRZED 21 czerwca 2019 roku godz.9:15”
- Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.
- MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
w Lęborku w terminie do dnia 21 czerwca 2019 r. do godziny 9:00 - Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 21 czerwca 2019 roku o godzinie 9:15.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego
- OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
- Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
- Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.
- W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
- Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %
Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena przedstawiona w ofercie
2. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie nauczyciela w nauczaniu w szkole gimnazjalnej/ ponadgimnazjalnej/na uczelni - 40%
K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):
• Doświadczenie: 3 pełne lata – 0 pkt.
• Doświadczenie: 4 pełne lata – 20 pkt.
• Doświadczenie: 5 pełnych lat – 30 pkt.
• Doświadczenie: 6 pełnych lat i więcej – 40 pkt.
Punkty za kryterium „Doświadczenie zawodowe nauczyciela w nauczaniu w szkole gimnazjalnej /ponadgimnazjalnej/na uczelni” zostaną przyznane w skali punktowej 0– 40 punktów, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, wg skali podanej powyżej.
SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy w latach”
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt (K1: 60 pkt. + K2: 40 pkt).
3. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą ilość punktów w ramach zamówienia, obliczona wg powyższego wzoru, zostanie uznana za najkorzystniejszą (przedstawiającą najkorzystniejszy bilans ocen z tytułu określonych kryteriów).
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
- ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
- Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu.
- Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
- Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
- Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
- Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.
- INFORMACJE DODATKOWE
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
- Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.
- Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
- KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że w odniesieniu do zbiorów:
- Zarządzanie Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku (80-810),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@pomorskie.eu
- Centralny system teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Powierzającej, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4 w Warszawie (00-926),
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych - e-mail: iod@miir.gov.pl.
Powiat Lęborski, z siedzibą w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, jako Partner projektu zgodnie
z Uchwałą nr 1168/189/16 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 17 listopada 2016 roku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, reprezentowanym przez Zarząd Województwa Pomorskiego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej RPO WP 2014-2020) jest podmiotem, któremu powierzono przetwarzanie danych osobowych,
w sprawie przyznania dofinansowania na realizację Projektu ,,Zdolni z Pomorza - powiat lęborski’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz zgodnie z Umową
o partnerstwie na rzecz realizacji Projektu ,,Zdolni z Pomorza - powiat lęborski’’ zawartą z Województwem Pomorskim z siedzibą w Gdańsku w dniu 12 października 2016 roku. (umowa o dofinansowanie projektu nr RPPM.03.02.02-22-0007/16-00).
- Administratorem danych osobowych w Starostwie Powiatowym w 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5 jest Starosta Lęborski;
- inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Lęborku jest Pan Krzysztof Pukaczewski(e mail: iodo@starostwolebork.pl);
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz realizacją umowy o dofinansowanie projektu;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz w związku z realizacją umowy o dofinansowanie projektu:
- instytucja pośrednicząca;
- podmioty świadczące usługi na rzecz Zarządu Województwa Pomorskiego w związku realizacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w szczególności podmioty realizujące badania ewaluacyjne.
- podmioty świadczące usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych (np. dostawcom usług informatycznych).
Takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Instytucją Zarządzającą i tylko zgodnie z jej poleceniami;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Starostwie Powiatowym w Lęborku oraz umową o dofinansowanie projektu;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_________________
- ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - *** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- ZMIANY W UMOWIE
- Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem możliwości wskazania dodatkowych uregulowań prawnych na podstawie obowiązujących Beneficjenta przepisów wynikających z realizacji umowy
o dofinansowanie, w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych oraz z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego paragrafu. - W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zleceniodawcy lub Zleceniobiorcy dokonanej w trakcie trwania umowy.
Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1
- Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – załącznik nr 2
- Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – załącznik nr 3
- Wzór umowy – załącznik nr 4
Wytworzył: | Anna Pietruszyńska |
---|---|
Data wytworzenia: | 10.06.2019 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 10.06.2019 13:17 |
Liczba wyświetleń: | 4 |