W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE OTWARTEGO NABORU PARTNERÓW

RSS

spoza sektora finansów publicznych w celu wspólnego przygotowania wniosku o dofinansowanie i realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020.

 

I. PODSTAWA PRAWNA

 

Na podstawie art. 33 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (t.j. Dz.U z 2018 poz. 1431 ze zm.) oraz Zasad wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Powiat Lęborski ogłasza otwarty nabór na partnerów spoza sektora finansów publicznych realizujących zadania statutowe na terenie powiatu lęborskiego, w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 6.2.2 Rozwój usług społecznych.

 

II. CEL PARTNERSTWA:

 

Celem partnerstwa jest wspólne przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu i jego późniejsza realizacja (w przypadku uzyskania dofinansowania) poprzez inicjatywy w zakresie rozwoju zdeinstytucjonalizowanych, spersonalizowanych i zintegrowanych usług społecznych, adresowanych
w głównej mierze do rodzin zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, jak również wspierać będzie rozwój usług w zakresie wsparcia i aktywizacji społecznej osób potrzebujących wsparcia
w codziennym funkcjonowaniu, w tym osób z niepełnosprawnościami przewlekle chorych.

 

Projekt będzie realizowany na terenie powiatu lęborskiego, w zakresie typów projektów:

 

1) Projekty ukierunkowane na zwiększenie dostępu do zdeinstytucjonalizowanych, spersonalizowanych
i zintegrowanych usług społecznych, świadczonych w lokalnej społeczności, skierowanych do osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w szczególności do seniorów, osób
z niepełnosprawnościami i z chorobami przewlekłymi oraz ich opiekunów w oparciu o diagnozę sytuacji problemowej, poprzez:

a) rozwój usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz usług asystenckich dla osób
z niepełnosprawnościami, w tym prowadzonych w miejscu zamieszkania, obejmujących m.in.:

i) tworzenie miejsc opieki w istniejących lub nowotworzonych ośrodkach zapewniających opiekę dzienną lub całodobową, w tym miejsc opieki krótkoterminowej w zastępstwie osób na co dzień opiekujących się osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,

ii) usługi dziennych opiekunów, asystentów osób z niepełnosprawnościami, wolontariat opiekuńczy, pomoc sąsiedzka i inne formy samopomocowe,

iii) rozwój usług opiekuńczych w oparciu o nowoczesne technologie, np. teleopieka, aktywizacja środowisk lokalnych w celu tworzenia społecznych (sąsiedzkich) form samopomocy przy wykorzystaniu nowych technologii,

b) rozwój usług w zakresie wsparcia i aktywizacji społecznej osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, wyłącznie jako element kompleksowych projektów dotyczących usług asystenckich lub opiekuńczych obejmujący m.in.:

i) tworzenie międzysektorowych zespołów opieki nad osobami z chorobami przewlekłymi,

ii) kształcenie kadr opieki nad osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,

iii) usługi zwiększające mobilność, autonomię i bezpieczeństwo osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (np.: likwidowanie barier architektonicznych w miejscu zamieszkania, sfinansowanie wypożyczenia sprzętu niezbędnego do opieki nad osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu lub zwiększającego ich samodzielność, dowożenie posiłków, przewóz do miejsca pracy lub ośrodka wsparcia).

c) działania wspierające opiekunów faktycznych w opiece nad osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu obejmujące m.in.:

i) kształcenie, w tym szkolenie i zajęcia praktyczne oraz wymianę doświadczeń dla opiekunów faktycznych, zwiększających ich umiejętności w zakresie opieki nad osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,

ii) poradnictwo, w tym psychologiczne oraz pomoc w uzyskaniu informacji umożliwiających poruszanie się po rożnych systemach wsparcia, z których korzystanie jest niezbędne dla sprawowania wysokiej jakości opieki i odciążenia opiekunów faktycznych,

iii) tworzenie miejsc krótkookresowego pobytu w zastępstwie za opiekunów faktycznych w formie pobytu całodobowego lub dziennego, opieki wytchnieniowej, w tym mieszkań wspomaganych w postaci mieszkań wspieranych,

iv) sfinansowanie usługi asystenckiej lub usługi opiekuńczej w celu umożliwienia opiekunom faktycznym funkcjonowania społecznego, zawodowego lub edukacyjnego,

d) działania na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej opiekunów osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu jako wsparcie towarzyszące w kompleksowych projektach dotyczących usług asystenckich lub opiekuńczych.

e) działania na rzecz rozwoju mieszkalnictwa chronionego i wspomaganego poprzez tworzenie miejsc pobytu okresowego i stałego w nowo tworzonych lub istniejących mieszkaniach chronionych lub mieszkaniach wspomaganych - obejmujące m.in.:

i) zapewnienie usług wspierających pobyt osoby w mieszkaniu, w tym usługi opiekuńcze, usługi asystenckie,

ii) usługi wspierające aktywność osoby w mieszkaniu, w tym m.in. trening samodzielności, praca socjalna, poradnictwo specjalistyczne, integracja osoby ze społecznością lokalną.

 

2) Projekty ukierunkowane na zwiększenie dostępu do zdeinstytucjonalizowanych i zintegrowanych usług społecznych w zakresie wsparcia rodziny (w tym rodziny wielodzietnej) i pieczy zastępczej, w szczególności świadczonych w lokalnej społeczności, w oparciu o diagnozę sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, potrzeb, poprzez:

a) rozwój usług wspierających rodzinę w prawidłowym pełnieniu jej funkcji, w tym działań profilaktycznych mających ograniczyć umieszczanie dzieci w pieczy zastępczej, obejmujące m.in:

i) konsultacje i poradnictwo specjalistyczne i rodzinne,

ii) terapię i mediacje,

iii) warsztaty umiejętności rodzicielskich,

iv) wsparcie opiekuńcze i specjalistyczne,

v) pomoc prawną, w szczególności w zakresie prawa rodzinnego,

vi) organizację grup wsparcia i grup samopomocowych mających na celu wymianę doświadczeń oraz zapobieganie izolacji rodzin,

vii) działania profilaktyczne w postaci pomocy w opiece i wychowaniu dzieci w ramach placówek wsparcia dziennego, o których mowa w art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 o wsparciu rodziny i pieczy zastępczej prowadzonych w formach: opiekuńczej, specjalistycznej oraz pracy podwórkowej, w tym zarówno tworzenie nowych placówek wsparcia dziennego jak również wsparcie istniejących, pod warunkiem zwiększenia liczby uczestników lub rozszerzenia oferty wsparcia,

viii) wspieranie rodzin w organizacji czasu wolnego,

ix) wzmacnianie środowiskowych form aktywizacji rodziny, w ramach profilaktyki wykluczenia społecznego wśród dzieci i młodzieży (m.in. asystent rodziny, rodziny wspierające, lokalne grupy wsparcia rodziny),

b) wspieranie procesu deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej obejmujące działania prowadzące do powstawania rodzinnych form pieczy zastępczej, obejmujące m.in.:

i) kształcenie kandydatów na rodziny zastępcze, prowadzących rodzinne domy dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego,

ii) doskonalenie kompetencji osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą.

c) wspieranie rozwoju placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego do 8 dzieci i placówek opiekuńczo-wychowawczych typu socjalizacyjnego, interwencyjnego lub specjalistyczno-terapeutycznego do 14 osób.

 

3) Rozwój usług wspierających osoby objęte pieczą zastępczą, w tym osoby usamodzielniane
z uwzględnieniem diagnozy sytuacji problemowej, zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb,
z wykorzystaniem usług aktywnej integracji, o charakterze:

a) społecznym, których celem jest przywrócenie lub wzmocnienie kompetencji społecznych, zaradności, samodzielności i aktywności, obejmujących m.in.:

i) poradnictwo psychologiczne i psychospołeczne,

ii) warsztaty terapeutyczne kształtujące umiejętności osobiste,

iii) poradnictwo prawne i obywatelskie,

iv) wsparcie środowiskowe (np.: animacja pracy, asysta, streetworking),

v) pracę socjalną w przypadku projektów realizowanych przez jednostki organizacyjne pomocy społecznej,

b) zawodowym, których celem jest pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru zawodu, wyposażenie w kompetencje i kwalifikacje zawodowe oraz umiejętności pożądane na rynku pracy, obejmujących m.in.:

i) kursy, szkolenia,

ii) poradnictwo zawodowe,

iii) pośrednictwo pracy,

iv) staże,

v) zajęcia reintegracji zawodowej u pracodawców,

vi) subsydiowane zatrudnienie,

vii) usługi, w tym asystenckie pomagające uzyskać lub utrzymać zatrudnienie w szczególności w początkowym okresie zatrudnienia,

c) edukacyjnym, których celem jest wzrost poziomu wykształcenia lub jego dostosowanie do potrzeb rynku pracy, wyłącznie w powiązaniu z usługami o charakterze zawodowym wskazanych w pkt b), obejmujących m.in.:

i) skierowanie i sfinansowanie zajęć szkolnych, związanych z uzupełnieniem wykształcenia na poziomie podstawowym, gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym lub policealnym oraz kosztów z nimi związanych,

ii) zajęcia o charakterze dydaktyczno-terapeutycznym ukierunkowane na rozwój zainteresowań i aspiracji edukacyjnych,

iii) usługi wspierające aktywizację edukacyjną (np. poprzez brokera edukacyjnego).

d) usługi w postaci mieszkalnictwa wspomaganego i chronionego dla osób opuszczających pieczę zastępczą.

 

Grupa docelowa: ostatecznymi odbiorcami wsparcia mogą być osoby zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz ich rodziny, w tym przede wszystkim:

- seniorzy,

- osoby z niepełnosprawnościami i chorobami przewlekłymi

- dzieci i młodzież,

- opiekunowie osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu,

- kandydaci oraz osoby sprawujące rodzinną pieczę zastępczą,

- usamodzielniani wychowankowie pieczy zastępczej.  

 

Podmioty wyłonione w drodze niniejszego konkursu będą wchodziły w skład partnerstwa projektowego.

 

Rolę lidera partnerstwa pełni Beneficjent projektu (Wnioskodawca): Powiat Lęborski.

 

Ogłaszający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Partnera do projektu
z zastrzeżeniem, iż wybierane będą kolejno podmioty z najwyższą liczbą punktów. Ostateczną decyzję o liczbie wybranych podmiotów podejmie Zarząd Powiatu Lęborskiego, biorąc pod uwagę wymagania konkursowe.

 

III. ZAKRES PARTNERSTWA:

 

Szczegółowy zakres działań i opis zadań poszczególnych partnerów będzie wskazany we wniosku o dofinansowanie projektu, który zostanie przygotowywany wspólnie przez wszystkich partnerów. Zgodnie z założeniami konkursu partner jest zaangażowany w realizację całego projektu, co oznacza, że uczestniczy również w przygotowaniu diagnozy, wniosku o dofinansowanie i zarządzaniu projektem, przy czym może uczestniczyć w realizacji tylko części zadań w projekcie.

 

Oczekuje się, że partner wniesie niezbędny Know-How, w zakresie pracy z grupą docelową projektu, wykaże się doświadczeniem i znajomością obszaru tematycznego projektu, co przyczyni się do osiągnięcia celów i wskaźników projektu.

 

Przed przystąpieniem do realizacji projektu strony podpiszą umowę partnerstwa, której zakres został wskazany w art. 33 ust. 5 ww. Ustawy.

 

IV. KRYTERIA WYBORU PARTNERA:

 

Przy wyborze partnera ocenione zostanie:

- okres prowadzenia działalności statutowej zgodnej z celami partnerstwa

- zgodność działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa;

- posiadanie doświadczenia w realizacji projektów/przedsięwzięć o podobnym charakterze.

- deklarowana trwałość efektów działań;

- deklarowany wkład potencjalnego partnera w realizację celu partnerstwa.

 

a. Kryteria formalne:

 

Do konkursu mogą przystąpić podmioty, które łącznie spełniają wymogi:

1.       Prowadzą działalność statutową na rzecz osób, które chcą objąć wsparciem w projekcie;

2.       Potrafią wykazać się doświadczeniem w zakresie prowadzenia kompleksowych działań na rzecz osób, które chcą objąć wsparciem w projekcie;

3.       Nie zalegają z uiszczaniem wobec Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych podatków lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy podmiot uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4.       Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie na podstawie art. 207 ust. 4 ustawy z 27 sierpnia.2009  r. o finansach publicznych, z zastrzeżeniem art. 207 ust. 7 tej Ustawy;

5.       Posiadają potencjał kadrowy, organizacyjny i finansowy umożliwiający realizację projektu w zakresie zadań partnera,  udokumentowany oświadczeniem o posiadanym potencjale kadrowym, organizacyjnym i finansowym umożliwiający realizację projektu w zakresie zadań partnera oraz dysponowaniu osobami (wraz z podaniem ich doświadczenia, kwalifikacji itp.) do realizacji zadań merytorycznych, które Oferent planuje ująć w projekcie,

6.       Deklarują uczestnictwo i wkład w realizację projektu na wszystkich etapach, w tym na etapie przygotowania wniosku o dofinansowanie.

7.       Deklarują dyspozycyjność do działań na terenie powiatu lęborskiego przez okres przygotowania, realizacji i rozliczania projektu.

8.       Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na ogłoszenie otwartego naboru.

 

b. Kryteria merytoryczne:

1.       Okres prowadzenia działalności statutowej, zgodnej z celami partnerstwa:

a.        do 1 roku włącznie – 1 pkt

b.       powyżej 1 do 2 lat włącznie – 2 pkt

c.        powyżej 3 lat – 3 pkt

 

2.       Zgodność planowanych działań potencjalnego Partnera z celami Partnerstwa (w tym wykorzystujący animację środowiskową i wolontariat) i deklarowane do osiągnięcia wskaźniki przez Partnera– maksymalnie 10 pkt

 

3.       Posiadanie doświadczenie Partnera w zakresie stopnia w jakim wskazane projekty/przedsięwzięcia są zgodne z obecnym projektem, przed złożeniem oferty współpracy, udokumentowane w ofercie- maksymalnie 5 pkt.:

a)         2 pkt. - wykazano co najmniej jeden projekt/ przedsięwzięcie realizowane w formie:

§   projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programów Operacyjnych wdrażanych na terenie Polski od roku 2007

i/lub

§   projektów albo innego rodzaju przedsięwzięć realizowanych w okresie ostatnich trzech lat od daty złożenia obecnego wniosku o dofinansowanie (w tym w ramach bieżącej działalności wnioskodawcy/partnera), dla których źródłem finansowania w żadnej części nie były środki Europejskiego Funduszu Społecznego,

którego zakres jest zgodny z obecnym projektem pod kątem co najmniej dwóch z następujących obszarów:

§   grupa docelowa,

§   zadania merytoryczne,

§   obszar realizacji (terytorium).

b)        5 pkt wykazano co najmniej jeden projekt/ przedsięwzięcie realizowane w formie:

§   projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programów Operacyjnych wdrażanych na terenie Polski od roku 2007

i/lub

§   projektów albo innego rodzaju przedsięwzięć realizowanych w okresie ostatnich trzech lat od daty złożenia obecnego wniosku o dofinansowanie (w tym w ramach bieżącej działalności wnioskodawcy/partnera), dla których źródłem finansowania w żadnej części nie były środki Europejskiego Funduszu Społecznego,

którego zakres jest zgodny z obecnym projektem pod kątem wszystkich następujących obszarów:

§   grupa docelowa,

§   zadania merytoryczne,

obszar realizacji (terytorium).

 

4.       Deklarowana trwałość efektów działań poprzez utrzymanie wspartych w ramach projektu miejsc świadczenia usług społecznych w liczbie odpowiadającej faktycznemu i prognozowanemu zapotrzebowaniu na tego typu usługi co najmniej przez okres odpowiadający okresowi realizacji projektu – maksymalnie 3 pkt

 

5.       Deklarowany wkład potencjalnego Partnera (zasoby techniczne lub finansowe) w realizację celu partnerstwa – maksymalnie 5 pkt.

 

 

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

Podmiot ubiegający się o wybór Partnera w procedurze konkursowej jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona kopia):

1.       Oferta partnera – przygotowana zgodnie z uznaniem podmiotu w sposób umożliwiający dokonanie oceny wszystkich wymagań i kryteriów z ogłoszenia; złożona w oryginale i podpisana przez upoważnione osoby.

2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru, np. KRS.

3.       Statut podmiotu.

4.       Oświadczenie podmiotu potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

5.       Oświadczenie podmiotu potwierdzające, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków.

6.       Oświadczenie podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że żadna z osób zarządzających podmiotem nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

7.       Oświadczenie podmiotu składającego ofertę o gotowości wniesienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy partnerskiej zgodnie z zasadami określonymi w dokumentach programowych. Przykładowe formy wniesienia zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy partnerskiej to: weksel, poręczenie bankowe, gwarancja ubezpieczeniowe, gwarancja bankowa, zastaw rejestrowy.

8.       Inne dokumenty potwierdzające realizację wymagań zawartych w ogłoszeniu i potwierdzające wypełnienie kryteriów oceny ofert – w formie oświadczeń podmiotu.

 

Spośród złożonych ofert wybrane zostaną te, które spełnią wszystkie wymogi formalne i uzyskają najwyższą sumę punktów ze wszystkich kryteriów postępowania, przyznanych przez członków Komisji Konkursowej. Ostateczną decyzję o liczbie wybranych podmiotów podejmie Zarząd Powiatu Lęborskiego, biorąc pod uwagę wymagania konkursowe.

 

Wybranym Podmiotom Ogłaszający konkurs zaoferuje zawarcie umowy partnerskiej, która określi m.in.:

a.        prawa i obowiązki stron;

b.       zakres i formę udziału poszczególnych partnerów w projekcie;

c.        sposób przekazywania dofinansowania na pokrycie kosztów ponoszonych przez poszczególnych partnerów projektu, umożliwiający określenie kwoty dofinansowania udzielonego każdemu z partnerów;

d.       sposób postępowania w przypadku naruszenia lub niewywiązania się stron
z porozumienia lub umowy.

 

VI. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:

 

1.       Ofertę wraz z załącznikami należy przedstawić w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

2.       Oferta powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje zgodnie z wymaganiami wobec partnera i zakresu oferty określonymi w niniejszym ogłoszeniu.

3.       Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane w ramach konkursu powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).

4.       Oferta powinna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (opatrzona pieczęcią imienną – lub w przypadku braku pieczęci imiennej opatrzona zapisem imienia i nazwiska literami drukowanymi).

5.       Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć w jednym egzemplarzu w zaklejonej kopercie osobiście lub listownie do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku, na adres:

Starostwo Powiatowe w Lęborku

ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork,

z adnotacją:

„KONKURS NA WYBÓR PARTNERÓW RPO WP.

Nie otwierać przed 10 stycznia 2020 roku, godz. 10:00”

6.       Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 stycznia 2020 roku, do godz. 09:30. Decyduje data wpływu oferty do jednostki. Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

7.       Dane osób do kontaktu w sprawie naboru: Hanna Kowalska – Kierownik Referatu Programów Pomocowych, tel.: 59 8632 851; e-mail: ore@starostwolebork.pl  

 

 

VII. OCENA OFERT

1.       Po upływie terminu składania ofert, Komisja Konkursowa, powołana przez Zarząd Powiatu Lęborskiego, dokona ich otwarcia, a następnie przeprowadzi czynności badania i oceny złożonych ofert w celu wyboru ofert najkorzystniejszych.

2.       W przypadku złożenia niekompletnych dokumentów Przewodniczący Komisji Konkursowej wezwie podmiot do uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie.

3.       W oparciu o przedstawiony protokół Zarząd Powiatu Lęborskiego podejmie decyzję w sprawie zatwierdzenia wyboru partnerów.

4.       Od ogłoszonego wyniku naboru przysługuje odwołanie.

 

VIII. DODATKOWE INFORMACJE:

 

W przypadku wystąpienia przyczyn skutkujących brakiem możliwości zawarcia umowy partnerskiej z wybranym w drodze niniejszego konkursu podmiotem, Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo zawarcia umowy partnerskiej z podmiotem, którego oferta uzyskała następną w kolejności najwyższą liczbę punktów.

 

Ogłaszający zastrzega sobie prawo rozwiązania partnerstwa zawiązanego z wybranym oferentem w przypadku niezłożenia projektu w konkursie w ramach Poddziałania 6.2.2.

 

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wyłonienie partnera nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć, w chwili ogłaszania konkursu, ogłaszający konkurs może unieważnić postępowanie konkursowe.

 

Ogłaszający konkurs może odstąpić od podpisania umowy partnerskiej, jeżeli środki z Unii Europejskiej, które ogłaszający konkurs zamierzał uzyskać na realizację projektu partnerskiego, zgodnie z celem partnerstwa, nie zostały mu przyznane.

 


 

W odpowiedzi na konkurs, w wyznaczonym terminie, wpłynęła jedna oferta. Oferent został wezwany do uzupełnienia braków formalnych oferty. W dniu 24.01.2020 r. wpłynęło pismo od Oferenta o wycofaniu swojej oferty i ponownym jej złożeniu w odpowiedzi, na drugi ogłoszony nabór.

 


 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 18.12.2019 12:23
Data ostatniej aktualizacji: 18.12.2019 12:23
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 18.12.2019 12:23
Data ostatniej aktualizacji: 18.12.2019 12:23
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 18.12.2019
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 18.12.2019 12:20
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF