W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w trybie przetargu nieograniczonego dostawy Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania

RSS

 

 


 

DPS-2-G.261.1.2017

 Lębork dnia 23-03-2017r

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych

do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku.

 

 

Dyrektor Domu pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 z podziałem na zadania” – opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr ogłoszenia 35448-2017 w dniu 02.03.2017 roku , na stronie internetowej www.powiatleborski.bip.gov.pl oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w dniu 02.03.2017 r. – wybrane zostały jako najkorzystniejsze oferty firm, na podstawie kryteriów oceny określonych w SIWZ stanowią załączniki na poszczególne zadania:

 

 


 

 

Ogłoszenie nr 35448 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.                            Lębork dnia 02-03-2017 r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

w trybie przetargu  nieograniczonego

dostawy

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania

Opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr ogłoszenia 35448– 2017 data zamieszczenia 02.03.2017

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

 


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej nr 2, krajowy numer identyfikacyjny 100519800000, ul. ul. I Armii W.P.  43, 84300   Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 621 141, e-mail dps2_lebork@wp.pl, faks 598 621 141.
Adres strony internetowej (URL): http:/www.powiat.leborski.samorzady.pl
Adres profilu nabywcy: http:/www.dps2.lebork.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
http:/www.powiat.leborski.samorzady.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
http:/www.powiat.leborski.samorzady.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Poczta Polska
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście
Adres:
Dom Pomocy Społecznej Nr 2; ul. I Armii WP 43; 84-300 Lębork - sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej progów unijnych ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami)

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:15100000-9, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15810000-9, 03142500-3, 03220000-9, 03311000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 140038.98
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/04/2017 data zakończenia: 31/03/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji finansowej i ekonomicznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zadania
Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełna. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

 

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp


III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust 1 i 5 - załącznik nr 1 do siwz 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 22 ust 1 - załącznik nr 1 do siwz

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania i realizacji zamówienia określonymi w siwz - załącznik nr 1 do siwz 2) oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy załącznik nr 1 do siwz 3) oświadczenie o powierzeniu czynności innym podwykonawcom - załącznik nr 1 do siwz 4) oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych produktów na terenie Polski - załącznik nr 1 do siwz 5) oświadczenie o spełnieniu norm zgonie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, o produktach pochodzenia zwierzęcego oraz wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności załącznik nr 1 do siwz

 

 

 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do siwz - zaparafowany projekt umowy załącznik nr 3 do siwz

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

 

 


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe
 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

 

 


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W szczególne uzasadnionych przypadkach z zachowaniem art. 144 Prawo zamówień publicznych jak w sytuacjach opisanych w §2 umowy stanowiącej załącznik nr do siwz


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Mięso wieprzowe i wołowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8945.90
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

Część nr: 2    Nazwa: Mięso drobiowe i podroby

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6060.41
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

 

Część nr: 3    Nazwa: Produkty wędliniarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17411.07
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

 

Część nr: 4    Nazwa: Warzywa, owoce i produkty podobne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03220000-9, 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 24084.87
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

 

Część nr: 5    Nazwa: Produkty mleczarskie, tłuszcze zwierzęce i roślinne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3, 15400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 30922.82
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

 

Część nr: 6    Nazwa: Produkty piekarskie i ciastkarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14364.66
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

 

Część nr: 7    Nazwa: Różne produkty spożywcze (artykuły sypkie, produkty przemiału ziarna, owoce i warzywa przetworzone, oleje roślinne)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6, 15600000-4, 15300000-1, 15400000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23017.55
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

Część nr: 8    Nazwa: Ryby świeże, przetworzone i konserwowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0, 03311000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9228.64
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

 

Część nr: 9    Nazwa: Jaja kurze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres zamówienia i jego wielkość określa załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03142500-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4926.22
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

najniższa cena brutto

100.00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteria oceny ofert zgodnie z rozdziałem XII siwz

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 02.03.2017 13:49
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2017 13:49
Liczba pobrań: 1
żywność SIWZ_2017.pdf
pdf, 269 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 02.03.2017 13:49
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2017 13:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 02.03.2017 13:49
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2017 13:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 02.03.2017 13:49
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2017 13:49
Liczba pobrań: 1
Załącznik nr 3_umowa.pdf
pdf, 167 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 02.03.2017 13:49
Data ostatniej aktualizacji: 02.03.2017 13:49
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 2
Zadanie nr I.pdf
pdf, 1.48 MB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 1
Zadanie nr II.pdf
pdf, 635 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 1
Zadanie nr III.pdf
pdf, 636 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 1
Zadanie nr IV.pdf
pdf, 992 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 1
Zadanie nr V.pdf
pdf, 960 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 1
Zadanie nr VI.pdf
pdf, 979 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 2
Zadanie nr VII.pdf
pdf, 1.02 MB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 1
Zadanie nr VIII.pdf
pdf, 887 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:42
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:42
Liczba pobrań: 1
Zadanie nr IX.pdf
pdf, 1.02 MB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 23.03.2017 12:43
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2017 12:43
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 31.03.2017 12:31
Data ostatniej aktualizacji: 31.03.2017 12:31
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Dom pomocy społecznej nr 2
Data wytworzenia: 02.03.2017
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 02.03.2017 13:46
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF