Ogłoszenie o zamówieniu na Usługi sprzetowe przy zimowym utrzymaniu dróg
RSSLębork: Usługi sprzętowe zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 325088 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Pionierów 10, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8623987, faks 059 8623944.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowe zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011.II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochody o nośności 6-8Mg w ilości 4 sztuki, samochód o nośności 8Mg o napędzie na 3 osie, ciągnik z pługiem czołowym własnym i równiarka..II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających · do 20% w zależności od warunków atmosferycznych.II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.2) ZALICZKI· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nieIII.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW· III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo min. 3 lata doświadczenia przy zimowym utrzymaniu dróg· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuo PolisaIII.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie · opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia · aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy · III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nieSEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nieIV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lebork.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 84-300 Lębork ul. Pionierów 10.IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba ZDP w Lęborku, ul. Pionierów 10, pokój nr 9.IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nieZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCHCZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochód o nośności 6-8Mg.· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość godzin pracy samochodu przy akcji zimowego utrzymania dróg to 500 godzin..· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Samochód o nośności 8Mg i napędzie na 3 osie..· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość godzin pracy samochodu przy zimowym utrzymaniu dróg to 500 godz..· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Równiarka.· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość godzin pracy równiarki 20 godz..· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 23.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 23.06.2016 11:42 |
Liczba wyświetleń: | 3 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.