W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE KURSU SPEDYTORA W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”

RSS

PO.272.3.33.2018

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.33.2018 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - przeprowadzenie kursu spedytora w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)

 o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

 

Zamawiający:

 

 Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

Informuje o udzieleniu zamówienia i podpisaniu umowy:

 

Umowa została zawarta z Wykonawcą:

 

DWCom Szkolenia

Dorota Wołosiuk-Kondratowicz

Al. Wolności 30

84-300 Lębork

 

 


 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze  PO.272.3.33.2018 
w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi-
przeprowadzenie kursu spedytora„Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej)

o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)

Zamawiający:

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

informuje, iż w ramach prowadzonego postępowania wpłynęły następujące oferty

Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Liczba punktów uzyskana w kryterium:

Business Masters Centrum Edukacji

Jadwiga Drzewosz

ul. Grabowa 8

95-200 Pabianice

CENA – 26,35 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCY – 10 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 36,35 pkt

INFO – BIZ Profesjonalna Edukacja

ul. Chełmińska 106A/36

86-300 Grudziądz

CENA – 45,99 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCY – 40 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 85,99 pkt

DWCom Szkolenia

Dorota Wołosiuk-Kondratowicz
Al. Wolności 30

84-300 Lębork

CENA – 60 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCY – 40 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100 pkt

PLACÓWKA NIEPUBLICZNEGO KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO

LIGI OBRONY KRAJU

ul. Grottgera 19

76-200 Słupsk

CENA – 25,43 pkt
DOŚWIADCZENIE WYKŁADOWCY – 40 pkt

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 65,43 pkt

 

 

Wybrany Wykonawca:

DWCom Szkolenia

Dorota Wołosiuk-Kondratowicz
Al. Wolności 30

84-300 Lębork

 

Uzasadnienie:

 

Oferta złożona przez DWCom Szkolenia Dorota Wołosiuk-Kondratowicz, Al. Wolności 30, 84-300 Lębork spełnia warunki udziału określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia  oraz uzyskała 100 pkt. w trakcie oceny ofert. Oferta spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, została uznana za najkorzystniejszą zgodnie z kryteriami oceny ofert . Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi - przeprowadzenie kursu spedytoranr PO.272.3.33.2018.


PO.272.3.33.2018

W dniu 22.03.2018 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie: 

TREŚĆ PYTANIA:

 

Dzień dobry,

Kontaktuję się z Państwem w celu uzyskania informacji dotyczącej przeprowadzenia kursu Spedytora w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość”.
W specyfikacji dotyczącej kosztów kursu zawarta jest informacja „ koszt egzaminu zewnętrznego ponosi Wykonawca (jeśli dotyczy)” .
Proszę o informację czy taki egzamin jest wymagany?

 

ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:

 


W  Ogłoszeniu o ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – PRZEPROWADZENIE KURSU SPEDYTORA W RAMACH PROJEKTU „KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ POWIATU LĘBORSKIEGO”współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020,
 Zamawiający  wyjaśnia, iż egzamin zewnętrzny nie jest wymagany, natomiast w celu usystematyzowania i sprawdzenia wiedzy przyswojonej podczas kursu należy przeprowadzić wewnętrzny egzamin sprawdzający.


Referat Programów Pomocowych (PO)

PO.272.3.33.2018

Symbol wnioskodawcy

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI –

PRZEPROWADZENIE KURSU SPEDYTORA W RAMACH PROJEKTU
„KOMPETENCJE ZAWODOWE INWESTYCJĄ W PRZYSZŁOŚĆ

POWIATU LĘBORSKIEGO”

 

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAobejmuje przeprowadzenie kursu spedytoraw ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktówJustyna Neumueler, Katarzyna Miłosz

Nr fax.59 8632 850

e-mailstarostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej BIPhttp://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

 

  1. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

  1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

  2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art. 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

  3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie i § 12 regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

  5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursu spedytoraw ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. CEL KURSU:

Celem uczestnictwa uczniów w zajęciach jest warsztatowe uzyskanie standardów pracy związanych z pracą
w transporcie oraz zapoznanie się z zasadami pracy spedytora
.Uczestnicy kursu zapoznają się z zagadnieniami prawnymi związanymi z pracą w transporcie, a także zaznajomią się z ogólnymi zasadami budowy oraz eksploatacji pojazdów ciężarowych.

 

  1. Adresaci / liczba uczestników

Udział w zajęciach na terenie Lęborka mogą wziąć wyłącznie uczniowie Powiatowego Centrum Edukacyjnego- Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. E. Kwiatkowskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej) biorący udział w zajęciach w ramach projektu „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego”. Uczniowie biorący udział w szkoleniu to to 8 osób kształcących się zawodowo w branży Transport, Logistyka i Motoryzacja (kierunki kształcenia: technik logistyk).

 

  1. Czas trwania:

Czas trwania kursu dla jednej grupy 8 osobowej wynosi 48 godzin zajęć (łączna liczba godzin
do przeprowadzenia w ramach zamówienia) – 48 godzin.

 

  1. Miejsce realizacji:

Sale Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. E. Kwiatkowskiegow Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej), posiadające odpowiednią bazę dydaktyczną pod względem miejscarealizacji i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć. Sale będą udostępnione nieodpłatnie przez szkołę do prowadzenia zajęć jako wkład własny Powiatu Lęborskiego do projektu.

 

W KOSZT KURSU NALEŻY WKALKULOWAĆ (KOSZTY, KTÓRE PONOSI WYKONAWCA):

  • koszt zaświadczeń, ewaluacji kursu;

  • koszt polisy ubezpieczeniowej (każdy uczestnik/uczestniczka kursu musi być ubezpieczony/-a od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika/uczestniczkę nie mniejszą niż 10 000 zł;

  • koszt zakupu przekazanych materiałów dydaktycznych;

  • koszt przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego nabycie przez każdego uczestnika/uczestniczkę kursu, kwalifikacji zawodowych w zakresie zgodnym z przedmiotem kursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów;

  • koszt egzaminu zewnętrznego ponosi Wykonawca (jeśli dotyczy);

  • koszt dojazdu uczestnika/uczestniczki na egzamin (lub zapewnienia transportu) z Lęborka do miejsca egzaminu i z powrotem (jeśli dotyczy) ponosi Wykonawca.

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI:

Obowiązki Wykonawcy:

Wykonawca zobowiązuje się do:

  1. posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia kursu objętego niniejszym zamówieniem, w tym do wydawania certyfikatów/świadectw/zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem kursu, jeżeli są one wymagane;

  2. zapewnienia wykładowców/instruktorów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji kursu objętego przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby spełniające warunki udziału w postępowaniu.Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp.

  3. zapewnienia wszystkim uczestnikom kursu materiałów dydaktycznych (np. skrypt, książka);

  4. przeprowadzeniakursu dla 1 grupy po 8 osób każda w wymiarze:48 godzin,o łącznej liczbie godzin: 48.

  5. skierowania uczestnika/uczestniczkę kursu na obowiązkowe badania lekarskie uprawniające
    do uczestnictwa w kursie (jeżeli są wymagane),

  6. przeprowadzeniakursu w sposób należyty, ze szczególną starannością i posiadaną wiedzą merytoryczną, według własnego wyboru;

  7. przeprowadzenia kursu do dnia 30.05.2018 r.

 

Uczestnik kursu powinien otrzymać certyfikat/świadectwo/zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN.

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą:

  1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.

  2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.

  3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

Dodatkowe informacje / wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego:

  1. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni uzgodnione z Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz uczestnikami kursu, co do zasady w weekendy oraz w godzinach popołudniowych. Terminy i godziny realizacji zajęć dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.

  2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników zajęć w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.

  3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

  4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Wykonawca zobowiązany jest również do:

  • opracowania programu kursu oraz opracowania wstępnego harmonogramu zajęć w terminie 4 dni od daty podpisania umowy. Realizacja przedmiotu umowy następuje po zaakceptowaniu przez przedstawiciela Zamawiającego harmonogramu zajęć ustalonego wraz z uczestnikami. Harmonogram zawiera nazwę kursu, miejsce prowadzenia zajęć wraz z podaniem dokładnego adresu (zawierającego kod pocztowy, nazwę miejscowości, ulicę, numer domu), terminów, godzin zajęć oraz listę planowanych tematów i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację oraz imiona i nazwiska trenerów. Wszelkie zmiany terminów realizacji zajęć dokonywane w złożonym i zaakceptowanym harmonogramie zajęć powinny zostać co najmniej 5 dni przed planowaną zmianą przedstawione Zamawiającemu, a w przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy najpóźniej w dniu zaistnienia takiej okoliczności. Wszystkie zmiany dokonywane w harmonogramie wymagają uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącej współpracy i informowania o wszelkich zmianach harmonogramu zajęć uczestników kursu;

  • Opracowania ostatecznego harmonogramu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;

  • Opracowania ostatecznego programu kursu w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy;

  • bieżącego monitorowania obecności każdego uczestnika na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zamawiającemu niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego);

  • umożliwienia odpracowania uczestnikowi kursu godzin, na których nie był obecny;

  • sporządzenia dokumentacji fotograficznej zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć dla każdej grupy, przedstawiających uczniów/uczennice biorących udział w zajęciach;

  • odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc, materiałów dydaktycznych i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia (m.in. korespondencji, dokumentacji rozliczeniowej), zgodnie z Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020;

  • przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

  • zapewnienia każdemu uczestnikowi kursu dokładnego rozkładu zajęć odpowiadającego harmonogramowi kursu;

  • dostarczenia dokumentacji rozliczeniowej wskazanej w umowie zlecenia;

  • rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. dokumentowanie własnej pracy: miesięcznymi kartami czasu pracy, dziennikiem zajęć, listami obecności;

  • przekazania każdemu uczestnikowi kursu, po pozytywnym jego ukończeniu, oryginałów zaświadczeń, certyfikatów, świadectw o ukończeniu kursu na druku zgodnym z wytycznymi MEN oraz innych dokumentów potwierdzających nabyte kwalifikacje i uprawnienia, a Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów;

  • zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikowi kursu, w tym uczestnik kursu musi być ubezpieczony od następstw nieszczęśliwych wypadkówod dnia rozpoczęcia kursu do dnia jego zakończenia (koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie kursu - w cenie oferty) z kwotą ubezpieczenia przypadającą na każdego uczestnika nie mniejszą niż 10 000 zł;

  • przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych; przygotowanie, rozdanie i zebranie od uczestnika wypełnionych ankiet i dostarczenie wypełnionych Zamawiającemu. Wykonawca dokona również analizy ankiet. Dodatkowo w trakcie zajęć Zamawiający może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny wykładowców;

  • umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć;

  • wyznaczenia osób/osoby prowadzącej nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

  • rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz należytej staranności w wykonywaniu przedmiotu zamówienia;

  • przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn. zm.);

  • realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

 

Po zakończeniu realizacji kursu Wykonawcy (za wykonanie przedmiotu umowy) przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przeprowadzenie kursu. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w kursie na początku jego trwania, istnieje możliwość odpracowania odbytych godzin przez kolejnego uczestnika, który wszedł w miejsce osoby rezygnującej. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji:

  • dzienniki zajęć, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów oraz z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć;

  • protokół odbioru – (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych zajęć, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin;

  • dokumentację fotograficzną ze zrealizowanych działań - minimum 10 zdjęć wykonanych dla każdej grupy podczas realizacji zajęć, przedstawiających uczniów/uczennice biorących udział w zajęciach;

  • 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych – jeśli będą przygotowane podczas spotkań (np. skrypt dotyczący zagadnień omawianych podczas zajęć w formie papierowej);

  • harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie ostatecznym-początkowym);

  • kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie kursu, np. zaświadczeń /certyfikatów/ świadectw potwierdzających ukończenie kursu i inne dokumenty potwierdzające nabyte kwalifikacje i uprawnienia;

  • jeśli dotyczy- imienny wykaz osób, które:

- ukończyły kursz wynikiem pozytywnym,

- zdały egzamin końcowy/państwowy (jeśli był przeprowadzany),

- nie ukończyły kurs,

- nie przystąpiły do egzaminu końcowego (jeśli był przeprowadzany),

- nie przystąpiły do egzaminu państwowego (jeżeli był przewidziany),

- nie zdały egzaminu,

  • zbiorcze potwierdzenia zawierając imię, nazwisko oraz podpis uczestnika dotyczące odbioru przez uczestników kursu: materiałów dydaktycznych, zaświadczeń/świadectw/certyfikatów,

  • kserokopia opłaconej polisy ubezpieczeniowej potwierdzoną za zgodność z oryginałem,

  • ankiety oceniające realizację kursu wraz z ich analizą,

  • protokół zdawczo - odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.

Obowiązki Zamawiającego w zakresie realizacji kursu:

Zamawiający:

  1. przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników,

  2. zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności kursu i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji,

  3. może przeprowadzić ankiety ewaluacyjne dotyczące oceny osób prowadzących zajęcia,

  4. zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych oraz zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy

  5. zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy.

 

Źródło finansowania zamówienia:

Projekt „Kompetencje zawodowe inwestycją w przyszłość powiatu lęborskiego” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

  1. WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80.50.00.00-9 Usługi szkoleniowe

80.51.00.00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego

80.53.00.00-8 Usługi szkolenia zawodowego

 

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Od dnia podpisania umowy do 30 maja 2018 roku.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

a)      Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 dyspozycyjną osobą która będzie prowadziła kurs posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej trzech wykonanych należycie kursów/szkoleń w wymiarze co najmniej 48 godzin zajęć o tematyce zbliżonej do tematyki kursu spedytora.

 

 

Uwaga:Wykonawca może posługiwać się przy realizacji zamówienia większą liczbą osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym każda z nich musi spełniać ww. określone wymagania. W formularzu ofertowym wskazuje wszystkie osoby, które wezmą udział w realizacji zamówienia.

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
    w postępowaniu
    wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 2.

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 3.

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. nr 2.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

  1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

  2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

  3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

  4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

  5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

  6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

  7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

  8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

 

OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI nr PO.272.3.33.2018

na przeprowadzenie kursu spedytoraw ramach projektu„Kompetencje zawodowe inwestycją
w przyszłość powiatu lęborskiego”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej).

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 27 marca 2018 roku godz. 11:30”

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej Zamawiający wzywa Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 27 marca 2018 r. do godziny 11:00

  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 217 w dniu 27 marca 2018 roku
    o godzinie 11:30.

 

  1. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

  2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

  3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt. I Ogłoszenia.

  4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

 

  1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 60 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

 

Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie osób wskazanych do wykonania przedmiotu zamówienia(ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów) - 40%

 

K2 = Liczba punktów uzyskanych przez osobę/-y wskazaną/-e do wykonania przedmiotu zamówieniazgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów)

 

  • Przeprowadzenie min. 3 kursy/szkolenia w zakresie tematyki kursu – 0 pkt.

  • Przeprowadzenie 4 – 5 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 10 pkt.

  • Przeprowadzenie 6 – 7 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 20 pkt.

  • Przeprowadzenie 8- 10 kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 30 pkt.

  • Przeprowadzenie 11 i więcej kursów/szkoleń w zakresie tematyki kursu – 40 pkt.

 

Punkty za powyższe kryterium (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubrycewedług skali podanej powyżej.

Jeżeli Wykonawca wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jedną osobę, każda
ze wskazanych osób zostanie oceniona w powyższy sposób, przy czym suma uzyskanych punktów przez wszystkie wskazane osoby zostanie podzielona adekwatnie do liczby wskazanych osób.

 

SPOSÓB OCENY OFERT:

 

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

  • O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

  • K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

  • K2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium – „Doświadczenie wykładowcy (ilość przeprowadzonych kursów/szkoleń/zajęć/wykładów)"

  1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

  2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.

 

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert z powodu zaoferowania przez wykonawców dokładnie takich samych cen i innych kryteriów, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

 

  1. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

  1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

  2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

  3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

  4. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. IV Ogłoszenia.

 

  1. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

  2. Jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub unieważnić postępowanie.

  3. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy

  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych

  3. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)

  4. Wzór umowy

Załączniki:

Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 15:03
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 15:03
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 15:03
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 15:03
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 15:03
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 15:03
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 19.03.2018 15:03
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2018 15:03
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Katarzyna Miłosz
Data wytworzenia: 19.03.2018
Opublikował w BIP: AI
Data opublikowania: 19.03.2018 15:00
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF