W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – DORADZTWO ZAWODOWE

RSS

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.31.2017 w formie ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – doradztwo zawodowe o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) oraz na podstawie zasady konkurencyjności zgodnie z Zasadami wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, którego przedmiotem jest przeprowadzenie zatrudnienie doradcy zawodowego dla 47 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”

 

Zamawiający:                                                                  

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Wybrany Wykonawca dla części I, II, II, IV:

Biuro „Sultum” Sylwia Brzechwa,

ul. Władysława IV 137,

75-432  Koszalin

 

Uzasadnienie wyboru: Oferta firmy Biuro Sultum ul. Władysława IV 137, 75-432  Koszalin, w każdej z części zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, mieści się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, jest najtańsza oraz otrzymała największą ilość punktów. Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Zgodnie z kryteriami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi – doradztwo zawodowe nr PO.272.3.31.2017, zamówienie w części I,II,III,IV zostanie udzielone: Biuro „Sultum” Sylwia Brzechwa, ul. Władysława IV 137, 75 – 432 Koszalin.

 

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI – DORADZTWO ZAWODOWE

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Przedmiot zamówienia: Zatrudnienie doradcy zawodowego dla 47 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

I. ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Osoba do kontaktów: Hanna Kowalska
Nr faksu: (59) 8632 857
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
adres strony internetowe BIP : http://powiatleborski.bip.gov.pl/

II. ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.
2. Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138 o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.
3. Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Szczegółowy opis oraz wielkość lub zakres zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje Zatrudnienie doradcy zawodowego dla 47 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

Adresaci
Planowana liczba: 47 osób. (odpowiednio cz. 1 – 12 osób, cz. 2 – 12 osób, cz. 3 – 12 osób, część 4 – 11 osób)

Grupę docelową stanowią w 100% osoby nieaktywne zawodowo – niezarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lęborku, deklarujące podjęcie zatrudnienia po zakończeniu udziału w projekcie), posiadające miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisu Kodeksu cywilnego) na terenie powiatu lęborskiego – woj. pomorskie. 
W przypadku rezygnacji uczestników z udziału w projekcie, na ich miejsce wejdą kolejne osoby z list rezerwowych. Doradca zawodowy ma obowiązek w ramach godzin określonych odpowiednio dla każdego z zadań, przeprowadzić każde zadanie: zajęcia indywidualne i grupowe (zadanie 2 i 3)
z osobami nowymi i stworzyć dla każdej nowej osoby Indywidualny Plan Działania w ramach określonych powyżej godzin łącznie (jeśli godziny nie będą jeszcze zrealizowane przez doradcę).

Spotkania odbędą się w salach nieodpłatnie udostępnionych przez Powiat Lęborski.

Cel zamówienia: Wybór doradcy zawodowego na potrzeby projektu "Aktywizacja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”.

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia. W każdej części zamówienia może ono być realizowane przez tylko jedną osobę – indywidualna ścieżka uczestnika projektu musi być zrealizowana przez jednego doradcę zawodowego.


Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I - Zatrudnienie doradcy zawodowego dla grupy 12 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (84 godziny) 

Część II - Zatrudnienie doradcy zawodowego dla grupy 12 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (84 godziny) 

Część III - Zatrudnienie doradcy zawodowego dla grupy 12 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (84 godziny) 

Część IV – Zatrudnienie doradcy zawodowego dla grupy  11 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno – zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego” (77 godzin) 


Warunki realizacji przedmiotu zamówienia (takie same dla każdej z 4 części):
Doradca zawodowy przed rozpoczęciem zadania 1 zobowiązany jest spotkać się z brokerem edukacyjnym zatrudnionym w ramach projektu.
Doradca zawodowy w każdej części zamówienia zobowiązany pracować średnio 7 godzin (zegarowych)
z każdym z uczestnikiem projektu i zrealizować następującą ścieżkę:

Zadanie 1 – Poradnictwo zawodowe – sesje indywidualne z doradcą zawodowym (średnio 2 godziny na osobę, w sumie 24 godz. - cześć I, II, III, 22 godziny  - część IV),  mające na celu przede wszystkim: opracowanie i przeprowadzenie testu kwalifikacyjno – motywacyjnego wśród kandydatów podczas sesji indywidualnych, w celu zdiagnozowania potrzeb szkoleniowych uczestników projektu i opracowania Indywidualnych Planów Działania (IPD).

Sesje indywidualne z doradcą zawodowym w ramach realizacji IPD będą obejmować przynajmniej następujące etapy:
1. Analiza potrzeb klienta
2. Indywidualna ocena zawodowa
3. Ustalenie rodzaju wparcia (rodzaj kursu – nadającego kwalifikacje zgodnie ze standardami wsparcia i potrzebami lokalnego rynku pracy – zgodnie z danymi podanymi przez PUP Lębork, i/lub stażu).
3. Przygotowanie Indywidualnego Planu Działania
Spotkania będą obejmować szczegółowe rozpoznanie sytuacji zawodowej Beneficjentów Ostatecznych, analizę jego oczekiwań i preferencji zawodowych.

W ramach projektu uczestnicy moją możliwość odbycia kursu zawodowego i/lub trzymiesięcznego stażu zawodowego.
WSZYSTKIE SZKOLENIA I KURSY będą zgodne ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem uczestników projektu oraz ze zdiagnozowanymi potrzebami na rynku pracy. Efektem każdego szkolenia/kursu realizowanego w ramach projektu będzie nabycie kwalifikacji zawodowych (stanowiących formalny wynik oceny i walidacji, uzyskany w momencie potwierdzenia przez właściwy organ, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy)

Więcej informacji nt. Indywidualnego Planu Działania można znaleźć w publikacji Ministerstwa Pracy
i Polityki Społecznej Departamentu Rynku Pracy Indywidualny Plan Działania Podręcznik metodyczny dostępnej na stronie www.wup.gdansk.pl

Termin realizacji sesji indywidualnych – do 31 maja 2017 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji sesji indywidualnych.

Zadanie 2 – Poradnictwo zawodowe – sesje grupowe z doradcą zawodowym (średnio po 1,5 godz. na uczestnika projektu, w sumie 18  godz. w części I, II, III;  16,5 godz. w części IV) będzie obejmować przynajmniej zagadnienia:
- warsztat samopoznania,
- rynek pracy i oferta edukacyjna,
- poszukiwanie pracy,
- tworzenie dokumentów aplikacyjnych (CV, podanie o pracę, list motywacyjny),
- przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej w sprawie pracy,
- przygotowanie do prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Każdy uczestnik po zakończeniu sesji grupowych z doradcą zawodowym musi posiadać aktualne profesjonalne CV, opracowane we współpracy z doradcą zawodowym – weryfikacja CV nastąpi za pośrednictwem opiekuna merytorycznego uczestnika projektu.
Czas trwania jednego bloku sesji grupowej będzie wynosił min. 3 godz. nie więcej niż 6 godz.

Termin realizacji sesji grupowych – do dnia 20 czerwca 2017 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji sesji grupowych.

Zadanie 3 – zadania doradcy zawodowego powiązane z zakresem pośrednictwo pracy – indywidualne sesje z każdym uczestnikiem projektu (średnio po 3,5 godz.,  w sumie  42 godz. w część I, II, III; 38,5 godz.
w części IV).
Głównym zadaniem w tym zadaniu jest bezpośrednia pomoc uczestnikom w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia.

Doradca zawodowy w tym zadaniu zobowiązuje się do:
- wspólnego z uczestnikiem projektu poszukiwania miejsc na trzymiesięczny staż zawodowy zgodnie
ze zdiagnozowanymi potrzebami i predyspozycjami uczestnika. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia aktualnych ofert staży od pracodawców dla min. połowy uczestników w ramach każdej części zamówienia, zgodnych z możliwościami, predyspozycjami i Indywidualnym Planem Działania poszczególnych uczestników.
- wspólnego z uczestnikiem projektu poszukiwania ofert pracy – również po odbytych kursach/stażach,
- wspólnego z uczestnikiem projektu inicjowania  i organizowania kontaktów z pracodawcami,
- współdziałania z brokerem edukacyjnym, współpracy z koordynatorami projektu i opiekunami merytorycznymi,
- współdziałania w celu osiągnięcia wskaźnika zatrudnienia po opuszczeniu Programu w wysokości  30%  (oznacza to, że 30% uczestników spotkań/warsztatów z doradcą zawodowym po opuszczeniu w/w projektu podejmie pracę – łącznie z pracującymi na własny rachunek. Dokumentami potwierdzającymi podjęcia pracy lub samozatrudnienia jest, np. kopia umowy o pracę, kopia umowy cywilno-prawnej, zaświadczenie  z zakładu pracy o zatrudnieniu, zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej – pomiar musi nastąpić do 4 tygodni od zakończeniu udziału w projekcie.)
- osiągnięcia wskaźnika poszukujących pracy po opuszczeniu Programu w wysokości 70% 

Pomiar wskaźnika efektywności społeczno-zatrudnieniowej w wymiarze zatrudnieniowym będzie mierzony zgodnie
z wytycznymi zawartymi w Standardach realizacji wsparcia w zakresie Działania 6.1 Aktywna integracja RPO WP 2014 – 2020 – załącznik do Regulaminu konkursu 6.1.2. (rpo.pomorskie.eu)

Termin realizacji indywidualnych sesji powiązanych z zakresem pośrednictwa pracy: do 30 grudnia 2017 r.

W przypadku rezygnacji uczestników z udziału w projekcie, na ich miejsce wejdą kolejne osoby z list rezerwowych. Doradca zawodowy ma obowiązek w ramach określonych godzin przeprowadzić zajęcia
z osobami nowymi i stworzyć dla każdej nowej osoby Indywidualny Plan Działania w ramach określonych powyżej godzin łącznie (jeśli godziny nie będą jeszcze zrealizowane przez doradcę).


WYMAGANIA OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI (wspólne dla wszystkich części):

Harmonogram zajęć:
Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia
Harmonogram zajęć:
a) osoba zatrudniona w ramach danej części zamówienia będzie zobowiązana do opracowania harmonogramu w ramach przedmiotu zamówienia Harmonogram należy ustalić we współpracy
z Zamawiającym i uczestnikami projektu.
b) Wstępny harmonogram dotyczący zadania 1 oraz zadania 2 należy przedstawić Zamawiającemu
w ciągu 4 dni roboczych od podpisania umowy. Zamawiający ustali z uczestnikami terminy spotkań na podstawie harmonogramu wstępnego. Harmonogram ustalony z uczestnikami jest harmonogramem ostatecznym, na podstawie którego Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia.
c) harmonogram w ramach zadania 3 Wykonawca będzie przedstawiał na bieżąco – na każdy miesiąc kalendarzowy realizacji zamówienia.
d) harmonogram zawiera datę świadczenia usług i wymiar godzin przeznaczonych na ich realizację.
e) wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają zgody przedstawiciela Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu.

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
1. Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji
o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji zrealizowanych zajęć.

Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego):
1. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych.
2. Usługi co do zasady należy przeprowadzić w dni robocze, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lęborku. W uzasadnionych przypadkach mogą to być inne godziny (np. popołudniami lub
w weekendy), ale aby przeprowadzić zajęcia w tych dniach i godzinach, należy uzyskać zgodę uczestników i uczestniczek. Terminy i godziny dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła,
z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni we własnym zakresie.
4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka lub w przypadku spotkań z przedsiębiorcami na terenie województwa pomorskiego.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi
i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub uczestniczki podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest również do:
- bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie. Informacja o nieobecności musi zostać przekazywana Zamawiającemu niezwłocznie po przeprowadzeniu zajęć (najpóźniej następnego dnia roboczego),
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań – min. 10 zdjęć z każdego zadania, w każdej części zamówienia,
- odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
- realizacji zajęć zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn; w szczególności zgodnie
z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.
10. Po wykonaniu usługi Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane w danym miesiącu godziny. Zapłata następuje w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia doręczenia do siedziby Zleceniodawcy prawidłowo wystawionej faktury/rachunku wraz z inną wymaganą przez Zleceniodawcę dokumentacją za przepracowane godziny w danym miesiącu (z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 umowy):
- Indywidualne Plany Działania (IPD) – dot. tylko zadania 1 zamówienia;
- wypełnione i opracowane ankiety ewaluacyjne (wejścia) od wszystkich uczestników biorących udział w projekcie;
- dzienniki zajęć oryginały, które muszą zawierać następujące informacje: listy obecności wraz liczbą poszczególnych godzin i tematów, z informacją na temat łącznej ilości zrealizowanych godzin zajęć;
- protokół odbioru – w przypadku osób fizycznych (miesięczna karta czasu pracy – dostarczona
w ciągu 5 dni kalendarzowych od zakończonego miesiąca) zgody z Zał. nr 4 do Zasad wdrażania RPO WP 2014 – 2020, Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 zawierającą co najmniej minimalny zakres danych koniecznych do wprowadzenia do SL2014 w zakresie bazy personelu. Łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta
i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego, w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu;
- oświadczenie każdego trenera o łącznej liczbie godzin zaangażowania zawodowego nie przekraczającego 276 godzin w danym miesiącu.
- dokumentacje fotograficzną ze zrealizowanych działań - min. 10 zdjęć z każdego zadania w każdej części zamówienia,
- po zrealizowaniu całości usługi dodatkowo:
• harmonogram powykonawczy (tylko w przypadku, gdy nastąpiły zmiany w realizacji zajęć określone w harmonogramie początkowym),
• protokół zdawczo-odbiorczy dotyczący wykonania zlecenia.
• Oferty staży od pracodawców dla min. połowy uczestników projektu w ramach każdej części zamówienia.

Wykonawca zapewnia, że:
a) obciążenie wynikające z tytułu wykonywania umowy, nie wyklucza możliwości prawidłowej
i efektywnej realizacji wszystkich powierzonych zadań,
b) łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich programów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. Przy czym do limitu zaangażowania zawodowego wliczane są wszystkie formy zaangażowania zawodowego,
w szczególności: ze stosunku pracy i stosunku cywilnoprawnego. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej Zamawiający ma obowiązek na mocy Umowy o dofinansowanie projektu i innych Wytycznych zweryfikować przed zaangażowaniem Wykonawcy do projektu.  
11. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia ww. warunków w okresie kwalifikowania wynagrodzenia w tym projekcie.

Źródło finansowania zamówienia:
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna integracja, Poddziałanie 06.01.02 Aktywizacja społeczno – zawodowa, Regionalny Programu Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).

2. Wspólny Słownik CPV
85.31.23.20-8 – Usługi doradztwa
80.57.00.00-0 – Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80.50.00.00-9 – Usługi szkoleniowe
80.40.00.00-8 – Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

3. Termin realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji: od dnia podpisania umowy do:
Zadanie 1: do 31 maja 2017 r.
Zadanie 2: do 20 czerwca 2017 r.
Zadanie 3: do 30 grudnia 2017 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji zadania 1 oraz zadania 2.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, nie później niż na dzień składania ofert spełnienie następujących warunków (dla każdej z części zamówienia):

- Doradca zawodowy musi posiadać w szczególności następujące kwalifikacje zawodowe:
- ukończone studia (licencjackie / magisterskie /podyplomowe) lub kursy uzupełniające z zakresu doradztwa zawodowego;
- 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami poszukującymi pracy, w tym min. 2 letnie doświadczenie
w realizacji zadań z zakresu doradztwa zawodowego,
- znajomość problematyki rynku pracy, w szczególności na terenie województwa pomorskiego;
- wiedzę z zakresu poradnictwa zawodowego oraz kształcenia ustawicznego;
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy;
- posiadanie wiedzy z zakresu przepisów prawa normujących zasady poradnictwa zawodowego;
- znajomość podstaw prawa pracy;
- znajomość obowiązujących procedur administracyjnych;
- umiejętności trenerskie zdobyte w toku działalności zawodowej.

Usługa musi być realizowana przez instytucję posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez WUP właściwy ze względu na jego siedzibę.

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy są zobowiązani
1. Złożyć na formularzu ofertowym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
2. Załączyć do formularza ofertowego (którego wzór stanowi zał. nr 1):
- Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wg zał. Nr 2
- oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg zał. Nr 3
- oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg zał. Nr 4.
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.
2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.
3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.
5. Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).
6. Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).
7. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI Nr PO.272.3.31.2017 na Zatrudnienie doradcy zawodowego dla 47 uczestników projektu „Aktywizacja społeczno - zawodowa mieszkańców powiatu lęborskiego”, w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020).
NIE OTWIERAĆ PRZED 18 kwietnia 2017  godz. 10:15

9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 18 kwietnia 2017 r. do godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 18.04.2017 r. o godz. 10:15.
VII. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.
2. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
3. Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.
4. W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1. Kryterium 1 (K1) Cena oferty brutto - 80 %

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:
  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)
K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt
     Cena przedstawiona w ofercie

2. Kryterium 2 (K2) Doświadczenie Wykładowcy (ilość przeprowadzonych szkoleń) - 20 %

K2 = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 20 punktów):
• Przeprowadzenie min. 5 szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 0 pkt.
• Przeprowadzenie 6 – 10 szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 5 pkt.
• Przeprowadzenie 11 – 15 szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 10 pkt.
• Przeprowadzenie 16 - 20 szkoleń w zakresie tematyki szkolenia – 15 pkt.
• Przeprowadzenie 21 szkoleń i więcej w zakresie tematyki szkolenia – 20 pkt.

Punkty za kryterium „doświadczenie Wykładowcy (ilość przeprowadzonych szkoleń)” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 20 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu „Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia – wg zał. Nr 2”, dla każdej części osobno, wg skali podanej powyżej.

SPOSÓB OCENY OFERT:
Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dla każdej części dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:
O = K1 + K2
gdzie:
O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium – „doświadczenie Wykładowcy (ilość przeprowadzonych szkoleń)”
1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie (lub poszczególne części) ocenione zostaną
w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt na każdą poszczególną część zamówienia.

3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska najwyższą ilość punktów.
4. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zmawiający wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

IX. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:
1. Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.
2. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.
3. Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
4. Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
5. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.
2. Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:
1. Formularz ofertowy
2. Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia)
5. Wzór umowy
 

Załączniki:

Ogłoszenie - podpis II 2017.pdf
pdf, 3.11 MB
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 07.04.2017 12:33
Data ostatniej aktualizacji: 07.04.2017 12:33
Liczba pobrań: 1
DORADCA 2017 II-2 ZAPYTANIE.doc
doc, 261 kB
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 07.04.2017 12:33
Data ostatniej aktualizacji: 07.04.2017 12:33
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 07.04.2017 12:33
Data ostatniej aktualizacji: 07.04.2017 12:33
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Bogusław Stasiuk
Data opublikowania: 07.04.2017 12:33
Data ostatniej aktualizacji: 07.04.2017 12:33
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 07.04.2017
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 07.04.2017 12:30
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF