W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE obsługi księgowej projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej – szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego” w Wydziale Finansowo-Budżetowym

RSS

  Lębork,2009-12-01

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE



Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku


1. Stanowisko pracy: obsługi księgowej projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" w Wydziale Finansowo-Budżetowym

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

 

1)      obywatelstwo polskie,

2)      pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3)      brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4)      nieposzlakowana opinia,

5)      wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne lub wyższe, preferowane profile - rachunkowość, finanse publiczne, finanse i rachunkowość, technik ekonomista,

6)      co najmniej pół roku stażu pracy przy wykonywaniu podobnych czynności.

 

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

 

1)      doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego

2)      znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, w szczególności Szczegółowego Opisu Priorytetów PO KL, Zasad finansowania POKL oraz Wytycznych w sprawie kwalifikowalności wydatków.
w ramach POKL oraz Wytycznych dotyczących promocji projektów

3)      znajomość zagadnień prawa administracyjnego, finansów publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

4)      znajomość obsługi MS Office, w szczególności Excel, Word oraz programów księgowych i programu Płatnik

5)      znajomość obsługi  Generatora Wniosków o płatność

6)      umiejętność sporządzania pism urzędowych

7)      ukończone szkolenia bądź studia podyplomowe z zakresu realizacji i rozliczenia projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego

 

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

 

1)      Prawidłowa realizacja projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój powiatu lęborskiego" zgodnie z dokumentami programowymi i wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013

2)      Przygotowanie dokumentów dla Wydziału Finansowo-Budżetowego Starostwa Powiatowego w Lęborku

3)      Rozliczenie projektu

4)      Czuwanie nad poprawną realizacją projektu pod względem obowiązujących przepisów finansowych

5)      Rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym

6)      Wydatkowanie i dokumentowanie wydatków w ramach projektu

7)      Terminowe i właściwe realizowanie projektu

8)      Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym z budżetem i harmonogramem

9)      Kontrola wydatkowania środków

10)   Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Wydziałem Finansowo- Budżetowym Starostwa Powiatowego w Lęborku

11)   Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą i Zarządzającą

12)   Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu

13)   Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi

14)   Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu)

15)   Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi

16)   Comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonana w oparciu o zapisy księgowe

17)   Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu

18)   Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu

19)   Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia

20)   Rejestracja faktur i rachunków wpływających

21)   Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania

22)   Nadzór nad płatnościami dla wykonawców

23)   Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu

24)   Współpraca z organami kontrolującymi

 

5. Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny,

2)      kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku

3)      CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

4)      zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,

5)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)      kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,

7)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

6. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko obsługi księgowej projektu" do dnia 11 grudnia 2009 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) do godziny 10.00.



Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.

Osoby, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu powiadomione zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu .
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5

Możliwość zatrudnienia od 15.12.2009 r. do 31.10.2010 r.

Wymagane dokumenty, t.j. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone klauzulą :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j.Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zmian.) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. nr 142z 2001, poz. 1593 z póź. zmian.)
 


 
Lębork, 2009-12-07



ODSTĄPIENIE OD PRZEPROWADZENIA NABORU

STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU

 


obsługa księgowa projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego"


Z dniem 7.01.2009 r. Starosta Lęborski odstępuje od przeprowadzenia  naboru na wolne stanowisko urzędnicze „obsługi księgowej projektu „Wsparcie sektora ekonomii społecznej - szansą na rozwój Powiatu Lęborskiego" w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

Wszystkie złożone do dnia  dzisiejszego  oferty zostaną zwrócone oferentom.

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 23.05.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 23.05.2016 12:22
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF