OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - koordynator projektu
RSSLębork, 2013-11-13
STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork
asystent koordynatora w projekcie pn." Samo-dzielni " współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, realizowanego w Referacie Programów Pomocowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy
W wyniku przeprowadzonego postępowania w sprawie naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze wybrano Pana Marcina Ramczyka, zamieszkałego w Lęborku.
Ww. uzyskał wymaganą do pozytywnego zakończenia postępowania kwalifikacyjnego liczbę punktów dająca gwarancję należytego wykonywania zadań na powierzonym stanowisku pracy.
Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku
1. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
2. Stanowisko pracy: koordynator projektu pn. „Samo-dzielni" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego- PO KL, realizowanego w Referacie Programów Pomocowych.
3. Określenie wymagań stawianych kandydatom związanych ze stanowiskiem
Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:
1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, obywatelom którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków starszego specjalisty (nie dotyczy obywateli RP);
5) nieposzlakowana opinia,
6) co najmniej 12-miesięczny staż pracy,
7) wykształcenie wyższe,
8) doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:
1) wykształcenie preferowane - prawo, administracja, ekonomia, integracja europejska, zarządzanie (dodatkowo punktowane),
2) ukończone szkolenia bądź studia podyplomowe z zakresu realizacji i rozliczenia projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (dodatkowo punktowane),
3) doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu czynności podobnych określonych w pkt 4 (dodatkowo punktowane)
4) znajomość zagadnień prawa administracyjnego, finansów publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi,
5) bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Word, Excel, PowerPoint,
6) umiejętność profesjonalnego sporządzania pism urzędowych
7) znajomość i umiejętność stosowania procedur udzielania zamówień publicznych,
8) posiadanie zdolności organizatorskich,
9) znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, w szczególności Szczegółowego Opisu Priorytetów PO KL dot. działania 9.2, Zasad finansowania POKL oraz Wytycznych w sprawie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL oraz Wytycznych dotyczących promocji projektów,
10) znajomość problematyki rynku pracy województwa pomorskiego, w tym specyfiki i problematyki organizacji staży i szkoleń dla osób poszukujących pracy
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:
1) prawidłowa realizacja projektu „Samo-dzielni" zgodnie z prawodawstwem krajowym i wspólnotowym oraz z dokumentami programowymi i wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013,
2) zarządzanie projektem oraz realizacja zadań strategicznych i administracyjnych, m.in.: kosztów i harmonogramu, planu i wydatków, realizacja działań projektowych, w tym współpraca z pracodawcami przyjmującymi uczestników projektu na staż, nabór pracodawców do organizacji staży oraz przygotowywanie umów z pracodawcami, dbałość o osiągnięcie zaplanowanych rezultatów projektu,
3) kontrola wydatkowania środków w ramach projektu, sporządzanie propozycji zmian w projekcie w oparciu o prowadzony przez siebie monitoring projektu i uczestników,
4) zlecanie usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, współpraca z wykonawcami oraz kontrola realizacji zadań zleconych,
5) monitoring wewnętrzny projektu, w tym sporządzanie comiesięcznych raportów z realizowanych zajęć, obejmujących m.in. frekwencję uczestników,
6) sporządzanie wniosków o płatność, rozliczania kwoty dofinansowania i wkładu własnego,
7) bieżący i stały monitoring przepływu uczestników projektu, sporządzanie, weryfikacja i aktualizacja załącznika PEFS,
8) sporządzanie, weryfikacja i aktualizacja załączników do wniosku o płatność - dot. uczestników projektu, poniesionych wydatków oraz osiągniętych rezultatów projektu,
9) sporządzanie, weryfikacja i aktualizacja zestawień dotyczących realizowanych zadań, w tym niezwłoczne informowanie o problemach czy braku uczestnictwa w zajęciach,
10) prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektu, w tym sporządzanie projektów pism,
11) organizacja spotkań z uczestnikami, mediami,
12) dokonywanie zakupów dot. zajęć zgodnie z obowiązującymi procedurami,
13) prowadzenie promocji projektu, w tym m.in. ciągła, bieżąca aktualizacja strony internetowej projektu dot. realizowanych zajęć,
14) współpraca z IP w zakresie prawidłowej realizacji projektu,
15) przygotowywanie dokumentacji związanej z procedurami zamówień publicznych i aktywny udział w przeprowadzaniu postępowań dot. realizowanych zajęć,
16) tworzenie baz danych z zakresu realizowanych zajęć dla potrzeb sprawozdawczości i raportowania oraz ich weryfikacja i aktualizacja,
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) praca w biurze zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,
3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4) praca głównie siedząca, ale też wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej do monitoringu zajęć w miejscu ich odbywania,
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - wrzesień - 11,25 %
7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy - na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje,
8) dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz.U. Nr 64, poz. 539)
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko koordynatora projektu pn." „Samo-dzielni" do dnia 6 listopada2013 r. do godz.9.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.
Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej 7-8 listopada 2013 r. dla osób, które spełniły wymagania formalne .
W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
Możliwość zatrudnienia - od dnia 12 listopada 2013 r. w wymiarze ½ etatu
Wymagane dokumenty, t.j. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone podpisanąklauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. nr 223, poz. 1458 z póź.zmian)."
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 24.05.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 24.05.2016 12:26 |
Liczba wyświetleń: | 2 |