W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - inspektor w Wydziale Organizacyjnym

RSS
Lębork, 2014-01-09

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork


inspektor w Wydziale Organizacyjnym w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy

 


W wyniku zastosowanych metod i technik naboru konkurs wygrał Pan Tomasz Sopyłło , zam. w Lęborku, uzyskując wymaganą do pozytywnego zakończenia postępowania rekrutacyjnego liczbę punktów ( ponad 60 %)




Lębork, 2013-12-12

 


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE


 
Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne  stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku

 
1. Stanowisko pracy:   inspektor w Wydziale Organizacyjnym.
 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)  znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków starszego specjalisty ( nie dotyczy obywateli RP);

5) nieposzlakowana opinia,

6) co najmniej trzyletni staż pracy ,

7)  wykształcenie wyższe - ukończone studia magisterskie - preferowane: na kierunku prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, politologia ( dodatkowo punktowane).

 
2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1)   znajomość prawa  ustrojowego  dotyczącego wszystkich szczebli samorządu terytorialnego.

2)   biegła znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego

3)   biegła znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz aktualnego orzecznictwa w tej materii

4)   biegła znajomość przepisów ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych oraz zasad techniki  prawodawczej.

5)   biegła znajomość ustawy o dostępie do informacji niejawnych oraz ochronie danych osobowych .

6)   co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w strukturach samorządu terytorialnego - dodatkowo punktowane
 

3. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:

1) koordynowanie działań w zakresie przygotowywania i udostępniania przez komórki organizacyjne dokumentów, rejestrów, zestawień, analiz, ogłoszeń oraz innych  informacji publicznych  poprzez BIP,  nadzór nad zgodnością struktury BIP z przepisami prawa, m.in. pod kątem ochrony informacji ustawowo chronionych i przestrzegania przepisów, o których mowa w ustawie o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzeniu MSWIA z dnia 17 maja 2002 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej,

2) dbanie o przejrzystą strukturę BIP, łatwość wyszukiwania informacji, stały monitoring aktualności zamieszczonych informacji we współpracy z informatykami,

3) koordynowanie i sprawowanie nadzoru nad zamieszczaniem na stronie internetowej powiatu i tablicach informacyjnych Urzędu informacji publicznej przez właściwe komórki organizacyjne w celu kontroli ich poprawności i aktualizacji,

4)  prowadzenie spraw dotyczących wyłączania informacji z udostępniania oraz odmowy udostępniania informacji publicznej,

5) koordynowanie działań w zakresie przygotowywania informacji publicznej przetworzonej

6) opracowanie polityki informacyjnej i stała jej aktualizacja, w tym prowadzenie spraw z zakresu komunikacji wewnętrznej Urzędu.

7) prowadzenie centralnego rejestru wniosków o dostęp do informacji publicznej oraz nadzorowanie terminowości i prawidłowości realizowania wniosków,

8) prowadzenie okresowych  szkoleń, konsultacji i warsztatów wewnętrznych dla pracowników z zakresu udostępniania informacji publicznej w oparciu o przepisy ustawy, orzecznictwo i najnowsze interpretacje.

9)   prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz analiza skarg.

 
4. Wymagane dokumenty:

1)     list motywacyjny,

2)     kwestionariusz osobowy - na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku

3)     CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

4)     oświadczenie  o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)     oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

6)     kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy,

7)     kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje,

8)     dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z  Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów  z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz.U.  Nr 64, poz. 539)
 

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca przy komputerze,

2) praca w biurze zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,

3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

4) praca głównie siedząca.

 
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:  listopad 2013 - 9,47 %

7.Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

            Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście  w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Organizacyjnym"  do dnia 31 grudnia 2013 r. do godz.10.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.
 

Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne - między 7 a 10 stycznia 2014 .
 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
 

Możliwość zatrudnienia - od dnia 13 stycznia 2014 r.  -  pełny wymiar czasu pracy
 

Wymagane dokumenty, t.j. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone podpisaną klauzulą :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. nr 223, poz. 1458).

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 24.05.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.05.2016 12:29
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF