W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

RSS

Lębork, 2017-10-26

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

   STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU

ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork

 

 

radca prawny w Zespole Radców Prawnych w Starostwie Powiatowym w Lęborku

nazwa stanowiska pracy

 

 

 

                Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Panią Katarzynę Patocką, zamieszkałą w Redzie.

Ww. spełniła wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazał doświadczeniem dającym rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.

 

 


 

Lębork, 2017-10-02

AI.2110.13.2017.AKB

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5

1. Stanowisko pracy: radca prawny - 1/2 pełnego wymiaru czasu pracy

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe prawnicze oraz uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych,
6) co najmniej 3 letni staż pracy - preferowany w wykonywaniu obsługi prawnej w jednostkach sektora finansów publicznych

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) biegła znajomość komputera,
2) biegła znajomość regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania i zadań realizowanych przez organy samorządu terytorialnego

4. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:
1) udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, w tym ich opiniowanie pod względem formalno-prawnym,
2) udzielanie wyjaśnień, sporządzanie opinii prawnych,
3)  uczestniczenie w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat,
4)  sprawowanie doradztwa prawnego w sprawach wynikających z funkcji właściciela, a także z funkcji organu założycielskiego,
5) opiniowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach sporów kompetencyjnych,
6) występowanie w charakterze pełnomocnika Starosty lub Powiatu w postępowaniu sądowym, administracyjnym, egzekucyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
7)  współuczestniczenie w organizowaniu doskonalenia zawodowego pracowników.
8) udział w posiedzeniach organów Powiatu Lęborskiego.

5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem - wymóg formalny),
7) kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy (poświadczone przez kandydata
za zgodność z oryginałem - wymóg formalny),
8) kopia wpisu na listę radców prawnych (poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny),
9) zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych,

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) 1/2 pełnego wymiar czasu pracy,
3) praca głównie siedząca,
4) lokalizacja miejsca pracy: pierwsze piętro,

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wrzesień 2017 r. – 9,71  %

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko radcy prawnego” do dnia 16 października 2017 r. do godz. 09.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Wszystkie załączone dokumenty winny być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.

Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub meilowo, po ocenie formalnej ofert.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń
Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.

Możliwość zatrudnienia – od 1 listopada 2017 r..

 

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 02.10.2017
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 02.10.2017 12:07
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.