OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
RSS
Lębork, 2018-05-10
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork
stanowisko urzędnicze - specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy
Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Pana Piotra Korniaka, zamieszkałego w Cewicach.
Ww. spełnił wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazał się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.
Lębork, 2018-03-20
AI.2110.07.2018.KK
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
1. Stanowisko pracy:specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
-
obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy (nie dotyczy obywateli RP);
-
nieposzlakowana opinia;
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
-
wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
-
minimalny staż pracy – 3 lata, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP - preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
znajomość regulacji prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
-
umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, sumienność, obowiązkowość;
-
znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.
4. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:
-
Przeprowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów zasad bezpieczeństwa pracy.
-
Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
-
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badań i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola tych wniosków.
-
Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
-
Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.
-
Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.
-
Kontrolowanie właściwego zaopatrzenia pracowników w odzież ochronną, roboczą i sprzęt ochrony osobistej.
-
Sporządzanie i zapoznanie pracowników z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku pracy.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,
-
CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie Powiatowym w Lęborku;
-
kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się
o zatrudnienie w służbie cywilnej.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) 1/4 wymiaru czasu pracy,
3) praca głównie siedząca,
4) lokalizacja miejsca pracy: pierwsze piętro w budynku nieposiadającym windy.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 roku przekroczył 6%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy” do dnia 20 kwietnia 2018 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Wszystkie załączone dokumenty muszą być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.
Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP (https://powiatleborski.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.
Możliwość zatrudnienia – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników naboru.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 21.03.2018 |
Opublikował w BIP: | AI |
Data opublikowania: | 21.03.2018 08:40 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.