W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

RSS

Lębork, 2018-03-22

 

AI.2110.08.2018.KK

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.

 

1. Stanowisko pracy:podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Geodezji w Starostwie Powiatowym w Lęborku.

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy (nie dotyczy obywateli RP);

  5. nieposzlakowana opinia,

  6. wykształcenie wyższe: Geodezja, Prawo i administracja,

  7. preferowane doświadczenie zawodowe (staż, zatrudnienie) w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z realizacją zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz geodezji i kartografii.

 

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. obsługa urządzeń biurowych,

  2. bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Word, Excel,

  3. znajomość obsługi oprogramowania TurboEwid,

  4. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, prawo geodezyjne i kartograficzne, o księgach wieczystych i hipotece,

  5. umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych,

  6. sumienność, dokładność, pozytywne podejście do klienta, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, bezstronność.

 

4. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:

  1. prowadzenie całości spraw dotyczących oddania nieruchomości powiatowych i skarbu państwa w trwały zarząd, najem, dzierżawę, użyczenie, tj. przygotowanie decyzji, umów, wykazów, ogłoszeń, pism, naliczania opłat i ich aktualizacja, zakładanie ksiąg wieczystych,

  2. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia wysokości odszkodowań za nieruchomości przejmowane w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczegółowych zasadach przygotowania realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,

  3. naliczanie opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości, udzielanie bonifikat,

  4. prowadzenie pełnej ewidencji nieruchomości stanowiących zasób skarbu państwa i powiatu,

  5. prowadzenie spraw związanych z opracowaniem planu wykorzystania zasobów nieruchomości stosownie z zapisami ustawy o gospodarce nieruchomościami,

  6. sporządzanie zestawień,

  7. uzupełnianie zbiorów informatycznych dla prowadzonych w referacie baz danych.

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,

  3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem - wymóg formalny),

  7. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny),

  8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  9. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.

 

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca przy komputerze,

2) pełny wymiar czasu pracy,

3) praca głównie siedząca,

4) lokalizacja miejsca pracy: drugie piętro w budynku nieposiadającym windy.

 

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 roku przekroczył 6%.

 

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Geodezji” do dnia 06 kwietnia 2018 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Wszystkie załączone dokumenty muszą być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.

 

Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.

 

Możliwość zatrudnienia: maj 2018 r.


Lębork, 2018-04-19


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork


stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami
w Wydziale Geodezji w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy

Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Panią Annę Rosin, zamieszkałą w Siemirowicach.
Ww. spełniła wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazała się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.

 

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 22.03.2018
Opublikował w BIP: AI
Data opublikowania: 22.03.2018 13:26
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.