OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
RSSLębork, 2018-03-22
AI.2110.08.2018.KK
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.
1. Stanowisko pracy:podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Geodezji w Starostwie Powiatowym w Lęborku.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
-
obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy (nie dotyczy obywateli RP);
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe: Geodezja, Prawo i administracja,
-
preferowane doświadczenie zawodowe (staż, zatrudnienie) w jednostkach administracji publicznej na stanowiskach związanych z realizacją zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami oraz geodezji i kartografii.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Word, Excel,
-
znajomość obsługi oprogramowania TurboEwid,
-
znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, prawo geodezyjne i kartograficzne, o księgach wieczystych i hipotece,
-
umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych,
-
sumienność, dokładność, pozytywne podejście do klienta, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, bezstronność.
4. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:
-
prowadzenie całości spraw dotyczących oddania nieruchomości powiatowych i skarbu państwa w trwały zarząd, najem, dzierżawę, użyczenie, tj. przygotowanie decyzji, umów, wykazów, ogłoszeń, pism, naliczania opłat i ich aktualizacja, zakładanie ksiąg wieczystych,
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia wysokości odszkodowań za nieruchomości przejmowane w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczegółowych zasadach przygotowania realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
-
naliczanie opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości, udzielanie bonifikat,
-
prowadzenie pełnej ewidencji nieruchomości stanowiących zasób skarbu państwa i powiatu,
-
prowadzenie spraw związanych z opracowaniem planu wykorzystania zasobów nieruchomości stosownie z zapisami ustawy o gospodarce nieruchomościami,
-
sporządzanie zestawień,
-
uzupełnianie zbiorów informatycznych dla prowadzonych w referacie baz danych.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,
-
CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem - wymóg formalny), -
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny),
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) pełny wymiar czasu pracy,
3) praca głównie siedząca,
4) lokalizacja miejsca pracy: drugie piętro w budynku nieposiadającym windy.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 roku przekroczył 6%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Geodezji” do dnia 06 kwietnia 2018 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Wszystkie załączone dokumenty muszą być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.
Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.
Możliwość zatrudnienia: maj 2018 r.
Lębork, 2018-04-19
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork
stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami
w Wydziale Geodezji w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy
Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Panią Annę Rosin, zamieszkałą w Siemirowicach.
Ww. spełniła wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazała się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 22.03.2018 |
Opublikował w BIP: | AI |
Data opublikowania: | 22.03.2018 13:26 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.