OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
RSS
Lębork, 2018-06-06
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork
stanowisko urzędnicze - inspektor
w Wydziale Finansowo-Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy
Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Panią Halinę Zielonkę, zamieszkałą w Gowidlinie.
Ww. spełniła wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazała się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.
Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
1. Stanowisko pracy: inspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym Starostwa Powiatowego w Lęborku.
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
5) wykształcenie wyższe;
6) posiadanie co najmniej 4 lat stażu pracy;
7) nieposzlakowana opinia.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) znajomość ustawy o rachunkowości, o finansach publicznych i o samorządzie powiatowym oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 02 marca 2010 roku w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
2) umiejętność obsługi komputera: programów WORD, EXCEL oraz programów finansowo-księgowych;
3) predyspozycje osobowościowe: kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) nadzór nad prawidłowością scentralizowanych rozliczeń podatku od towarów i usług Powiatu Lęborskiego;
2) wdrożenie zmian wprowadzonych ustawą o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw w zakresie współdzielonej płatności, tzw. split payment;
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem - wymóg formalny);
7) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);
8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych;
9) dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się
o zatrudnienie w służbie cywilnej.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) pełny wymiar czasu pracy,
3) praca głównie siedząca,
4) lokalizacja miejsca pracy: drugie piętro w budynku nieposiadającym windy.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu kwietniu 2018 roku przekroczył 8%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 - w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Finansowo-Budżetowym” - do dnia 25 maja 2018 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze, przez Komisję Konkursową powołaną przez Starostę Lęborskiego.
Wszystkie załączone dokumenty winny być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.
Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego
w Lęborku oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.
Możliwość zatrudnienia - niezwłocznie po ogłoszeniu wyników naboru
Wytworzył: | Anna Kindler-baranowska |
---|---|
Data wytworzenia: | 15.05.2018 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 15.05.2018 08:04 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.