W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

RSS

1. Stanowisko pracy: specjalista ds. egzaminów i rekrutacji ( specjalista ds. realizacji projektu) w projekcie pn."Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL, realizowanego w Referacie Programów Pomocowych.

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków starszego specjalisty ( nie dotyczy obywateli RP);
5) nieposzlakowana opinia,
6) co najmniej 2 -letni staż pracy ,
7) wykształcenie wyższe,


2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

1) wykształcenie preferowane - prawo, administracja, ekonomia, integracja europejska, zarządzanie (dodatkowo punktowane),
2) ukończone szkolenia bądź studia podyplomowe z zakresu realizacji i rozliczenia projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowo punktowane),
3) znajomość problematyki podnoszenia i potwierdzania kwalifikacji zawodowych przez osoby dorosłe, w tym w szkołach funkcjonujących na terenie Powiatu Lęborskiego
4) znajomość zagadnień prawa administracyjnego, finansów publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym,
ustawy o systemie oświaty wraz z aktami wykonawczymi, w szczególności rozporządzeń: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 października 2005 roku w sprawie egzaminów na tytuły czeladnika i mistrza w zawodzie, przeprowadzanych przez komisje egzaminacyjne izb rzemieślniczych; Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach,
5) bardzo dobra obsługa MS Office, w szczególności Word, Excel, PowerPoint,
6) umiejętność profesjonalnego sporządzania pism urzędowych
7) znajomość i umiejętność stosowania procedur udzielania zamówień publicznych,
8) posiadanie zdolności organizatorskich,
9) znajomość zasad funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego, w szczególności Szczegółowego Opisu Priorytetów PO KL, Zasad finansowania POKL oraz Wytycznych w sprawie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL oraz Wytycznych dotyczących promocji projektów.


3. Przykładowe zadania wykonywane na stanowisku:


1) rekrutacja uczestników projektu, promocja rekrutacji,
2) monitoring beneficjentów ostatecznych w zakresie zbierania dokumentów (ankiet pre/post, PEFS),
3) prowadzenie dokumentacji dot. egzaminów i konsultacji zawodowych,
4) prawidłowa realizacja zadania dot. egzaminów i konsultacji, zgodnie z prawodawstwem krajowym i wspólnotowym, w tym z dokumentami programowymi i wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów realizowanych w ramach PO KL 2007-2013,
5) organizacja spotkań z uczestnikami, mediami, w tym prowadzenie rekrutacji uczestników,
6) dokonywanie zakupów dot. egzaminów i konsultacji zgodnie z obowiązującymi procedurami,
7) przygotowywanie danych do sprawozdawczości z zakresu egzaminów i konsultacji,
8) opracowywanie analiz i informacji z zakresu egzaminów i konsultacji,
9) przygotowywanie korespondencji z zakresu egzaminów i konsultacji


4. Wymagane dokumenty:


1) list motywacyjny,
2) kwestionariusz osobowy - na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy,
7) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje,
8) opinie pracodawcy/ów o wywiązywaniu się kandydata z nałożonych obowiązków na danym stanowisku pracy.
9) dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz.U. Nr 64, poz. 539)


5. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalista ds. egzaminów i rekrutacji w Referacie Programów Pomocowych" do dnia 23 listopada 2011 r. do godz.12.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej powiadomione zostaną jedynie osoby, które spełniły wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert.
W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu .

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w BIP pod adresem wskazanym wyżej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5

Możliwość zatrudnienia - od dnia 1 grudnia 2011 r. - pełny etat.

Wymagane dokumenty, t.j. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone podpisaną klauzulą :"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zmian.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. nr 223, poz. 1458).


29.11.2011r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork

specjalista ds. egzaminów i rekrutacji ( specjalista ds. realizacji projektu) w projekcie pn."Kształcenie ustawiczne przepustką do lepszego jutra" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL realizowanym w Referacie Programów Pomocowych w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy

Informujemy, że wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na wyżej wymienione stanowisko wyłoniona została Pani Michalina Makurat, zamieszkała w Lęborku.

UZASADNIENIE

W wyniku zastosowanych metod i technik naboru uznano kandydaturę ww. za odpowiednią do zatrudnienia na konkursowym stanowisku pracy. Kandydatka uzyskała 84,76 % możliwych do uzyskania punktów.

Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 24.05.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 24.05.2016 11:50
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF