W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

RSS

Lębork, 2018-03-14

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 


 

STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU

ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork


 


 

kierownicze stanowisko urzędnicze – Naczelnika Wydziału Komunikacji

w Starostwie Powiatowym w Lęborku

nazwa stanowiska pracy


 


 


 

Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Panią Katarzynę Ramczyk, zamieszkałą w Lęborku.

Ww. spełniła wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazała się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.


Lębork, 2018-02-12

 

AI.2110.04.2018.KK

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5

 

1. Stanowisko pracy:Naczelnik Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Lęborku

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA) - strony umowy oEuropejskim Obszarze Gospodarczym;

2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe;

4) posiadanie znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;

5) wykształcenie wyższe preferowane na kierunkach umożliwiających wykonywanie zadań na przedmiotowym stanowisku pracy m.in.: administracja, prawo, ekonomia lub technicznym o specjalności transport i/lub logistyka;

p { margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); text-align: justify; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; }p.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; }p.ctl { font-family: "Times New Roman",serif; }a:visited { color: rgb(128, 0, 128); }a.western:visited { }a.cjk:visited { }a.ctl:visited { }a:link { color: rgb(0, 0, 255); }

6) posiadanie co najmniej 5 lat stażu pracy;

7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;

8) nieposzlakowana opinia.

 

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. biegła znajomość aktów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych;

  2. preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego;

  3. biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego, w tym pakietu Microsoft Office;

  4. predyspozycje osobowościowe: samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość, zdolności analityczne, komunikacyjne, organizacyjne, zarządzania zespołem ludzkim, odporność na stres;

  5. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;

  6. ukierunkowanie na podnoszenie wiedzy i kwalifikacji.

 

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

  1. kierowanie pracą Wydziału Komunikacji;

  2. realizacja i nadzór nad realizacją zadań ustalonych dla Wydziału Komunikacji w regulaminie organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Lęborku;

  3. określenie zakresów czynności podległych pracowników oraz dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników wydziału;

  4. organizowanie pracy wydziału, przydzielanie bieżących zadań podległym pracownikom;

  5. prowadzenie w wydziale kontroli zarządczej, w tym przeprowadzanie kontroli wewnętrznej;

  6. przygotowanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu;

  7. wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów związanych z zakresem kompetencji wydziału, na podstawie pisemnego upoważnienia Starosty;

  8. przygotowanie okresowych planów, analiz i sprawozdań dotyczących zadań prowadzonych przez wydział;

  9. nadzorowanie przygotowania i przekazywania dokumentów wytworzonych przez wydział przeznaczonych do archiwum;

  10. doskonalenie wiedzy i umiejętności dotyczących zadań i kompetencji wydziału oraz przekazywanie jej pracownikom wydziału;

  11. współdziałanie z Zarządem Powiatu, Radą Powiatu i jej komisjami w zakresie działania wydziału.

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,

  3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

  4. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  6. oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Naczelnika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku;

  7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);

  8. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);

  9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;

  10. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się
    o zatrudnienie w służbie cywilnej.

 

6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

2) pełny wymiar czasu pracy;

3) praca głównie siedząca;

4) lokalizacja miejsca pracy: pierwsze piętro w budynku nieposiadającym windy.

 

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2018 roku przekroczył 6%.

 

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

 

Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 - w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Komunikacji” - do dnia 02 marca 2018 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze, przez Komisję Konkursową powołaną przez Starostę Lęborskiego.

Wszystkie załączone dokumenty winny być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.

 

Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.

 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lęborku (https://powiatleborski.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.

 

Możliwość zatrudnienia – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników naboru.

Załączniki:

komunikacja.pdf
pdf, 1.61 MB
Opublikował w BIP: Maciej_slota Maciej_slota
Data opublikowania: 13.02.2018 11:53
Data ostatniej aktualizacji: 13.02.2018 11:53
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 13.02.2018
Opublikował w BIP: AI
Data opublikowania: 13.02.2018 10:46
Liczba wyświetleń: 2

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.