OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
RSSLębork, 2018-03-14
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W LĘBORKU
ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork
kierownicze stanowisko urzędnicze – Naczelnika Wydziału Komunikacji
w Starostwie Powiatowym w Lęborku
nazwa stanowiska pracy
Niniejszym informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na ww. stanowisko pracy wyłoniono Panią Katarzynę Ramczyk, zamieszkałą w Lęborku.
Ww. spełniła wymogi formalne oraz w trakcie oceny merytorycznej wykazała się wiedzą dającą rękojmię należytego wykonywania obowiązków na konkursowym stanowisku pracy.
Lębork, 2018-02-12
AI.2110.04.2018.KK
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Starosta Lęborski ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Lęborku z siedzibą w Lęborku przy ul. Czołgistów 5
1. Stanowisko pracy:Naczelnik Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Lęborku
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA) - strony umowy oEuropejskim Obszarze Gospodarczym;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadanie znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków;
5) wykształcenie wyższe preferowane na kierunkach umożliwiających wykonywanie zadań na przedmiotowym stanowisku pracy m.in.: administracja, prawo, ekonomia lub technicznym o specjalności transport i/lub logistyka;
p { margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); text-align: justify; }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; }p.cjk { font-family: "Times New Roman",serif; }p.ctl { font-family: "Times New Roman",serif; }a:visited { color: rgb(128, 0, 128); }a.western:visited { }a.cjk:visited { }a.ctl:visited { }a:link { color: rgb(0, 0, 255); }
6) posiadanie co najmniej 5 lat stażu pracy;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku;
8) nieposzlakowana opinia.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
-
biegła znajomość aktów prawa, w szczególności: ustawy o samorządzie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o kierujących pojazdami, prawa o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych;
-
preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego;
-
biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego, w tym pakietu Microsoft Office;
-
predyspozycje osobowościowe: samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość, zdolności analityczne, komunikacyjne, organizacyjne, zarządzania zespołem ludzkim, odporność na stres;
-
umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
-
ukierunkowanie na podnoszenie wiedzy i kwalifikacji.
4. Zadania wykonywane na stanowisku:
-
kierowanie pracą Wydziału Komunikacji;
-
realizacja i nadzór nad realizacją zadań ustalonych dla Wydziału Komunikacji w regulaminie organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Lęborku;
-
określenie zakresów czynności podległych pracowników oraz dokonywanie okresowej oceny pracy pracowników wydziału;
-
organizowanie pracy wydziału, przydzielanie bieżących zadań podległym pracownikom;
-
prowadzenie w wydziale kontroli zarządczej, w tym przeprowadzanie kontroli wewnętrznej;
-
przygotowanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu;
-
wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów związanych z zakresem kompetencji wydziału, na podstawie pisemnego upoważnienia Starosty;
-
przygotowanie okresowych planów, analiz i sprawozdań dotyczących zadań prowadzonych przez wydział;
-
nadzorowanie przygotowania i przekazywania dokumentów wytworzonych przez wydział przeznaczonych do archiwum;
-
doskonalenie wiedzy i umiejętności dotyczących zadań i kompetencji wydziału oraz przekazywanie jej pracownikom wydziału;
-
współdziałanie z Zarządem Powiatu, Radą Powiatu i jej komisjami w zakresie działania wydziału.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy – na formularzu dostępnym na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lęborku,
-
CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
-
oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, w tym za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Naczelnika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lęborku;
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem - wymóg formalny);
-
zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się
o zatrudnienie w służbie cywilnej.
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
2) pełny wymiar czasu pracy;
3) praca głównie siedząca;
4) lokalizacja miejsca pracy: pierwsze piętro w budynku nieposiadającym windy.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu styczniu 2018 roku przekroczył 6%.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Starostwie Powiatowym w Lęborku lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5 - w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Naczelnika Wydziału Komunikacji” - do dnia 02 marca 2018 r. do godz. 14.00 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Lęborku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze, przez Komisję Konkursową powołaną przez Starostę Lęborskiego.
Wszystkie załączone dokumenty winny być podpisane i opatrzone datą. Oferty nie podlegają uzupełnieniu.
Termin rozmowy kwalifikacyjnej dla osób, które spełniły wymagania formalne, podany zostanie do wiadomości telefonicznie lub mailowo, po ocenie formalnej ofert.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Lęborku (https://powiatleborski.bip.gov.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Lęborku przy ul. Czołgistów 5.
Możliwość zatrudnienia – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników naboru.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 13.02.2018 |
Opublikował w BIP: | AI |
Data opublikowania: | 13.02.2018 10:46 |
Liczba wyświetleń: | 2 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.