Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko kierownika gospodarczego
RSS
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Na stanowisko kierownika gospodarczego w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku .
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko zatrudniona zostanie Pani Aneta Broda zam. Lębork.
Informujemy, że pozostali kandydaci mogą odebrać złożone dokumenty w sekretariacie Szkoły.
Hanna Janczak dyrektor ZSGŻiA w Lęborku
Dyrektor Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku ogłasza nabór na stanowisko kierownika gospodarczego w ZSGŻiA w Lęborku ul. Warszawska17
1. Określenie stanowiska :
kierownik gospodarczy w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku - pełen etat (40 godzin tygodniowo).
2. Informacja o warunkach pracy:
a) miejsce pracy: Lębork ul. Warszawska 17,
b) pełny wymiar czasu pracy
c) umowa o pracę: pierwsza umowa na czas określony od 05 października 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. (zastępstwo), po upływie tego okresu możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,
d) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy,
e) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
f) bezpośredni kontakt z pracownikami i uczniami szkoły.
3. Określenie wymagań niezbędnych związanych ze stanowiskiem:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślne,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
e) wykształcenie wyższe lub średnie: co najmniej 2 letni staż pracy i wykształcenie wyższe, bądź 6 letni staż pracy i wykształcenie średnie,
f) znajomość zagadnień ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, podstawy prawa budowlanego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych,
g) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i oprogramowania: Word, Excel, posiadanie prawa jazdy kat. B,
h) kreatywność, dyspozycyjność oraz umiejętność pracy w zespole,
i) doświadczenie w kierowaniu zespołem;
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) zapewnienie druków i materiałów kancelaryjnych oraz środków niezbędnych do prowadzenia placówki,
b) realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora szkoły,
c) zainwentaryzowanie i znakowanie sprzętu szkolnego, organizacja inwentaryzacji,
d) ustalanie budżetu szkoły na wydatki administracyjno gospodarcze,
e) zapewnienie sprawności eksploatacyjno-technicznej budynków i urządzeń terenowych, boiska "ORLIK 2012" oraz zabezpieczenie majątku szkoły,
f) współpraca z dyrektorem szkoły w obszarze organizacji zajęć rekreacyjno-sportowych na boisku "ORLIK 2012" , sporządzanie miesięcznych harmonogramów dla grup społecznych i opiekunów boisk,
g) dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, klucze od wyjść ewakuacyjnych,
h) zapewnienie pełnej czystości gmachu oraz przynależnego terenu,
i) zapewnienie opieki nad zielenią szkolną,
j) organizacja pracy pracowników obsługi,
k) prowadzenie kartoteki wyposażenia indywidualnego pracowników szkoły, zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną i roboczą, zgodnie z przysługującymi normami,
l) prowadzenie z główną księgową wyposażenia w funkcjonującym w szkole programie,
m) przechowywanie dokumentacji budowlanej obiektów szkolnych,
n) przygotowywanie procedury zamówień publicznych,
o) nadzór nad pracami związanymi z remontami bieżącymi szkoły,
p) składanie zamówień i zapotrzebowań oraz sporządzanie umów na dostawy i usługi,
q) współpraca z inspektorem ds. bhp i SIP w sprawie okresowych przeglądów warunków pracy i nauki, opracowywanie kart stanowiskowych i oceny ryzyka zawodowego pracowników szkoły (np. kart charakterystyki środków czystości, preparatów chemicznych itp.),
r) współpraca z PUP w zakresie pozyskiwania pracowników obsługi,
s) pełnienie funkcji kasjera;
5. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy, osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
b) umotywowane zgłoszenie udziału w konkursie,
c) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy,
e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych".
h) oświadczenie kandydata o dobrym stanie zdrowia o treści: "Posiadam dobry stan zdrowia pozwalający mi na podjęcie pracy na stanowisku kierownika gospodarczego w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku ul. Warszawska 17 84-300 Lębork lub pocztą z dopiskiem "Nabór na stanowisko - kierownika gospodarczego w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku" do dnia 29 września 2020 r.do godz. 1200 . Kontakt telefoniczny: 59/8622192
Oferty, które wpłyną do sekretariatu szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci o zakwalifikowaniu zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP zsgzialebork.biposwiata.pl i tablicy informacyjnej szkoły.
Wytworzył: | Dariusz Naczke |
---|---|
Data wytworzenia: | 18.09.2020 |
Opublikował w BIP: | Rafał Sakowicz |
Data opublikowania: | 18.09.2020 10:58 |
Liczba wyświetleń: | 2 |