OGŁOSZENIE KONKURSU na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. płac
RSSOGŁOSZENIE KONKURSU
na wolne stanowisko urzędnicze – specjalista ds. płac –
Powiatowe Centrum Edukacyjne - im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku
Na podstawie:
art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)
Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacyjnego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – specjalista ds. płac
1. Nazwa i adres szkoły:
POWIATOWE CENTRUM EDUKACYJNE im. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W LĘBORKU,
ul. PIONIERÓW 16 84-300 LĘBORK
2. Określenie stanowiska i wymagań związanych ze stanowiskiem:
Stanowisko: specjalista ds. płac
A. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która:
1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
5) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
6) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę na podobnym stanowisku,
b) średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 3-letnią praktykę na podobnym stanowisku,
B. Wymagania dodatkowe:
1) znajomośćprogramu kadrowo-płacowego PROGMAN;
2) obsługa programu „Płatnik”, SIO, program sprawozdawczy GUS
3) bardzo dobra znajomośćobowiązujących przepisów prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeńspołecznych; mile widziana znajomośćprzepisów dotyczących zasad wynagradzania nauczycieli i pracownikówsamorządowych;
4) odpowiedzialność;
5) systematyczność;
6) sumienność;
7) komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych obowiązków:
- obliczanie wynagrodzeńza pracęoraz innych świadczeńpieniężnych należnych pracownikom na podstawie przepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS;
- obliczanie wynagrodzeńoraz innych świadczeńwypłacanych na podstawie umów;
- obliczanie, prowadzenie bieżącej i terminowej dokumentacji oraz rozliczeńdotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej;
- sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników samorządowych i obsługowych ;
- sporządzanie poleceń przelewów płacowych;
- sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych /PIT-y/ dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym,
- wystawianie dokumentacji płacowej do spraw emerytalno-rentowych, zasiłków, itp.;
- rozliczanie zasiłków z ubezpieczeńspołecznych, urlopów wypoczynkowych i innych przerw w wykonywaniu pracy;
- prowadzenie ewidencji wynagrodzeńoraz zasiłków z ubezpieczeńspołecznych, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
- przechowywanie gotówki w kasie podręcznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wypisywanie i prowadzenie czeków gotówkowych;
- prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania jak: książeczki czekowe, kwitariusze przychodowe;
- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- pomoc głównemu księgowemu w przygotowywaniu planów do budżetu;
- archiwizacja dokumentacji,
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z opisem przebiegu pracy zawodowej kandydata;
3) kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie;
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie( wzór w załączniku);
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno- skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8)zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.)
9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach)
5. Informacja o warunkach pracy:
Praca przy komputerze, wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynku, głównie siedząca.
- praca przy komputerze,
- wymiar czasu pracy: 1 etat
- lokalizacja miejsca pracy: piętro w budynku nieposiadającym windy.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych we wrześniu 2019 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
7 . Miejsce i termin składania dokumentów:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko specjalista ds. płac” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 października 2019 r. do godziny 1400 w sekretariacie Powiatowego Centrum Edukacyjnego im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Lęborku, ul. Pionierów 16.
Oferty złożone po wymienionym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.
Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PCE w Lęborku przy ul. Pionierów 16.
Możliwość zatrudnienia listopad 2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 59/8621667 lub w sekretariacie szkoły w godzinach pracy sekretariatu.
Wytworzył: | Magdalena Czubaty |
---|---|
Data wytworzenia: | 02.10.2019 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 02.10.2019 10:31 |
Liczba wyświetleń: | 2 |