Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
RSS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
„OTWARTE UMYSŁY” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)
Numer ogłoszenia: 360419 - 2016
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Dodatkowe kody CPV: 30233000-1, 30213100-6, 30213200-7, 48900000-7, 32322000-6, 38652100-1, 38653400-1
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa sprzętu TIK - laptopy z oprogramowaniem, tablety multimedialne oraz zestawy pilotów |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z tym, że do terminu składania ofert, tj. do 16-12-2016 r. do godziny 9.00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na realizację części 1, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie we wskazanej części na powyższej podstawie prawnej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Wartość bez VAT252037.53
WalutaPLN
Liczba otrzymanych ofert4
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie , , , , , kraj/woj. Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa sprzętu TIK - tablice multimedialne, projektory, ekrany |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
Wartość bez VAT142931.44
WalutaPLN
Liczba otrzymanych ofert2
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie Dreamtec Sp z o.o., , Plac Strzelecki 20, 50-224, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 143910
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143910 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197492.25 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
Wartość bez VAT26760
WalutaPLN
Liczba otrzymanych ofert3
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie 13p Grzegorz Kociumbas, , Ul. Turkusowa 11, 52-215, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41815.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41815.51 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47476.70 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lębork, 22.12.2016
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2016o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”
w Części 1 - Dostawa sprzętu TIK - laptopy z oprogramowaniem, tablety multimedialne oraz zestawy pilotów
Postępowanie w części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
UZASADNIENIE
W związku z tym, że do terminu składania ofert, tj. do 16-12-2016 r. do godziny 9.00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na realizację części 1, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie we wskazanej części na powyższej podstawie prawnej.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:
|
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
|
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
Oferta nie podlegała ocenie |
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna Ul. Wolność 8/4 26-600 Radom |
Oferta nie podlegała ocenie |
Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak Ul. Armii Krajowej 3/161 10-072 Olsztyn |
Oferta nie podlegała ocenie |
ITPunkt Sp z o.o. Ul. Szyb Walenty 26a 41-700 Ruda Śląska |
Oferta nie podlegała ocenie |
Lębork, 22.12.2016
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2016o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
w Części 2 - Dostawa sprzętu TIK - tablice multimedialne, projektory, ekrany
Wybrany Wykonawca |
Dreamtec Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław
|
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:
|
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||
Dreamtec Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław |
CENA - 60 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00pkt |
|
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
CENA – 43,72 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 83,72 pkt |
w Części 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive
Wybrany Wykonawca |
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław
|
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
CENA - 60 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00pkt |
|
Hurtownia Papiernicza „Grafit II” Krystyna Jędrzejczak Ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork |
CENA – 52,55 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 92,55 pkt |
|
ITPunkt Sp z o.o. Ul. Szyb Walenty 26a 41-700 Ruda Śląska |
CENA – 58,37 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 58,37 pkt |
Data wysłania informacji do Wykonawcy 22.12.2016
Jednocześnie Zamawiający informuje, że umowy w sprawie zamówienia publicznego w częściach 2
i 3 zostaną podpisane w dniu 28.12.2016 r.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 16-12-2016 godz. 9.00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2016o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty |
|||
L.p. |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
TERMIN DOSTAWY |
1 |
Dreamtec Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław |
Część 2 129 150,00 zł
|
1 dzień
|
2 |
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna Ul. Wolność 8/4 26-600 Radom
|
Część 1 227 211,75 zł
|
1 dzień
|
3 |
Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak Ul. Armii Krajowej 3/161 10-072 Olsztyn |
Część 1256 157,00 zł
|
1 dzień |
4 |
Hurtownia Papiernicza „Grafit II” Krystyna Jędrzejczak Ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork |
Część 347 476,70 zł
|
1 dzień
|
5 |
ITPunkt Sp z o.o. Ul. Szyb Walenty 26a 41-700 Ruda Śląska |
Część 1 348 512,85 zł
Część 342 981,24 zł |
9 dni
10 dni
|
6 |
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
Część 1 217 837,50 zł
Część 2 197 492,25 zł
Część 341 815,51 zł |
1 dzień
1 dzień
1 dzień
|
|
Informacja o kwocie jaka zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
||
|
Część 1– 318 849,37 zł Część 2– 173 720,90 zł Część 3– 33 450,00 zł |
PODPISY CZŁONKÓW KOMISJI PRZETARGOWEJ:
1) Przewodniczący – Katarzyna Dampc………………………………………………………………
2) Zastępca przewodniczącego – Danuta Mikołajczyk………………………………………………..
3) Sekretarz Komisji – Anita Pirycka………………………………………………………………….
4) Członkowie – Ewelina Obolewska………………………………………………………………….
5) Anna Niedzielin……………………………………………………………………………………..
6) Mateusz Podlewski…………………………………………………………………………………
7) Bogusław Stasiuk…………………………………………………………………………………..
Dnia 09.12.2016 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
1. Napędy DVD w części pierwszej "Dostawy sprzętu TIK - laptopy z oprogramowaniem, tablety multimedialne oraz zestawy pilotów" zamawiający wymaga, aby laptopy miały napęd DVD lub DVD+/- RW. Czy zamawiający dopuści napęd zewnętrzny USB DVD zamiast napędu wbudowanego?
2. Oprogramowanie biurowe zamawiający utworzył zapis dotyczący oprogramowania biurowego "zainstalowany pakiet programów biurowych, okres licencji: wieczysta, bezterminowa, minimalna zawartość pakietu: program do tworzenia i edytowania prezentacji multimedialnych, tworzenia i edycji dokumentów, program do dokonywania obliczeń zestawionych w formie tabelarycznej".
Czy zamawiający wymaga systemu Office zainstalowanego fabrycznie przez producenta? Czy zamawiający pozwoli na dostarczenie oprogramowania biurowego w wersji OEM na osobnym nośniku, lub licencji MOLP?
Odpowiedź Zamawiającego:
Ad. 1. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga w zależności od pozycji, aby laptopy miały obecny napęd min. DVD lub min. DVD+/-RW Super Multi Dual Layer. W związku
z powyższym Zamawiający nie dopuszcza napędu zewnętrznego USB DVD zamiast napędu wbudowanego.
Ad. 2. Zamawiający w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazał minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie ma spełniać wyszczególniony sprzęt i tak w przypadku oprogramowania biurowego wskazano: „zainstalowany pakiet programów biurowych, okres licencji: wieczysta, bezterminowa, minimalna zawartość pakietu: program do tworzenia i edytowania prezentacji multimedialnych, tworzenia i edycji dokumentów, program do dokonywania obliczeń zestawionych
w formie tabelarycznej”. W związku z powyższym oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie biurowe musi spełniać minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego, w tym musi być zainstalowane.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Ogłoszenie nr 360419 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
Nazwa projektu lub programu
„OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat-lebork.com/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
http://powiatleborski.bip.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Czołgistów 5, 84-300 Lębork
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).
Numer referencyjny: PO.272.1.7.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - Dostawa sprzętu TIK - laptopy z oprogramowaniem, tablety multimedialne oraz zestawy pilotów Część 2 - Dostawa sprzętu TIK - tablice multimedialne, projektory, ekrany Część 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości materiałów, jak również wymagań jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na każdą część zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 30230000-0
Dodatkowe kody CPV:30233000-1, 30213100-6, 30213200-7, 48900000-7, 32322000-6, 38652100-1, 38653400-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 b
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 niniejszego paragrafu. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Dostawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, c) zastąpienia przedmiotu umowy innym produktem o niegorszych parametrach niż oferowane w ofercie w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy produkcja obecnego modelu zostanie zaprzestana i nie będzie on dostępny na rynku. Brak dostępności na rynku przedmiotu umowy oraz propozycję nowego, zamiennego produktu zgłasza Dostawca. Zmiana może zostać dokonana wyłącznie za zgodą Odbiorcy. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16/12/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0, 30213100-6, 30213200-7, 48900000-7,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0, 48900000-7, 32200000-6, 38652100-1, 38653400-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 3 Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive PENDRIVE: - Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork – 288 sztuk - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork – 91 sztuk - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego14, 84-300 Lębork – 200 sztuk - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork – 120 sztuk - Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork – 200 sztuk -Powiatowe Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork – 216 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0, 30233000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 06.12.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 06.12.2016 15:17 |
Liczba wyświetleń: | 4 |