Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
„OTWARTE UMYSŁY” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020)
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa sprzętu TIK - laptopy z oprogramowaniem, tablety multimedialne oraz zestawy pilotów |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z tym, że do terminu składania ofert, tj. do 16-12-2016 r. do godziny 9.00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na realizację części 1, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie we wskazanej części na powyższej podstawie prawnej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Wartość bez VAT252037.53
WalutaPLN
Liczba otrzymanych ofert4
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie , , , , , kraj/woj. Polska Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa sprzętu TIK - tablice multimedialne, projektory, ekrany |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
Wartość bez VAT142931.44
WalutaPLN
Liczba otrzymanych ofert2
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie Dreamtec Sp z o.o., , Plac Strzelecki 20, 50-224, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 143910
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143910 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197492.25 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive |
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
Wartość bez VAT26760
WalutaPLN
Liczba otrzymanych ofert3
w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie 13p Grzegorz Kociumbas, , Ul. Turkusowa 11, 52-215, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41815.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41815.51 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47476.70 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Lębork, 22.12.2016
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2016o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”
w Części 1 - Dostawa sprzętu TIK - laptopy z oprogramowaniem, tablety multimedialne oraz zestawy pilotów
Postępowanie w części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
UZASADNIENIE
W związku z tym, że do terminu składania ofert, tj. do 16-12-2016 r. do godziny 9.00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na realizację części 1, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie we wskazanej części na powyższej podstawie prawnej.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:
|
|
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
Liczba punktów uzyskana w kryterium: |
|
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
Oferta nie podlegała ocenie |
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna Ul. Wolność 8/4 26-600 Radom |
Oferta nie podlegała ocenie |
Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak Ul. Armii Krajowej 3/161 10-072 Olsztyn |
Oferta nie podlegała ocenie |
ITPunkt Sp z o.o. Ul. Szyb Walenty 26a 41-700 Ruda Śląska |
Oferta nie podlegała ocenie |
Lębork, 22.12.2016
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2016o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”
Zamawiający:
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów, 84-300 Lębork
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
w Części 2 - Dostawa sprzętu TIK - tablice multimedialne, projektory, ekrany
Wybrany Wykonawca |
Dreamtec Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław
|
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty:
|
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||
Dreamtec Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław |
CENA - 60 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00pkt |
|
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
CENA – 43,72 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 83,72 pkt |
w Części 3 - Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive
Wybrany Wykonawca |
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław
|
|
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Liczba punktów uzyskana w kryterium |
||
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
CENA - 60 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 100,00pkt |
|
Hurtownia Papiernicza „Grafit II” Krystyna Jędrzejczak Ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork |
CENA – 52,55 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 92,55 pkt |
|
ITPunkt Sp z o.o. Ul. Szyb Walenty 26a 41-700 Ruda Śląska |
CENA – 58,37 pkt ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW – 58,37 pkt |
Data wysłania informacji do Wykonawcy 22.12.2016
Jednocześnie Zamawiający informuje, że umowy w sprawie zamówienia publicznego w częściach 2
i 3 zostaną podpisane w dniu 28.12.2016 r.
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Termin składania ofert upłynął w dniu 16-12-2016 godz. 9.00
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.7.2016o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
„Dostawa sprzętu TIK w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020).”
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty |
|||
L.p. |
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
CENA OFERTY |
TERMIN DOSTAWY |
1 |
Dreamtec Sp z o.o. Plac Strzelecki 20 50-224 Wrocław |
Część 2 129 150,00 zł
|
1 dzień
|
2 |
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna Ul. Wolność 8/4 26-600 Radom
|
Część 1 227 211,75 zł
|
1 dzień
|
3 |
Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak Ul. Armii Krajowej 3/161 10-072 Olsztyn |
Część 1256 157,00 zł
|
1 dzień |
4 |
Hurtownia Papiernicza „Grafit II” Krystyna Jędrzejczak Ul. Czołgistów 32 84-300 Lębork |
Część 347 476,70 zł
|
1 dzień
|
5 |
ITPunkt Sp z o.o. Ul. Szyb Walenty 26a 41-700 Ruda Śląska |
Część 1 348 512,85 zł
Część 342 981,24 zł |
9 dni
10 dni
|
6 |
13p Grzegorz Kociumbas Ul. Turkusowa 11 52-215 Wrocław |
Część 1 217 837,50 zł
Część 2 197 492,25 zł
Część 341 815,51 zł |
1 dzień
1 dzień
1 dzień
|
|
Informacja o kwocie jaka zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
||
|
Część 1– 318 849,37 zł Część 2– 173 720,90 zł Część 3– 33 450,00 zł |
PODPISY CZŁONKÓW KOMISJI PRZETARGOWEJ:
1) Przewodniczący – Katarzyna Dampc………………………………………………………………
2) Zastępca przewodniczącego – Danuta Mikołajczyk………………………………………………..
3) Sekretarz Komisji – Anita Pirycka………………………………………………………………….
4) Członkowie – Ewelina Obolewska………………………………………………………………….
5) Anna Niedzielin……………………………………………………………………………………..
6) Mateusz Podlewski…………………………………………………………………………………
7) Bogusław Stasiuk…………………………………………………………………………………..
Dnia 09.12.2016 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie o następującej treści:
1. Napędy DVD w części pierwszej "Dostawy sprzętu TIK - laptopy z oprogramowaniem, tablety multimedialne oraz zestawy pilotów" zamawiający wymaga, aby laptopy miały napęd DVD lub DVD+/- RW. Czy zamawiający dopuści napęd zewnętrzny USB DVD zamiast napędu wbudowanego?
2. Oprogramowanie biurowe zamawiający utworzył zapis dotyczący oprogramowania biurowego "zainstalowany pakiet programów biurowych, okres licencji: wieczysta, bezterminowa, minimalna zawartość pakietu: program do tworzenia i edytowania prezentacji multimedialnych, tworzenia i edycji dokumentów, program do dokonywania obliczeń zestawionych w formie tabelarycznej".
Czy zamawiający wymaga systemu Office zainstalowanego fabrycznie przez producenta? Czy zamawiający pozwoli na dostarczenie oprogramowania biurowego w wersji OEM na osobnym nośniku, lub licencji MOLP?
Odpowiedź Zamawiającego:
Ad. 1. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga w zależności od pozycji, aby laptopy miały obecny napęd min. DVD lub min. DVD+/-RW Super Multi Dual Layer. W związku
z powyższym Zamawiający nie dopuszcza napędu zewnętrznego USB DVD zamiast napędu wbudowanego.
Ad. 2. Zamawiający w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazał minimalne wymagania, parametry i funkcje, jakie ma spełniać wyszczególniony sprzęt i tak w przypadku oprogramowania biurowego wskazano: „zainstalowany pakiet programów biurowych, okres licencji: wieczysta, bezterminowa, minimalna zawartość pakietu: program do tworzenia i edytowania prezentacji multimedialnych, tworzenia i edycji dokumentów, program do dokonywania obliczeń zestawionych
w formie tabelarycznej”. W związku z powyższym oferowane przez Wykonawcę oprogramowanie biurowe musi spełniać minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego, w tym musi być zainstalowane.
Ogłoszenie nr 360419 - 2016 z dnia 2016-12-06 r.
etap nr | czas trwania etapu |
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
etap nr | czas trwania etapu |
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
Część nr: 3 Nazwa: Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa materiałów dydaktycznych dla uczniów do realizacji zajęć - pendrive PENDRIVE: - Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork – 288 sztuk - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Lęborku, ul. Reja 18, 84-300 Lębork – 91 sztuk - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego14, 84-300 Lębork – 200 sztuk - Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork – 120 sztuk - Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku, ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork – 200 sztuk -Powiatowe Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork – 216 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0, 30233000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
]]>