W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 43.

RSS

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Główny księgowy

W Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została zatrudniona Pani Halina Stefanowska zamieszkała w Lęborku.

Uzasadnienie:

Pani Halina Stefanowska spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu, a w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej stwierdzono, iż posiada odpowiednią wiedzę
z zakresu ujętego w ogłoszeniu.

 


01.07.2020R.

 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

 

GŁÓWNY KSIĘGOWY

………………………………………………………….

nazwa stanowiska pracy

 

 

Informujemy, że w wyniku  naboru na ww. stanowisko pracy   wpłynęła jedna oferta spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

 

Pani STEFANOWSKA HALINA  zamieszkała w Lęborku

 

       

                  


                                                                                 Lębork, dnia 16.06.2020r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Lęborku przy ul. Wojska Polskiego 43.

1. Stanowisko pracy:  Główny księgowy 
2. Wymagania niezbędne:
1)   obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz obywatele innych  państw,    którym    na   podstawie   umów   międzynarodowych   lub  przepisów  prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
2)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3)   brak  prawomocnego  skazania  za  przestępstwo  przeciwko  mieniu, przeciwko  obrotowi gospodarczemu,    przeciwko     działalności     instytucji      państwowych    oraz    samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4)   znajomość  języka  polskiego  w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego (nie dotyczy obywateli RP),
5)   spełnienie jednego  z poniższych warunków:

     a) ukończone ekonomiczne jednolite  studia  magisterskie, ekonomiczne studia zawodowe,

         uzupełniające  ekonomiczne   studia  magisterskie  lub   ekonomiczne studia

         podyplomowe  i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

    b)  ukończona   średnia,  policealna  lub  pomaturalna   szkoła   ekonomiczna  i  posiada  co

          najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

    c)  wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

    d)  posiada   certyfikat    księgowy   uprawniający   do   usługowego    prowadzenia     ksiąg

         rachunkowych   albo   świadectwo   kwalifikacyjne    uprawniające    do       usługowego

        prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

3. Wymagania dodatkowe:
1) dobra organizacja pracy,

2) sumienność i terminowość w realizacji zadań,

3) umiejętność współpracy i bezkonfliktowość,

4) wysokie zdolności organizacyjne, otwartość, komunikatywność,

4) dyspozycyjność,
5)  obsługa urządzeń biurowych,
6) umiejętność profesjonalnego sporządzania pism urzędowych,
7)  bardzo      dobra     znajomość   zagadnień   księgowych   i   podatkowych   oraz    obsługa komputerowych programów księgowych,
8) znajomość ustaw:  o  pracownikach    samorządowych,  Kodeks pracy,  Ochrona    danych osobowych, Prawo zamówień publicznych, Prawa podatkowego,  o rachunkowości, o finansach publicznych.

9)  inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje,

10) staż  pracy  w  jednostkach  samorządowych  na  stanowiskach  zbliżonych pod względem rodzaju zadań wykonywanych na stanowisku,

11) nieposzlakowana opinia.
 4. Zakres  wykonywanych zadań  na stanowisku:

1) prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości,

2) nadzorowanie prac związanych z rachunkowością, wykonywanych przez pracowników Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku,

 

3) bieżące i rzetelne prowadzenie księgowości oraz terminowe sporządzanie analiz, w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,

4) sporządzanie sprawozdań z wydatków, dochodów oraz bilansu rocznego,

5) rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie,

6) wycena aktywów i pasywów, rzetelne ustalenie wyniku finansowego z zachowaniem przepisów o rachunkowości, sprawozdawczości i finansach publicznych,

7) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi
w dyspozycji jednostki,

8) dokonywanie wstępnej kontroli  kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,

9) dokonywanie wstępnej kontroli  operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

10) kontrola wydatkowania środków publicznych,

11) nadzór nad realizacją przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych,

12) nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji,

13) prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych w księgach rachunkowych,

14) organizacja i nadzór nad przebiegiem inwentaryzacji składników majątku,

15) nadzorowanie terminarza wydatków ZFŚS,

5. Wymagane dokumenty:
1)  list motywacyjny,
2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3)  CV   z    informacjami    o    wykształceniu   i   opisem     dotychczasowego         przebiegu  pracy zawodowej,
4)  oświadczenie     o  niekaralności     za     przestępstwo    przeciwko     mieniu,     przeciwko   obrotowi   gospodarczemu,     przeciwko     działalności     instytucji      państwowych       oraz      samorządu   terytorialnego,   przeciwko   wiarygodności   dokumentów   lub  za  przestępstwo skarbowe  (zgodnie   z    art. 6   ust. 1   pkt 10    ustawy    o    Krajowym    Rejestrze   Karnym  pracodawca   może   zażądać   od   kandydata   do   pracy   wyłonionego w procedurze naboru zaświadczenia o niekaralności),
5)  oświadczenie   o  pełnej   zdolności   do  czynności  prawnych  i  korzystaniu z  pełni praw publicznych,
6)  kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe, staż pracy,
7)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i inne kwalifikacje,

8)   dokument    potwierdzający   znajomość   języka  polskiego  przez   osoby  nieposiadające obywatelstwa   polskiego   zgodnie   z   Rozporządzeniem   Prezesa  Rady  Ministrów   z  dnia
 23  kwietnia  2009 r. w sprawie  rodzajów  dokumentów  potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające  się  o  zatrudnienie w służbie cywilnej.

9) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119)

 

 

 

 6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca przy komputerze,
2) praca w biurze zlokalizowanym na I piętrze  budynku nie posiadającym windy,
3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

4) praca głównie siedząca.

7.Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Ofertę  i  wszystkie  wymagane  dokumenty  należy  złożyć  osobiście  w sekretariacie Domu  Pomocy  Społecznej  Nr 2  w  Lęborku,  ul. Wojska Polskiego 43, 84-300 Lębork
w  zamkniętej  kopercie z   dopiskiem:  „Nabór   na  stanowisko  Głównego  księgowego”     lub  pocztą   na wskazany   wyżej   adres.  Ostateczny    termin    wpływu    dokumentów     aplikacyjnych    do    siedziby    jednostki   30 czerwca 2020r.  do  godz. 10:00 (decyduje  data  faktycznego wpływu  do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku).
Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Złożone  oferty  będą  badane  pod  względem  kompletności  i  spełnienia  przez  kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze.
Termin   rozmowy  kwalifikacyjnej  dla  osób,  które  spełniły  wymagania  formalne   podany zostanie do wiadomości telefonicznie, po ocenie formalnej ofert. 

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Lęborku www.powiat.leborski.samorzady.pl oraz na  tablicy ogłoszeń
w siedzibie  Domu  Pomocy  Społecznej  Nr 2 w Lęborku.

Możliwość zatrudnienia – od 01.08.2020r. w  pełnym wymiarze czasu pracy.

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO,  Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborkuinformuje, że:

1.       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej Nr 2
w Lęborku, z siedzibą: ul. Wojska Polskiego 43, 84-300 Lębork;

2.       W Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku wyznaczono Inspektora Ochrony Danych – jest nim Pan Piotr Przyborowski, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: gryfinspektor@gmail.com);

3.       Pana/Pani dane osobowe zawarte w CV i/lub liście motywacyjnym będą przetwarzane przez Administratora w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani osobowych jest: wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy, art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. p pracownikach samorządowych,  (art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

·         w celu podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przez zawarciem umowy o pracę, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;

·         Pani / Pana dane osobowe inne niż wymienione powyżej mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) - na podstawie udzielonej zgody, wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w powyższym zakresie jest dobrowolne i nie może być podstawą niekorzystnego traktowania Pana/Pani, a brak wyrażenia zgody nie może powodować wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia, wypowiedzenia stosunku pracy lub jego rozwiązania bez wypowiedzenia przez Administratora.

·         ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią
a Administratorem (podstawa prawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.       Odbiorcą pozyskanychw niniejszym procesie rekrutacji, danych osobowych  będą członkowie komisji konkursowej powołanej przez administratora danych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego oraz pracownicy związani z obsługą kadrową;

5.       Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;

6.       Zgodnie z § 14 Regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku , pozyskane w niniejszym procesie rekrutacji, dane osobowe kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie
z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do składnicy akt
w Domu Pomocy Społecznej Nr 2. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób wydawane będą na wniosek osób je składających.

7.       Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane wyłącznie na czas trwania procesu rekrutacji, a po jego zamknięciu przez okres niezbędny dla realizacji ewentualnych roszczeń;

8.       Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

9.       Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

10.   Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest  dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji;

11.   Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również
w formie profilowania.

 

 

 


 

Wytworzył: Dom pomocy społecznej nr 2
Data wytworzenia: 16.06.2020
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 16.06.2020 11:34
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF