W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zorganizowanie jednodniowych wyjazdowych warsztatów kreatywności i innowacyjności w trójmieście i okolicy

RSS

PO.272.3.41.2017       


 

Informacja o wyniku postępowania

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.3.41.2017 w formie„ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi zorganizowaniejednodniowych wyjazdowych warsztatów kreatywności i innowacyjności w Trójmieście i okolicy w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).o wartości poniżej 750 000 euro w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)

 

Zamawiający:                                                                             

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5

84-300 Lębork woj. pomorskie

NIP: 841-160-90-72

REGON: 770979648

 

informuje, iż w zamówieniu:

 

nie dokonano wyboru Wykonawcy.

 

Uzasadnienie:

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu w terminie wpłynęła 1 oferta. Kwota, którą zaoferował Wykonawca za realizację usługi przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. 38.500 zł Zgodnie z warunkami zawartymi w ogłoszeniu społecznym w pkt. IX Zamawiający odrzuca ww. ofertę.

 

 


Referat Programów Pomocowych (PO)                                                                     

PO.272.3.41.2017                                                                                                        

Symbol wnioskodawcy                                                                                 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

ZORGANIZOWANIE JEDNODNIOWYCH WYJAZDOWYCH WARSZTATÓW KREATYWNOŚCI
I INNOWACYJNOŚCI W TRÓJMIEŚCIE I OKOLICY

O wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

I.          ZAMAWIAJĄCY:

Nazwa, adres: Powiat Lęborski, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

Osoba do kontaktów:Ewelina Obolewska, Mateusz Podlewski, Anna Niedzielin

Nr faksu:59 8632-850,

e-mail:starostwo_lebork@poczta.onet.pl

adres strony internetowej:http://powiatleborski.bip.gov.pl/

 

II.        ZASADY PROWADZENIA POSTĘPOWANIA

1.       Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

2.       Do postępowania mają zastosowanie przepisy art., 138o ust. 2-4 ustawy, w pozostałym zakresie ustawy nie stosuje się.

3.       Zasady prowadzenia postępowania reguluje niniejsze ogłoszenie.

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

5.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrzone.

 

III.     PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.       SZCZEGÓŁOWY OPIS ORAZ WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie jednodniowych wyjazdowych warsztatów kreatywności i innowacyjności w Trójmieście i okolicy w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

Opis przedmiotu zamówienia, jeżeli dopuszczono składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Cel warsztatów

Celem realizacji warsztatów kreatywności i innowacyjności w Trójmieście i okolicy jest rozwój kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy oraz kreatywności i innowacyjności u uczniów szkół. Ponadto warsztaty przyczynić się mają do uświadomienia uczniom, jak ważny w obecnych warunkach na rynku pracy jest rozwój osobisty, kreatywność oraz chęć samodoskonalenia się.

Katalog kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy możliwych

-porozumiewanie się w językach obcych,

-kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,

-kompetencje informatyczne,

-umiejętność uczenia się,

-kompetencje społeczne,

-inicjatywność i przedsiębiorczość

 

Adresaci

Udział w warsztatach mogą wziąć uczniowie następujących szkół/placówek Powiatu Lęborskiego:

a) Powiatowego Centrum Edukacyjnego – Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

b) Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

c) Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu im. Gryfa Pomorskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

d) Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych im. Prof. Henryka Mierzejewskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

e) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

f) Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 im. Karola Wojtyły w Lęborku (szkoły ponadgimnazjalnej)

 

FORMUŁA REALIZACJI WARSZTATÓW:

Warsztaty kreatywności i innowacyjności w Trójmieście i okolicy zostaną zorganizowane w ciągu jednego dnia dla jednej grupy. Warsztaty jednodniowe zostaną zrealizowane łącznie dla 5 grup po max. 50 uczniów (+max.4 opiekunów/grupę).  Przekrojowy plan wyjazdu dot. warsztatów kreatywności i innowacyjności w Trójmieście i okolicy:

-wizyta w firmie kreatywnej działającej w jednej z branż o największym potencjale na terenie Trójmiasta

-zajęcia odbywające się w Parku Naukowo-Technologicznym w Gdańsku bądź w Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni.

Oba punkty zostaną zrealizowane tego samego dnia bezpośrednio po sobie (z uwzględnieniem czasu dojazdu) w kolejności uzgodnionej z Zamawiającym.

 

MIEJSCE I CZAS TRWANIA:

-ZAJĘCIA W CENTRUM NAUKI EKSPERYMENT W GDYNI (miejscu wyzwalającym kreatywność, pobudzającym ciekawość świata i głód wiedzy) lub  W PARKU NAUKOWO-TECHNOLOGICZNYM W GDAŃSKU (miejscu, w którym pomysł przeradza się w funkcjonującą firmę) wg wyboru grupy. W terminie do 7 dni od podpisania umowy Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wyborze miejsca odbywania zajęć przez poszczególne grupy.

Łączny minimalny czas trwania zajęć dla jednej grupy to min. 45 minut.

Dodatkowo uczniowie muszą mieć możliwość zwiedzenia danego miejsca. Łączny czas przebywania uczniów celem edukacji w wybranym miejscu nie może być krótszy niż 2h.

Zajęcia muszą być dostosowane poziomem do uczniów szkół ponadgimnazjalnych i muszą dotyczyć swoją tematyką rozwoju kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy. Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycję tematyczną zajęć i ich szczegółowy program.

 

-WIZYTA W FIRMIE KREATYWNEJ DZIAŁAJĄCEJ W JEDNEJ Z BRANŻ O NAJWIĘKSZYM POTENCJALE

Wykonawca zorganizuje dla każdej z grup, w ten sam dzień, w który odbywają się ww. zajęcia, wizytę w jednej z firm działających w branżach o największym potencjale w sektorze kreatywnym (reklamowa lub programistyczna) na terenie Trójmiasta. Wykonawca zabezpieczy możliwość realizacji wizyt w obu branżach, ostatecznego wyboru branży dokonają uczniowie w poszczególnych grupach. W terminie do 7 dni od podpisania umowy Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznym wyborze grup spośród propozycji przedstawionych w formularzu ofertowym (Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym co najmniej 4 firm do wyboru Zamawiającego-po 2 firmy z obu branż).

Firma musi być co najmniej małym lub średnim przedsiębiorstwem (nie może być mikro przedsiębiorstwem), posiadać prestiżową renomę w swojej dziedzinie, wyróżniać się innowacyjnością i kreatywnością. Celem realizacji części warsztatów w firmie ma być pokazanie uczniom dobrze prosperującego zakładu pracy, zbudowanego na kreatywności osób w niej pracujących, poznanie jego specyfiki i sposobu zarządzania, produktów. Ta część warsztatowa ma się przyczynić do:

-uświadomienia uczniom jak ważna w dzisiejszych czasach jest kreatywność i co można dzięki niej osiągnąć

-wyzwalania myślenia kreatywnego, prowadzącego do uzyskania oryginalnych i stosownych rozwiązań.

Warsztaty w tej części muszą być prowadzone przez osobę związaną z firmą (pracownik/pracodawca).

Czas trwania wizyty dla jednej grupy to 1,5h.

Przez jedną godzinę rozumiemy jedną godzinę zegarową.

 

Realizacja usługi musi przyczynić się do osiągnięcia wskaźnika rezultatu bezpośredniego:

Liczba uczniów, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu – co najmniej 90%

 

Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla każdej grupy:

- transportu autokarowego z wyznaczonego miejsca (Lębork) do miejsc docelowych (Trójmiasto) oraz powrotu w wyznaczonego miejsca (Lębork) oraz transport w trakcie pobytu w Trójmieście i okolicach

 

- ubezpieczenia wszystkich uczestników wyjazdu. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz OC musi obejmować pobyt uczestników na wyjeździe od momentu wyjścia z domu do momentu powrotu do domu każdego uczestnika (ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków i OC – min. 20 000 zł na osobę)

-  profesjonalnej obsługi firmowej oraz pilota wyjazdu

-  wizyty w wybranym przedsiębiorstwie

- biletów wstępu do obiektów zewnętrznych (Centrum Nauki Eksperyment/Park Naukowo-Technologiczny) dla wszystkich uczestników wyjazdów

- wyżywienia dla uczestników wyjazdu składającego się z:

·         obiadu w restauracji typu BIO WAY/McDonalds/KFC lub równoważne wg wyboru grup) – składającego się z dania podstawowego i napoju lub zestawu składającego się z kanapki, napoju, frytek/nugettesów/sałatki – każdy uczestnik wyjazdu edukacyjnego zamawia wg własnego życzenia;

·         suchego prowiantu do autokaru (1 kanapka i woda na 1 osobę);

 

 

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI

·         Zamawiający przeprowadzi nabór uczestników. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia skierowanych przez Zamawiającego uczestników wyjazdów. Uczestnikami wyjazdów mogą być osoby niepełnosprawne (w tym uczniowie SpecjalnegoOśrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Lęborku, z różnymi rodzajami niepełnosprawności);

·         Opiekę nad uczniami sprawować będą opiekunowie z ramienia Zamawiającego oraz pilot wycieczki zapewniony przez Wykonawcę, którego zadaniem będzie przede wszystkim skoordynowanie działań na miejscu, przekazywanie podstawowych informacji dotyczących odwiedzanego miejsca i celu wizyt oraz zapewnienie komfortu uczestnikom wyjazdu;

·         Wykonawca zapewnienia ekspertów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnych do prawidłowej realizacji warsztatów (zarówno zajęć, jak i wizyty u przedsiębiorcy) będących przedmiotem zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez odpowiednie osoby spełniające wymagania Zamawiającego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, itp.;

·         Wykonawca zobowiązuje się do:

1)      rzetelnego przygotowywania należytej staranności w realizacji zobowiązań umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanej usługi;

2)      zapewnienia zgodności realizowanej usługi z:

-rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki

-rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży

3)      rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia i dokumentowania własnej pracy, m.in.: list obecności z każdego wyjazdu poświadczonych przez instytucje/podmioty odwiedzane oraz innej niezbędnej dokumentacji, raportu z wykonanej usługi zawierającego analizę ankiet wejścia i wyjścia;

4)      wykonania i dostarczenia wraz z dokumentami rozliczeniowym do Zamawiającego dokumentacji fotograficznej z realizacji warsztatów (płyta CD dla Zamawiającego zawierająca minimum: po minimum 10 zdjęć dla każdej grupy, przedstawiających uczniów/uczennice biorących udział w zajęciach i wizycie u przedsiębiorcy;

5)      przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia;

6)      zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy uczestnikom warsztatów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie realizacji umowy;

7)      przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz.922 z późn.zm.);

8)      realizacji warsztatów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zasady równości szans kobiet i mężczyzn, w szczególności zgodnie z Wytycznymi w zakresie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020.

 

·         Wykonawca opracowuje i przekaże Zamawiającemuw terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy:

-szczegółowy program proponowanych zajęć we wskazanych obiektach - w programie warsztatów muszą znaleźć się zagadnienia adekwatne do celu realizacji warsztatów oraz rozwijanych kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy;

-ankiety ewaluacyjnej na rozpoczęcie i zakończenie udziału w warsztatach, którą po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników odpowiednio na początku i zakończeniu wyjazdu. Ankieta ma na celu zbadanie przyrostu zakładanych w programie kompetencji i osiągnięcia zakładanego wskaźnika. Jej wyniki umieszczane są w raporcie;

 

·         Zamawiający w terminie do 7 dni od podpisania umowy przekaże Wykonawcy:

-informację o ostatecznym wyborze przez grupy miejsca wizyty u przedsiębiorcy spośród propozycji przedstawionych w formularzu ofertowym oraz miejsca i programu realizacji zajęć

-proponowany harmonogram odbywania warsztatów wyjazdowych. Terminy i godziny odbywania warsztatów muszą być dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców;

 

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności realizowanych warsztatów i frekwencji uczestników, wglądu do prowadzonej dokumentacji; Wykonawca umożliwi Zamawiającemu prowadzenie obserwacji na realizowanych zajęciach;

·         Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników lub podczas realizacji przedmiotu zamówienia;

·         Wykonawca wyznacza osobę/osoby prowadzącą nadzór nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym;

·         Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych;

·         W ramach realizacji usługi Wykonawca nie może pobierać jakichkolwiek opłat od uczestników wyjazdów;

·         Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z „Wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowywanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”) dokumentów i materiałów dla osób i podmiotów uczestniczących w projekcie np. materiały informacyjne, programy, listy obecności, kierowaną korespondencję, itd.;

·         Po zakończeniu realizacji wyjazdów we wszystkich grupach i dostarczeniu dokumentacji rozliczeniowej z przeprowadzonej całościowo formy wsparcia Wykonawcy za zrealizowanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Zapłata następuje w terminie, nie później niż 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku oraz innej wymaganej przez Zamawiającego dokumentacji.

 

Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do zapewnienia:

1)    Transportu uczestników w obie strony z Lęborka (autokar/bus z liczbami miejsc siedzących dostosowanych do łącznej liczby osób w grupach z opiekunami) do miejsca odbywania docelowego – Trójmiasto i z powrotem, transport w trakcie pobytu w Trójmieście i okolicach

2)    Poniesienia wszystkich pozostałych ewentualnych opłat związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów, kosztów z tytułu opłat i kar, nałożonych na niego przez właściwe organy, opłaty parkingowe, itp.;

 

Przejazd:Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom/uczestniczkom własnymi lub udostępnionymi przez firmę przewozową autokarami/busami, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przewozu osób i czasu pracy kierowcy (w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, t.j. Dz. U. z 2016 r., Nr 0, poz. 1907 z późn. zm.). Przewoźnik musi posiadać wymagane przepisami dokumenty, m.in. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do zapewnienia pojazdów sprawnych technicznie, posiadających pełną dokumentację gwarantującą przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie. Autokary/busy mają posiadać ogrzewanie i klimatyzację. Autokary/busy muszą zabezpieczać ilość miejsc odpowiednią do łącznej ilości uczestników (uczniów i opiekunów).

W razie awarii autokaru/busu Wykonawca ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego w ciągu 1 godziny (w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych). W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni środka transportu oraz kierowców, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu.

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dogodnej obsługi w zakresie transportu uczestników, w tym osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej, poprzez rozwiązania techniczne przewidziane w środkach transportu, umożliwiające swobodne wejście do pojazdu.

 

 

Na co najmniej dwa dni robocze przed odbyciem każdego wyjazdu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:

-kserokopie (potwierdzone za zgodność) dokumentów stwierdzające sprawność techniczną autokarów oraz uprawniające każdego z kierowców do kierowania autokarem

-kserokopie (potwierdzoną za zgodność) polisy ubezpieczeniowej zgodnej z ww. warunkami

 

 

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie realizacji umowy

Forma komunikacji: pisemna lub elektroniczna

 

Źródło finansowania zamówienia

Projekt „Otwarte umysły” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).

 

2.       WSPÓLNY SŁOWNIK CPV

80000000-4         Usługi edukacyjne i szkoleniowe
 

3.       TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wszystkie warsztaty należy zrealizować w terminie od maja 2017 r. do 16 czerwca 2017 r.

Dokładne terminy i godziny realizacji wyjazdów dostosowane będą do najbardziej pożądanych przez ich odbiorców. Harmonogram odbywania wyjazdów ustala Zamawiający.

 

 

IV.                WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Wykonawca zobowiązany jest wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie następujących warunków:

-Doświadczenia Wykonawcy w zakresie realizacji wyjazdowych form edukacyjnych dla uczniów szkół

Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:

  • specjalizuje się w organizacji wyjazdów dla uczniów szkół, tj. jest organizatorem wypoczynku dzieci w rozumieniu ustawy o usługach turystycznych.

·         w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 formę edukacyjną dla uczniów szkół o charakterze wyjazdowym.

 

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy zawierający oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 1 do Ogłoszenia.
  2. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych – wg załącznik nr 3.

3.       Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia) – wg załącznik nr 4.

4.       Wykaz wykonanych usług– wg załącznika nr 5.

5.       Kserokopię zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Marszałka Województwa potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę

 

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.

Niekompletna oferta (np. bez załączonych ww. wymaganych dokumentów, niepodpisana, niewypełniona we wszystkich wymaganych miejscach) pozostaje bez rozpatrzenia.

 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłącza się podmioty, które powiązane są z Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez:

- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;

- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o braku występowania w/w powiązań – zał. Nr 3.

 

V.         OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.       Ofertę należy sporządzić w jednym egzemplarzu, w języku polskim, na druku formularza ofertowego lub wg wzoru tego druku, stanowiącego zał. nr 1 do ogłoszenia, poprzez jego odpowiednie wypełnienie.

2.       Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w Ogłoszeniu.

3.       Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej.

4.       Do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt IV.

5.       Oferta, w miejscu określonym przez Zamawiającego, musi być opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się opatrzenie podpisu pieczęcią imienną).

6.       Dokumenty składane wraz z ofertą mogą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną).

7.       Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

8.       Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą Wykonawcy, zaadresowanej do Zamawiającego na jego adres do korespondencji i opisanej następująco:

 

„OFERTA DOTYCZY OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI SPOŁECZNE I INNE SZCZEGÓLNE USŁUGI

Nr PO.272.3.41.2017 na zorganizowanie jednodniowych wyjazdowych warsztatów kreatywności i innowacyjności w Trójmieście i okolicy w ramach projektu „Otwarte umysły” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020 (Oś priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej).”

NIE OTWIERAĆ PRZED 11 maja godz. 11.15

 

  1. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów lub oświadczeń, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty.

 

VI.      MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1.       Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Lęborku w terminie do dnia 11 maja 2017 do godz. 11.00.

2.       Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. Nr 217, w dniu 11 maja 2017 o godz. 11.15.

 

 

VII.    OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1.       Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje, Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem pkt. 2.

2.       Oferta wraz z wymaganymi załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.

3.       Adres Zamawiającego do korespondencji, nr faksu oraz dane e-mail zawiera pkt 1 Ogłoszenia.

4.       W przypadku dokumentów lub informacji przekazanych faksem lub drogą elektroniczną każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

  1. Cena oferty brutto - 60 % Kryterium 1 (K1)

Oferta będzie oceniana w w/w kryterium wg następującego wzoru:

  Cena minimalna (najniższa spośród złożonych ofert)

K1 = -------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                    Cena przedstawiona w ofercie

 

  1. Doświadczenie w organizacji form wsparcia dla uczniów, rozwijających ich kreatywność- 40% Kryterium 2 (K2)

K2a = Liczba punktów uzyskanych w przez Wykonawcę zgodnie z poniższą skalą (max. 40 punktów):

Ocena na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce, dotyczącego: doświadczenia w organizacji wsparcia dla uczniów, rozwijających ich kreatywność.

Sposób obliczania punktów i oceny dla ww. kryterium:

  • nie zostanie zaznaczona żadna kategoria lub zostanie zaznaczona kategoria, że nie przeprowadził żadnej formy wsparcia dla uczniów,rozwijającej ich kreatywność– 0 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 1–5 form wsparcia dla uczniów,rozwijających ich kreatywność– 10 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie 6-10 form wsparcia dla uczniów,rozwijających ich kreatywność– 20 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie11–20 formy wsparcia dla uczniów,rozwijających ich kreatywność– 30 pkt.
  • zostanie zaznaczona kategoria - przeprowadzenie21i więcej form wsparcia dla uczniów,rozwijających ich kreatywność– 40 pkt.

 

Punkty za powyższe kryterium zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 40 punktów, na podstawie zadeklarowanego oświadczenia Wykonawcy, zawartego w formularzu ofertowym w wyodrębnionej rubryce.

 

 

Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty spełniające warunki udziału w postępowaniu.

SPOSÓB OCENY OFERT:

Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższy wzór:

O = K1 + K2

gdzie:

O – oznacza łączną ocenę, jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach

K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie”

1. Oferty złożone w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie ocenione zostaną w oparciu o ww. kryteria z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (ułamkowa liczba punktów będzie zaokrąglona do pełnych liczb zgodnie z zasadami matematycznymi).

2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi łącznie 100 pkt.

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów.

W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.

 

 

IX.      ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ W PRZYPADKU, GDY:

1.     Jest niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu.

2.     Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na zasadzie oczywistych omyłek rachunkowych bądź błędów rachunkowych.

3.     Została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.

4.     Zaoferowana cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

5.     Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV Ogłoszenia.

 

 

X.         INFORMACJE DODATKOWE

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Ogłoszenia przed terminem składania ofert.

2.       Informacje o wynikach wyboru najkorzystniejszej oferty przekazane zostaną: pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Wykaz załączników do niniejszego ogłoszenia:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Wzór umowy – załącznik nr 2
  3. Oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych –załącznik nr 3
  4. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych –załącznik nr 4
  5. Wykaz wykonanych usług– załącznik nr 5

 

 

Załączniki:

Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 27.04.2017 14:25
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2017 14:25
Liczba pobrań: 1
zał. 1 Formularz ofertowy.doc
doc, 329 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 27.04.2017 14:25
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2017 14:25
Liczba pobrań: 1
zał. 2 Wzór umowy.doc
doc, 329 kB
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 27.04.2017 14:26
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2017 14:26
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 27.04.2017 14:26
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2017 14:26
Liczba pobrań: 1
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 27.04.2017 14:26
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2017 14:26
Liczba pobrań: 2
Opublikował w BIP: Rafał Sakowicz
Data opublikowania: 27.04.2017 14:26
Data ostatniej aktualizacji: 27.04.2017 14:26
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Ewelina Obolewska
Data wytworzenia: 27.04.2017
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 27.04.2017 14:23
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF