W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zorganizowanie dwóch wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych dla uczestników projektu i opiekunów (20 osób usamodzielnianych, 2 mentorów)w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wsparcie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2

RSS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 215105 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178651 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych dla uczestników projektu i opiekunów (20 osób usamodzielnianych, 2 mentorów)w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wsparcie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie dwóch wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych dla uczestników projektu i opiekunów (20 osób usamodzielnianych, 2 mentorów)w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wsparcie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej). Zadanie 1 (Grupa 1) - zorganizowanie wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności dla uczestników projektu i opiekunów (10 osób usamodzielnianych, 1 mentor). Zadanie 2 (Grupa 2) - zorganizowanie wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności dla uczestników projektu i opiekunów (10 osób usamodzielnianych, 1 mentor). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące szkolenia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt innowacyjny testujący pn. Droga do samodzielności współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wsparcie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Bigus, ul. Wł. Łokietka 3/7, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9066,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9285,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00

  • Waluta: PLN.




02.10.2013r.

 

INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 



W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.23.2013 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

Zorganizowanie dwóch wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno - zawodowych dla uczestników projektu i opiekunów ( 20 osób usamodzielnianych, 2 mentorów) w ramach projektu innowacyjnego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII „Promocja integracji społecznej", Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej).

Zamawiający

Powiat Lęborski

ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
woj. pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax. 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl


Informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wybrany Wykonawca:
Katarzyna Bigus
ul. Wł. Łokietka 3/7
84-300 Lębork

 



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
Katarzyna Bigus
ul. Wł. Łokietka 3/7
84-300 Lębork
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt.
Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego
ul. Bronowicka 73
30-091 Kraków
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 80,74 pkt.
SOLID CONSULTING
Łukasz Kotwica
ul. Wyszyńskiego 95
66-400 Gorzów Wlkp.
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE
DWCom s.c. Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka
ul. Aleja Wolności 30
84-300 Lębork
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 64,49 pkt.
Sun&More Sp. z o.o.
ul. Rapackiego 8c
71-467 Szczecin
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE
Europartner  Sp. z o.o.
ul. Wschodnia 6
43-600 Jaworzno
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 56,31 pkt.
RAJOS CONSULTING Rafał Stelmasik
ul. Norwida 1
37-550 Radymno
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE
Open'er OŚRODEK SZKOLEŃ I PSYCHOTERAPII
ul. Pogodna 8
58-306 Wałbrzych
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 46,45 pkt.
PERSPECTA Katarzyna Kocur
ul. K. Dzięcielskiego 12/21
84-200 Wejherowo
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 37,14 pkt.

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 02.10.2013
 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 178651 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych dla uczestników projektu i opiekunów (20 osób usamodzielnianych, 2 mentorów)w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wsparcie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie dwóch wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych dla uczestników projektu i opiekunów (20 osób usamodzielnianych, 2 mentorów)w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wsparcie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej). Zadanie 1 (Grupa 1) - zorganizowanie wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności dla uczestników projektu i opiekunów (10 osób usamodzielnianych, 1 mentor). Zadanie 2 (Grupa 2) - zorganizowanie wyjazdowych warsztatów kompetencji społeczno-zawodowych w ramach projektu innowacyjnego testującego pn. Droga do samodzielności dla uczestników projektu i opiekunów (10 osób usamodzielnianych, 1 mentor). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące szkolenia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wymagań dla trenera aktywizacji: a) Wymagane wykształcenie: - wyższe w kierunku: pedagogika lub psychologia lub resocjalizacja lub doradztwo zawodowe; - kwalifikacje trenerskie; - wiedza na temat zasad autoprezentacji oraz wywierania wpływu na ludzi; - rozległa wiedza na temat rynku pracy, pożądanych na nim kwalifikacji, sposobów aktywnego poszukiwania zatrudnienia itp. b) Wymagane doświadczenie: - doświadczenie w pracy z młodzieżą z problemami; - doświadczenie w przeprowadzaniu warsztatów z młodzieżą; - doświadczenie związane z human resources, przeprowadzaniem rekrutacji. Uwaga! Warsztaty kompetencji prowadzone będą tylko przez kadrę dydaktyczną wykazaną w ofercie. W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy ze strony wykładowcy) przez osoby wskazane w wykazie kadry dydaktycznej zaangażowanej do przeprowadzenia warsztatów Wykonawca zapewni zastępstwo przez osobę lub osoby o wykształceniu i doświadczeniu zawodowym równym lub większym niż osoby zastępowane. Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wskazać osobę zastępowaną, przyczyny nieobecności osoby zastępowanej, okres zastępstwa, dostarczyć kserokopię zwolnienia lekarskiego, kserokopię aktu zgonu lub kserokopię podania o rozwiązanie stosunku pracy ze strony wykładowcy, a także przedstawić Zamawiającemu kwalifikacje, poziom wykształcenia, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia szkoleń osoby lub osób zastępujących (zmiana osoby nie dotyczy Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej). Wprowadzenie nowej osoby do realizacji zamówienia wymaga pisemnej zgody Zamawiającego! Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, jego zobowiązanie powinno wskazywać, w jaki sposób jego wiedza i doświadczenie będzie wykorzystana w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 na formularzach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 3 do SIWZ), c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SIWZ, d) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy, b) zmiany miejsca odbywania zajęć w przypadku niemożności zorganizowania warsztatów w miejscu wskazanym w ofercie z powodu siły wyższej, pod warunkiem, że nowe miejsce spełni warunki określone z SIWZ, c) zmiany w ilościach osób w poszczególnych grupach, z zastrzeżeniem, iż łączna liczba uczestników i uczestniczek szkolenia wyniesie 20 osób usamodzielnianych i 2 opiekunów - mentorów, d) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Zleceniobiorcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie (nie dotyczy Zleceniobiorcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej), e) zmiany harmonogramu zajęć, f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej ze stron. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 11:45, miejsce: 45 w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt innowacyjny testujący pn. Droga do samodzielności współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wsparcie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 28.06.2016 09:51
Data ostatniej aktualizacji: 28.06.2016 09:51
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 28.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 28.06.2016 09:51
Liczba wyświetleń: 3
Drukuj Zapisz do PDF