W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

RSS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 126349 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109505 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez jedną osobę zapewniającą opiekę psychologiczną spełniającą warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Łączna liczba godzin świadczenia usług psychologicznych do 19.12.2014 r. to 360 godzin, po ok. średnio 90 godzin w każdym miesiącu (po około 45 godzin w każdym miesiącu w każdej ze szkół). Jedna godzina pracy = 60 minut. Usługi będą realizowane co do zasady w dni robocze w trakcie godzin lekcyjnych uczniów - od 8:00 do 15:00 według harmonogramu ustalonego we współpracy z dyrekcją szkoły w ujęciu tygodniowym i miesięcznym oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego. Poza ww. godzinami i w dni wolne od obowiązkowych zajęć lekcyjnych prowadzenie usługi odbywać się może wyłącznie za pisemną zgodą wszystkich zainteresowanych uczestników. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników/uczestniczek projektu. 2. Świadczenie 360 godzin usług w okresie 2 wrzesień 2014 - 19 grudzień 2014 r., średnio po 90 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 45 godzin miesięcznie w każdej ze szkół, średnio 22/23 godzin w każdym tygodniu, w trakcie trwania obowiązkowych godzin lekcyjnych uczniów tj. od 8:00 - 15:00). 3. Ankietyzowanie uczniów lub uczennic w celu oceny stopnia osiągnięcia rezultatów projektu oraz oceny osób prowadzących zajęcia przewidziane w ramach projektu. W tym celu Zamawiający zapewni opracowane wcześniej ankiety. 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników lub uczestniczek projektu. 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla uczestników i uczestniczek z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. W tym celu należy m.in. zweryfikować uczniów lub uczennice, u których istnieje ryzyko nieosiągnięcia promocji do następnej klasy. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego (średnio 5 IPWP w miesiącu w każdej ze szkół) 6. Prowadzenia grupowych zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego (średnio 3 spotkania grupowe w miesiącu w każdej ze szkół). 7. Zapewnienia materiałów dydaktycznych dla uczniów lub uczennic biorących udział w projekcie. Powielanie ich i dostarczanie (ksero, wydruki itp.) we własnym zakresie - 1 egzemplarz otrzyma Zamawiający. 8. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych. 9. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników lub uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej poprzez prowadzenie terapii indywidualnej, rozmów terapeutycznych, profilaktycznych i interwencyjnych. 10. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników lub uczestniczek projektu. 11. Współpraca z rodzicami oraz nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych. 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku. 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Uczestnictwo w zaplanowanych wyjazdach edukacyjno-kulturowych dla uczestników projektu Tandemem do świetlanej przyszłości jako opiekun wycieczki przy jednoczesnym świadczeniu w tym czasie porad psychologicznych. 15. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 16. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego oraz grupowego poradnictwa psychologicznego. 17. Współorganizacja warsztatów oraz pogadanek dla uczniów i rodziców zaplanowanych w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości 18. Dokumentacja własnej pracy (m.in. dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego przy rozliczeniu miesięcznym oraz całościowym wykonania usługi).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS (POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DWCom s.c. Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka, Al. Wolności 30, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16488,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16488,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00

  • Waluta: PLN.





INFORMACJA  O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.52.2014 o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są:

Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).

 

Zamawiający

Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.com




informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty

 
Wybrany Wykonawca:
DWCom s.c.
Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka
Al. Wolności 30
84-300 Lębork   



Uzasadnienie wyboru
 
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt.) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
 
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty.
 
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA
 
Maria Teresa Soszler
Al. Wolności 44/3
84 - 300 Lębork
  76,33 pkt.
 
DWCom s.c.
Dorota Wołosiuk - Kondratowicz, Waldemar Tabaka
Al. Wolności 30
84-300 Lębork   
100,00 pkt.

 
 

Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 04.06.2014r.






OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Numer ogłoszenia: 109505 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie opieki psychologicznej (poprzez zatrudnienie jednego psychologa) uczniom/uczennicom w ZSO Nr 1 w Lęborku oraz w ZSO Nr 2 w Lęborku na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez jedną osobę zapewniającą opiekę psychologiczną spełniającą warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. Łączna liczba godzin świadczenia usług psychologicznych do 19.12.2014 r. to 360 godzin, po ok. średnio 90 godzin w każdym miesiącu (po około 45 godzin w każdym miesiącu w każdej ze szkół). Jedna godzina pracy = 60 minut. Usługi będą realizowane co do zasady w dni robocze w trakcie godzin lekcyjnych uczniów - od 8:00 do 15:00 według harmonogramu ustalonego we współpracy z dyrekcją szkoły w ujęciu tygodniowym i miesięcznym oraz zaakceptowanym przez Zamawiającego. Poza ww. godzinami i w dni wolne od obowiązkowych zajęć lekcyjnych prowadzenie usługi odbywać się może wyłącznie za pisemną zgodą wszystkich zainteresowanych uczestników. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie badania i diagnozy psychologicznej zgłaszających się lub skierowanych uczestników/uczestniczek projektu. 2. Świadczenie 360 godzin usług w okresie 2 wrzesień 2014 - 19 grudzień 2014 r., średnio po 90 godzin w każdym miesiącu (w tym średnio po ok. 45 godzin miesięcznie w każdej ze szkół, średnio 22/23 godzin w każdym tygodniu, w trakcie trwania obowiązkowych godzin lekcyjnych uczniów tj. od 8:00 - 15:00). 3. Ankietyzowanie uczniów lub uczennic w celu oceny stopnia osiągnięcia rezultatów projektu oraz oceny osób prowadzących zajęcia przewidziane w ramach projektu. W tym celu Zamawiający zapewni opracowane wcześniej ankiety. 4. W uzasadnionych przypadkach przeprowadzenie indywidualnego oddziaływania terapeutycznego dla uczestników lub uczestniczek projektu. 5. Prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego dla uczestników i uczestniczek z problemami w nauce bądź zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. W tym celu należy m.in. zweryfikować uczniów lub uczennice, u których istnieje ryzyko nieosiągnięcia promocji do następnej klasy. Opracowanie Indywidualnego Planu Wsparcia Psychologicznego (średnio 5 IPWP w miesiącu w każdej ze szkół) 6. Prowadzenia grupowych zajęć z zakresu poradnictwa psychologicznego (średnio 3 spotkania grupowe w miesiącu w każdej ze szkół). 7. Zapewnienia materiałów dydaktycznych dla uczniów lub uczennic biorących udział w projekcie. Powielanie ich i dostarczanie (ksero, wydruki itp.) we własnym zakresie - 1 egzemplarz otrzyma Zamawiający. 8. Pomoc w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, barier i ograniczeń wynikających z niepełnosprawności, z wyuczonej bezradności lub innych. 9. Pomoc w łagodzeniu konfliktów interpersonalnych występujących u uczestników lub uczestniczek i poprawa ich relacji społecznych, komunikacji interpersonalnej poprzez prowadzenie terapii indywidualnej, rozmów terapeutycznych, profilaktycznych i interwencyjnych. 10. Wspieranie aktywności społecznej i zawodowej uczestników lub uczestniczek projektu. 11. Współpraca z rodzicami oraz nauczycielami w tworzeniu i zapewnieniu ciągłości działań w zakresie usług psychologicznych. 12. Współpraca z personelem projektu Tandemem do świetlanej przyszłości i doradcą merytorycznym - koordynatorem szkolnym w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku. 13. Współpraca z doradcami zawodowymi zatrudnionymi w ramach projektu w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku 14. Uczestnictwo w zaplanowanych wyjazdach edukacyjno-kulturowych dla uczestników projektu Tandemem do świetlanej przyszłości jako opiekun wycieczki przy jednoczesnym świadczeniu w tym czasie porad psychologicznych. 15. Przygotowania propozycji zestawu materiałów dydaktycznych z zakresu profilaktyki uzależnień (np. książki, filmy) do bibliotek szkolnych w ZSO nr 1 w Lęborku i ZSO nr 2 w Lęborku - w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 16. Stosowania właściwych metod, narzędzi i technik z obszaru indywidualnego oraz grupowego poradnictwa psychologicznego. 17. Współorganizacja warsztatów oraz pogadanek dla uczniów i rodziców zaplanowanych w ramach projektu Tandemem do świetlanej przyszłości 18. Dokumentacja własnej pracy (m.in. dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego przy rozliczeniu miesięcznym oraz całościowym wykonania usługi)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - spełnienie wymagań dla nauczyciela - psychologa, zgodnie z § 22 ust. 1 Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowej kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, kiedy można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400 z późn. zm.), tj.: § 19. Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-psychologa w szkłach i placówkach, o których mowa w § 2-4, 14, 15, 17 i 18, posiada osoba, która ukończyła studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom lub posiada dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej, o którym mowa w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. Nr 73, poz. 763 i Nr 154, poz. 1798 oraz z 2009 r. Nr 22, poz. 120), oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. - znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizowany przedmiot umowy - 2- letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkół ponadgimnazjalnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do SIWZ - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 4 do SIWZ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 12:30, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

Opublikował w BIP: Adam Drapała
Data opublikowania: 29.06.2016 08:26
Data ostatniej aktualizacji: 29.06.2016 08:26
Liczba pobrań: 1
Wytworzył: Powiat Powiat
Data wytworzenia: 29.06.2016
Opublikował w BIP: Powiat Powiat
Data opublikowania: 29.06.2016 08:26
Liczba wyświetleń: 2
Drukuj Zapisz do PDF