Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudn
RSSZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). Na materiały promocyjne, o których mowa powyżej składają się: Zadanie 1 - ulotki/broszury - 1.000 szt. Zadanie 2 -roll-up - 2 szt. Zadanie 3 - notesy - 2.000szt Zadanie 4 - długopisy - 1.000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.00.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art.22 ust.1 w związku z art.44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi/dostawy o łącznej wartości co najmniej 13.700 zł brutto, których przedmiotem zamówienia była realizacja zadań zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie tego Warunku wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 3 o łącznej wartości co najmniej 13.700 zł brutto, wg załącznika nr 4 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art.22 ust.1 w związku z art.44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu projektów graficznych, która zrealizowała co najmniej 3 projekty graficzne dla materiałów promocyjnych zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w liczbie co najmniej 1 - posiadającej co najmniej 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu projektów graficznych, która zrealizowała co najmniej 3 projekty graficzne dla materiałów promocyjnych zbliżonych do przedmiotu zamówienia., wg załącznika nr 5 do SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art.22 ust.1 w związku z art.44 ustawy Pzp.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art.44 ustawy Pzp z w wykorzystaniem wzoru (zał.nr 2 do SIWZ) c) oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (załącznik nr 4 do SIWZ) e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (załącznik nr 5 do SIWZ) 2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: - zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy - przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w szczególności: -- w przypadku wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, -- opóźnień w realizacji zamówienia, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego, np. związanych z przedłużającym się, niezależnym od Wykonawcy okresem akceptacji przesłanych z potwierdzeniem odbioru wzorów materiałów promocyjnych; -zmiany osób wskazanych w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy w oparciu o możliwości wynikające z wniosku o dofinansowanie realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2012 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
01.02.2012r.
W dniu 31.01.2012 r. do Zamawiającego wpłynęły zapytania.
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy: 23731 - 2012).
Treść pytania 1:
Zadanie 3 - notesy ekologiczne. W jaki sposób ma być dołączany długopis do notesu? Część plastikowa - kolor pomarańczowy dotyczy czubka długopisu i wsuwki? (może macie jakiś wzór - zdjęcie)?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu dołączania długopisu do notesu. Opis długopisu dołączonego do notesu zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia zawartym w SIWZ.
Treść pytania 2:
Proszę o dokładniejsze sprecyzowanie - „jeden kolor na klipsie lub przeciwnej stronie długopisu z logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwa projektu - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych"?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Wykonawca ma możliwość wyboru: Na klipsie długopisu - logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwę projektu, a na korpusie długopisu logo PO KL i Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych.
W przypadku, gdy klips długopisu jest mały to na korpusie długopisu należy zamieścić logo PO KL i Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej, a po przeciwnej stronie długopisu należy zamieścić logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwę projektu - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych.
Treść pytania 3:
Proszę o sprecyzowanie czy znakowanie na długopisie ma być potrójne tzn czy dwustronnie znakowanie na korpusie oraz na klipie, czy może znakowanie ma być dwukrotne tzn z jednej strony na korpusie oraz na klipie?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Wykonawca ma możliwość wyboru: Na klipsie długopisu - logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwę projektu, a na korpusie długopisu logo PO KL i Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych.
W przypadku, gdy klips długopisu jest mały to na korpusie długopisu należy zamieścić logo PO KL i Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej, a po przeciwnej stronie długopisu należy zamieścić logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwę projektu - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych.
Treść pytania 4:
Czy grafika na dwóch roll-up będzie taka sama czy każdy z roll-up będzie miał różną grafikę?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Grafika na dwóch roll-up będzie taka sama.
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy: 23731 - 2012).
Treść pytania 1:
Zapytanie, poz. 3 - notesy
Czy zamawiający dopuszcza inny kolor uzupełniający niż pomarańczowy, np. czerwony?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Zgodnie ze SIWZ do notesu dołączony długopis tekturowo-plastikowy, zalecany kolor długopisu część tekturowa - kolor beżowy, część plastikowa - kolor pomarańczowy, wkład niebieski, przy czym papierowe części długopisu pochodzą z recyklingu.
Treść pytania 2:
Zapytanie, poz. 3 - notesy
Czy zamawiający dopuszcza kartki w linie lub w kratkę?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Zgodnie ze SIWZ - środek notesu: kartki gładkie (bez linii i kratek), papier z recyklingu o gramaturze min. 70 g/m2.
Treść pytania 3:
Zapytanie, poz.1 i 2 - ulotki, roll-up
W specyfikacji jest informacja o dostarczeniu przez zamawiającego tekstów, czy zamawiający przewiduje wykorzystanie fotografii?
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
zgodnie z SIWZ:
- w dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do zamieszczenia w materiałach promocyjnych w programie Word na płycie CD,
- Wykonawca opracuje projekty graficzne do wszystkich materiałów promocyjnych przewidzianych do zakupu w ramach przetargu.
Jeżeli zaproponowana przez Wykonawcę wizualizacja (projekty graficzne) będzie zawierała fotografię, wówczas Zamawiający, jeżeli wizualizacja będzie spójna i będzie odpowiadała wymogom i celom realizacji przedmiotu zamówienia i projektu, może ją zaakceptować. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że Wykonawca zgodnie z projektem umowy przekaże Zamawiającemu wyniki prac w stanie wolnym od obciążeń prawami osób trzecich, a w przypadku wystąpienia z tego tytułu z jakimikolwiek roszczeniami osób trzecich wobec Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do zaspokojenia tych roszczeń.
Treść pytania 4:
Zapytanie, poz.4 - długopisy
Według specyfikacji znakowanie na długopisie ma być w trzech miejscach - dwa na korpusie oraz na klipie lub po przeciwnej jego stronie - w formie nadruku. Czy może być grawer? Klip jest metalowy
i nadruk nie będzie trwały.
ZAMAWIAJĄCY ODPOWIADA:
Zamawiający odpowiada: zgodnie ze SIWZ - typ znakowania: grawerowanie.
Ponadto Wykonawca ma możliwość wyboru: Na klipsie długopisu - logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwę projektu, a na korpusie długopisu logo PO KL i Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych.
W przypadku, gdy klips długopisu jest mały to na korpusie długopisu należy zamieścić logo PO KL i Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej, a po przeciwnej stronie długopisu należy zamieścić logo Powiatu Lęborskiego oraz nazwę projektu - z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.6.2012
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są
Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych
w ramach projektu p.n. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wybrany Wykonawca:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe
ZAPOL, Dmochowski, Sobczyk
Spółka jawna, Al. Piastów 42, 71 - 062 Szczecin
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
Pink Lemon sp. z o.o. ul. A. Grottgera 16/1, 60-758 Poznań |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 73,79 pkt. | |
FRESH - Joanna Szymala ul. Wrześni 1b, 57-400 Nowa Ruda |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 54,48 pkt. |
|
RewersArt Agencja reklamowo - projektowa Teodorówka 54b, 38-450 Dukla |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 61,44 pkt. | |
Agencja Reklamowa EMPORE ul. Mistrzejowicka 49a/24, 31-651 Kraków |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 42,49 pkt. | |
Agencja Reklamowa ACME Karolina Osierda ul. Łąkowa 18, 43-332 Pisarzowice |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 55,67 pkt. |
|
Drukarnia „AGPRESS" Adam Łukawski Nowa Biała 34, 09-411 Biała |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
AUH Elwira Dariusz Płaczkiewicz ul. Szara 14, 00-420 Warszawa |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 64,40 pkt. | |
Firma Handlowo - Usługowa AWIR Katarzyna Wojciechowska ul. Fryderyka Chopina 1A, 62-800 Kalisz |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 59,45 pkt. | |
GABIDRUK Bogdan Waśniowski Drukarnia Offsetowa Garlica Murowana 53, 32-087 Zielonki |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
Agencja Reklamowa Top Division s.c. Marta Jarzyna, Maciej Mrowicki ul. Friedleina 6/219, 30-009 Kraków |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
INTER...TEST ul. Mieszka I/6, 96-500 Sochaczew |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 56,56 pkt. | |
Agencja C4 Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 61/217, 01-031 Warszawa |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
|
Mipro Agencja Reklamowa ul. Rybaki 30/11, 87-100 Toruń |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 51,04 pkt. | |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe ZAPOL, Dmochowski, Sobczyk, Spółka jawna Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 pkt. |
|
Demicon Studio Jarosław Demianowski ul. Kolejowa 38, 05-220 Zielonka |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 89,44 pkt. | |
SZAREK Wydawnictwo Reklama ul. Grottgera 19, 76-200 Słupsk |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 61,27 pkt. |
Zawiadamia się, że w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych
w ramach projektu p.n. „Tandemem do świetlanej przyszłości" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)
najkorzystniejszą ofertę złożyło: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe ZAPOL, Dmochowski, Sobczyk, Sp. jawna, Al. Piastów 42, 71 - 062 Szczecin.
Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpił od zawarcia umowy w wyznaczonym terminie. W związku z powyższym na podstawie art. 94. ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, tj. ofertę firmy -
Demicon Studio Jarosław Demianowski,
ul. Kolejowa 38
05 - 220 Zielonka.
Data wysłania do Wykonawców - 28.02.2012 r.
Ogłoszenie powiązane:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego...
Termin składania ofert: 2012-02-06
Lębork: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
Numer ogłoszenia: 58807 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23731 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych). Na materiały promocyjne, o których mowa powyżej składają się: Zadanie 1 - ulotki/broszury - 1.000 szt. Zadanie 2 -roll-up - 2 szt. Zadanie 3 - notesy - 2.000szt Zadanie 4 - długopisy - 1.000 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.32.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.00.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.20.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Tandemem do świetlanej przyszłości współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Demicon Studio Jarosław Demianowski, ul. Kolejowa 38, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9984,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 10863,85
-
Oferta z najniższą ceną: 9717,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22878,20
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 27.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 27.06.2016 07:55 |
Liczba wyświetleń: | 2 |