Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)
RSSOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej) Na przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej składa się: Zadanie 1 - Wydruk ankiet do badania satysfakcji klientów (4 różne wzory dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego): po 1 000 szt. dla Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej oraz Urzędu Gminy w Cewicach, po 2 000 szt. dla Starostwa Powiatowego w Lęborku oraz Urzędu Miejskiego w Lęborku - razem 6 000 szt. Zadanie 2 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk kodeksów etycznych (4 różne kodeksy etyczne dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego): po 500 szt. dla Starostwa Powiatowego w Lęborku, Urzędu Miejskiego w Lęborku, Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, Urzędu Gminy w Cewicach- razem 2 000 szt. Zadanie 3 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim - 6 000 szt. 2. Cel realizacji przedmiotu zamówienia Powiat Lęborski w ramach projektu Kadra przyszłości przewidział wydruk ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim, które są niezbędne do realizacji projektu i związane z przewidzianymi działaniami. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - wydruk oraz dostawa ankiet do badania satysfakcji klientów zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w części II - Zadanie 1 - przygotowanie wizualizacji i po akceptacji ze strony Zamawiającego wydruk oraz dostawa kodeksów etycznych - 4 różnych kodeksów dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w części II - Zadanie 2 - przygotowanie wizualizacji i po akceptacji ze strony Zamawiającego wydruk oraz dostawa folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w części II - Zadanie 3 4. Termin wykonania zamówienia: Zadanie I - termin wykonania zamówienia przypada na 11 maja 2012 r. Zadanie II - termin wykonania zamówienia przypada na 30 czerwca 2012 r. Zadanie III - termin wykonania zamówienia przypada na 11 maja 2012 r. 5. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) -Wszystkie materiały muszą posiadać niezbędne oznaczenie zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL, rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828.2006 z dnia 8.12.2006 r. oraz Księgą identyfikacji wizualnej NSS. - W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy ankiety do badania satysfakcji klientów w programie Word oraz pliku PDF na płycie CD. Wykonawca wydrukuje je zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi, a następnie dostarczy je w terminie do 11 maja 2012 r. do Starostwa Powiatowego w Lęborku - pok. 215, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu. - Zamawiający do dnia 11 czerwca 2012 r. dostarczy Wykonawcy treść 4 różnych kodeksów etycznych dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego. - W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do zamieszczenia w folderze informacyjnym w programie Word na płycie CD. - Wykonawca opracuje projekty graficzne 4 różnych kodeksów etycznych oraz do folderu informacyjnego, wydrukuje je zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi, a następnie dostarczy je w terminie do 11 maja 2012 r. do Starostwa Powiatowego w Lęborku - pok. 215, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu. - Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej w formacie PDF do akceptacji wizualizację graficzną - gotowych wzorów, odpowiednio ologowanych i opracowanych 4 różnych kodeksów etycznych oraz folderu informacyjnego. -Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi Zamawiającego do kodeksów etycznych oraz folderu informacyjnego, jak również wizualizacji graficznej. Zamawiający z tytułu wprowadzanych zmian, niezależnie od ich ilości, nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów. - Wykonawca dokona wskazanych przez Zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych wizualizacji graficznych w terminie 2 dni roboczych od dnia przedstawienia ww. wizualizacji i ponownie przedstawi je do zatwierdzenia. W przypadku nadal występujących uchybień Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich natychmiastowego usunięcia. - Po dostarczeniu przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy podpiszą protokół zdawczo-odbiorczy odpowiednio dla każdego zadania. - Wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad - Wszystkie artykuły muszą spełniać łącznie następujące kryteria: funkcjonalność, trwałość, estetyka i bezpieczeństwo: -nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), -poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte lub sklejone, -graficzne elementy artykułu nie są starte, rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem, nie kalkują, -dany artykuł pod względem wyglądu nie odbiega od dostępnych na rynku standardów oraz wszystkie jego elementy są względem siebie proporcjonalne -sposób wykonania i użyte materiały nie wywołują wątpliwości co do jakości produktu -logotypy zamieszczone na materiałach są widoczne i odpowiednio wyeksponowane oraz w odpowiedniej jakości i kolorystyce wydruku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.00.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art.22 ust.1 w związku z art.44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi/dostawy o łącznej wartości co najmniej 27 000 zł brutto, których przedmiotem zamówienia była realizacja zadań zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie tego Warunku wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w liczbie co najmniej 3 o łącznej wartości co najmniej 27 000 zł brutto, wg załącznika nr 4 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art.22 ust.1 w związku z art.44 ustawy Pzp.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu projektów graficznych, która zrealizowała co najmniej 3 projekty graficzne dla folderów/ broszur/ informatorów zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w liczbie co najmniej 1 - posiadającej co najmniej 2 letnie doświadczenie w przygotowaniu projektów graficznych, która zrealizowała co najmniej 3 projekty graficzne dla folderów/broszur/informatorów do przedmiotu zamówienia., wg załącznika nr 5 do SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art.22 ust.1 w związku z art.44 ustawy Pzp.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ) b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art.44 ustawy Pzp z w wykorzystaniem wzoru (zał.nr 2 do SIWZ) c) oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; (załącznik nr 4 do SIWZ) e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (załącznik nr 5 do SIWZ) f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 8 do SIWZ) 2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 3) W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. (załącznik nr 3 do SIWZ) 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: - zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy - przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w szczególności: -w przypadku wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, -opóźnień w realizacji zamówienia, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego, np. związanych z przedłużającym się, niezależnym od Wykonawcy okresem akceptacji przesłanych z potwierdzeniem odbioru wzorów przedmiotu zamówienia; -zmiany osób wskazanych w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie. W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy w oparciu o możliwości wynikające z wniosku o dofinansowanie realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 11:45, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dotyczy: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Treść pytania: Zadanie 1- Jaka jest ilość stron do ankiety
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż ankiety zawierają 2 strony.
Treść pytania: Zadanie 2- Jaki jest format?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż kodeksy etyczne winne być wydrukowane w formacie A5.
Ilość stron dla każdego z 4 kodeksów etycznych - 12 stron, w tym okładka
Druk - dwustronny, pełen kolor
Okładka - papier kredowany, co najmniej 250g/m2
Środek - papier zwykły, co najmniej 80g/m2
Okładka - uszlachetniona: lakier (połysk)
Bok - zszywany (oprawa zeszytowa na 2 zszywki płaskie)
Nadruk na okładce: Na okładce nadrukowane trzy logotypy w jednym kolorze i zapis „Kodeks etyczny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego" oraz „Egzemplarz bezpłatny" - zgodnie z "Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL" dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych. Inne dane wymagane przez Zamawiającego zostaną podane Wykonawcy razem z treścią kodeksów. Na jednej ze stron znajdować się musi całostronicowe zdjęcie urzędu, które zostanie przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego.
Treść pytania: Zadanie 3- Jaki jest format?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż foldery informacyjne winne być wydrukowane w formacie A5.
Ilość stron - 24 strony, w tym okładka
Druk - dwustronny, pełen kolor
Okładka - papier kredowany, co najmniej 250g/m2
Środek - papier kredowany, co najmniej 135g/m2
Okładka - uszlachetniona: lakier (połysk)
Bok - zszywany
Nadruk na okładce Na okładce nadrukowane trzy logotypy w jednym kolorze i zapis „Folder informacyjny jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego" oraz „Egzemplarz bezpłatny" - zgodnie z "Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL" dla tego rodzaju materiałów (m.in. Logo PO KL, flaga Unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, hasło PO KL, informacja o współfinansowaniu, logo Powiatu Lęborskiego) z zachowaniem ich określonych obszarów ochronnych. Inne dane wymagane przez Zamawiającego zostaną podane Wykonawcy razem z treścią folderów.
Treść pytania: Zamawiający przekaże Wykonawcy treść folderów wraz ze zdjęciami 4 urzędów. Informacje oraz zdjęcia te muszą być ujęte w projekcie graficznym przygotowanym przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca zamieści w publikacji mapę powiatu lęborskiego z zaznaczonymi 4 urzędami (znaki graficzne urzędów w nazwie miejscowości, w której się one znajdują), jak również
z zaznaczonymi jednostkami podległymi JST oraz atrakcjami turystycznymi (np. w formie legendy do mapy).Czy posiadają Państwo mapę, czy mielibyśmy ją zakupić?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien zakupić mapę powiatu lęborskiego oraz samodzielnie ją opracować.
Treść pytania: Jaki format zastosować do publikacji określonych w:
Zadaniu 2 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk kodeksów etycznych (4 różne kodeksy etyczne dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego )
Zadaniu 3 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż do powyższych publikacji należy zastosować format A5.
Treść pytania:Jaki (w przybliżeniu) procentowy udział tekstu, tabel, wykresów i zdjęć należy uwzględnić dla publikacji wymienionych w zapytaniu nr 1?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż ankiety winny być wydrukowane w formacie A5, pełen kolor, druk dwustronny, papier zwykły, co najmniej 80g/m2. Ankiety na każdej stronie zawierają logotypy UE, PO KL oraz herb gminy/powiatu oraz informację o współfinansowaniu projektu. Każda z ankiet zawiera 8 pytań z ok. 5 odpowiedziami do każdego pytania. Odpowiedzi zaznacza się w kwadracikach. Dodatkowo każda z ankiet zawiera metryczkę i informację wstępną (dane tekstowe).
Treść pytania: Jak należy rozumieć zapis w parametrach technicznych „papier zwykły" dla zadania 1 - Wydruk ankiet do badania satysfakcji klientów (4 różne wzory dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego)? Czy chodzi o papier offsetowy?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż „papier zwykły" należy rozumieć jako papier offsetowy, co najmniej 80g/m2.
Treść pytania: Czy, dla uściślenia zapisów, dot. parametrów technicznych publikacji, a określonych w:
- Zadaniu 2 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk kodeksów etycznych (4 różne kodeksy dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego)
- Zadaniu 3 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim
Okładka ma być zadrukowana dwustronnie w kolorze (4+4) tak jak środek, czy też jej zewnętrzna część będzie wykonana z użyciem całej palety kolorów, a jej wewnętrzna powierzchnia z użyciem tylko koloru czarnego(4+1), czy też ma to być tak, że zewnętrzna okładka jest w kolorze, a w części wewnętrznej ma pozostać bez zadruku (4+0)?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż okładka ma być zadrukowana dwustronnie w kolorze - 4+4.
Dnia 02.04.2012 r. do Zamawiającego wpłynęły zapytania:
Dotyczy: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Treść pytania:
Dot. Zadania 2: Proszę o podanie formatów Kodeksów etycznych, ponieważ nie został on podany w specyfikacji.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż Kodeksy etyczne winny być wydrukowane w formacie A5.
Treść pytania:
Dot. Zadania 3: Proszę o podanie formatów folderów informacyjnych, ponieważ nie został on podany w specyfikacji
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż foldery informacyjne winny być wydrukowane w formacie A5.
Treść pytania:
Proszę o podanie formatów netto dla Zadania 2 i Zadania 3.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż w powyższych zadaniach należy zastosować format A5.
Dnia 03.03.2012 r. do Zamawiającego wpłynęły zapytania:
Dotyczy: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Zamawiający przekaże Wykonawcy treść folderów wraz ze zdjęciami 4 urzędów. Informacje oraz zdjęcia te muszą być ujęte w projekcie graficznym przygotowanym przez Wykonawcę. Ponadto Wykonawca zamieści w publikacji mapę powiatu lęborskiego z zaznaczonymi 4 urzędami (znaki graficzne urzędów w nazwie miejscowości, w której się one znajdują), jak również z zaznaczonymi jednostkami podległymi JST oraz atrakcjami turystycznymi (np. w formie legendy do mapy)
Treść pytania:
W jakich parametrach technicznych (m.in. format, rodzaj papieru, itd.) ma zostać wykonana w/w mapa?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyjaśnia, iż mapa powiatu winna być wydrukowana w środku folderu w formacie A4, złożonej do formatu A5, papier kredowany, co najmniej 135g/m2.
Treść pytania:
Czy ma zostać trwale umieszczona w folderze (np. wklejona, wydrukowana w środku folderu jako rozkładówka, czy może wydrukowana na wewnętrznej stronie okładki - coś w rodzaju tryptyku - gdzie okładka składałaby się z trzech części, w tym dwie rozkładane (bigowanie). Jednak takie rozwiązanie zmieniłoby parametry techniczne w/w folderu.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż mapa powiatu ma zostać trwale umieszczona w folderze - wydrukowana w środku folderu w formacie A4, złożona do formatu A5.
Treść pytania:
Czy może wskazana mapa ma być insertem? Jeżeli insert, to czy ma być luźno włożona do folderu, czy może np. w specjalnie doklejoną kieszeń foliową?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż mapa powiatu ma zostać trwale umieszczona w folderze - wydrukowana w środku folderu w formacie A4, złożona do formatu A5.
Treść pytania:
Jaki ma być stopień szczegółowości tejże mapy? Czy ma to być mapa poglądowa o dużym stopniu ogólności, czy typowa mapa zawierająca dużą ilość elementów szczegółowych? Jak w zderzeniu
z pow. pytaniami należy rozumieć już istniejący zapis „oraz atrakcjami turystycznymi"?
Odpowiedź Zamawiającego:
Szczegółowość musi być dostosowana do rozmiaru mapy. W prawej części mapy winna znajdować się legenda zawierająca informacje o urzędach w powiecie, jak również jednostkach podległych JST, natomiast w lewej części mapy winna znajdować się legenda zawierająca informacje o atrakcjach turystycznych powiatu.
Treść pytania:
Jakiego formatu są kodeksy i foldery?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż kodeksy etyczne oraz foldery informacyjne winny być wydrukowane w formacie A5.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o sygnaturze PO.272.1.27.2012.
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zmianami), prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są
Zamawiający
Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork woj. Pomorskie
tel.: 59 863-28-25, fax 59 863-28-50
e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl
www.powiat-lebork.pl
Wybrany Wykonawca :
Drukarnia ARTPRESS.pl
mgr inż. Artur Freyer
30-216 Kraków
ul. Pod Sikornikiem 17
Uzasadnienie wyboru |
Przedstawione dokumenty lub oświadczenia potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz wymogów jakościowych co do przedmiotu zamówienia, określonych przez Zamawiającego. Oferta uzyskała maksymalną liczbę punktów (100,00 pkt) w czasie oceny ofert, zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ. |
|
Informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty. |
||
Nazwa (firmy), adres i siedziba Wykonawcy |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert |
|
VEGA Studio Adv. - Tomasz Muller 82-500 Kwidzyń ul. Grudziądzka 22/3A |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 48,56 |
|
SMYK s.c D. Lenartowicz i E. Chyb 25-116 Kielce, ul. Ściegiennego 215 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 59,35 |
|
IF- POLSKA Sp z o.o. 20-328 Lublin ul. Lucyny Herc 28 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 79,64 |
|
HYPERFOX ADVERTISEMENT AGENCY Katarzyna Żułkiewska - Bodden 35-105 Rzeszów ul. Boya Żeleńskiego 25 c |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 65,96 |
|
Drukarnia W & P Edward Waszkiewicz, Aleksander Panter spółka jawna 82-200 Malbork ul. Akacjowa 29 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 43,40 |
|
Grafpol Agnieszka Blicharz - Krupińska 53-650 Wrocław ul. Czarnieckiego 1 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 99,40 |
|
PRACOWNIA C & C 01-689Warszawa ul. Kochanowskiego 12a/2 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 53,99 |
|
S -PRINT 2 Sp. z o. o 40-326 Katowice ul. Techników 5 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 68,98 |
|
Agencja Wydawnicza ARGI s. c R. Błaszak, P Pacholec, J Prorok 50-542 Wrocław ul. Żegiestowska 11 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 89,04 |
|
P.H.U. LOGOS s. c. 05-200 Nowe Lipiny skr.poczt.13 ul. Szosa Jadowska 48 A |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 62,03 |
|
ATYLLA Władysław Kardasz, Jacek Kardasz Spółka jawna w Zamościu 22-400 Zamość ul. Partyzantów 61 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 90,66 |
|
Drukarnia ARTPRESS.pl mgr inż. Artur Freyer 30-216 Kraków ul. Pod Sikornikiem 17 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 100,00 |
|
Zakład Poligraficzno - Wydawniczy Krzysztof Drużbiak IWA 81-622 Gdynia- Witamino ul. Długa 21 |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 56,89 |
|
OFICYNA DRUKARSKA Jacek Chmielewski 01-142 Warszawa ul. Sokołowska 12a |
Liczba punktów uzyskana w kryterium CENA - 95,71 |
|
Kolor Design Multimedia Group Zbigniew Cholewa 32-310 Klucze ul. Bogucińska 54 |
OFERTA NIE PODLEGAŁA OCENIE |
Data wysłania do Wykonawców informacji o wyborze oferty 20-04-2012
11.05.2012r.
Lębork: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Numer ogłoszenia: 151622 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97396 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej) Na przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej składa się: Zadanie 1 - Wydruk ankiet do badania satysfakcji klientów (4 różne wzory dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego): po 1 000 szt. dla Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej oraz Urzędu Gminy w Cewicach, po 2 000 szt. dla Starostwa Powiatowego w Lęborku oraz Urzędu Miejskiego w Lęborku - razem 6 000 szt. Zadanie 2 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk kodeksów etycznych (4 różne kodeksy etyczne dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego): po 500 szt. dla Starostwa Powiatowego w Lęborku, Urzędu Miejskiego w Lęborku, Urzędu Gminy w Nowej Wsi Lęborskiej, Urzędu Gminy w Cewicach- razem 2 000 szt. Zadanie 3 - Opracowanie projektu graficznego oraz wydruk folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim - 6 000 szt. 2. Cel realizacji przedmiotu zamówienia Powiat Lęborski w ramach projektu Kadra przyszłości przewidział wydruk ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim, które są niezbędne do realizacji projektu i związane z przewidzianymi działaniami. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - wydruk oraz dostawa ankiet do badania satysfakcji klientów zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w części II - Zadanie 1 - przygotowanie wizualizacji i po akceptacji ze strony Zamawiającego wydruk oraz dostawa kodeksów etycznych - 4 różnych kodeksów dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w części II - Zadanie 2 - przygotowanie wizualizacji i po akceptacji ze strony Zamawiającego wydruk oraz dostawa folderów informacyjnych o urzędach w powiecie lęborskim zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi zawartymi w części II - Zadanie 3 4. Termin wykonania zamówienia: Zadanie I - termin wykonania zamówienia przypada na 11 maja 2012 r. Zadanie II - termin wykonania zamówienia przypada na 30 czerwca 2012 r. Zadanie III - termin wykonania zamówienia przypada na 11 maja 2012 r. 5. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) -Wszystkie materiały muszą posiadać niezbędne oznaczenie zgodne z wymaganiami określonymi w obowiązujących Wytycznych dotyczących oznaczenia projektów w ramach PO KL, rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828.2006 z dnia 8.12.2006 r. oraz Księgą identyfikacji wizualnej NSS. - W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy ankiety do badania satysfakcji klientów w programie Word oraz pliku PDF na płycie CD. Wykonawca wydrukuje je zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi, a następnie dostarczy je w terminie do 11 maja 2012 r. do Starostwa Powiatowego w Lęborku - pok. 215, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu. - Zamawiający do dnia 11 czerwca 2012 r. dostarczy Wykonawcy treść 4 różnych kodeksów etycznych dla 4 urzędów z powiatu lęborskiego. - W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy tekst do zamieszczenia w folderze informacyjnym w programie Word na płycie CD. - Wykonawca opracuje projekty graficzne 4 różnych kodeksów etycznych oraz do folderu informacyjnego, wydrukuje je zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi, a następnie dostarczy je w terminie do 11 maja 2012 r. do Starostwa Powiatowego w Lęborku - pok. 215, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu. - Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu drogą poczty elektronicznej w formacie PDF do akceptacji wizualizację graficzną - gotowych wzorów, odpowiednio ologowanych i opracowanych 4 różnych kodeksów etycznych oraz folderu informacyjnego. -Wykonawca ma obowiązek uwzględnić i wprowadzić wszystkie uwagi Zamawiającego do kodeksów etycznych oraz folderu informacyjnego, jak również wizualizacji graficznej. Zamawiający z tytułu wprowadzanych zmian, niezależnie od ich ilości, nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów. - Wykonawca dokona wskazanych przez Zamawiającego zmian lub poprawek do przedstawionych wizualizacji graficznych w terminie 2 dni roboczych od dnia przedstawienia ww. wizualizacji i ponownie przedstawi je do zatwierdzenia. W przypadku nadal występujących uchybień Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich natychmiastowego usunięcia. - Po dostarczeniu przez Wykonawcę przedmiotów zamówienia przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy podpiszą protokół zdawczo-odbiorczy odpowiednio dla każdego zadania. - Wszystkie artykuły muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad - Wszystkie artykuły muszą spełniać łącznie następujące kryteria: funkcjonalność, trwałość, estetyka i bezpieczeństwo: -nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia, ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), -poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, zamocowane oraz zszyte lub sklejone, -graficzne elementy artykułu nie są starte, rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem, nie kalkują, -dany artykuł pod względem wyglądu nie odbiega od dostępnych na rynku standardów oraz wszystkie jego elementy są względem siebie proporcjonalne -sposób wykonania i użyte materiały nie wywołują wątpliwości co do jakości produktu -logotypy zamieszczone na materiałach są widoczne i odpowiednio wyeksponowane oraz w odpowiedniej jakości i kolorystyce wydruku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.40.00-0, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.00.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.20.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie projektów graficznych, druk oraz dostawa ankiet, kodeksów etycznych oraz folderów informacyjnych w ramach projektu pn. Kadra przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia ARTPRESS.pl mgr inż. Artur Freyer, ul. Pod Sikornikiem 17, 30-216 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21175,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 10147,50
-
Oferta z najniższą ceną: 10147,50 / Oferta z najwyższą ceną: 23382,30
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 27.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 27.06.2016 08:53 |
Liczba wyświetleń: | 2 |