Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy CEWICE, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE
RSSNr G.XIV. 3421/15/GK/09
Ogłoszenie zostało wysłane do Biuletynu Zamówień Publicznych z numerem: 134301-2009
1. Nazwa zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork
telefon 8624800, fax 8621406
Strona www. Powiat-lebork.com
E-mail - starostwo-lebork@poczta .onet.pl
Godziny urzędowania - od 8 do 16 w poniedziałek, pozostałe dni tygodnia od 730 do 1530
2.Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. nr 223 poz.1655z 2007 r. z zm./
3.Przedmiot zamówienia: obejmuje wykonanie:
Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy CEWICE, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE - załącznik nr 9.
Powierzchnia 18 758 ha, działek 4756 ,ilość jednostek rejestrowych 2042, szacunkowa ilość budynków 2700.
Zakres prac obejmuje wykonanie: ewidencji budynków na teren całej gminy , która obejmuje 14 obręby, wykonanie tej pracy podzielone jest na dwa etapy : Etap I i Etap II , czynności jakie trzeba wykonać w poszczególnych etapach są opisane w ,,Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE " stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ .
CPV : 7427500 00-7 Usługi badawcze i geodezyjne,
722520 00-6 Usługi komputerowe w zakresie archiwizacji
3.Materiały przetargowe na stronie internetowej www. Powiat.leborki.samorzad:pl. lub w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, pokój 127.
4.Zleceniodawca nie dopuszcza składania ofert : częściowych, wariantowych, równoważnych.
5.Termin wykonania zamówienia:
etap I do dnia 30 listopad 2009 roku.
etap II do dnia 31 sierpnia 2010 roku
6. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lęborku, ul. Czołgistów 5,pokój Nr 16 do dnia 25.08.2009 r. do godziny 1000 zgodnie z ustaleniami zawartymi w ,,Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "
Otwarcie ofert w dniu 25.08.2009 r. godziny 1015
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny i spełnienia warunków
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
1.1 prowadzą działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia,
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w programie EWID lub w innym programie umożliwiającym pobranie danych EGiB w formacie SWDE oraz załadowanie różnicowego formatu SWDE do bazy EGiB z zachowaniem historii zmian.
2.1 posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu I i II .
2.2 Dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie 3 zamówień z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty składania oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień polegających na wykonywaniu modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków lub zamówień podobnych w systemie EWID lub innym programie .
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonywanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
b/ Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1a/ pkt 1.1 i pkt 4 SWIZ. Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów.
c/ Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formy „spełnia - nie spełnia".
Uwaga:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
8. Dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zał. Nr 2.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
2) Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3) Wykaz zawierający, co najmniej 3 prace realizowane przez wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonywaniu modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków w systemie EWID lub innym programie + referencje - zał. nr 4.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenia zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego wykonawcę, który wykonywał w/w prace.
4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. Nr 5.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego , wyżej wymienione dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, dysponuje w/w osobami i podmiotami.
5) Kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje osób, które będą wykonywać zamówienie, tj. świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji zakres 1 i 2.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje wymaganymi osobami.
6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada Wykonawca - zał. Nr 6,
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego wykonawcę, który dysponuje wymaganymi narzędziami i urządzeniami.
9. Kryteria oceny ofert : cena 100%
10. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
G.XIV.3421/15/GK/09
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5 84-300 Lębork, informuje, że zamówienie publiczne które obejmuje :
Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy CEWICE, województwo pomorskie.
Postępowanie o zamówienie publiczne było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. nr 223 poz.1655z 2007 r. z zm./
Do realizacji tego zamówienia Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą, którą złożyła Firma :
,, GEOBAZA" Spółka z o. o , 84-300 Lębork, ul. Łokietka 10/2
Cena ofertowa: 135 900,00 zł netto, 165 798, 00 zł. brutto.
Oferenci uczestniczący w wyborze oferty zaproponowali za wykonanie przedmiotu zamówienia następujące ceny:
1. GEOPARTNER Spółka z o. o spółka komandytowa,
80-405 Gdańsk, ul. Sebastiana Klonowicza 2F/2
Cena ofertowa netto 154 500,00 zł. Cena brutto 188 490,00 zł.
2 ,, GEOBAZA" Spółka z o. o , 84-300 Lębork, ul. Łokietka 10/2
Cena ofertowa: 135 900,00 zł netto, 165 798, 00 zł. brutto.
Najniższą cenę zaproponowała Firma wymieniona w pkt.2
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Do wykonania tego zamówienia wpłynęły 2 ważne oferty z których dokonano wyboru Oferty najkorzystniejszej.
Nie było wykonawców wykluczonych
Lębork: Modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy Cewice, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Cewice.
Numer ogłoszenia: 242113 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134301 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy Cewice, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Cewice..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie modernizacji Ewidencji Gruntów i Budynków dla obszaru gminy CEWICE, województwo pomorskie, zgodnie z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE - załącznik nr 9. Powierzchnia 18 758 ha, działek 4756 ,ilość jednostek rejestrowych 2042, szacunkowa ilość budynków 2700. Zakres prac obejmuje wykonanie: ewidencji budynków na teren całej gminy , która obejmuje 14 obręby, wykonanie tej pracy podzielone jest na dwa etapy : Etap I i Etap II , czynności jakie trzeba wykonać w poszczególnych etapach są opisane w Projekcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy CEWICE stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.50.00-7, 72.25.20.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 139000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: nie dotyczy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEOBAZA Spółka z o. o, ul. Łokietka 10/2, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 135 900
- Oferta z najniższą ceną: 135 900 oferta z najwyższą ceną: 154 500
- Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 22.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 22.06.2016 13:49 |
Liczba wyświetleń: | 2 |