Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
RSSLębork: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 104909 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Tablice, 14721000-1 Glin 1. Wykonanie tablic rejestracyjnych w/g wzorów i wymagań określonych w Rozporzą-dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.) w/g następującego wykazu rodzajowego i ilościowego: 1.1. Tablice rejestracyjne samochodowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i za-bytkowe - jedno- i dwurzędowe) - 28 000 szt. 1.2. Tablice rejestracyjne motocyklowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabyt-kowe) - 1 000 szt. 1.3. Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne, tymczasowe) - 1 000 szt. 2. Wykonawca udzieli minimum trzyletniej gwarancji na wykonaną dostawę. 3. Dostawa tablic rejestracyjnych nastąpi w terminie 3.1. Dla partii do 10 szt. max. w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3.2. Dla partii powyżej 10 szt. do 2000 szt. max. w ciągu 9 dni roboczych od dnia zło-żenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Sukcesywna dostawa wykonanych tablic do siedziby Zamawiającego według okreso-wo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Tablice,
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 14.72.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zezwolenia właściwego dla Wykonawcy Wojewody lub Marszałka, na wykonywanie wszystkich rodzajów zamawianych tablic - zgodnie z art. 75a, ustawy z dnia 20 VI 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.) Aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie odnośnie zgodności tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi lub inny równoważny dokument na tablice objęte zamówieniem.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie wykonania i dostawy tablic rejestracyjnych. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, je-żeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udziele-nie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, zrealizował przynajmniej 1 zamówienie obejmujące wszystkie rodzaje tablic, których dotyczy niniejsze zamówienie o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tysięcy PLN.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 109 Naczelnik Wydziału Komunikacji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lęborku 84-300 Lębork ul. Czołgistów 5 - w sekretariacie pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Lębork 2010-06-08
K.3431/01/2010
Dotyczy: przetargu na tablice rejestracyjne
Starostwo Powiatowe w Lęborku zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) informuje, iż w wyniku przetargu nieograniczonego na „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych" wybrano ofertę firmy ADAMUS Zakład Mechaniczny - Narzędzia Precyzyjne Henryk Adamus 71-712 Szczecin ul. Robotnicza 3 a z uwagi na najniższą zaproponowaną cenę 448 500 zł (netto) + 22% VAT razem 547 170 zł (brutto).
Punktacja:
Oferent |
Liczba pkt w kryterium wartość zamówienia. |
Razem |
EUROTAB Sp. z o.o. 61-854 Poznań Ul. Mostowa 27 |
99,67 |
99,67 |
ADAMUS Zakład Mechaniczny - Narzędzia Precyzyjne Henryk Adamus 71-712 Szczecin Ul. Robotnicza 3 a |
100 |
100 |
Umowa zostanie zawarta 15 czerwca 2010 r.
Lębork: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 155011 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104909 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Tablice, 14721000-1 Glin 1. Wykonanie tablic rejestracyjnych w/g wzorów i wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zm.) w/g następującego wykazu rodzajowego i ilościowego: 1.1. Tablice rejestracyjne samochodowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe - jedno- i dwurzędowe) - 28 000 szt. 1.2. Tablice rejestracyjne motocyklowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe) - 1 000 szt. 1.3. Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne, tymczasowe) - 1 000 szt. 2. Wykonawca udzieli minimum trzyletniej gwarancji na wykonaną dostawę. 3. Dostawa tablic rejestracyjnych nastąpi w terminie 3.1. Dla partii do 10 szt. max. w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 3.2. Dla partii powyżej 10 szt. do 2000 szt. max. w ciągu 9 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 4. Sukcesywna dostawa wykonanych tablic do siedziby Zamawiającego według okresowo zgłaszanych przez Zamawiającego zapotrzebowań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 14.72.10.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADAMUS Zakład Mechaniczny - Narzędzia Precyzyjne Henryk Adamus, ul. Robotnicza 3 a, 71-712 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 448500,00
-
Oferta z najniższą ceną: 448500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 450000,00
-
Waluta: PLN.
Wytworzył: | Powiat Powiat |
---|---|
Data wytworzenia: | 23.06.2016 |
Opublikował w BIP: | Powiat Powiat |
Data opublikowania: | 23.06.2016 10:41 |
Liczba wyświetleń: | 2 |